BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de finale een nieuw bestuur!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - dinsdag 20 april 2010 - 10:31   quote  deeplink  
De overheid, de KNVB, de clubs. allemaal voerden ze de afgelopen dagen een schaamteloos spel op waarbij elke vorm van doortastend optreden, leiderschap of het nemen van verantwoordelijkheden afwezig was.

Sterker: de heren Aboutaleb, Kessler, Ballin en Gudde maakten zich belachelijk om eerst het ene te beweren en een dag later het ingenomen standpunt weer te hebben ingewisseld. Bestuurlijke armoede noemen we zoiets.

Men heeft zich bij dit alles laten leiden door een stel boefjes uit Amsterdam. Zij haalden alles uit de kast om de finale in Rotterdam te dwarsbomen middels dreigende taal. En tussendoor had men zelfs de tijd om de spelersbus van Twente richting Alkmaar met stenen te bekogelen. Enfin, in Amsterdam deed men er dus van alles aan om de media te beïnvloeden zodat zij hun zin zouden krijgen: twee finales. Gevolg: 10.000 Feyenoordsupporters die voor Jan met de korte achternaam zinloos s nachts in de rij hebben gestaan. Een restitutieformulier is het enige waarmee de KNVB vervolgens naar buiten treedt. Een excuus kan er niet vanaf. En vervolgens kunnen we allemaal weer in de rij gaan staan voor kaarten op een andere en onmogelijke datum. Ach, moeten ze in Zeist gedacht hebben, het zijn maar (Feyenoord)supporters, en die mag je toch schofferen?

Het ingrijpen van Hirsch Balling is helemaal niet te begrijpen, laat staan uit te leggen. De hoge kosten voor de politie inzet tijdens de finale waren niet maatschappelijk te verantwoorden, zo werd beargumenteerd. Alsof twee finales op twee verschillende dagen in twee verschillende steden minder politie-uren kosten dan een enkele finale. Maar door het besluit tonen we het buitenland wel hoe knus en kneuterig we weer eens zijn. Hoe moet dat dan wel niet gaan tijdens de WK wedstrijd England v Duitsland in Nederland? U voelt hem al. Zeg maar dag met je WK, beste Kessler. Daar is immers geen politiek en maatschappelijk draagvlak voor.

En weer zijn de Feyenoordsupporters de dupe. Was het niet dat Feyenoord behoefte had aan een nieuw stadion? Was de komst van het WK daar geen belangrijke voorwaarde voor. Juist ja, hartelijk bedankt, Ballin! Feyenoord is weer de pineut in deze.

Ondertussen groeit de frustratie. De KNVB toont een staaltje met twee maten meten door regels en het hanteren van statuten te veranderen hoe hun het best uitkomt. Want een gele kaart voor De Zeeuw is geen gele kaart doordat het door de scheidsrechter niet op het wedstrijd formulier is genoteerd tsja, dan houd je als KNVB natuurlijk voet bij stuk. Regels zijn namelijk reuze handig om je achter te verschuilen ook al weet heel de wereld dat het stinkt. Competitievervalsing (part 1) dus.

Ondertussen groeit de irritatie bij Het Legioen. De lol en er zin in hebben in de finale wordt verjaagd door frustratie en groeiende onvrede door het met twee mate meten. En vervolgens doet Feyenoord er zelf ook een flinke schep bovenop. Het creëert een radiostilte (technische storing bij klantenservice, het niet willen communiceren met supporters op woensdagavond bij het Maasgebouw, etc.) en weigert zich in te leven en/of op te komen voor haar eigen supporters.

En dan volgt er een zaterdagtraining. De emoties zoeken letterlijk een uitweg. Het bestuur weigert elke vorm van contact en dus loopt een groep supporters richting spelers bij aanvang. Of dit wijsheid is laten we maar in het midden. Maar in geen enkel opzicht te vergelijken hoe vorig seizoen een groep gemaskerde Amsterdammers het hek forceerden en het trainingsveld bestormden. Dat is pas je club in diskrediet brengen. Sterker: emotie zoekt een weg. En daar was dit protest een voorbeeld van.

