|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
teddy
|
|
|
dis te zielig voor woorden, wil feyenoord nou nooit lukken tegen die amsterdammers he, weet niet wat dat is lijk wel of ze in de broek schijtte als ze naar amsterdam moeten. ik als feyenoorder vind dat echt jammer, elk jaar op elk niveau die afstraffingen. word tijd dat ze is van eigen kracht en eigen geloof uit gaan. zit voor 80% tussen de oren , oke die 20% heeft ajax meschien betere spelers, maar gewoon gaan joh, en strijden, en voetballen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
strijd is al jaren weg uit ons voetbal |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 20:47 schreef teddy het volgende:dis te zielig voor woorden, wil feyenoord nou nooit lukken tegen die amsterdammers he, weet niet wat dat is lijk wel of ze in de broek schijtte als ze naar amsterdam moeten. ik als feyenoorder vind dat echt jammer, elk jaar op elk niveau die afstraffingen. word tijd dat ze is van eigen kracht en eigen geloof uit gaan. zit voor 80% tussen de oren , oke die 20% heeft ajax meschien betere spelers, maar gewoon gaan joh, en strijden, en voetballen. Mee eens we hebben echt allang niet gewonnen van 020. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Dus zondag niet met "balverlies"Wijnaldum en "kap naar binnen"Biseswar!!! |
|
|
|
|
ted
|
|
|
helemaal niets in hamsterdam :FAILLIET over drie weken volgens de snor dan he . Fijn dat na lazovic ook suarez opdonderd.over oneerlijkheid gesproken . |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
weet die vertongen moet zn smoel houden hij denk dat feyenoord speelt zoals op 31 jan nou verbijtopjetong dat gaat niet gebeuren denk dat been op de counter gaat voetballen
ik zou zeggen
mulder
de vrij hofland vlaar bahia gio leerdam
landzaat fer guzman
tomasson
waarbij leerdam tussen linies in is een aanvallende middenvelder waardoor je krijgt 5-4-1 dan heb je alle aanvallers nog op bank. kom je achter kun je achter scuiven en biseswar makaay of castangous of zoiets nog inbrengen denk dat je zo ajax van je af kan houden vanwege goeie voorhoede |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
en wijnaldum groot talent maar punt is in deze wedstrijd hebben we geen hakjes en truckjes nodig maar het bloed het zweet en de tranen |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Mulder
De Vrij Vlaar Bahia Gio
Landzaat Fer Babovic of el ahmadi
Wijnaldum Tomasson Cisse
4-3-3 Zal beter zijn dan dat verdedigend Anders gaat dat 020 alleen maar aanvallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door Feyenoord-010 -- |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
beter een pot dichte achterhoede |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Darley maakte geen goede indruk. Leerdam en Ramsteijn waren goed! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:13 schreef Feyenoord-010 het volgende:Mulder De Vrij Vlaar Bahia Gio Landzaat Fer Babovic of el ahmadi Wijnaldum Tomasson Cisse 4-3-3 Zal beter zijn dan dat verdedigend Anders gaat dat 020 alleen maar aanvallen Tomasson op de positie van Babovic en Gastaignos en Makaay in de spits... |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
is moelijk puzzelen maar je verdediging moet echt dichter nu beter hofland erbij |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
babo is goeie gedachte maar net zoals wijnaldum we kunnen geen hak balletjes en truckjes gebruiken |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Kunnen we er beter 1 maken en dan de achterhoede pot dicht doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:04 schreef erikkfr het volgende:weet die vertongen moet zn smoel houden hij denk dat feyenoord speelt zoals op 31 jan nou verbijtopjetong dat gaat niet gebeuren denk dat been op de counter gaat voetballen ik zou zeggen mulder de vrij hofland vlaar bahia gio leerdam landzaat fer guzman tomasson waarbij leerdam tussen linies in is een aanvallende middenvelder waardoor je krijgt 5-4-1 dan heb je alle aanvallers nog op bank. kom je achter kun je achter scuiven en biseswar makaay of castangous of zoiets nog inbrengen denk dat je zo ajax van je af kan houden vanwege goeie voorhoede krijg tandjes,zou jij ook met 2 keepers willen spelen? |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
je moet proberen binnen 20 min te scoren en dan doe boel dicht gooien |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
nee maar je hebt gezien wat er gebeurde op 31 jan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: veel te vol achterin, gewoon net zo spelen als tegen psv.
en bij een tegen corner Makaay, Cisse of Tomasson op de middenlijn laten staan voor de counter. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Of gewoon in 020 1-1 spele en in rotterdam 0-0 want een uit doelpunt tel toch zwaarder |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
idereen op de zwalbe koning en de rest vergeten ze |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
niet met 0-0 in rotterdam |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mooi scenario, en dan verder gokken op de counter? |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
als je bv 2-1 verliest en je speelt thuis 0-0 is niet genoeg |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Uitdoelpunt tel zwaarder. Dus met 1-1 en 0-0 heb feyenoord hem toch gewonnen |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
het is hopen op een goal van feyenoord die kan belangrijk worden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:23 schreef Feyenoord-010 het volgende:[..] Uitdoelpunt tel zwaarder. Dus met 1-1 en 0-0 heb feyenoord hem toch gewonnen heb niet zo veel vertrouwen in die 0, uit scoren is sowieso belangrijk. 020 moet thuis toch het spel zien te maken, dan kan Feyenoord op de counter spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
volgens mij speel je dan verlenging |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
alleen de supp (meelopers )van ajakkes hebben grote bek omdat ze nu ook een wedstrijd thuis spelen |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Volgends mij niet. Maar in rotterdam speel je met 12 man |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
ook op mn werk die ajakkes nerds hahahha we winen de beker met twee vingers in de neus arhhhhh kan ze wel wat |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
idd feyenoord -010 en gaan liggen in strafschop gebied en janken om een kaart |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
idd met 12 man wij helpen ze wel effe |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
maar het word niet makkelijk dat is zeker maar zie ze meer kans hebben dan de laatste keer daar |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
bij ajax denken ze wraak dus ze gaan naast hun voeten lopen |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Dat komt wel goed hoor |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
trouwens spelen ze in het nieuwe shirt |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Ja en die toby alderweireld wil wraak dus die zal wel een stukje harder gaan spele. |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
als dat al zo is zal het wel het gele shirt zijn |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
hoe harder hoe meer kaartjes aan ajakkes kant |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Dat is alleen maar beter voor ons |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
idd ik heb er best zin in hoop op een goeie afloop zo niet feyenoord til i die |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als ze maar strijd leveren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het spijt mij maar ik heb er een hard hoofd in.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De kans om de staatsloterij te winnen is 2x hoger.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ow snel een lot halen |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Het was trouwens jong Ajax tegen jong Feyenoord/Excelsior. Zal wel aan de selsiorianen gelegen hebben. |
|
|
|