BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de finale een nieuw bestuur!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:32   quote  deeplink  
doelde op jou vriend!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 april 2010 - 19:34   quote  deeplink  
oh... Ik vind t bestuur niet slechter of beter dan t bestuur de laatste 15 jaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:35   quote  deeplink  
Niet eens!!! De GKL kwam tenminste wel voor zijn supporters op!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 april 2010 - 19:36   quote  deeplink  
mwah... Die zat er vooral voor zijn eigen glorie
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Niet eens!!! men moet eens afleren om deze held af te schilderen als een crimineel. De besturen na hem hebben hem als crimineel afgeschilderd maar is het er al beter op geworden?? Nee, alleen maar slechter!!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 23 april 2010 - 19:39   quote  deeplink  
idd!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:40   quote  deeplink  
JORIEN//HELD!!!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 23 april 2010 - 19:41   quote  deeplink  
vrouw van jorien///fail
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:42   quote  deeplink  
JORIEN//HELD!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 april 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Jorien is geweest... Blik vooruit!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 23 april 2010 - 19:44   quote  deeplink  
forget victorie
Go history!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:45   quote  deeplink  
JORIEN//HELD!!! Jorien is de toekomst!!!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 23 april 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Jorien op t mega piraten festijn?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 april 2010 - 19:56   quote  deeplink  
jorien was een megalomane man vol zelfverheerlijking.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 april 2010 - 19:57   quote  deeplink  
JORIEN//HELD!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 24 april 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:
jorien was een megalomane man vol zelfverheerlijking.
eens
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 24 april 2010 - 13:54   quote  deeplink  
En welk bestuur wil je opzadelen dan met een schuld van miljoenen, een media met anti feyenoord gevoelens en supporters die zich niet altijd van hun beste kant laten zien.

En welke lijken komen dan nog meer tevoorschijn want er wordt wel gesproken over openheid bij de club, maar in de praktijk werkt dit toch weer altijd anders.
Xapter
 Xapter - zaterdag 24 april 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 - 13:54 schreef sebbe1 het volgende:
En welk bestuur wil je opzadelen dan met een schuld van miljoenen, een media met anti feyenoord gevoelens en supporters die zich niet altijd van hun beste kant laten zien.

En welke lijken komen dan nog meer tevoorschijn want er wordt wel gesproken over openheid bij de club, maar in de praktijk werkt dit toch weer altijd anders.
een bestuur die minstens 2 van die nadelen op kan lossen..
laten we beginnen met de miljoenenschuld en anti-feyenoord media..
Onderwerpen waar een bestuur met gemak wat aan kan doen! (zie groningen heereveen)
Dit bestuur vergroot die problemen aleen maar
bram
 bram - zaterdag 24 april 2010 - 14:52   quote  deeplink  
ik stel mij beschikbaar voor de functie van president van feyenoord,heb 5000 handtekeningen nodig.
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 - 19:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Niet eens!!! men moet eens afleren om deze held af te schilderen als een crimineel. De besturen na hem hebben hem als crimineel afgeschilderd maar is het er al beter op geworden?? Nee, alleen maar slechter!!
Jorien? Dat is zelf de grootste crimineel! Eerst doen of ie Feyenoord van de ondergang heeft gered ( al zal ie daar best een aandeel in hebben gehad ) en dan zich over de rug van Feyenoord verrijken en de club naar de filistijnen helpen!! Ja natuurlijk zo'n man moeten we weer terug nemen?? Na Jorien zijn er alleen maar lijken boven tafel gekomen die er weer een financiele strop erbij koste, en dat zijn lijken van zo'n 85% Jorien van de Herik en 15% Peter Bosz en nu kan het huidige bestuur het puin wat deze heren achter lieten gaan opruimen! Gudde en co zijn nu ZEER GOED bezig!! Ga zo door met het huidige bestuur
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 april 2010 - 07:15   quote  deeplink  
oh oh ik ben t eens met de.fan
henkie1969
 henkie1969 - zondag 25 april 2010 - 09:06   quote  deeplink  
Dus Gudde is het probleem?
Ik dacht toch echt dat het die zogenaamde supporters (van alle clubs) waren die constant de boel lopen te verzieken. De eerste kamer moet nu maar eens een beslissing nemen. En wij als echte supporters kunnen het ook veranderen, spreekkoren prima, maar waarom die haat zaaien naar andere clubs. gewoon ons eigen cluppie aanmoedigen. Geen moord en doodslag. En elkaar aanspreken op het gedrag. Het hoeft geen kerk te worden, maar we kunnen als normale volwassen mensen toch wel respect hebben voor elkaar. Ik wil geen moraalridder zijn, maar geen knokpartijen (tegen supporters of ME) en doodslag, maar wel gewoon heerlijk echt supporteren met ludieke spandoeken en spreekkoren tegen de andere clubs (liefst geen ziektes).
Als wij als Feyenoordsupporters nu eens het voorbeeld gaan geven, dan zijn we daar in ieder geval weer koplopers :D
Milo
 Milo - zondag 25 april 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 09:06 schreef henkie1969 het volgende:
Dus Gudde is het probleem?
Ik dacht toch echt dat het die zogenaamde supporters (van alle clubs) waren die constant de boel lopen te verzieken. De eerste kamer moet nu maar eens een beslissing nemen. En wij als echte supporters kunnen het ook veranderen, spreekkoren prima, maar waarom die haat zaaien naar andere clubs. gewoon ons eigen cluppie aanmoedigen. Geen moord en doodslag. En elkaar aanspreken op het gedrag. Het hoeft geen kerk te worden, maar we kunnen als normale volwassen mensen toch wel respect hebben voor elkaar. Ik wil geen moraalridder zijn, maar geen knokpartijen (tegen supporters of ME) en doodslag, maar wel gewoon heerlijk echt supporteren met ludieke spandoeken en spreekkoren tegen de andere clubs (liefst geen ziektes).
Als wij als Feyenoordsupporters nu eens het voorbeeld gaan geven, dan zijn we daar in ieder geval weer koplopers :D
laat de supporters er buiten!
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 09:23 schreef Milo het volgende:

[..]

laat de supporters er buiten!
Hoe kan je nu de supporters er buiten houden? Een kleine groep zijn helaas de verziekers van dit alles beste Milo. Die zullen moeten veranderen met hun calimero gedrag
Milo
 Milo - zondag 25 april 2010 - 10:09   quote  deeplink  
neenee altijd eerst naar je zelf kijken en dan pas naar andere!
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 10:09 schreef Milo het volgende:
neenee altijd eerst naar je zelf kijken en dan pas naar andere!
Ik hoeft niet naar mijn eigen te kijken , ik gedraag me altijd tijdens de wedstrijden!
Ik zal Feyenoord NOOIT in diskrediet brengen zoals vele dat wel doen
Ik zal nooit iemand een ziekte toe wensen
Ik zal nooit andermans spullen vernielen
Ik zal nooit voor een Biseswar, Bruins en en Bahia juichen, dat komt omdat deze spelers in mijn ogen niet geschikt zijn voor Feyenoord
Ja en ook ik heb een eigen mening'en dat moet iedereen hebben. Maar vernielen en ziektes aan iemand toe wensen en een haat voor een club daar zal ik nooit last van hebben.
Ik heb vrienden bij vele topclubs in Nederland met een seizoenskaart waar ik dan geregeld ook mee naar toe kan. Ik kom voor het VOETBAL EN NIET VOOR AL DIE ANDERE RANDZAKEN waar helaas een kleine groep relschoppers van ELKE CLUB mee bezig zijn
bram
 bram - zondag 25 april 2010 - 10:35   quote  deeplink  
gedraag je dan ook op dit forum,als je zo een geweldige supporter bent ga je je eigen mensen niet afzeiken
ted
 ted - zondag 25 april 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Bram voor president en de fan als adviseur komt het goed !Het is tijd om naar buiten gaan .rol wc papier mee>
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 april 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Sinds het vertrek van Jorien is er natuurlijk hard gewerkt om het legioen monddood te maken. Alles moet maar positief zijn, ook als daar helemaal geen reden voor is. oa door het verbod op kritische spandoeken en de strikte huisregels, blijven er weinige mogelijkheden voor de supporters over een kritisch geluid te laten horen.
laten we wel wezen, in de tijd van Jorien werd niet om de haverklap het maasgebouw belegerd, of het trainingsveld bestormd.... En dat was niet omdat het toen allemaal koek en ei was maar omdat het legioen al veel eerder de kans had zich te uiten en de frustraties niet zo hoog opliepen.
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 10:35 schreef bram het volgende:
gedraag je dan ook op dit forum,als je zo een geweldige supporter bent ga je je eigen mensen niet afzeiken
eigen mensen die het verzieken voor Feyenoord zijn voor mij net mieren die ik het liefst dood trapt. Zo ver ben ik nu met zulk gespuis , blijkt deze middag in Rotterdam maar weer.
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 11:58 schreef hotjumper het volgende:
Sinds het vertrek van Jorien is er natuurlijk hard gewerkt om het legioen monddood te maken. Alles moet maar positief zijn, ook als daar helemaal geen reden voor is. oa door het verbod op kritische spandoeken en de strikte huisregels, blijven er weinige mogelijkheden voor de supporters over een kritisch geluid te laten horen.
laten we wel wezen, in de tijd van Jorien werd niet om de haverklap het maasgebouw belegerd, of het trainingsveld bestormd.... En dat was niet omdat het toen allemaal koek en ei was maar omdat het legioen al veel eerder de kans had zich te uiten en de frustraties niet zo hoog opliepen.
Nee natuurlijk niet, Duitsland, Engeland en Frankrijk zeker vergeten? Daar waren we lieverdjes! Jij wil helaas gewoon alles goed praten rellen, vernielingen, verwensingen en ga zo maar door! Alles mag bij jou, als je je ei maar kwijt kan............. Ik vind ten alle tijden dat de supporters zich moeten gedragen en zo een positieve bijdrage leveren aan de club Feyenoord en het fantastische legioen maar zolang die paar randdebilen erbij blijven zal het nooit en te nimmer wat worden.
ted
 ted - maandag 26 april 2010 - 06:53   quote  deeplink  
de.fan :gaat het weer een beetje?
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 april 2010 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 23:16 schreef de.fan het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, Duitsland, Engeland en Frankrijk zeker vergeten? Daar waren we lieverdjes! Jij wil helaas gewoon alles goed praten rellen, vernielingen, verwensingen en ga zo maar door! Alles mag bij jou, als je je ei maar kwijt kan............. Ik vind ten alle tijden dat de supporters zich moeten gedragen en zo een positieve bijdrage leveren aan de club Feyenoord en het fantastische legioen maar zolang die paar randdebilen erbij blijven zal het nooit en te nimmer wat worden.