Na de training reist men af richting Zeist. Dit keer geen oproep via internet om te voorkomen dat kwaadwillende het niet misbruiken voor hun eigen ding. Nou, respect toch, netjes geregeld. Goedbedoelende Feyenoordsupporters in Zeist waar een duidelijk signaal wordt afgegeven zonder incidenten. Zo kan het dus ook zou je denken.

Nee natuurlijk niet. Alle media storten zich op dit hooligan incident. Terwijl de media massaal Peter R. de Vries columnist voor een Ajax hooligansite met rust laat, veroordeeld de AFCA site niet voor zijn agressie opruiende toon, heeft het niet over het bekogelen van de spelersbus van Twente en ook niet over de waanzin dat Ajax geld mag aanbieden aan NAC volgens de KNVB. In Rotterdam weten we nu wel waar die gokchinezen zich ophouden (competitievervalsing (part 2)). En dus zitten, tijdens Studio Voetbal, dhr. J. Van Gelder en zijn drie gasten 40 minuten lang te zeuren, te klagen en heel Nederland op te jutten over die groep Feyenoordsupporters die het trainingsveld hadden betreden. Hoezo een Feyenoord media hetze.

En dan, een dag later heeft Feyenoord in al zijn wijsheid besloten om alle betreders van het trainingsveld te straffen met een SV. Lekker slim! I.p.v. achter gesloten deuren het akkefietje uit te praten en aan te geven dat dit echt niet kan moest het bestuur zogenaamd scoren. Stom, stom, stom, strategisch gezien het stomst wat ze kunnen doen (alhoewel dat regelmatig gebeurd, maar dat terzijde). Niet alleen laat trapt men in de val van de media. Ook weten ze de toch al groeiende irritatie omtrent de aanloop naar de finale aan te wakkeren. Resultaat: In Amsterdam liggen ze onder de tafel te rollen van het lachen. Gedonder en gezeik tussen club en supporters. Wie had dat nou gedacht toen men daar op een website begon over bommen op Amsterdam. Kortom: bestuurlijke onkunde. Maar ja, wat wil je van bestuurders die managers zijn en wars van het Feyenoordgevoel.

Bij belangrijke zaken is het van belang de gelederen te sluiten. Club en supporters tegen de (Ajax) media. Samen staan we sterk. Maar dit zwakke bestuur weet het voor elkaar te krijgen om niet eens de rug recht te houden bij belangrijke zaken als 1 finale = 1 wedstrijd, of ergo: de noodzaak van de finale en dus het WK en dus een nieuw stadion (lees: toekomst van Feyenoord). In plaats daarvan gaat men voor snel scoren en korte termijn politiek over de rug van Feyenoordsupporters. Je klanten om in de termen van het bestuur te blijven.

Ondertussen kruipen de beide finale wedstrijden dichterbij en is het oorlog rondom het Maasgebouw. De media ruikt bloed en kwijlt wetende dat ze wellicht het vuurtje verder op kunnen stoken. Daarom hartelijk dank politiek, KNVB bestuur en Feyenoord bestuur. Maar u allen weet. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

En dus gooien we al onze frustraties in de finale eruit en bundelen dat om tot positieve energie. Dan is dat het begin van iets moois: De beker winnen van die Amsterdammers! Want zeg nu eerlijk. Die lol gunnen we ze toch niet.

Hebben we het erna over een nieuw bestuur.

