|
|
fc.twente
|
|
|
ga er gewoon van uit dat volgende week zondag gewonnen wordt.................
maar zulle wij ook is niet wat premie's beginnen richting nec............ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je hebt blijkbaar het intervieuw niet gezien.
Letterlijke vraag van Jack van Gelder was: En nu zeker een dikke winstpremie naar NAC of niet??
Antwoord van Jol was: Mag dat in Nederland dan?, ach het leidt toch nergens toe!!! Het gaat dan vaker fout..
Maw, eerst beter je laten informeren voordat je wraakgevoelens gaat uiten.
Aan de andere kant gebeurt het wel vaker, Psv heeft het een keer gedaan toen ajax tegen Willem 2 kampioen kon worden, en ook het NL elftal heeft het al vaak gedaan... |
|
|
|
|
twente supporter
|
|
|
dat was gewoon weer zoon domme vraag van van gelder en een dom antw van jol die kraamt toch alleen maar onzin uit het hele seizoen al |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Waarom is dat een domme vraag van Van Gelder? En waarom is het een dom antwoord van Jol? En sinds wanneer kraamt Jol onzin uit?
Ik denk dat de enige die hier onzin uitkraamt, meneer 'twente supporter' is. |
|
|
|
|
twente supporter
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 16:54 schreef dapp're strijder het volgende:Waarom is dat een domme vraag van Van Gelder? En waarom is het een dom antwoord van Jol? En sinds wanneer kraamt Jol onzin uit? Ik denk dat de enige die hier onzin uitkraamt, meneer 'twente supporter' is. Omdat hij niks beters te verzinnen heeft! Omdat hij ook wel beter weet! Sinds hij bij ajakkes trainer is!
En jij jij moet niet denken dapp're strijder das niet voor jou bestemd dacht ik zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 17:27 schreef twente supporter het volgende:[..] Omdat hij niks beters te verzinnen heeft! Omdat hij ook wel beter weet! Sinds hij bij ajakkes trainer is! En jij jij moet niet denken dapp're strijder das niet voor jou bestemd dacht ik zo wat is jou probleem?? niet genoeg aandacht?? |
|
|
|
|
twente supporter
|
|
|
quote: wat is jou probleem dan? mag ik niet antw geven of zint je mijn antw niet of zo ???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je reageerd als een stomme strontboer, dat kan wel wat anders, je kan toch ook normaal reageren of niet.
Je reageerd uberhaubt niet inhoudelijk, maar enkel provocerend naar AJAX supporters toe, terwijl we niks verkeerd hebben gezegd of geschreven. |
|
|
|
|
twente supporter
|
|
|
hoezo strontboer dan wous jij kunt helaas niet tegen mijn antw dat heb ik al wel in de gaten reageer dan a u b niet meer op wat ik schrijf sufkop dus hou je reactie naar mij maar voor jou zelf |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Laat maar Remco, haha. Met dat soort gasten valt niet te praten. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
twente ik was erbij in 74 .Jullie zongen ;"en adam sloeg eva met de suukerbieten voor....... .Laat dat nu zo klinken :en eva sloeg adam met de suukerbieten voor..... Wij vierden feest (nou ja is ook niet helemaal waar)toen in breda . Hoop dat jullie ook gaan feesten in breda! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 april 2010 - 10:19 schreef twente supporter het volgende:hoezo strontboer dan wous jij kunt helaas niet tegen mijn antw dat heb ik al wel in de gaten reageer dan a u b niet meer op wat ik schrijf sufkop dus hou je reactie naar mij maar voor jou zelf Welke reactie kan ik niet tegen dan?? je hebt enkel nog maar lopen stoken richting AJAX supporters op dit forum en meer nog niet, we zijn wel wat gewend, jij blijkbaar wat minder,maar goed, dat is dan ook normaal voor een club die nog nooit wat heeft betekend..
PS: probeer wat vaker PUNTEN en KOMMA'S te gebruiken, dat leest iets makkelijker... |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
VOOR HEEL TWENTE: Ik hoop oprecht, dat jullie DE kampioenen worden!!! Alles liever, dan dat die ***neuzen een prijs halen! Ben er wel van overtuigd, dat jullie het halen, maar laten jullie boys aub. uitkijken he! Feyenoord steunt jullie!!!!!!!!!! Jullie het kampioenschap, wij (Feyenoord) de beker! Wordt het toch nog gezellig! Groeten uit Rotterdam! |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Twente gaat gewoon winnen, vast gefeliciteerd vanuit rotterdam |
|
|
|
|
twente supporter
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 20:35 schreef Djee het volgende:VOOR HEEL TWENTE: Ik hoop oprecht, dat jullie DE kampioenen worden!!! Alles liever, dan dat die ***neuzen een prijs halen! Ben er wel van overtuigd, dat jullie het halen, maar laten jullie boys aub. uitkijken he! Feyenoord steunt jullie!!!!!!!!!! Jullie het kampioenschap, wij (Feyenoord) de beker! Wordt het toch nog gezellig! Groeten uit Rotterdam! en dan met ons alllen zingen HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMMM :p |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@twente supporter: ZEKER, en uit VOLLE BORST!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
doe niet zo mal met je "helemaal niets in amsterdam" een bekertje en 1ste of 2de in de competitie isbest wel wat!!! wat hebben ze in rotterdom ook alweer? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Iets wat ze ALLEEN in Adamdorp NIET hebben: HERSENS!!! |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
quote: rotterdommers hebben helemaal niets, dus wat lul je nou! sufferd |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Nee jij bent een helder licht |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahahaha, het gaat je goed (maar niet heus!) hos.....pik! |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
ik wens jou het allerbeste djee, vanavond om een uur of 8 weet jij dat ik gelijk heb! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Okee hospik, ik zal je dit zeggen: Mochten jullie winnen, vast gefeliciteerd, wij komen volgende week ook nog! Maar anders.............ga EERVOL ten onder! |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Vanuit rotterdam wensen wij Twente veel succes en plezier in breda toe!!!!!!! |
|
|
|