|
|
kevinvy[FR]
|
|
|
Weet iemand toevallig hoelaat morgen de kaartverkoop begint ? Gewoon 9 uur weer ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:43 schreef kevinvy[FR] het volgende:Weet iemand toevallig hoelaat morgen de kaartverkoop begint ? Gewoon 9 uur weer ? Morgen weer???pffffff ik heb geen haast.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou moet maar weer dan... Moet verdomme nog steeds die ouwe kaarten terug sturen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
net gedaan kan tot de 28ste geloof ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daar kwam ik ook net achter... Ik ga het ook maar ff doen of wordt het ooit een collectorsitem?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 april 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alleen als er bloed aanzit |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou moet maar weer dan... Moet verdomme nog steeds die ouwe kaarten terug sturen... IK stuur ze morgen terug. En dan effe kijken wanneer ik nieuwe kaartjes gaat halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 21:58 schreef Feyenoord-010 het volgende:[..] IK stuur ze morgen terug. En dan effe kijken wanneer ik nieuwe kaartjes gaat halen. van mij krijg je helemaal gelijk..Ik denk dat ik pas maandag morgen een kaart gaat halen.. Ik kijk ff hoe het deze week loopt... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Hee Leon zon kaartje ruilen voor een door alle spelers gesigneerd xl-thuisshirt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Dan gaat dat kaartje bij mij aan de muur:) Het bedrog van Zeist... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Rij jij trouwens een blauw gebakkie helemaal behangen met mini-dresses? die zag ik vanochtend rijden rond 6.50 in Aalsmeer... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen wacht tot na de 25e ben ik bang... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
net toch maar ff een kaartje gescoord op de bos en lommer weg. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Heb het kaartje vd zekerheid maar alvast gehaald.. Beslis maandag wel of ik ook echt ga. Wacht ook tot dan met het opsturen van mn oude kaartje, bij een farce as zondag stuur ik die nieuwe ook gewoon mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door MrChriz -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ppffffff wordt pas gevaarlijk als je kaartjes voor fc marakech gaat halen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahahaha, maar wat zei je, 2 kaartjes voor feyenoord - joden en je liet je clubcard zien. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach was wel een aardig vrouwtje ze vertelde dat ze bij de eerste kaartverkoop 3 kaarten op voor gekregen had en dat s'nachts nog wat rotterdammers voor de deur hadden gelegen. afca in geen velden of wegen te zien.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 13:48 schreef hotjumper het volgende:ach was wel een aardig vrouwtje ze vertelde dat ze bij de eerste kaartverkoop 3 kaarten op voor gekregen had en dat s'nachts nog wat rotterdammers voor de deur hadden gelegen. afca in geen velden of wegen te zien.... bos en lommer klein marokko he ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: scheen een patroon door de hele stad te zijn.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik ook niet en met mij (en jou) nog 35.000 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 19 april 2010 - 22:14 schreef Maximus het volgende:Rij jij trouwens een blauw gebakkie helemaal behangen met mini-dresses? die zag ik vanochtend rijden rond 6.50 in Aalsmeer... Hahahahahaha Wit met blauw zo`n mercedes sprinter glaswagen... het zou idd kunnen want dat is de tijd dat ik naar me werk ga.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Krijg nou wat ik ook op de bos en lommerweg ,hoek plein 40-45 hahaha Lekker wijfie trouwens achter de balie;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
pppppppppffffffffff 6.50 dan ben ik net 10 minuten uit me coma ontwaakt......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 21:45 schreef Jappie_FEY het volgende:pppppppppffffffffff 6.50 dan ben ik net 10 minuten uit me coma ontwaakt......... Nou bij mijn vorige werkgever ging de wekker om 5.00... Ook toen ik nog mijn eigen bedrijfje had... Maar 5.00 of 9.00 wakker worden is altijd klote voor mij hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahhaha................wakker worden is ook niet mijn sterkste kant. maakt niet uit of je om 9 uur of 11 uur naar bed gaat, je komt er sltijd weer brak uit. hahahaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahahahahaha Wit met blauw zo`n mercedes sprinter glaswagen... het zou idd kunnen want dat is de tijd dat ik naar me werk ga.. Was een seat arosa met een timide kijkend ventje erin dus zal wel niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 21:51 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahahahahhaha................wakker worden is ook niet mijn sterkste kant. maakt niet uit of je om 9 uur of 11 uur naar bed gaat, je komt er sltijd weer brak uit. hahahaha Ja idd Jappie,na 2 bakkies begint het pas wat te worden hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee het is die vent die altijd een kilometer of 30 te hard rijdt omdat ik gek wordt van dat trage gedoe op die klote weg hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Krijg nou wat ik ook op de bos en lommerweg ,hoek plein 40-45 hahaha Lekker wijfie trouwens achter de balie;) hahahahaha ik meer de kant van de westergasfabriek op hahahahahah |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] nee het is die vent die altijd een kilometer of 30 te hard rijdt omdat ik gek wordt van dat trage gedoe op die klote weg hahaha hahahahahhaha...........ben jij er 1 van de boets??:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ohhhh andere zijde van de ring A10...hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Kan die weg toch niks aan doen? Niet schelden op die weg want voor je het weet probeer je morgen wat terug te zoeken van de avond ervoor terwijl het al weer gewist is door Het duo moderatora:) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Nee... 1 van kirBOETS |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 22:03 schreef Maximus het volgende:Kan die weg toch niks aan doen? Niet schelden op die weg want voor je het weet probeer je morgen wat terug te zoeken van de avond ervoor terwijl het al weer gewist is door Het duo moderatora:) hahahahahahahaha ik weet niet of Thomas en Boudewijn daar ook rijden ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: huhhh die kan ik niet hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: howwwwwww....foutje. boetES |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Die wil je ook niet kannen:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee das me vrouw,hoe dan ook zij krijgt er genoeg.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik heb gewoon lekker een kaartje gekocht dus ik ben er bij ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat wou ik ook doen maar heb er toch maar ff 1 gehaald.. Ik hoop op een gelijk spel of een kleine nederlaag...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat wou ik ook doen maar heb er toch maar ff 1 gehaald.. Ik hoop op een gelijk spel of een kleine nederlaag...... correctie:
je hoopt op een overwinning, gelijk spel of een kleine nederlaag...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop op een intense schop partij |
|
|
|
|
bram
|
|
|
de helicopters van masch staan al klaar,hawkey en pierce hebben dienst,komt allemaal goed |
|
|
|