Afgesproken?
Afgesproken!
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 20 april 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Goed stuk :)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 april 2010 - 11:25   quote  deeplink  
afgesproken!
Sbro08
 Sbro08 - dinsdag 20 april 2010 - 11:28   quote  deeplink  
Hulde, voor dit stuk. Goed verwoord.
Na het bericht over de finale had gudde het er alleen maar over dat hij geen keuze had. Een keuze heb je altijd als je hem maar durft te nemen.
De keuze was heel simpel, spelen of niet spelen. Ik denk dat er heel veel supporters trots waren geweest als hij voor het laatste had gekozen en niet was gezwicht voor het 020 knvb gelul.
bram
 bram - dinsdag 20 april 2010 - 11:41   quote  deeplink  
goed stuk,voor de rest,wat hotjumper zegt en honderdduizend anderen ook denken
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 20 april 2010 - 11:51   quote  deeplink  
super gedachten nu in de werkelijkheid brengen
de.fan
 de.fan - dinsdag 20 april 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Prachtig stuk, zeker weten met een harde kern van de waarheid erin!
Maar toch blijf ik zeggen dat dit mede komt door de slechte naam van de Feyenoord supporters en ik blijf erbij : Het verleden haalt ons in!! En dat is nu net wat er nu gebeurt. De oplossing ligt gewoon bij de kleine groep raddraaiers die zich Feyenoord supporters noemt! Deze moeten opgejaagd en opgepakt worden zodat de rotte appels eruit gaan. Net zoals men wil dat Feyenoord verliest! Om onze grote 'vriend ' uit 020 geen kampioen te laten worden, als Feyenoord supporter wil je dat je club elke wedstrijd wint!!
bram
 bram - dinsdag 20 april 2010 - 12:28   quote  deeplink  
waarom worden mijn posts verwijderd
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 april 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Ik kan er nog steeds niet over uit; de bekerfinale gaan we ineens over twee wedstrijden verdelen. Wie bedenkt zoiets? En waarom hoor ik niemand vragen of we die finale misschien niet beter in drie wedstrijden kunnen spelen? Wat is het verschil? In dit land kan qua voetbal ineens alles en we raken er allemaal door van slag. Vooral de voetballers zelf; noem mij één team in de eredivisie dat dit seizoen stabiel speelt. Dan zullen de Ajacieden hun vinger opsteken, maar daar is geen enkele reden toe. Ik hoor ze daar alleen maar over hun formidabele inhaalrace. Ze zetten inderdaad een aardige serie neer. Maar als je aan een inhaalrace begint, heb je je achterstand toch ook zelf veroorzaakt, of ben ik nou gek?

Ik vind dat Martin Jol goed werk verricht en dat hij zijn club goed verkoopt. Maar ik snap al die mensen in perskamers niet. De meesten van hen schrijven alles gedwee op, nemen het op, zenden het uit, maar zijn nooit meer kritisch als het om voetbalzaken gaat. Laat Jol nog eens uitleggen waarom het in het begin niet liep, waarom Ajax een dikke achterstand opliep.

Over Dick Advocaat zijn we dan ineens weer wel kritisch. De man wordt van alles en nog wat verweten omdat hij voor het geld naar Rusland verkast. Ik las zelfs dat een bekende journalist zich nu schaamt vanwege Dicky. Kom, kom jongens, geen krokodillentranen alsjeblieft.

Het gaat hier maar om een trainer die zijn contract met de Belgen verbreekt. Het veroordeelt een stuk gemakkelijker; een man die zijn afspraken niet nakomt.

Maar heb het eens over voetbal. Ik heb gehoord dat Advocaat vanwege de uitdaging naar Moskou wil. Kijk, dat is nou pas echt grote nonsens. De uitdaging ligt in Brussel; bij de Belgische nationale ploeg. Daar lopen nu jonge gasten rond met heel veel talent, er is veel mee te winnen. Het is dus onzin te zeggen dat de sportieve uitdaging je trekt, die is er bij de Russen veel minder dan bij de Rode Duivels.

Ik had me de komende dagen graag verheugd op de bekerfinale. Maar net als bij veel aanhangers van Feyenoord is ook bij mij de lol er wel vanaf. We zijn met zijn allen op een of andere manier gezwicht voor de dreiging van supportersgeweld. Je moet gewoon nooit zwichten voor dreigementen. Zeker niet als je bestuursverantwoordelijkheid draagt.

Ik heb bij Feyenoord, Ajax, de KNVB en de overheid alleen maar zwakke bestuursbesluiten gezien. Ze zijn allemaal gaan buigen. Het lag er maar net aan op welk moment je iemand voor de camera trok welk standpunt dat je hoorde. Maar nooit klonk er iets ferms, altijd verschuilde de een zich achter de ander.

