BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote transfer geruchten topic zomer 2010

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tz90
 tz90 - vrijdag 14 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Ik zeg Boateng, gezien zijn uitspraken in dit artikel lijkt me dat hij wel terug zou willen komen na een leuk avontuur in Engeland. Hij zal heus wel goed verdiend hebben daar en misschien zou die wel salaris willen inleveren als Been(hakker) daarom vraagt. Aan de andere kant kan je dan ook Landzaat proberen te behouden.

Maar het is een suggestie.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=105977
bjorn
 bjorn - vrijdag 14 mei 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 20:04 schreef Jappie_FEY het volgende:
gelul dus
ja
bjorn
 bjorn - vrijdag 14 mei 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 20:05 schreef tz90 het volgende:
Ik zeg Boateng, gezien zijn uitspraken in dit artikel lijkt me dat hij wel terug zou willen komen na een leuk avontuur in Engeland. Hij zal heus wel goed verdiend hebben daar en misschien zou die wel salaris willen inleveren als Been(hakker) daarom vraagt. Aan de andere kant kan je dan ook Landzaat proberen te behouden.

Maar het is een suggestie.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=105977
nee, is weer een oudje
tz90
 tz90 - vrijdag 14 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 20:07 schreef bjorn het volgende:

[..]

nee, is weer een oudje
Je kan niet geheel zonder ervaring toch.
Hij kan het heus nog wel, heeft heel jaar redelijk tot goed gespeeld op premier league niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2010 door tz90 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Joseph Akpala staat volgens diverse Franse media in de interesse van Feyenoord. De Rotterdamse club zou in de Nigeriaan de opvolger zien van Roy Makaay, die na dit seizoen stopt met voetballen.

Momenteel staat Akpala onder contract bij Club Brugge. De aanvaller hoeft onder Adrie Koster echter niet te rekenen op een basisplaats. De international kwam dit seizoen tot 29 wedstrijden, maar voornamelijk als invaller. De Belgische club en de 23-jarige Nigeriaan zouden naar verluidt ook interesse in een eventuele transfer naar Rotterdam hebben.

Akpala moet bij Feyenoord de opvolger worden van Makaay. De spits heeft bij Club Brugge een doorlopend contract en de Stadionclub zal dus een transferbedrag moeten overmaken. Aangezien de Rotterdammers nauwelijks geld hebben om te investeren lijkt een transfer een moeilijk verhaal te worden
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 mei 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 19:46 schreef Ronnie W het volgende:
feyenoord bespaard een kleine 6 milj euro met het stoppen van GIO 2.1 m Makaay 1.6 het neit verlengen van Lamzaat 1.6 en het vertrek van de Guzman 720.000 euro.
Wat gaat daar mee gebeuren gaten dichten zeker
en, ........................................ ga je door voor de broodroaster?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 21:22 schreef sevillana het volgende:

[..]

en, ........................................ ga je door voor de broodroaster?
Ik denk het niet!!!
Ze gaan namelijk nu minder geld uitgeven dat ze helemaal niet hebben??
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 mei 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk het niet!!!
Ze gaan namelijk nu minder geld uitgeven dat ze helemaal niet hebben??
bingo! neem aan dat jij als zo'n broodroaster hebt, Leon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 21:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

bingo! neem aan dat jij als zo'n broodroaster hebt, Leon
Ja ik heb er al 1..
Ik had gehoopt dat de prijs vandaag het schoenensmeersetje zou zijn :(
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 mei 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja ik heb er al 1..
Ik had gehoopt dat de prijs vandaag het schoenensmeersetje zou zijn :(
heb nog wel een waterkoker over
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 21:59 schreef sevillana het volgende:

[..]

heb nog wel een waterkoker over
Oke doe die maar hahahaha
sevillana
 sevillana - vrijdag 14 mei 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oke doe die maar hahahaha
uitreiking bij Mar, op 't plein?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 22:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

uitreiking bij Mar, op 't plein?
Is goed,lekker in het zonnetje...
Kom ik wel met de trein denk ik hahaha
bjorn
 bjorn - zaterdag 15 mei 2010 - 13:31   quote  deeplink  
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=11598

Volgens de website Footgoal.net zou Feyenoord belangstelling hebben voor Joseph Akpala. Volgens de website zou hij Makaay moeten opvolgen. De Nigeriaanse aanvaller komt uit voor Club Brugge, maar heeft onder Adrie Koster geen basisplaats. De 23-jarige spits van 1m85 kwam in 2008 over van Charleroi en speelde vijf interlands voor het nationale elftal van Nigeria. Hij heeft een contract tot 2013 bij Club Brugge.

