|
|
moa
|
|
|
Mario maakt vandaag bekend dat de kans groot is dat Erasmus aansluit bij het eerste, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2010 - 10:49 schreef moa het volgende:Mario maakt vandaag bekend dat de kans groot is dat Erasmus aansluit bij het eerste, Tja die jongen heeft mij bij Excelsior niet kunnen overtuigen. Misschien dat hij in de KUIP wel zal verrassen maar ik hou mijn hart vast. Wel was hij 1 van de 3 talenten uit Afrika die in aanmerking kwam voor Afrikaans talent van het jaar.Dan mogen we toch aannemen dat hij iets in zijn mars heeft? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet voor de breedte, gelijk in de basis! Zou mooi zijn als deze held terugkeert waar zijn hart ligt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 juni 2010 - 10:49 schreef moa het volgende:Mario maakt vandaag bekend dat de kans groot is dat Erasmus aansluit bij het eerste, Treurig als dat onze spits moet worden.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Is idd. niet te hopen, maar gezien het geld dat vrij is gekomen dankzij Danny, zal er wel een goede schutter gehaald kunnen worden. (Neem aan dat de circa 500.000 euro die Danny komend seizoen zou hebben gekost mee begroot is, en dat we daarvan zeker nog 2 leuke spelers kunnen halen.) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb hem te weinig zien spelen om goed te kunnen beoordelen of hij ook geschikt is voor de positie van spits?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 juni 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, how happy we are! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Nee dat is het hele probleem. Dat mag niet van Gudde. 4 ton is het salaris voor een niet-EU-speler, dus dan zouden ze hem voor kunnen betalen. (voor zover hij niet al volledig op de feyenoord-begroting stond..) Voor die 4 ton haal je sowieso nergens een goede spits, dus dan heb je iig iets..
2 Talenten die strijden om een plek in het eerste.. bij de rechtsback-positie werkte dat ook heel goed afgelopen seizoen.. ;) Het zou een logische oplossing (/compromis) zijn...
Bron: http://www.proprof.nl/Site/modules/newsMD/NewsDetail.aspx?ItemGuid=ab21800f-bd63-4149-bb6a-a8e4e0acad7b&ReturnUrl=NewsOverview.aspx
Spelers die niet afkomstig zijn uit de Europese Unie moeten volgend seizoen minimaal 405.000 euro per jaar verdienen. Dit seizoen was de salarisgrens nog 388.500 euro. Dit bedrag wordt jaarlijks vastgesteld aan de hand van het gemiddelde salaris in de Eredivisie. Dat bedroeg vorig seizoen, het laatste meetmoment, 270.000 euro. Het salaris van de spelers in de hoogste liga steeg al voor het derde jaar op rij. De loonbarrière voor niet-EU-spelers moet voorkomen dat de markt wordt overspoeld door goedkope buitenlandse spelers. Jonge talenten van buiten de EU hoeven in Nederland overigens niet het volle pond te verdienen, want voor spelers van 18 en 19 jaar geldt komend seizoen een bedrag van 202.500 euro. Ieder land heeft zijn eigen regels. Zo mogen spelers uit verre oorden in Engeland alleen spelen als ze regelmatig international zijn. Terug |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja idd ja, hader niet bij nagedacht dat ze (nog) geen eu land zijn. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Pedro ook transfervrij naar Deventer, vind het maar zonde. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:
Mario Been maakt zich bij Feyenoord sterk voor de komst van Fedor Smolov. De Rus maakt een goede indruk tijdens een proefperiode in Rotterdam.
Smolov (20) staat onder contract bij Dinamo Moskou, dat bereid zou zijn de aanvaller voor één seizoen te verhuren. Tijdens een oefenduel schoot Smolov gelijk twee keer raak. "Het is lekker voor hem dat hij direct twee doelpunten maakt. Ik had de afgelopen dagen al een bepaalde indruk van hem gekregen op de trainingen", aldus Been op de clubsite.
"Hij is iemand die ook andere spelers kan laten scoren, meer een nummer tien dan een nummer negen. Hij zou een grote aanwinst voor ons zijn", vervolgt Been. Het is nog de vraag of Feyenoord de financiële middelen heeft Smolov, die ook Russisch jeugdinternational is, te huren van de Moskovieten.
Een andere speler die indruk maakt op Been tijdens de voorbereiding is Luigi Bruins. De spelmaker scoorde tegen de amateurs van Voorschoten liefst zes keer in één helft. Been: "Mooi toch? Het blijft een stokpaardje van mij dat iedereen het zelf op het veld moet laten zien, laat ze de concurrentiestrijd maar aangaan."