Dat is het hele probleem in onze maatschappij, denk ik wel eens. Vind je dat er één bekerfinale moet zijn, dan speel je die. Maar ja, als dan de burgemeester van Rotterdam zich meteen al niet aan de afspraken houdt en meteen tienduizend Ajacieden uitnodigt, dan gaat het fout. Ik ben daar verdrietig van. Gelukkig is er dan altijd nog de spanning aan de kop van de eredivisie waarmee ik me vermaak.

Op de laatste dag zullen we pas zien wie er kampioen wordt, dat zou je elk jaar moeten willen. FC Twente loopt op zijn laatste benen en Ajax laat niks meer liggen, dat zag je gisteren ook weer. Maar net als bijna altijd pakte Twente tóch de winst. Dat doen ze steeds, behalve dan tegen AZ, maar daar verhinderde scheidsrechter Vink een gelijk spel. Nu kregen ze trouwens geen strafschop van Van Hulten.

Meteen na afloop kreeg ik de indruk dat men vond dat Feyenoord niet genoeg zijn best gedaan had. Wie Feyenoord vaak zag dit seizoen, weet dat die ploeg zomaar in Enschede kan verliezen. Dat gebeurde nu ook en er was niks geks mee aan de hand. Ajax had gewoon zelf een wedstrijdje meer moeten winnen. We gaan nu Feyenoord toch niet van vals spel betichten hoop ik? Omdat er zaterdag een paar supporters op de training hebben gezegd dat er verloren moest worden bij FC Twente? Onzin, hele grote onzin. Geen enkele voetballer verliest expres. Feyenoord, althans de spelers, is nu wat meer gefixeerd op de beker.

Maar de grootste onzin van alles is uiteraard, dat die supporters van Feyenoord het lef hadden om op zaterdag die training te verstoren. En dat ze dat nog gewoon konden doen ook is helemaal droevig. Ik hoop niet dat we dat met zijn allen normaal gaan vinden.

Willem van Hanegem
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 20 april 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 12:02 schreef de.fan het volgende:
Prachtig stuk, zeker weten met een harde kern van de waarheid erin!
Maar toch blijf ik zeggen dat dit mede komt door de slechte naam van de Feyenoord supporters en ik blijf erbij : Het verleden haalt ons in!! En dat is nu net wat er nu gebeurt. De oplossing ligt gewoon bij de kleine groep raddraaiers die zich Feyenoord supporters noemt! Deze moeten opgejaagd en opgepakt worden zodat de rotte appels eruit gaan. Net zoals men wil dat Feyenoord verliest! Om onze grote 'vriend ' uit 020 geen kampioen te laten worden, als Feyenoord supporter wil je dat je club elke wedstrijd wint!!
Dus jij bepaalt wat een Feyenoord suporter wil?
Nou van mij hoefde feyenoord niet zo nodig te winnen afgelopen zondag. Mooiste moment op eredivisie live was toch een balende aRENa.
Maar met deze mening zal ik wel een hooligan of nep suporter zijn.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
zoals al eerder gezegt: een deel van deze groep heeft zich dit seizoen ingezet om de sfeer in de kuip en het uitvak te verbeteren. Ze hebben veel tijd, moeite en geld gestoken in de inmiddels al legendarische 12e minuut acties.
Terwijl de Kuip doodbloed in gezapigheid en gereformeerde schijnheiligheid zorgden zij met hun acties vaak voor een top sfeertje. De club koktetteerd maar wat graag met haar hondstrouwe en meelevende legioen. Het is dan ook exta laag dat men supporters die al murw zijn door de uitverkoop van hun club aan de neuzen-maffia nog even een mes in de rug duwt in de vorm van een sv.
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 13:39   quote  deeplink  
gister kreeg ik nog het woord ajax hater naar mijn hoofd geslingerd!
en was ik geen fan
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 april 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 13:39 schreef Milo het volgende:
gister kreeg ik nog het woord ajax hater naar mijn hoofd geslingerd!
en was ik geen fan
geef dan ff die zeven ballen terug
bram
 bram - dinsdag 20 april 2010 - 13:43   quote  deeplink  
je moet het niet uit zijn verband rukken milo,je weet en wist donders goed wat ik bedoelde
NRAforEVER
 NRAforEVER - dinsdag 20 april 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Onzin stuk..

