|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Beenhakker in beeld om bondscoach België te worden (FR12.nl)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zeg, strik er om en tot ziens. Hij heeft vooral voor veel onrust gezorgt. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hij belt ff,weg ermee heeft totaal niets gedaan, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, hij weet absoluut niet creatief met de huidige situatie om te gaan vervalt gewoon weer in de oude gewoonte van het ten koste van alles kopen van spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
doeiiiiiiiiii doei doei doei doei doei doeiiiiiiiiii |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
laat hem eerst in de zomer nog ff een topspelertje vooor weinig komen.. en dan mag hij van mij part ook wel weg! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
en ALS hij weggaat.. vind ik hem wederom de grootste landverrader die er is |
|
|
|
|
bram
|
|
|
laten we nog meer oudspelers er bij halen,ik denk dat een pi-air een goede vertegenwoordiger zou zijn voor ons,zijn liefde voor de club is echt en geef hem een dubbelfunctie,technisch directeur en spitsentrainer |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Dus hij mag weg en als ie weggaat is het een landverrader.
Beenhakker is een top-TD zonder financiële middelen.
Ik ben ook niet blij met al zijn vroegere clubkeuzes, maar hij doet z'n werk goed. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 12:44 schreef de flh het volgende:[..] Dus hij mag weg en als ie weggaat is het een landverrader. Beenhakker is een top-TD zonder financiële middelen. Ik ben ook niet blij met al zijn vroegere clubkeuzes, maar hij doet z'n werk goed. Helemaal mee eens.. Toen hij kwam was hij de verlosser en nu mag ie van de meesten weer op pleuren..
Waarom??? Kom aub met 1 goede reden. We hebben Europees voetbal en staan in de bekerfinale. wat heeft ie verkeerd gedaan???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als iemand weg wil, moet ie gaan, wie dan ook.
Zolang je blijft moet je gewoon je werk doen. |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:Als iemand weg wil, moet ie gaan, wie dan ook. Zolang je blijft moet je gewoon je werk doen. Doet ie toch ook? Hij zegt er verder zelf niet veel over... |
|
|
|
|
vakkie t
|
|
|
en de cirkel is weer rond laat maar lekker gaan doei doei |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jumper en ik zijn van dag 1 tegen beenhakker geweest en onze gevoel en gedachten worden waarschijnlijk werkelijkheid.
mazzel!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 12:47 schreef Koos-C het volgende:[..] Helemaal mee eens.. Toen hij kwam was hij de verlosser en nu mag ie van de meesten weer op pleuren.. Waarom??? Kom aub met 1 goede reden. We hebben Europees voetbal en staan in de bekerfinale. wat heeft ie verkeerd gedaan???? wat heeft hij goed gedaan??????????? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nou, dan komen we er al gauw op uit om hiddink aan te stellen. of jorien terug. en gelijk fraser en de wolf verdedigers trainers, v gastel naar de techniese staf, enz enz |
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
quote: reden nr. 1 BABOVIC//HELD |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ja dat is waar,sorry was ik vergeten,stom om deze speler te vergeten is week na week uitblinker,nogmaals excuus |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 12:47 schreef Koos-C het volgende:[..] Helemaal mee eens.. Toen hij kwam was hij de verlosser en nu mag ie van de meesten weer op pleuren.. Waarom??? Kom aub met 1 goede reden. We hebben Europees voetbal en staan in de bekerfinale. wat heeft ie verkeerd gedaan???? wat jij opnoemt zijn de gevolgen van trainerschap aangezien er niks technsich is veranderd sinds beenhakker met dit elftal
echter, ben ik ook een beenhakker fan en deze zomer wordt zijn 1e zomer transfer periode dus laat hem maar bewijzen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ben benieuwd, tot nu toe is hij weinig creatief |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: wacht ff, hij belt en smst naar top clubs voor spelers! laatst had hij toch maar ff van nistelrooij gesmst. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik heb messi gebeld,komt ook niet |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij is in het verleden toch ook een keer op een Jodentrein gesprongen die langs kwam?! Lekker met deze belgische trein meelaten gaan! doeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hij heeft nog 1 zomer de kans zich te onderscheiden..
anders pleurt ie maar naar pollekes land. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
ANJO-Duke
|
|
|
ieder ander kan niet meer doen dan hij. GEEN GELD. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hij moet eens leren zijn grote mond te houden en de popijopi uit te hangen |
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
wat een gezeik op Beenhakker, op dit moment is hij het beste wat we kunnen wensen!! Die man heeft toch geen euro te besteden.... Ik heb diep respect voor Leo die man kan overal ter wereld aan de slag, maar kiest voor zijn liefde Feyenoord wat een zeer ondankbare taak is...
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 16:40 schreef Baas Leo het volgende:wat een gezeik op Beenhakker, op dit moment is hij het beste wat we kunnen wensen!! Die man heeft toch geen euro te besteden.... Ik heb diep respect voor Leo die man kan overal ter wereld aan de slag, maar kiest voor zijn liefde Feyenoord wat een zeer ondankbare taak is... [ afbeelding ] liefde feyenoord? en dan gewoon in dienst gaan in 020 jaja grote liefde! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Baas Leo
|
|
|
hij gebruikte 020 gewoon voor de pegels... Laat het duidelijk zijn dat ik er ook niet blij mee was maar kan het wel begrijpen..
zit ie hier nu dan voor het geld?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 april 2010 - 17:01 schreef Baas Leo het volgende:hij gebruikte 020 gewoon voor de pegels... Laat het duidelijk zijn dat ik er ook niet blij mee was maar kan het wel begrijpen.. zit ie hier nu dan voor het geld?? Aub leo, toe zeg, dit kan je niet menen, heb jij nou stront in je ogen? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Leo, nu moet je laten blijken wat club liefde is. Ik ben benieuwd maar oordeel nog niet. Heb wel mijn twijfels |
|
|
|