Ik praat helemaal niks goed, ik probeer alleen een nuance aan te brengen in een beeld dat zwaar vertekend wordt door de media.
Vind jij het bijvoorbeeld niet raar dat bij de berichtgeving over de bekerfinale beelden uit de kast worden gehaald van 2005?
Vind jij het niet raar dat na het vertrek van v/d Herik het verboden is kritische spadoeken op te hangen? (terwijl daarvoor Kerkum en co bij wijze van spreken hielpen bij het ophangen).
Vind jij het niet vreemd dat je gefilmd wordt door de ME terwijl je van Varkenoord naar de kuip loopt?
Als jij wilt accepteren dat je als tweederangsburger wordt behandeld alleen omdat je naar voetbal gaat, moet jij dat zelf weten. Ik weiger me erbij neer te leggen dat ik gestraft wordt voor wat anderen doen dus ga me niet als een schaap laten koeieneren door een paar gemankeerde geeljassers met een mussert-syndroom.
Milo
 Milo - maandag 26 april 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 07:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niks goed, ik probeer alleen een nuance aan te brengen in een beeld dat zwaar vertekend wordt door de media.
Vind jij het bijvoorbeeld niet raar dat bij de berichtgeving over de bekerfinale beelden uit de kast worden gehaald van 2005?
Vind jij het niet raar dat na het vertrek van v/d Herik het verboden is kritische spadoeken op te hangen? (terwijl daarvoor Kerkum en co bij wijze van spreken hielpen bij het ophangen).
Vind jij het niet vreemd dat je gefilmd wordt door de ME terwijl je van Varkenoord naar de kuip loopt?
Als jij wilt accepteren dat je als tweederangsburger wordt behandeld alleen omdat je naar voetbal gaat, moet jij dat zelf weten. Ik weiger me erbij neer te leggen dat ik gestraft wordt voor wat anderen doen dus ga me niet als een schaap laten koeieneren door een paar gemankeerde geeljassers met een mussert-syndroom.
100% mee eens!!!!!!! dit bedoel ik nou!!!!!!!
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - maandag 26 april 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 07:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niks goed, ik probeer alleen een nuance aan te brengen in een beeld dat zwaar vertekend wordt door de media.
Vind jij het bijvoorbeeld niet raar dat bij de berichtgeving over de bekerfinale beelden uit de kast worden gehaald van 2005?
Vind jij het niet raar dat na het vertrek van v/d Herik het verboden is kritische spadoeken op te hangen? (terwijl daarvoor Kerkum en co bij wijze van spreken hielpen bij het ophangen).
Vind jij het niet vreemd dat je gefilmd wordt door de ME terwijl je van Varkenoord naar de kuip loopt?
Als jij wilt accepteren dat je als tweederangsburger wordt behandeld alleen omdat je naar voetbal gaat, moet jij dat zelf weten. Ik weiger me erbij neer te leggen dat ik gestraft wordt voor wat anderen doen dus ga me niet als een schaap laten koeieneren door een paar gemankeerde geeljassers met een mussert-syndroom.
Ook 100% mee eens
de.fan
 de.fan - maandag 26 april 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 07:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niks goed, ik probeer alleen een nuance aan te brengen in een beeld dat zwaar vertekend wordt door de media.
Vind jij het bijvoorbeeld niet raar dat bij de berichtgeving over de bekerfinale beelden uit de kast worden gehaald van 2005?
Vind jij het niet raar dat na het vertrek van v/d Herik het verboden is kritische spadoeken op te hangen? (terwijl daarvoor Kerkum en co bij wijze van spreken hielpen bij het ophangen).
Vind jij het niet vreemd dat je gefilmd wordt door de ME terwijl je van Varkenoord naar de kuip loopt?
Als jij wilt accepteren dat je als tweederangsburger wordt behandeld alleen omdat je naar voetbal gaat, moet jij dat zelf weten. Ik weiger me erbij neer te leggen dat ik gestraft wordt voor wat anderen doen dus ga me niet als een schaap laten koeieneren door een paar gemankeerde geeljassers met een mussert-syndroom.
zo weet je gelijk wie erbij horen, sorry hoor
de.fan
 de.fan - maandag 26 april 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 11:54 schreef Milo het volgende:

[..]

100% mee eens!!!!!!! dit bedoel ik nou!!!!!!!
jij ook, van hetzelfde hout gesneden
de.fan
 de.fan - maandag 26 april 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 11:59 schreef Feyenoord1111111 het volgende:

[..]

Ook 100% mee eens
Blijkt ook maar weer dat jullie wat te verbergen hebben, anders zou je er geen moeite mee hebben als jullie gefilmd worden !! Iedereen die hier moeite mee heeft heeft wat te verbergen! Zo simpel is het
de.fan
 de.fan - maandag 26 april 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Mij mogen ze ten alle tijden filmen of wat ze ook maar willen om de rotte appels eruit te krijgen! Daar heb ik helemaal geen moeite mee!
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 april 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 18:27 schreef de.fan het volgende:

[..]

zo weet je gelijk wie erbij horen, sorry hoor
Dan vind je het straks ook wel goed als ze 20 willekeurige mensen uit een vak pikken en een nekschot geven omdat iemand uit dat vak zijn biertje in de gracht heeft laten vallen.
Milo
 Milo - dinsdag 27 april 2010 - 09:07   quote  deeplink  
de.fan mij mogen ze ook filmen, dan zien ze meteen dat ik niet tegen oneerlijke mensen ken.
de.fan
 de.fan - dinsdag 27 april 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 09:07 schreef Milo het volgende:
de.fan mij mogen ze ook filmen, dan zien ze meteen dat ik niet tegen oneerlijke mensen ken.
mooi dan toch? dan heb je niks te verbergen! Begrijpt me niet verkeerd , ik zou ook liever vrij en onbezorgd naar een wedstrijd gaan maar blijkbaar kan dat niet meer bij Feyenoord en daarom wordt alles en iedereen bij Feyenoord onder een vergrootglas gelegd!
En dat hebben we alleen maar aan die relschoppers te danken en niemand anders! Zij hebben het er zo naar gemaakt en daar zijn wij helaas de dupe van maar als daarmee de rotte appels eruit gehaald kunnen worden dan moet het maar......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 april 2010 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 23:12 schreef de.fan het volgende:

[..]

eigen mensen die het verzieken voor Feyenoord zijn voor mij net mieren die ik het liefst dood trapt. Zo ver ben ik nu met zulk gespuis , blijkt deze middag in Rotterdam maar weer.
Ben je 25 april s'middags erbij geweest??? Zo niet moet je je mond houden. chuld lgiie politiek!!! Jij noemt je ook nog eens de fan?????? Je juicht wel niet voor Bahia, Bruins en Biseswar. Je moet je ogen uit je kop schamen!!! Ik juich voor elke Feyenoorderjj zal de komende jaren wel ergens over stappen naar 020 want de komende jaren zal het niveau alleen maar slechter worden waarschijnlijk. Ik heb ook kritiek op spelers maar in de Kuip blijf ik ze wel steunen. jij mag de naam Feyenoordsupporter niet eens dragen en dan heb jij commentaar op de zogenaamde raddraaiers. Je bent geen haar beter maar je vult het alleen op een andere manier in!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 april 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 16:53 schreef de.fan het volgende:

[..]

mooi dan toch? dan heb je niks te verbergen! Begrijpt me niet verkeerd , ik zou ook liever vrij en onbezorgd naar een wedstrijd gaan maar blijkbaar kan dat niet meer bij Feyenoord en daarom wordt alles en iedereen bij Feyenoord onder een vergrootglas gelegd!
En dat hebben we alleen maar aan die relschoppers te danken en niemand anders! Zij hebben het er zo naar gemaakt en daar zijn wij helaas de dupe van maar als daarmee de rotte appels eruit gehaald kunnen worden dan moet het maar......
Dat is juist het probleem, ze willen het helemaal niet oplossen, het is een perfecte kapstok om steeds meer bewegingsbeperkende maatregelen aan op te hangen. Justitie heeft altijd zo'n grote muil dat ze de harde kernen zo goed in beeld hebben, wees dan mans en pak die aan als dat het probleem is. Nee het is veel makkelijker om 100.000den voetbal fans te koeieneren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 april 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Laat die vent gaan joh!! Is zelf geen haar beter!!! Vult het alleen op zijn eigen manier in!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 april 2010 - 18:49   quote  deeplink  
ik vind dat filmen vervelend, vertel thuis aan mn vrouw dat ik naar de hoeren ga, weet ze direct dat ik toch naar voetbal ga
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 april 2010 - 18:51   quote  deeplink  
Ik vind de.(zogenaamde)fan vervelend!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 april 2010 - 19:03   quote  deeplink  
ach hij heb zijn eigen mening, het is zijn gemis dat zijn wereldje zo zwart wit is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 april 2010 - 19:04   quote  deeplink  
Dat is ook weer waar!
de.fan
 de.fan - dinsdag 27 april 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 17:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ben je 25 april s'middags erbij geweest??? Zo niet moet je je mond houden. chuld lgiie politiek!!! Jij noemt je ook nog eens de fan?????? Je juicht wel niet voor Bahia, Bruins en Biseswar. Je moet je ogen uit je kop schamen!!! Ik juich voor elke Feyenoorderjj zal de komende jaren wel ergens over stappen naar 020 want de komende jaren zal het niveau alleen maar slechter worden waarschijnlijk. Ik heb ook kritiek op spelers maar in de Kuip blijf ik ze wel steunen. jij mag de naam Feyenoordsupporter niet eens dragen en dan heb jij commentaar op de zogenaamde raddraaiers. Je bent geen haar beter maar je vult het alleen op een andere manier in!!!!!
Ach denk wat jij wil..........ik weet wel beter!! Door klootzakken als jij gaat Feyenoord naar de klote. En ik was uit voorzorg al niet naar Rotterdam gegaan op 25-04-2010 om een lekker voetbalfeest te vieren, want dat is helaas niet, nee NOOIT meer mogelijk door al die randdebielen zoals jij die alleen maar mediageil zijn! Rellen geen probleem, op een trainingsveld lopen geen probleem, ramen in het maasgebouw ingooien geen probleem en ga zo maar door!! Praat alles maar goed en ik mag zeer snel hopen dat die voetbalwet er gauw komt zodat jullie de randdebielen snel ingerekend worden en dat het weer gezellig wordt in Rotterdam en de kuip. En dat jij spelers blijft steunen waar jij kritiek op heb moet jij weten, dat is jouw goed recht. Net zo goed dat het mijn recht is om niet te juichen voor spelers die helemaal niks aan Feyenoord toe voegen. Ik gun IEDEREEN het recht om naar de kuip en de stad te komen , maar het is helaas ALTIJD zo dat een kleine groep randdebielen het verpesten voor de faire normale supporters. En als jij geen randdebiel ben dan bied ik mijn excuses aan. Maar het kan er bij mij gewoon niet in waarom deze gasten het zo moeten verpesten voor Feyenoord. Ook ken ik mensen die jaren met hun kinderen naar Feyenoord gingen maar nu niet meer aleen vanwege dat gespuis vanwege wat er allemaal geroepen wordt in de kuip! Zal in andere stadions ook wel gebeuren maar moeten wij ons dan ook zo verlagen? Ik zal absoluut niet beweren dat ik een brave borst ben maar mijn wil aan een ander opleggen dat nooit! De regels respecteren ja! Ook die van Feyenoord , de gemeente Rotterdam en de politie ja! Ik denk maar zo: Ik heb niks te verbergen................... Feyenoord forever and hooligans what ever. Fuck them all....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de finale een nieuw bestuur!









0.0066950