- Betreden van trainingsveld is tegen de huisregels
- reden van overtreding? Eisen dat Feyenoord tegen FC Twente verliest... en dat noemt zich Feyenoord supporter.

Het uitdelen van stadion verboden (en een aantal hadden er al één) vind ik volkomen begrijpelijk en terecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door NRAforEVER --
Manu-Armata
 Manu-Armata - dinsdag 20 april 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Inderdaad een onzin stuk.
alles draait om het tuig wat Feyenoord in discrediet brengt
keer op keer, walgelijke spreek koren, rellen, vernielingen en ga zo maar door.
zero tolerance
Zo blijven alleen de fans over die het goed voor hebben met Feyenoord
Krijgt feyenoord vanzelf een beter imago, dus meer sponsors dus meer geld!!

Dus volgend jaar GEEN TUIG MEER IN DE KUIP
Afgesproken??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door Manu-Armata --
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 13:43 schreef bram het volgende:
je moet het niet uit zijn verband rukken milo,je weet en wist donders goed wat ik bedoelde
weet ik man! maar sommige zijn hypocriet snap je?
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 13:57 schreef Manu-Armata het volgende:
Inderdaad een onzin stuk.
alles draait om het tuig wat Feyenoord in discrediet brengt
keer op keer, walgelijke spreek koren, rellen, vernielingen en ga zo maar door.
zero tolerance
Zo blijven alleen de fans over die het goed voor hebben met Feyenoord
Krijgt feyenoord vanzelf een beter imago, dus meer sponsors dus meer geld!!

Dus volgend jaar GEEN TUIG MEER IN DE KUIP
Afgesproken??
Je moet wel ff de feiten kennen. voor dat je dingen gaat roepen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 april 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 13:57 schreef Manu-Armata het volgende:
Inderdaad een onzin stuk.
alles draait om het tuig wat Feyenoord in discrediet brengt
keer op keer, walgelijke spreek koren, rellen, vernielingen en ga zo maar door.
zero tolerance
Zo blijven alleen de fans over die het goed voor hebben met Feyenoord
Krijgt feyenoord vanzelf een beter imago, dus meer sponsors dus meer geld!!

Dus volgend jaar GEEN TUIG MEER IN DE KUIP
Afgesproken??
moet je naar de kuip komen als we uitspelen, lekker rustig.
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 14:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

moet je naar de kuip komen als we uitspelen, lekker rustig.
hahahahahaha
bram
 bram - dinsdag 20 april 2010 - 14:15   quote  deeplink  
mwahahahaha,geweldig dit is humor
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 april 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 13:57 schreef Manu-Armata het volgende:

Dus volgend jaar GEEN TUIG MEER IN DE KUIP
Afgesproken??
Dus toch een nieuw bestuur?
de.fan
 de.fan - dinsdag 20 april 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 12:49 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dus jij bepaalt wat een Feyenoord suporter wil?
Nou van mij hoefde feyenoord niet zo nodig te winnen afgelopen zondag. Mooiste moment op eredivisie live was toch een balende aRENa.
Maar met deze mening zal ik wel een hooligan of nep suporter zijn.
Dat zal ik niet beweren, maar als jij een van die supporters was die met stenen aan het gooien was bij het maasgebouw of een van die supporters die het trainingsveld op kwamen dan ben je inderdaad een hooligan of nepsupporter. Ik ben gewoon zeer teleurgesteld in die zogenaamde supporters die alleen maar alles willen verzieken . Kijk een paar van mijn vrienden waren ook ervoor dat Feyenoord moest verliezen en ook tegen hun heb ik mijn mening gezegd, maar ik weet van deze gasten dat zij geen stenen zullen gooien of een training zullen verstoren. RESPECT is ook een goede eigenschap maar daar hebben die stenengooiers en trainingverstoorders helemaal niks van.
Ik vind dat deze 'gasten' altijd maar om aandacht gaan rellen en verstoren en daar Feyenoord alleen maar meer leed mee bezorgen.
de.fan
 de.fan - dinsdag 20 april 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 14:00 schreef Milo het volgende:

[..]

