BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de finale een nieuw bestuur!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de.fan
 de.fan - dinsdag 27 april 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 19:03 schreef hotjumper het volgende:
ach hij heb zijn eigen mening, het is zijn gemis dat zijn wereldje zo zwart wit is.
Die van jou is blijkbaar alleen maar zwart
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 april 2010 - 07:14   quote  deeplink  
Echt die dooddoener dat je nu niet meer met je kinderen naar de Kuip kan komen is echt slap gelul. Sinds 2006 is er niks meer gebeurt op wedstrijd dagen (en zo hoort het ook).
KKL
 KKL - woensdag 28 april 2010 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2010 - 07:14 schreef hotjumper het volgende:
Echt die dooddoener dat je nu niet meer met je kinderen naar de Kuip kan komen is echt slap gelul. Sinds 2006 is er niks meer gebeurt op wedstrijd dagen (en zo hoort het ook).
Ik neem mijn zoon van 5 maanden as zondag ook gewoon mee.

Gezellig op vak x, vlag in z'n linkerhand, biertje in z'n rechterhand en we zijn de hele week al aan het oefenen....'Aboetalip je moeder heb een snor'!!!

Feyenoord is een echte familie club!!
de.fan
 de.fan - woensdag 28 april 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2010 - 07:14 schreef hotjumper het volgende:
Echt die dooddoener dat je nu niet meer met je kinderen naar de Kuip kan komen is echt slap gelul. Sinds 2006 is er niks meer gebeurt op wedstrijd dagen (en zo hoort het ook).
Wat denk je van 06-05-2010? Die dag zal Feyenoord altijd verliezen! Want als Feyenoord de beker wint komen er rellen en als men verliest ook! En dat gezeik van jou dat er sinds 2006 niks meer is gebeurt? Er is minder gebeurt ja maar niks? hahaha keep dreaming.....
Laatste bekerwinst geen huldiging in de stad!! Waarom was dat ook al weer.... ja er is natuurlijk niks gebeurt! Stenen gooien naar de bus van 020 in Rotterdam!! Ja weer niks gebeurt......zeker. Moet ik er nog meer vertellen? Kunnen we een heel boek over schrijven!
En al die verwensingen in de stadion!! Ook niks zeker....Het enige wat ik roep in het stadion is : Bruins eruit....... of Biseswar. Nee joh sinds 2006 gebeurt er niks meer in de kuip! Misschien bedoel je het voetbal?? Daar gebeurt er inderdaad niks de laatste 4 jaar
ted
 ted - woensdag 28 april 2010 - 23:19   quote  deeplink  
De Fan :ik vind je vanavond niet zo goede adviseur voor de nieuwe president Bram.
En broodjood denk je nou echt dat je zo slim bent.Voorstel :de psychopaten van de M.E.
tegen S.C.F. lekker een balletje trappen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 april 2010 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 april 2010 - 23:06 schreef de.fan het volgende:

[..]

Wat denk je van 06-05-2010? Die dag zal Feyenoord altijd verliezen! Want als Feyenoord de beker wint komen er rellen en als men verliest ook! En dat gezeik van jou dat er sinds 2006 niks meer is gebeurt? Er is minder gebeurt ja maar niks? hahaha keep dreaming.....
Laatste bekerwinst geen huldiging in de stad!! Waarom was dat ook al weer.... ja er is natuurlijk niks gebeurt! Stenen gooien naar de bus van 020 in Rotterdam!! Ja weer niks gebeurt......zeker. Moet ik er nog meer vertellen? Kunnen we een heel boek over schrijven!
En al die verwensingen in de stadion!! Ook niks zeker....Het enige wat ik roep in het stadion is : Bruins eruit....... of Biseswar. Nee joh sinds 2006 gebeurt er niks meer in de kuip! Misschien bedoel je het voetbal?? Daar gebeurt er inderdaad niks de laatste 4 jaar
http://www.fr-fanatic.com/2008/04/28/8164/

en nu stoppen met praten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 06:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