We kennen het gerucht inmiddels allemaal, hopen dat men snel tot zaken kan komen! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Even een update:
quote: AANGETROKKEN SPELERS :
Adil Auassar -> Gecontracteerd Ruben Schaken -> Gecontracteerd . Kamohelo Mokotjo -> Eigen Jeugd Jerson Ribeiro -> Eigen Jeugd (Komt ie nu wel of niet?) Jerson Cabral -> Eigen Jeugd Martins Indi -> Eigen Jeugd Ricky van Haaren -> Eigen Jeugd Kermit Erasmus -> Eigen Jeugd .
GERUCHTEN AAN TE TREKKEN SPELERS:
Fedor Smolov -> Dinamo Moskou, kan mogelijk gehuurt/gekocht worden. . Oude geruchten verwijdert! .
MOGELIJK VERTREKKENDE SPELERS:
Inmiddels lijkt de interesse voor Vlaar, Wijnaldum, Fer, Bahia en Ahmadi niet concreet. .
VERHUURDE SPELERS
Jordy Clasie -> Verhuurd aan SBV Excelsior Kostas Lamprou -> Verhuurd aan SBV Excelsior Tim Eekman -> Verhuurd aan SBV Excelsior Shabir Isoufi -> Verhuurd aan SBV Excelsior Philina Kwhela -> Verhuurd aan SBV Excelsior Nayib Lagouireh -> Verhuurd aan SBV Excelsior Andréa Fileccia -> Verhuurd aan SBV Excelsior . .
VERTREKKENDE SPELERS:
Roy Makaay -> Met pensioen! Giovanni van Bronckhorst -> Met pensioen! Denny Landzaat -> Definitief geen nieuw contract.
Mitchell Schett -> geen nieuw contract Jordao Pattinama -> geen nieuw contract Hanne Hagary -> geen nieuw contract Jonathan de Guzman -> K*nker Jood kiest voor het geld.
Tim Vincken -> geen nieuw contract -> SBV Excelsior ? . Kaj Ramsteijn -> Definitief naar SBV Excelsior. Kevin Wattamaleo -> Definitief naar SBV Excelsior. Michal Janota -> Definitief naar Go Ahead Eagles. Tobias Waisapy -> Definitief naar SBV Excelsior. Luis Pedro -> Definitief naar Go Ahead Eagles.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Smolov lijkt te komen.
quote:De komst van Fedor Smolov naar Feyenoord is weer een stapje dichterbij gekomen. De Rus kwam gisteren tijdens de open dag nog niet uit de helikopter, maar er zijn weinig struikelblokken meer op zijn pad richting De Kuip. De aanvaller is momenteel in Rusland om zijn werkvergunning rond te krijgen. Als Feyenoord en Dinamo Moskou tot een overeenkomst komen, tekent Smolov een huurcontract voor één seizoen. Dinamo wil dan overigens wel met een optie in het contract dat ze hem eventueel in de winterstop terug kunnen halen naar Rusland. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En Erasmus is gegaan.
quote:Kermit Erasmus keert terug naar Supersport United. De Zuid-Afrikaanse club neemt de 20-jarige spits over van Feyenoord, dat wel recht houdt op een percentage bij een eventuele doorverkoop. Erasmus kwam in 2008 naar Rotterdam en speelde in zijn eerste jaar vier duels in de hoofdmacht van Feyenoord. De spits was afgelopen seizoen door Feyenoord uitgeleend aan Excelsior, waar hij in 30 wedstrijden 11 keer doel trof. Voor dit seizoen kwam Erasmus niet in aanmerking voor een plek in de A-selectie van Feyenoord. Lijkt me een goede stap, Erasmus zou anders komend jaar voor 400.000 op de loonlijst staan. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ja inderdaad. Dat scheelt een hoop centen. Wel geluk dat hij voor het sportieve aspect gaat want dat betale ze niet bij Supersport denk ik. Hij zal wel transfervrij gegaan zijn. Wel een doorverkoopclausule las ik ergens. Dus goed gedaan! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Volgens de tabloids The People en Daily Mail heeft Everton belangstelling voor Leroy Fer. Everton zou de middenvelder al maanden volgen. Volgens The People zou Fer 4 miljoen pond moeten opbrengen.
http://www.fr-fanatic.com/2010/07/12/22542/ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maakt er 6 van en hij is weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
denk t ook.. Lekker met Scheitinga ballen, leuk man. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gaat puur om zijn fysieke kracht en lengte. voetballen is niet belangrijk..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: zo ie zo niet genoeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1 British pound = 1.19148936 Euros |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
5 miljoen voor ons grootste talent? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het is wel 5 miljoen, kunnen we goed gebruiken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vind 4.8 miljoen ook veel te weinig voor Leroy Fer, volgens sites als transfermarkt.de heeft Leroy Fer een waarde van circa 5 miljoen euro, ik vermoed dat de genoemde prijs in het artikel ook op dergelijke schattingen is gebaseerd.