Je moet wel ff de feiten kennen. voor dat je dingen gaat roepen
Flikker toch op met je feiten!! Jij wil alles goed praten.

Een ZERO tolerance is het beste, dus de stadionverboden zijn alvast een goed begin.
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 16:53   quote  deeplink  
nee, ik wil niet alles goed praten antonio, maar je moet niet meteen alles in een zwart dag licht zetten als daar geen reden toe is.
de.fan
 de.fan - dinsdag 20 april 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 16:53 schreef Milo het volgende:
nee, ik wil niet alles goed praten antonio, maar je moet niet meteen alles in een zwart dag licht zetten als daar geen reden toe is.
Als je met antonio wil spreken moet je toch echt een ander hebben en wat is bij jou geen reden toe is? Ze moeten die kwaaien gewoon KEIHARD aanpakken! Zo simpel is het.
Al zou mijn beste vriend erbij zitten , jammer dan moeten ze maar normaal doen
bram
 bram - dinsdag 20 april 2010 - 17:01   quote  deeplink  
he antonio,maar ja zal wel weer verwijderd worden
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Het protest was rustig en er was totaal geen intensie om het uit de hand te laten lopen, zelf de protest actie bij onze kuip was vreedzaam tot dat de ME kwam.

Ben jij wel eens in gesprek gegaan met 1 van deze jongens?
de.fan
 de.fan - dinsdag 20 april 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 17:02 schreef Milo het volgende:
Het protest was rustig en er was totaal geen intensie om het uit de hand te laten lopen, zelf de protest actie bij onze kuip was vreedzaam tot dat de ME kwam.