2005/06 Charleroi 8 2 Belgie
2006/07 Charleroi 22 5 Belgie
2007/08 Charleroi 31 18 Belgie
2008/09 Club Brugge 32 15 Belgie
2009/10 Club Brugge 25 6 Belgie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 mei 2010 door bjorn --
ovi
 ovi - zaterdag 15 mei 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Ik hoop echt niet dat hij de nieuwe spits word.
moa
 moa - zaterdag 15 mei 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Ik voeg em even toe aan het rijtje geruchten :)
moa
 moa - zaterdag 15 mei 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Lees net ook dit op feyenoord-blog:

quote:
Ik heb het nieuws al op een paar sites gezien, maar nog niet echt op een manier die me overtuigt van het waarheids-gehalte van het bericht. Ron Vlaar zou in de belangstelling staan van Fenerbahçe, dat melden diverse Tukse kranten vandaag. De ploeg uit Istanbul heeft zon 12,5 miljoen euro over voor de verdediger van Feyenoord.
Heeft een groot risico dat het gelul is, maar 12,5 miljoen euro voor Vlaar zou een goede deal zijn voor ons Feyenoord.
moa
 moa - zaterdag 15 mei 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 20:04 schreef Jappie_FEY het volgende:
gelul dus
HOEFT natuurlijk niet, maar de kans is groot ja :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 mei 2010 - 15:10   quote  deeplink  
het is allemaal gelul
moa
 moa - zaterdag 15 mei 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 - 15:10 schreef Jappie_FEY het volgende:
het is allemaal gelul
nee dit is gelul :)
moa
 moa - zondag 16 mei 2010 - 21:34   quote  deeplink  
En weer iemand die afzwaait:

quote:
Jordy Clasie speelt volgend seizoen op huurbasis voor de kersverse Eredivisionist Excelsior. De 18-jarige jeugdinternational wordt tijdelijk overgenomen van Feyenoord. 'Het is een tussenstap, die op dit moment het beste voor mij is. De concurrentie bij Feyenoord op het middenveld is namelijk moordend', aldus Clasie.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 16 mei 2010 - 23:39   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 mei 2010 - 08:28   quote  deeplink  
meerdere bronnen dit keer..
moa
 moa - maandag 17 mei 2010 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 23:39 schreef El Aanmeldi het volgende:
volgens antoniorijen's neefje uit maastricht............
Heb geen zin overal bronnetje's bij te zetten :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 mei 2010 - 08:46   quote  deeplink  
tis toch een geruchten topic
moa
 moa - maandag 17 mei 2010 - 09:09   quote  deeplink  
Ook dat, dus alles wat ik tegen kom ram ik hier neer :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 17 mei 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Halen:
El Akchaoui
Bruggink (als Wijnaldum verkocht word)
de Leeuw
Marcellis (als Vlaar vertrekt)
Boateng (als Fer verkocht word)

Excelsior terug halen:
Mokotjo
Fernandez of Pedro

Verkopen:
Cisse
Biseswar
Wijnaldum, Fer, Vlaar, mits meer dan 10 miljoen geboden!!!

Stallen bij Excelsior:
Leerdam
v. Haaren
Mulder of Lamprou

Wat gebeurt er met Babbelaar??????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 mei 2010 door Feyenoord till i die --
bram
 bram - maandag 17 mei 2010 - 10:28   quote  deeplink  
babbelaar krijgt talkshow bij sbs 6
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 17 mei 2010 - 10:30   quote  deeplink  
En wat vind je van de rest Bram???
bram
 bram - maandag 17 mei 2010 - 10:44   quote  deeplink  
voor de rest,van haaren houden,lamprou ook,verkopen,cisse t.e.a.b.,vlaar voor minimaal 10milj.biseswar naar excelsior,halen bij excelsior,mokotjo en fernandez.halen,mits mogelijk,boateng,de leeuw
KKL
 KKL - maandag 17 mei 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Heb de afgelopen weken de play offs gevolgd en met name de wedstrijden van utrecht.