Ik denk dat een speler met de leeftijd en de kwaliteiten van Fer in de premier league zomaar 10-20 miljoen euro oplevert, Feyenoord moet hem dan ook echt niet voor minder dan 15 laten gaan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat je niet veel meer vangt voor hem. en wij hebben Leerdam nog. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
houden, die gozer is nog jong en wordt nog wel meer waard... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Voor vijf miljoen is het iig volledig zinloos hem te verkopen, we kunnen het geld goed gebruiken, maar een vervanger zal wel weer niet betaald kunnen worden.
Leroy Fer hikt al een tijdje tegen het niveau van Oranje aan, zodra hij zn debuut gemaakt heeft is hij direct 10 miljoen waard, laten we daar maar even rustig op wachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk ook dat je op dit moment niet meer vangt voor hem.. Daarom denk ik dat je hem beter kan behouden en dat hij zichzelf nog een jaartje door ontwikkeld... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
je gaat pas binnen lopen als ie een tijdje in oranje heeft gespeeld of europees wat heeft laten zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 11:32 schreef hotjumper het volgende:je gaat pas binnen lopen als ie een tijdje in oranje heeft gespeeld of europees wat heeft laten zien. dat denk ik ook idd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En hou ook rekening met het feit dat ie misschien wel niet meer beter word? Das altijd een risico.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 11:51 schreef Stylzz het volgende:En hou ook rekening met het feit dat ie misschien wel niet meer beter word? Das altijd een risico.. Ik vond nog net niet slecht dit seizoen maar ik heb altijd vertrouwen gehouden in deze jongen!!!FER///HELD... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 11:51 schreef Stylzz het volgende:En hou ook rekening met het feit dat ie misschien wel niet meer beter word? Das altijd een risico.. Dat is toch wel bijna ondenkbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat weet ik niet, afgelopen jaar redelijk gestagneerd, dat is altijd na een sterk eerste jaar. Dus dit jaar is t jaar van de waarheid. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat weet ik niet, afgelopen jaar redelijk gestagneerd, dat is altijd na een sterk eerste jaar. Dus dit jaar is t jaar van de waarheid. Geldt ook voor wijnaldum... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Fer zit nu al op een heel ander niveau dan Wijnaldum. Fer gaat dit jaar de selectie van het Nederlands elftal halen. Wijnaldum moet uitkijken dat ie niet z'n basisplaats kwijtraakt.
Fer gaat bijna niet meer terugvallen die groeit door. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wijnaldum staat gewoon verkeerd, nu schaken op zijn plek gaat spelen verhuist wijnaldum naar het centrum, zo verwacht ik |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat weet ik niet, afgelopen jaar redelijk gestagneerd, dat is altijd na een sterk eerste jaar. Dus dit jaar is t jaar van de waarheid. Heb je gelijk in, maar ik kan het me toch bijna niet voorstellen, Als hij optimaal gebruik gaat maken van zijn enorme fysiek, dan kan hij zeker goed genoeg worden voor Oranje en de Premier League. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 13:15 schreef craven het volgende:wijnaldum staat gewoon verkeerd, nu schaken op zijn plek gaat spelen verhuist wijnaldum naar het centrum, zo verwacht ik Hij heeft te veel ruimte nodig voor het centrum. Z'n handelingssnelheid is ook niet bijzonder hoog. En z'n inzicht is ronduit dramatisch. Komt beter tot z'n recht bij een counterploeg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 13:22 schreef de flh het volgende:[..] Hij heeft te veel ruimte nodig voor het centrum. Z'n handelingssnelheid is ook niet bijzonder hoog. En z'n inzicht is ronduit dramatisch. Komt beter tot z'n recht bij een counterploeg. Sorry hoor, maar Wijnaldum is toch echt wel 1 van de grootste talenten die we de laatste jaren hebben voortgebracht, hij zal zeker zo groot als Kalou worden.
Vorig jaar werd hij nog door iedereen bejubelt, en als hij dan last heeft van een tegenslag is iedereen weer pessimistisch. Internationaal wordt hij nog gewoon als 1 van de grootste talenten van Europa gezien, we mogen er best trots op zijn dat onze jeugdopleiding zulke spelers aflevert.
Even je geheugen opfrissen:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door moa -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oh jij nam die opmerking serieus? |
|
|
|