Ben jij wel eens in gesprek gegaan met 1 van deze jongens?
Sorry Milo ik was er zelf ook bij en tot er een kleine groep van een man of 25 erbij komt was het rustig en dan beginnen de problemen en inderdaad is de ME moeten gaan optreden. En een gesprek aangaan met die gasten?? Daar kan je geen gesprek mee voeren beste Milo!! Die gasten zien alles zwart en wit . Dus probeer AUB het gedrag va die gasten niet goed te praten, ook al wordt er opgetreden: moet je dan maar met stenen gaan gooien? Blijkbaar wel bij die gasten.
de.fan
 de.fan - dinsdag 20 april 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 17:01 schreef bram het volgende:
he antonio,maar ja zal wel weer verwijderd worden
als jij het wil, wil ik wel antonio voor jou spelen
fredje
 fredje - dinsdag 20 april 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Tuig blijf je behouden.
Tuig moet je in toom houden
En het is aan hun om uit te vissen hoe ze dat gaan bewerkstelligen.
En idd dat het "tuig" dit ik op een "voorbeeldige"manier wil duidelijk maken dat koste wat het kost Ajax geen kampioen mag worden, dan denk ik....
Elke rasechte Feyenoorder deelt die gedachte ik dus ook.
En daar worden ze voor gestraft??
Idd dat vind ik zo zwak!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 april 2010 - 17:55   quote  deeplink  
het probleem met zero-tolerance is is dat je niet laat mee wegen wat er bijvoorbeeld vooraf gegaan is aan het gedrag. Wat afgelopen weekend gebeurt is is rechtstreeks terug te voeren op het feit dat wij zwaar genaait zijn in het hele beker verhaal. In dat licht bekeken denk ik dat de club wel op een andere manier kunnen reageren. Dit was een mooie kans geweest om de steeds groter wordende afstand tussen de club en de supporters kleiner te maken. Had die gasten uitgenodigd voor een gesprek, had met ze afgesproken om wat werk om de Kuip te doen om naar buiten toe toch te laten zien dat je niet over je heen laat lopen en laat zien dat je begrip hebt voor je supporters. Nu groeit de frustratie en zullen de verhoudingen weer verder verharden.
Milo
 Milo - dinsdag 20 april 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 17:55 schreef hotjumper het volgende:
het probleem met zero-tolerance is is dat je niet laat mee wegen wat er bijvoorbeeld vooraf gegaan is aan het gedrag. Wat afgelopen weekend gebeurt is is rechtstreeks terug te voeren op het feit dat wij zwaar genaait zijn in het hele beker verhaal. In dat licht bekeken denk ik dat de club wel op een andere manier kunnen reageren. Dit was een mooie kans geweest om de steeds groter wordende afstand tussen de club en de supporters kleiner te maken. Had die gasten uitgenodigd voor een gesprek, had met ze afgesproken om wat werk om de Kuip te doen om naar buiten toe toch te laten zien dat je niet over je heen laat lopen en laat zien dat je begrip hebt voor je supporters. Nu groeit de frustratie en zullen de verhoudingen weer verder verharden.
idd
R()b
 R()b - dinsdag 20 april 2010 - 19:17   quote  deeplink  
Feyenoord had sowieso wel verloren , met of zonder al dit gezeik!!
de.fan
 de.fan - woensdag 21 april 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 17:55 schreef hotjumper het volgende:
het probleem met zero-tolerance is is dat je niet laat mee wegen wat er bijvoorbeeld vooraf gegaan is aan het gedrag. Wat afgelopen weekend gebeurt is is rechtstreeks terug te voeren op het feit dat wij zwaar genaait zijn in het hele beker verhaal. In dat licht bekeken denk ik dat de club wel op een andere manier kunnen reageren. Dit was een mooie kans geweest om de steeds groter wordende afstand tussen de club en de supporters kleiner te maken. Had die gasten uitgenodigd voor een gesprek, had met ze afgesproken om wat werk om de Kuip te doen om naar buiten toe toch te laten zien dat je niet over je heen laat lopen en laat zien dat je begrip hebt voor je supporters. Nu groeit de frustratie en zullen de verhoudingen weer verder verharden.
Maar moet je laten mee wegen wat er vooraf ging aan het gedrag? Dan kan je alles blijven goed praten. Nee er moet gewoon duidelijkheid komen. Maar voor de rest ben ik het wel met jou eens. Dus een keiharde zero-tolerance beleid
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 23:58 schreef de.fan het volgende:

[..]

Maar moet je laten mee wegen wat er vooraf ging aan het gedrag? Dan kan je alles blijven goed praten. Nee er moet gewoon duidelijkheid komen. Maar voor de rest ben ik het wel met jou eens. Dus een keiharde zero-tolerance beleid
In de normale wereld heb je ook verzachtende omstandigheden, de hypocriet van praag spreekt van terechte harde aanpak, tewijl de boefjes van zijn club die van Basten lastig vielen (op een significant dreigender manier) nooit wat gehoord hebben....