http://www.fr-fanatic.com/2008/04/28/8164/

en nu stoppen met praten.
dat zijn door de pers gekleurde beelden, ik heb zelf gezien dat KKL zijn lege chocomel pakje in de glasbak gooide terwijl het toch echt karton was.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 29 april 2010 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 23:43 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ach denk wat jij wil..........ik weet wel beter!! Door klootzakken als jij gaat Feyenoord naar de klote. En ik was uit voorzorg al niet naar Rotterdam gegaan op 25-04-2010 om een lekker voetbalfeest te vieren, want dat is helaas niet, nee NOOIT meer mogelijk door al die randdebielen zoals jij die alleen maar mediageil zijn! Rellen geen probleem, op een trainingsveld lopen geen probleem, ramen in het maasgebouw ingooien geen probleem en ga zo maar door!! Praat alles maar goed en ik mag zeer snel hopen dat die voetbalwet er gauw komt zodat jullie de randdebielen snel ingerekend worden en dat het weer gezellig wordt in Rotterdam en de kuip. En dat jij spelers blijft steunen waar jij kritiek op heb moet jij weten, dat is jouw goed recht. Net zo goed dat het mijn recht is om niet te juichen voor spelers die helemaal niks aan Feyenoord toe voegen. Ik gun IEDEREEN het recht om naar de kuip en de stad te komen , maar het is helaas ALTIJD zo dat een kleine groep randdebielen het verpesten voor de faire normale supporters. En als jij geen randdebiel ben dan bied ik mijn excuses aan. Maar het kan er bij mij gewoon niet in waarom deze gasten het zo moeten verpesten voor Feyenoord. Ook ken ik mensen die jaren met hun kinderen naar Feyenoord gingen maar nu niet meer aleen vanwege dat gespuis vanwege wat er allemaal geroepen wordt in de kuip! Zal in andere stadions ook wel gebeuren maar moeten wij ons dan ook zo verlagen? Ik zal absoluut niet beweren dat ik een brave borst ben maar mijn wil aan een ander opleggen dat nooit! De regels respecteren ja! Ook die van Feyenoord , de gemeente Rotterdam en de politie ja! Ik denk maar zo: Ik heb niks te verbergen................... Feyenoord forever and hooligans what ever. Fuck them all....
Ik had het niet beter kunnen zeggen .....
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 29 april 2010 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 23:43 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ach denk wat jij wil..........ik weet wel beter!! Door klootzakken als jij gaat Feyenoord naar de klote. En ik was uit voorzorg al niet naar Rotterdam gegaan op 25-04-2010 om een lekker voetbalfeest te vieren, want dat is helaas niet, nee NOOIT meer mogelijk door al die randdebielen zoals jij die alleen maar mediageil zijn! Rellen geen probleem, op een trainingsveld lopen geen probleem, ramen in het maasgebouw ingooien geen probleem en ga zo maar door!! Praat alles maar goed en ik mag zeer snel hopen dat die voetbalwet er gauw komt zodat jullie de randdebielen snel ingerekend worden en dat het weer gezellig wordt in Rotterdam en de kuip. En dat jij spelers blijft steunen waar jij kritiek op heb moet jij weten, dat is jouw goed recht. Net zo goed dat het mijn recht is om niet te juichen voor spelers die helemaal niks aan Feyenoord toe voegen. Ik gun IEDEREEN het recht om naar de kuip en de stad te komen , maar het is helaas ALTIJD zo dat een kleine groep randdebielen het verpesten voor de faire normale supporters. En als jij geen randdebiel ben dan bied ik mijn excuses aan. Maar het kan er bij mij gewoon niet in waarom deze gasten het zo moeten verpesten voor Feyenoord. Ook ken ik mensen die jaren met hun kinderen naar Feyenoord gingen maar nu niet meer aleen vanwege dat gespuis vanwege wat er allemaal geroepen wordt in de kuip! Zal in andere stadions ook wel gebeuren maar moeten wij ons dan ook zo verlagen? Ik zal absoluut niet beweren dat ik een brave borst ben maar mijn wil aan een ander opleggen dat nooit! De regels respecteren ja! Ook die van Feyenoord , de gemeente Rotterdam en de politie ja! Ik denk maar zo: Ik heb niks te verbergen................... Feyenoord forever and hooligans what ever. Fuck them all....
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door henkie1969 --
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 07:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat zijn door de pers gekleurde beelden, ik heb zelf gezien dat KKL zijn lege chocomel pakje in de glasbak gooide terwijl het toch echt karton was.
ja maar, kkl is een grote crimineel, en die moeten ze een levenslange sv geven!
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:

[..]

ja maar, kkl is een grote crimineel, en die moeten ze een levenslange sv geven!
jij moet je muil houden anders zal ik die ff verbouwen...zondag afspreken bij DHZ???

ik ben lief hahahaaa!!! ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 10:30 schreef KKL het volgende:

[..]

jij moet je muil houden anders zal ik die ff verbouwen...zondag afspreken bij DHZ???

ik ben lief hahahaaa!!! ;)
ja ja en dan laat je Mecx weer de kastanjes uit het vuur halen
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 10:30 schreef KKL het volgende:

[..]

jij moet je muil houden anders zal ik die ff verbouwen...zondag afspreken bij DHZ???

ik ben lief hahahaaa!!! ;)
ik weet dat je niet in je eentje komt want je neemt je zoon mee! hahahahahaha
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Hey jumper al reacties gehad? betreffende 6 mei?
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 10:33 schreef Milo het volgende:

[..]

ik weet dat je niet in je eentje komt want je neemt je zoon mee! hahahahahaha
en m'n vrienden van de ICF
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 10:59 schreef KKL het volgende:

[..]

en m'n vrienden van de ICF
Ik neem de ME mee ;)
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 11:01 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik neem de ME mee ;)
Ik heb m'n Macro vriend Aboutaleb achter mij staan!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 10:59 schreef KKL het volgende:

[..]

en m'n vrienden van de ICF
is die arno er dan nog.....
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 11:10 schreef KKL het volgende:

[..]

Ik heb m'n Macro vriend Aboutaleb achter mij staan!
oke oke jij wint.
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 12:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

is die arno er dan nog.....
nee die gaat morgen weer terug maar dat dat weet die miljood toch niet
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 12:52 schreef KKL het volgende:

[..]

nee die gaat morgen weer terug maar dat dat weet die miljood toch niet
grappige woord keuze! maar mij een jood noemen is echt onder de gordel je hebt me echt gekwetst.
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 13:49 schreef Milo het volgende:

[..]

grappige woord keuze! maar mij een jood noemen is echt onder de gordel je hebt me echt gekwetst.
sorry Milo
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 13:57   quote  deeplink  
aanvaard
de.fan
 de.fan - donderdag 29 april 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 06:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

http://www.fr-fanatic.com/2008/04/28/8164/

en nu stoppen met praten.
Tja de vernielingen zal je er niet bij zetten en verder was het zeker een mooi feest!!
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 17:27 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja de vernielingen zal je er niet bij zetten en verder was het zeker een mooi feest!!
azijnzeiker!
de.fan
 de.fan - zaterdag 01 mei 2010 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 18:36 schreef Milo het volgende:

[..]

azijnzeiker!
ja natuurlijk! Het sta jou niet aan en dan ben je gelijk een azijnzeiker!
Nee joh blijft jij lekker die randdebielen steunen en Feyenoord naar de klote helpen.....
Dan ben je pas goed bezig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de finale een nieuw bestuur!









0.0069601