|
|
Stylzz
|
|
|
Wel een beetje vreemd. Ik zie overal geruchten over andere clubs. Maar totaal geen interesse voor onze spelers. Mooi voor ons, of misschien zijn ze niet zo talentvol als wij denken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dr gebeurt geen moer he.
Geen geruchten niets! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:Wel een beetje vreemd. Ik zie overal geruchten over andere clubs. Maar totaal geen interesse voor onze spelers. Mooi voor ons, of misschien zijn ze niet zo talentvol als wij denken? het laatste hahahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben dr een beetje bang voor ja. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Talentvol maar nog niet doorgebroken. Komt nog Cabral Fer Vlaar Wijnaldum Indi De Vrij Deze gaan Feyenoord geld opleveren Vul maar aan En nog steeds geen spits btw Fernandez!! nog 1 week!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mja, of lijken ze zo goed omdat de rest zo beroerd is... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of zijn Leo en Mario cs. in het geniep tóch verrassingen aan het voorbereidem? Het is mij te stil. En die spits zou op zeker komen, toch? (aldus Mario vorige maand). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
het is overal verdacht stil. Ik denk na de europese wedstrijden gaat t los. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Of er gebeurt gewoon helemaal niets, nada, noppes ... daar begint het steeds meer op te lijken. Of het moet idd zo zijn dat iemand nog te hulp schiet ALS Feyenoord de groepsfase van de EL bereikt ... let's hope so! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over 7 dagen wel duidelijk. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik hoop het, maar verwacht het niet ;-( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik bedoelde ook meer algemeen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
er gaan geruchten dat Feyenoord met n andere keeper aan tafel zit....
klopt dit? wie is het? zoet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan de goede niet vinden,,,heb jij er iets van gehoord...? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Stylzz had t er ook al over gisteren.. Piet? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gisteren???? 2010 is al drie jaar geleden man.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zoet,,de ruiter ?of Tyton.....? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2013 - 14:59 schreef van geil het volgende:er gaan geruchten dat Feyenoord met n andere keeper aan tafel zit.... klopt dit? wie is het? zoet? Mag ik echt van harte hopen. Dat zou betekenen dat men het licht heeft gezien in de kuip |
|
|
|