En twee spelers zijn mij wederom heel erg positief opgevallen.

De aanvaller Mulenga vind ik een hele aardige aanvaller, beresterk, snel en doelgericht.

Maar de beste speler in mijn ogen is de controlerende midddenvelder Maguire!
Echt een hele goede voetballer en veel beter dan wat we nu op het middenveld hebben rond lopen.

Het is maar dat jullie het weten!
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 17 mei 2010 - 11:24   quote  deeplink  
Ja ik zie de de Leeuw ook nog steeds zitten,Marcellis gaat voor bijna 100% naar Az,
Bruggingk helemaal niks,noem ik weer Maceo Rigters voorin of wat dachten jullie van Johan Voskamp van Helmond??voor achterin als Vlaar weg mocht gaan zie ik die Schenkeveld wel zitten maar wel op langere termijn,mocht Vlaar gaan zie ik graag die Jan Wuijtens komen,centrale verdediger,mooie leeftijd(24),komt van Utrecht(via Heracles) waar ze ook graag fysiek spelen,waar hij wekelijks speelt en belangrijker heeft al in een groot interview vorig jaar aangeven veel gevoel bij Feyenoord te hebben in tegenstelling tot 020(klinkt makkelijk),maar lijkt me een prima stille kracht
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 mei 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Halen:
El Akchaoui
Bruggink (als Wijnaldum verkocht word)
de Leeuw
Marcellis (als Vlaar vertrekt)
Boateng (als Fer verkocht word)

Excelsior terug halen:
Mokotjo
Fernandez of Pedro

Verkopen:
Cisse
Biseswar
Wijnaldum, Fer, Vlaar, mits meer dan 10 miljoen geboden!!!

Stallen bij Excelsior:
Leerdam
v. Haaren
Mulder of Lamprou

Wat gebeurt er met Babbelaar??????
jij bent echt niet wijs...
DJFR
 DJFR - maandag 17 mei 2010 - 17:49   quote  deeplink  
halen:

El Akchaoui (vervanger gio)
Jefren (FC Barca) (vervanger makaay)
Marcellis (als Vlaar word verkocht)

Pedro en Erasmus mogen vertrekken!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 mei 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 17:49 schreef DJFR het volgende:
halen:

El Akchaoui (vervanger gio)
Jefren (FC Barca) (vervanger makaay)
Marcellis (als Vlaar word verkocht)

Pedro en Erasmus mogen vertrekken!!
en wie gaat dat betalen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 17 mei 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 16:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jij bent echt niet wijs...
Dat weet ik! Heb jij overigens betere ideeen?
gioreley
 gioreley - maandag 17 mei 2010 - 18:56   quote  deeplink  
wat denken jullie van toornstra van den haag
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 mei 2010 - 19:12   quote  deeplink  
er zijn dagen dat ik niks van hem denk.
R!ck
 R!ck - maandag 17 mei 2010 - 19:17   quote  deeplink  
uuh vraagje ik las ergens dat Erasmus niet terugkomt naar Feyenoord en Pedro ook niet is dit van beide waar? Ik dacht namelijk alleen van Pedro of is dit gelul?
gioreley
 gioreley - maandag 17 mei 2010 - 19:21   quote  deeplink  
dat word en hele goeie
bjorn
 bjorn - maandag 17 mei 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 19:17 schreef R!ck het volgende:
uuh vraagje ik las ergens dat Erasmus niet terugkomt naar Feyenoord en Pedro ook niet is dit van beide waar? Ik dacht namelijk alleen van Pedro of is dit gelul?
ik lees het net ook. http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=11613

Soccernews sprak op 'the day after' met Luis Pedro, Kermit Erasmus en Salvador de Miranda, zaakwaarnemer van beide, over onder andere het kampioenschap, de toekomst, de slechte begeleiding van Feyenoord, Zuid-Afrika en meer. Bij deze een voorpublicatie, het volledige interview verschijnt later deze week online.

Erasmus werd zondag door Excelsior-trainer Alex Pastoor enigszins verrassend op papier opgesteld als middenvelder. "Ik speelde meer vanaf rechts, in een vrije rol", vertelt Eramsus. "Ik had de ruimte om in elk gat te duiken, de bal op te eisen en diep te gaan. Dat is ook mijn speelstijl, ik heb geen vaste positie nodig."