maarja dinsdag zullen we horen wat de club beslist.
Red
 Red - donderdag 22 april 2010 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 10:31 schreef KKL het volgende:
Afgesproken?
Afgesproken!
Deal!!
bram
 bram - donderdag 22 april 2010 - 07:25   quote  deeplink  
ik stel voor om verkiezingen uit te schrijven om zo op een eerlijke manier een voorzitter te kiezen,
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 07:32   quote  deeplink  
dat is een goed idee, sinds de aanpassing van de seizoenkaart prijzen, is iedere kaarthouder nu lid van Het Legioen, dus moet het simpel zijn kiesrecht te implementeren,
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 april 2010 - 08:25   quote  deeplink  
We gaan dit doen, we gaan dat doen......Er gebeurt geen flikker, en de KNVB en Feyenoord maar lachen...Je moet net doen als bij criminelen, ze raken waar het het meeste pijn doet, en dat is in de portemonnee...Niet gan was het beste, met een halfvolle(ik blijf het positief zien) kuip hadden ze wel wakker geworden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 08:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
We gaan dit doen, we gaan dat doen......Er gebeurt geen flikker, en de KNVB en Feyenoord maar lachen...Je moet net doen als bij criminelen, ze raken waar het het meeste pijn doet, en dat is in de portemonnee...Niet gan was het beste, met een halfvolle(ik blijf het positief zien) kuip hadden ze wel wakker geworden.
ach welnee, door niet te gaan speel je ze in de kaart, hun grote droom is gewoon een voetbalveld met een hoge muur er om heen en alleen camera's van eredivisie live.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 22 april 2010 - 09:12   quote  deeplink  
Gudde heeft bewezen gevoelsmatig helemaal niets met Feyenoord te hebben. Een omhooggevallen ambtenaartje, dat zich graag wil profileren bij de KNVB en dat is hem nu gelukt,want zelfs de grootste Feyenoord-hater bij de KNVB, de Ajax-aanbidder van Praag, prijst hem en prijst daarmee Feyenoord het graf in. Deze man is niet langer acceptabel als voorzitter van deze club. Mede dankzij hem voetbalt o.a. Wandérson straks wellicht niet bij ons, maar bij die 020-club. Wel hoop ik dat alle ECHTE Feyenoord-supporters hun verstand blijven gebruiken en zich tegen elke vorm van geweld en intimidatie uit zullen spreken. Intimidatie past bij mensen van het allooi Martin Jol en niet bij Feyenoord supporters. Daarom zullen we ons sterk moeten maken in een motie van wantrouwen tegen het zittende bestuur. maar dan moeten we ook met capabele nieuwe mensen op de proppen komen. En dat kan wel eens heel moeilijk worden! MAAR IN HET BELANG VAN FEYENOORD MOET KNUDDE-GUDDE VERDWIJNEN
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 april 2010 - 16:40   quote  deeplink  
wanderwie?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 22 april 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Superstuk!!! nou hopen dat die kloothommel;s in het maasgebouw het ook eens lezen!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 april 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 16:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Superstuk!!! nou hopen dat die kloothommel;s in het maasgebouw het ook eens lezen!!
Dat zal wel meevallen, mening van de supporter, vinden ze niet echt belangrijk.....En aan de internet-sheriff die voor een paar honderd euro in de maand dit allemaal zit te lezen:GOEDEAVOND
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 09:12 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Gudde heeft bewezen gevoelsmatig helemaal niets met Feyenoord te hebben. Een omhooggevallen ambtenaartje, dat zich graag wil profileren bij de KNVB en dat is hem nu gelukt,want zelfs de grootste Feyenoord-hater bij de KNVB, de Ajax-aanbidder van Praag, prijst hem en prijst daarmee Feyenoord het graf in. Deze man is niet langer acceptabel als voorzitter van deze club. Mede dankzij hem voetbalt o.a. Wandérson straks wellicht niet bij ons, maar bij die 020-club. Wel hoop ik dat alle ECHTE Feyenoord-supporters hun verstand blijven gebruiken en zich tegen elke vorm van geweld en intimidatie uit zullen spreken. Intimidatie past bij mensen van het allooi Martin Jol en niet bij Feyenoord supporters. Daarom zullen we ons sterk moeten maken in een motie van wantrouwen tegen het zittende bestuur. maar dan moeten we ook met capabele nieuwe mensen op de proppen komen. En dat kan wel eens heel moeilijk worden! MAAR IN HET BELANG VAN FEYENOORD MOET KNUDDE-GUDDE VERDWIJNEN
eigenlijk vind ik het feit dat wanderson niet kwam 1 van zijn betere beslissingen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 april 2010 - 19:20   quote  deeplink  
precies... Vind bijna alles hierboven geschreven lulkoek
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 april 2010 - 19:21   quote  deeplink  
mooi he zo'n forum...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Pffffffffff........!! Totaal oneens!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 april 2010 - 19:28   quote  deeplink  
niet mooi forum?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de finale een nieuw bestuur!









0.0084929