|
|
bahbah
|
|
|
mwoah,Jol kennende zal hij wel eens een duitser kunnen ophalen ja...Kan nou niet zeggen dat ik de duitse mentaliteit hekel...:) |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
nou moeten mensen is ophouden met dat Ajax lens moet halen. hij is egoistisch, heeft even een opleving waar je volgend jaar niks meer van ziet. dus sluit dit topic dan maar en hou je bezig met echte voetballers. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
wie haalt hier reacties weg... lens heeft een opleving gaat wel weer over. laat psv lekker geld verspillen met die lens. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ja podolski en meteen nog iemand met een miljoennen salaris
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2010 door sjakiepakie -- |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
eerst wat overbodige spelers wegdoen en dan is er weer plaats om echt goede spelers een goed salaris te bieden, daarbij denk ik dat maik franz echt geen miljoenen kost sjakie. dan hebben we wel spelers die zich niet gek laten maken hier in de eredivisie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
pantelic weg en met lens en luis in in de spits spelen dat lijkt me wel wat :p |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
nee lucas podolski ik weet niet wie al die berichten heeft weggehaald maar iemand schreef om gewoon podolski te halen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
aa kijk ja... Dat is inderdaad erg slim.. Pudolski is geheel onmogelijk.. |
|
|
|
|
thedart180
|
|
|
Waarom ruilen we asaiti en kennedy niet met lens . Twee kwijt en een goede speler er bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door thedart180 -- |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ja mag ik nu een ijsje mama? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jaaaaa, een warm...... |
|
|
|
|
MikeAFCA
|
|
|
Rot op met Marcellis, Lens is idd niet goed genoeg voor ajax zie ik geen versterking in.
Of je zet Alderweireld Rechtsback. Oleguer Centraal samen met Vertonghen en Anita Linksback of jehaalt voor suarez Dempsey van Fullham doet het Prima. en lijkt mij een goeie versterking. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
abseluut niet! martens en van wolfswinkel!!! van utrecht |
|
|
|