Na 69 minuten werd de Zuid-Afrikaans international vervangen door Pedro, die een kwartier later Excelsior de grootste kans van de wedstrijd bezorgde. Na een individuele actie werd de Nederlands jeugdinternational onreglementair afgestopt door Sparta-doelman Cor Varkenvisser: strafschop.

Als de strafschop werd benut, moest Sparta twee keer scoren. Dan denk je dat de promotie binnen is? Pedro: "Nee, op dat moment dacht ik: ik wil hem nemen, maar de aanvoerder koos voor Fernandez. Als hij scoort dan zijn we eigenlijk door, maar tot mijn verbazing miste hij hem gewoon. Ik dacht: wat is dit allemaal! Nou ja, verlengen."

Het liep anders: "Poepon kopt hem in het doel, dat verzin je niet. Daarna de aftrap, lange bal, Leen (Van Steensel, red.) kopt hem terug, Fernandez neemt hem aan en hij zit erin. Toen was het klaar en kwam de ontlading. Het valt niet uit te leggen wat er toen allemaal gebeurde."

Met de 26-jarige Van Steensel als oudste speler in de selectie, werden er geen wonderen verwacht van het onervaren Excelsior. Maar: elk nadeel heeft zijn voordeel: "Iedereen begrijpt elkaar en accepteert elkaars fouten zowel binnen als buiten het veld. Niemand denkt dat hij beter is dan een ander", legt Erasmus uit. "Ik kwam er in januari bij en ik merkte dat het een hele goede selectie was", vulde Pedro aan.

Pedro kwam in januari op huurbasis over van Feyenoord. Erasmus werd al vanaf de zomer door de Stadionclub uitgeleend. Beide hebben een contract tot medio 2011, maar mogen vertrekken bij Feyenoord. "Het is een situatie waar beide spelers weg moeten, maar nog een contract hebben", vertelt De Miranda. "Je weet dan: oké prima als ik weg moet, maar ik heb nog wel een contract dat gerespecteerd moet worden. In principe is het aan Feyenoord om een financiële oplossing te zoeken."

Momenteel is er geen concreet contact met andere clubs. "Wij zoeken een sportieve oplossing, ze willen gewoon spelen. Waar? Zo hoog mogelijk en bij een club die bij hen past. Als het in Nederland is, is het in Nederland. Ik weet dat Luis (Pedro, red.) graag in Nederland wil blijven. Kermit heeft nog niet echt een keuze gemaakt, maar ik denk dat beide in Nederland nog veel kunnen leren. Vooral op tactisch gebied en ze hebben het naar hun zin hier, dus waarom niet?"

Een club uit de Jupiler League is daarbij voor Pedro niet uitgesloten. "Dat ligt eraan. Ik weet niet hoe het gaat lopen. In de transferperiode gebeuren er soms de meest gekke dingen. Nu is het gewoon rustig, het is pas een dag na de play-offs. Als het de Jupiler League moet worden, dan wordt het gewoon de Jupiler League", aldus Pedro.
DJFR
 DJFR - maandag 17 mei 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 18:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en wie gaat dat betalen?
Jeffren miss huren en marcellis kost maar half miljoen moet toch kunnen als we vlaar verkopen of na alle afgelopen contracten
R!ck
 R!ck - maandag 17 mei 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 19:26 schreef bjorn het volgende:

[..]

ik lees het net ook. http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=11613

Soccernews sprak op 'the day after' met Luis Pedro, Kermit Erasmus en Salvador de Miranda, zaakwaarnemer van beide, over onder andere het kampioenschap, de toekomst, de slechte begeleiding van Feyenoord, Zuid-Afrika en meer. Bij deze een voorpublicatie, het volledige interview verschijnt later deze week online.

Erasmus werd zondag door Excelsior-trainer Alex Pastoor enigszins verrassend op papier opgesteld als middenvelder. "Ik speelde meer vanaf rechts, in een vrije rol", vertelt Eramsus. "Ik had de ruimte om in elk gat te duiken, de bal op te eisen en diep te gaan. Dat is ook mijn speelstijl, ik heb geen vaste positie nodig."

Na 69 minuten werd de Zuid-Afrikaans international vervangen door Pedro, die een kwartier later Excelsior de grootste kans van de wedstrijd bezorgde. Na een individuele actie werd de Nederlands jeugdinternational onreglementair afgestopt door Sparta-doelman Cor Varkenvisser: strafschop.

