BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Lens halen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
reje
 reje - dinsdag 20 april 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Ik las dat Psv Lens wil halen. 3 miljoen plus Dirk Marcelis. Waarom biedt Ajax niet op Lens. Ik vind hem een ideale Ajaxspeler. Hij lijkt mij een betere optie dan Beerens of Stoch waar ze al interesse in hebben.
John2
 John2 - dinsdag 20 april 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Eens
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 20 april 2010 - 17:38   quote  deeplink  
Zeker als Suarez zou vertrekken zou Lens de ideale opvolger zijn. Laat Lens een seizoen lang spelen en hij legt er minimaal 20 in het netje denk ik...
bird
 bird - dinsdag 20 april 2010 - 17:43   quote  deeplink  
helemaal mee eens
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 april 2010 - 17:44   quote  deeplink  
Waarom zien mensen Suarez nog steeds als vleugelaanvaller terwijl het gewoon een spits is.
Lens zou natuurlijk wel een prima aankoop zijn.
Misschien wachten ze wel totdat het bod van PSV geaccepteerd worden want als Ajax zich als eerste meldt dan gaat AZ meteen een veel hoger bedrag vragen. Kan mij haast niet voorstellen dat Lens niet op het lijstje staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 april 2010 door Brandje --
410
 410 - dinsdag 20 april 2010 - 18:00   quote  deeplink  
suarez blijft nog een seizoen opletten... maar zou een goede aankoop zijn!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 20 april 2010 - 19:20   quote  deeplink  
niet mee eens lens is in mijn ogen niet goed genoeg
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 april 2010 - 19:49   quote  deeplink  
Jermaine Lens kan een goeie worden, maar hij loopt vaak te voetballen als een kip zonder kop. Ik vind hem in zijn spel veel lijken op Pius Ikedia, maar Ikedia heeft het uiteindelijk ook niet gered. Lens mist de rust en de intelligentie, maar met zijn snelheid kan hij deze gebreken compenseren.
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 20 april 2010 - 19:52   quote  deeplink  
rommedahl is ook vrij snel ik denk dat lens nieks kan toevoegen aan de beste elftal van nederland
en laten we niet vergeten dat we ook nog sulejmani en eriksen hebben
(en lodeiro en josefzoonenz enz.)
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 april 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:52 schreef sjakiepakie het volgende:
rommedahl is ook vrij snel ik denk dat lens nieks kan toevoegen aan de beste elftal van nederland
en laten we niet vergeten dat we ook nog sulejmani en eriksen hebben
(en lodeiro en josefzoonenz enz.)
Daarom idd Lens niet halen. Een betere optie is om Marcellis te halen, want een vertrek van vd.Wiel is zeker mogelijk. Marcellis kan ook uitstekend als centrale verdediger uit de voeten. Is bij Psv uit de gratie geraakt, maar kan onder Jol zeker opbloeien.
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 20 april 2010 - 19:57   quote  deeplink  
ja marcellis zou mooi zijn
in mijn ogen een redelijke verdediger maar toch...
blind speelt toch ook op RB of was het LB ?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 20 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:49 schreef alibabba het volgende:
Jermaine Lens kan een goeie worden, maar hij loopt vaak te voetballen als een kip zonder kop. Ik vind hem in zijn spel veel lijken op Pius Ikedia, maar Ikedia heeft het uiteindelijk ook niet gered. Lens mist de rust en de intelligentie, maar met zijn snelheid kan hij deze gebreken compenseren.
ja maar je kan op deze dingen trainen he. en ajax is daar goed in. kijk naar suarez, die is ook gegroeid toen hij bij ajax kwam.
Brandje
 Brandje - dinsdag 20 april 2010 - 20:04   quote  deeplink  
Marcellis zeker nog nooit als rechtsback zien voetballen??? Voegt helemaal niks toe. We hebben genoeg Eindhovense afdankertjes gehad.
alibabba
 alibabba - dinsdag 20 april 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:57 schreef sjakiepakie het volgende:
ja marcellis zou mooi zijn
in mijn ogen een redelijke verdediger maar toch...
blind speelt toch ook op RB of was het LB ?
Blind was bij Groningen gelegenheids-rechtsback, maar dit beviel zo goed dat hij daar bij Groningen het meeste heeft gespeeld. Hij kan op elke positie in de verdediging spelen en zou eventueel ook als middenvelder gebruikt kunnen worden, want hij is een veelzijdige voetballer.
remco k
 remco k - dinsdag 20 april 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Daarom idd Lens niet halen. Een betere optie is om Marcellis te halen, want een vertrek van vd.Wiel is zeker mogelijk. Marcellis kan ook uitstekend als centrale verdediger uit de voeten. Is bij Psv uit de gratie geraakt, maar kan onder Jol zeker opbloeien.
EENS, toch vind ik het raar dat hij nog niet goed speelt, aangezien ook rutten veel spelers weer aan het voetbalen krijgt...
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 21 april 2010 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 20:18 schreef alibabba het volgende:

[..]

Blind was bij Groningen gelegenheids-rechtsback, maar dit beviel zo goed dat hij daar bij Groningen het meeste heeft gespeeld. Hij kan op elke positie in de verdediging spelen en zou eventueel ook als middenvelder gebruikt kunnen worden, want hij is een veelzijdige voetballer.
lekker dan
geen marcellis maar een paar verhuurde spelers (donald, blind enz.)terughalen
ajax heeft nu een geweldige geoliede machine waarbij we hopelijk niemand kwijtraken i de zomer
as het wel gebeurd hebben we op bijna elke plek een vervanger dsu las we championsleague spelen en we verkopen een paar nuteloze spelers dan hebben we volgend jaar als suarez weggaat een prachtig bedrag om een toppertje te kopen
freakie
 freakie - woensdag 21 april 2010 - 12:32   quote  deeplink  
nee fout geld van suarez levert niet zomaar een nieuwe goede speler op daar moet salaris nog meer voor krimpen..
En suarez is geen vervanger voor scoort hij niet of geeft hij geen assist zorg hij wel voor ontzettend veel dreiging!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door freakie --
Brandje
 Brandje - woensdag 21 april 2010 - 12:55   quote  deeplink  
Er lopen ook aantal dure contracten af zoals Luque en Ogararu. Rommdedahl en Gabri die minder gaan verdienen dus daar bespaar je al flink wat.
Guyt
 Guyt - woensdag 21 april 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Marcellis nee, Lens ja...
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 21 april 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Lens is goeie
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Geen Lens en Geen Marcellis.
we zouden toch gvd eigen jeugd een kans geven.
Die zijn net zo goed, we hebben Blind ook nog.
alibabba
 alibabba - woensdag 21 april 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

EENS, toch vind ik het raar dat hij nog niet goed speelt, aangezien ook rutten veel spelers weer aan het voetbalen krijgt...
Marcellis is pas 22 jaar oud en hij heeft op dit moment te maken met een vormcrisis, iets wat normaal is op deze leeftijd na een goeie periode. Hij heeft van 2007 t/m 2009 veelal in de basis gestaan van Psv en deed dit zeer verdienstelijk. Anderhalf jaar of 2 jaar geleden heeft hij zijn broer verloren door een verkeersongeval en ik stond toen verbaasd dat hij door die klap evengoed kon presteren. Hij gaf toen aan dat hij zijn motivatie haalde uit eergevoel voor zijn broer. Het kan goed zijn dat die ernstige tegenvaller hem nu parten speelt, maar hij komt terug. Heitinga heeft ook een lange periode gehad dat alles tegenzat, maar zie nu het resultaat. Marcellis zie ik als een uitstekende verdediger met een stalen mentaliteit...
alibabba
 alibabba - woensdag 21 april 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 13:42 schreef Guyt het volgende:
Marcellis nee, Lens ja...
Nu Marcellis halen is een gouden greep. Op dit moment is hij voor een normaal bedrag te halen en hem verkoop je na een aantal jaren voor 4x de prijs als waarvoor je hem haalt. Met Marcellis zit Ajax weer wat ruimer in zijn verdedigers, want vd.Wiel is nu al bijna niet meer te houden.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 april 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Ik zeg het nog maar een keer. Marcellis als rechtsbak is lachwekkend. Is een paar keer geprobeerd bij PSV en dan wordt hij aan alle kanten voorbij gelopen.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 21 april 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 17:44 schreef Brandje het volgende:
Waarom zien mensen Suarez nog steeds als vleugelaanvaller terwijl het gewoon een spits is.
Lens zou natuurlijk wel een prima aankoop zijn.
Misschien wachten ze wel totdat het bod van PSV geaccepteerd worden want als Ajax zich als eerste meldt dan gaat AZ meteen een veel hoger bedrag vragen. Kan mij haast niet voorstellen dat Lens niet op het lijstje staat.
Eerlijk gezegd vind ik Suarez helemaal geen spits. In het begin van het seizoen had Suarez inderdaad nog wel eens de neiging om pas te beginnen met voetballen op het moment dat hij in de spits stond, maar de tweede helft van het seizoen vond ik hem eigenlijk veel dreigender vanaf de flank. Dan heeft hij veel meer ruimte voor zich om zijn dribbels uit te voeren.
alibabba
 alibabba - woensdag 21 april 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 15:21 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik Suarez helemaal geen spits. In het begin van het seizoen had Suarez inderdaad nog wel eens de neiging om pas te beginnen met voetballen op het moment dat hij in de spits stond, maar de tweede helft van het seizoen vond ik hem eigenlijk veel dreigender vanaf de flank. Dan heeft hij veel meer ruimte voor zich om zijn dribbels uit te voeren.
EENS...
alibabba
 alibabba - woensdag 21 april 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 15:00 schreef Brandje het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer. Marcellis als rechtsbak is lachwekkend. Is een paar keer geprobeerd bij PSV en dan wordt hij aan alle kanten voorbij gelopen.
Marcellis in die tijd was niet de Marcellis zoals hij KAN zijn... Geloof me nou; Marcellis bij Ajax is een verrijking.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Ruilen met Aissatiaaaa?
freakie
 freakie - woensdag 21 april 2010 - 16:41   quote  deeplink  
jaaaaa!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 april 2010 - 18:20   quote  deeplink  
KAPPEN NOU!!!!!!

