|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
2 wedstrijden de kans om het een beetje goed te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mooi laat hem dan maar in de eerste wedstrijd suarez doormidden schoppen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
het zal toch niet zo zijn dat hij nog speeltijd krijgt en ik moet er al helemaal niet aan denken dat hij de voorkeur krijgt boven BRUINS////HELD |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Hij kijkt van mijn part maar toe vanaf de tribune.. Hij verdient het niet om nog in ons shirt te spelen, zou ook totaal niet eerlijk zijn tov de andere spelers die wel al een heel seizoen lang keihard werken.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij valt in, en scheurt weer de boel af! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de guzman word gevelt door de noppen van henk timmer!! en eindelijk na jaren lost onze henkie dan toch de belofte in!!! henk///held |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 13:37 schreef obiku010 het volgende:de guzman word gevelt door de noppen van henk timmer!! en eindelijk na jaren lost onze henkie dan toch de belofte in!!! henk///held hahahahahaha opmerking van de dag! obiku///held, he wat zeg ik nu! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Hij is nog steeds in dienst van Feyenoord. En als mario vind dat hij goed past in zijn tactiek, moet hij hem opstellen. Dat is de realiteit. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
weet mario wel wat tactiek is dan |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Vastwel! Want dit jaar kan ik ondanks de 4e plek met opgeheven hoofd op straat. De tegenstander houd weer rekening met Feyenoord. En dat is de verdienste van Mario o.a. |
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
4e plek? Ik hoop dat je dit uit je glazen bol hebt.. |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 16:50 schreef fredje het volgende:[..] Vastwel! Want dit jaar kan ik ondanks de 4e plek met opgeheven hoofd op straat. De tegenstander houd weer rekening met Feyenoord. En dat is de verdienste van Mario o.a. Eens! Bram heeft volgens mij strond in z'n ogen en ziet liever Aad afkoopsom... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: 4e 5e wat is je level? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 16:55 schreef Baas Leo het volgende:[..] Eens! Bram heeft volgens mij strond in z'n ogen en ziet liever Aad afkoopsom... het is stront! geen strond! leo! |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
maar Fredje wat je zegt over de Guzman gaat nergens over... die vent verdient het niet meer om een Feyenoordshirt te dragen zelfs niet in het 2e!!! |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
quote: je mag niet vloeken milo |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jaja probeer jij maar iets recht te lullen wat krom is! |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 16:57 schreef Baas Leo het volgende:maar Fredje wat je zegt over de Guzman gaat nergens over... die vent verdient het niet meer om een Feyenoordshirt te dragen zelfs niet in het 2e!!! Dat hij nu nog voor Feyenoord speelt is niet zijn beslissing maar dat van Feyenoord. Feyenoord kon al aan deze jongen hebben verdient als ze daadkrachtig hadden opgetreden. En als trouwens deze vent door zijn kwaliteiten ons de beker schenkt. Gaan ook de mensen die hem alle vreselijke dingen hebben gewenst uit hun dak. En dat vind ik jammer. Sterker nog, ik zou niet eens een speler van de tegenpartij zulke dingen wensen als wat ik allemaal voorbij heb zien komen. Deze jongen is een speler van Feyenoord. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de guzman, over twee jaar weer vergeten. passant |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
als hij er 5 inschiet en soares doodschopt mag hij van mij gratis uit de kuip wandelen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 18:28 schreef jarjar78 het volgende:als hij er 5 inschiet en soares doodschopt mag hij van mij gratis uit de kuip wandelen kan ie van mij nog een lift krijgen naar schiphol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 18:28 schreef jarjar78 het volgende:als hij er 5 inschiet en soares doodschopt mag hij van mij gratis uit de kuip wandelen jammer genoeg doet deze donkere lulring alleen t laatste |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahaha..........eens |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Domme jongen die De Guzman, had bijgetekend voor 2 jaar. Had hij nog lekker kunnen ballen in de kuip. Welke topclub zoals zijn droom is wil een speler die de laatste 2 jaar nauwelijks heeft gespeeld en nog sukkelt na elke 2 wedstrijden spelen. Hull City misschien? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 23:00 schreef Ronneke het volgende:Domme jongen die De Guzman, had bijgetekend voor 2 jaar. Had hij nog lekker kunnen ballen in de kuip. Welke topclub zoals zijn droom is wil een speler die de laatste 2 jaar nauwelijks heeft gespeeld en nog sukkelt na elke 2 wedstrijden spelen. Hull City misschien? SJAH idd ja! Nu komt er echt geen Arsenal of Liverpool op de deur kloppen hoor. En ALS dat wel het geval zou zijn , dan ben je ook 3e keus bij die clubs. En de Guzman kennende gaat hij dat niet lang volhouden , in de basis knokken is dan echt erg moeilijk! Als hij nog 2 jaar was gebleven , dan was hij misschien (bij fit blijven) sneller ontdekt door een topclub. Maar goed we zullen zien of zijn keuze gaat slagen , ik denk zelf... weinig kans. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als ie zo goedwas dan had Liverpool wel oog voor hem gehad ipv voor Wijnaldum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja om het even mooi af te sluiten. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou me niet eens verbazen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik heb gehoord dat mvv hem wil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker terug naar canaduh |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ken ie met z'n broertje voetballen |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Euh.........sorry hoor, maar wie was dat ook weer, de Guzman???? |
|
|
|
|
ted
|
|
|
hij is een produkt van onze maatschappij .money talks. Behalve voor feyenoordfans/legioen .uitkotsen die gozert |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
Ik haat de Guzman's !!! kut smurf!!! lekker oppleuren bij feyenoord.. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Wel pas in de tweede helft als we voorstaan |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Beter gezegd we dragen hem op handen naar Schiphol, vliegtuig vliegt over ijsland richting Canada toch |
|
|
|