Als de strafschop werd benut, moest Sparta twee keer scoren. Dan denk je dat de promotie binnen is? Pedro: "Nee, op dat moment dacht ik: ik wil hem nemen, maar de aanvoerder koos voor Fernandez. Als hij scoort dan zijn we eigenlijk door, maar tot mijn verbazing miste hij hem gewoon. Ik dacht: wat is dit allemaal! Nou ja, verlengen."

Het liep anders: "Poepon kopt hem in het doel, dat verzin je niet. Daarna de aftrap, lange bal, Leen (Van Steensel, red.) kopt hem terug, Fernandez neemt hem aan en hij zit erin. Toen was het klaar en kwam de ontlading. Het valt niet uit te leggen wat er toen allemaal gebeurde."

Met de 26-jarige Van Steensel als oudste speler in de selectie, werden er geen wonderen verwacht van het onervaren Excelsior. Maar: elk nadeel heeft zijn voordeel: "Iedereen begrijpt elkaar en accepteert elkaars fouten zowel binnen als buiten het veld. Niemand denkt dat hij beter is dan een ander", legt Erasmus uit. "Ik kwam er in januari bij en ik merkte dat het een hele goede selectie was", vulde Pedro aan.

Pedro kwam in januari op huurbasis over van Feyenoord. Erasmus werd al vanaf de zomer door de Stadionclub uitgeleend. Beide hebben een contract tot medio 2011, maar mogen vertrekken bij Feyenoord. "Het is een situatie waar beide spelers weg moeten, maar nog een contract hebben", vertelt De Miranda. "Je weet dan: oké prima als ik weg moet, maar ik heb nog wel een contract dat gerespecteerd moet worden. In principe is het aan Feyenoord om een financiële oplossing te zoeken."

Momenteel is er geen concreet contact met andere clubs. "Wij zoeken een sportieve oplossing, ze willen gewoon spelen. Waar? Zo hoog mogelijk en bij een club die bij hen past. Als het in Nederland is, is het in Nederland. Ik weet dat Luis (Pedro, red.) graag in Nederland wil blijven. Kermit heeft nog niet echt een keuze gemaakt, maar ik denk dat beide in Nederland nog veel kunnen leren. Vooral op tactisch gebied en ze hebben het naar hun zin hier, dus waarom niet?"

Een club uit de Jupiler League is daarbij voor Pedro niet uitgesloten. "Dat ligt eraan. Ik weet niet hoe het gaat lopen. In de transferperiode gebeuren er soms de meest gekke dingen. Nu is het gewoon rustig, het is pas een dag na de play-offs. Als het de Jupiler League moet worden, dan wordt het gewoon de Jupiler League", aldus Pedro.
Ja dit artikel bedoelde ik, ze wilden toch Erasmus hebben als vervanger Makaay omdat dat goedkoop was? Njaa ik zal dan wel verkeerd begrepen hebben maar Erasmus is zeker een goede voetballer en als hij hulp krijgt van Makaay kan hij echt wel uitgroeien tot de nieuwe nationale spits...
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 mei 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Luc is beter
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 mei 2010 - 19:43   quote  deeplink  
denk t ook.
R!ck
 R!ck - maandag 17 mei 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Ik vraag me dan wel af wie ze in de spits gaan zetten? Tomasson gewoon? en dan Luc erbij? Maar dan heb je maar 2 spitsen lijkt mij en Erasmus is wel een jongen die zich kan ontwikkelen tot een hele goeie voetballer.
bjorn
 bjorn - maandag 17 mei 2010 - 19:45   quote  deeplink  
erasmus gewoon nog een jaartje verhuren aan excelsior en dan verder kijken of het wat is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 mei 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Er komt nog wel een goedkoop spitsje bij.
ovi
 ovi - maandag 17 mei 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Ik vind Mads Junker van Roda jc wel wat, maar of het haalbaar is
bjorn
 bjorn - maandag 17 mei 2010 - 19:57   quote  deeplink  
hij is denk tranfervrij of heeft ie al verlengt

edit: heeft nog een 2 jarig contract

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 mei 2010 door bjorn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote transfer geruchten topic zomer 2010









0.0167098