Niks geen psv'ers meer halen, laat die lekker aankloten met hun halve spelers!
Gewoon eigen jeugd en als je dan een keer een aankoop wil doen, doe het dan buiten Nederland!

Kom op nou man, alleen die kop van marcellis al.....gatverdamme, die past echt niet in een Ajax-shirt!

Suarez en v/d Wiel blijven allebei, want wij hebben CHAMPIONS LEAGUE!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
bahbah
 bahbah - woensdag 21 april 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 18:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
KAPPEN NOU!!!!!!

Gewoon eigen jeugd en als je dan een keer een aankoop wil doen, doe het dan buiten Nederland!

Kom op nou man, alleen die kop van marcellis al.....gatverdamme, die past echt niet in een Ajax-shirt!

juist.....
teriele
 teriele - woensdag 21 april 2010 - 19:05   quote  deeplink  
waarom moet ajax lens nou weer halen? omdat psv hem wil kopen? moet je eens zien wat er alle maal op de bank zit!!! en jong ajax dan? lopen daar niet genoeg spelers? en volgens mij heeft ajax helemaal geen geld om lens te kopen! belachelijk!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 21 april 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 19:05 schreef teriele het volgende:
waarom moet ajax lens nou weer halen? omdat psv hem wil kopen? moet je eens zien wat er alle maal op de bank zit!!! en jong ajax dan? lopen daar niet genoeg spelers? en volgens mij heeft ajax helemaal geen geld om lens te kopen! belachelijk!
nee maar ik denk dat lens met het oog op de CL een prima versterking is. en dat geld is er wel hoor. en dat word meer als we verder komen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Ik vind Lens dus zeker geen aanwinst voor Ajax. Daarnaast moet Ajax gewoon zorgen dat de selectie bij elkaar blijft (op spelers die buiten de selectie vallen na) en het aanvullen met jeugd. Met dit elftal kan Ajax komend jaar ver komen.
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 - 19:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer v/d wiel vertrekt, dat dan Anita van links naar rechts verhuisd (hij is ook rechtsbenig)

En dat dan Blind linksback gaat spelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door remco k --
alibabba
 alibabba - woensdag 21 april 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer v/d wiel vertrekt, dat dan Anita van links naar rechts verhuisd (hij is ook rechtsbenig)

Dit denk ik ook....
Guyt
 Guyt - woensdag 21 april 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:57 schreef alibabba het volgende:

[..]

Nu Marcellis halen is een gouden greep. Op dit moment is hij voor een normaal bedrag te halen en hem verkoop je na een aantal jaren voor 4x de prijs als waarvoor je hem haalt. Met Marcellis zit Ajax weer wat ruimer in zijn verdedigers, want vd.Wiel is nu al bijna niet meer te houden.
Vind Marcellis niet goed genoeg voor Ajax...
Ride
 Ride - woensdag 21 april 2010 - 22:48   quote  deeplink  
Beide niet, ook niet thuis in de Ajax stijl.
Gewoon de jeugd door laten groeien zoals Ajax altijd gedaan heeft.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 21 april 2010 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk in 1e plaats niet dat vd wiel vertrekt. ten 2e denk ik ook niet dat anita hem kan vervangen.
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Anita kan hem inderdaad niet vervangen, maar kan aan de rechterzijde natuurlijk wel gewoon doen wat hij nu aan de linkerzijde doet, Blind daarentegen zie ik wel de kwaliteiten hebben die v/d wiel ook heeft..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 23 april 2010 - 07:53   quote  deeplink  
maar het zou mooi zijn als we blind en vd wiel kunnen opstellen.
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 23 april 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Lens ruilen voor Cvitanitch??
freakie
 freakie - vrijdag 23 april 2010 - 13:31   quote  deeplink  
prima deal... Kennedy en sno erbij geven..
J.D.
 J.D. - zaterdag 24 april 2010 - 14:03   quote  deeplink  
als suarez weg gaat en pantelic ook hebben ze rommedahl en jozef zoon voor rechts buiten en dost moet je dan halen voor de spits maar dan kan je stoch ook nog wel goed gebruiken voor de links buiten positie maar ik vind dat er wel eerst gekeken moet worden naar de jeugd en als daar niks loopt pas wat aankopen.
joey
 joey - zaterdag 24 april 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 18:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
KAPPEN NOU!!!!!!

eigen jeugd dat hoor ik de laatste tijd alleen maar.. Tuurlijk lopen er een paar diamantjes rond in de jeugd, maar zie je op dit moment een verdediger ECHT uitstralen in de jeugd?..

Marcellis lijkt mij een goeie, mits er verdedigers weggaan natuurlijk!..Denk overigens niet dat v/d wiel weggaat. Denk dat Steek eerder weggaat!
joey
 joey - zaterdag 24 april 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 - 14:03 schreef J.D. het volgende:
als suarez weg gaat en pantelic ook hebben ze rommedahl en jozef zoon voor rechts buiten en dost moet je dan halen voor de spits maar dan kan je stoch ook nog wel goed gebruiken voor de links buiten positie maar ik vind dat er wel eerst gekeken moet worden naar de jeugd en als daar niks loopt pas wat aankopen.
sarpong & zeegelaar
John2
 John2 - dinsdag 27 april 2010 - 11:18   quote  deeplink  
AZ wil 5 miljoen van PSV en Marcellis. Als Ajax dit bedrag kan opbrengen en bijvoorbeeld Kennedy er bij, dan halen! Goede speler.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 27 april 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 11:18 schreef John2 het volgende:
AZ wil 5 miljoen van PSV en Marcellis. Als Ajax dit bedrag kan opbrengen en bijvoorbeeld Kennedy er bij, dan halen! Goede speler.
Kennedy mag met een strik eromheen zo snel mogelijk weg... maakt niet uit waarheen.
Turkije lijkt me wel wat voor hem.. daar kunnen ze zulke kapsels wel waarderen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 april 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 11:23 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Kennedy mag met een strik eromheen zo snel mogelijk weg... maakt niet uit waarheen.
Turkije lijkt me wel wat voor hem.. daar kunnen ze zulke kapsels wel waarderen...
EENS! ;)
schapio
 schapio - dinsdag 27 april 2010 - 19:28   quote  deeplink  
nee geen lens halen, heeft geen mentaliteit.
als suarez vertrekt dan podolski halen, heeft nu een minder jaar maar in potentie een topper met geweldige instelling en super linkerbeen.
mocht achterin vertonghen weggaan dan maik franz ophalen in duitsland, voetballend niet super maar een beest en ook een leiderstype.
ik zeg meer duitse mentaliteit bij ajax en dan koppelen aan ons voetballend vermogen en we zijn onklopbaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet Lens halen!

0.0086259