BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 20.000 kaarten verkocht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax 035
 Ajax 035 - woensdag 21 april 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Begrijpelijk? of moet de ArenA vol komen?

Ondanks alles zal ik zondag wel in de ArenA aanwezig zijn.

Het gaat nog om een prijs, en het is nog tegen de eeuwige aartsrivaal ook.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 10:50   quote  deeplink  
Ik ben er zondag ook bij en hoop dat de ArenA tot het nokkie toe vol zit. We geven dat onsportieve ongedierte een ontvangst die ze zich lang zullen heugen.
thomASS
 thomASS - woensdag 21 april 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Pfff maar 20.000 kaartjes.. Heb gister al kaarten gekocht. Ik kwam er gister trouwens ook achter dat de kaartverkoop voor mij naar dinsdag was verplaatst ipv woensdag.
hospik
 hospik - woensdag 21 april 2010 - 11:17   quote  deeplink  
veel gewone cc houders kunnen nu ook een wedstrijdje tegen die malle rotterdomoren kijken, dus ik denk dat het wel redelijk vol komt, alleen de prijs is mischien nog een drempel. goedkoopste kaart 3 tientjes
Ajax 035
 Ajax 035 - woensdag 21 april 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Ja... kaartje de Kuip was 18 euro!!!
Heel vaag om hier weer geld uit te slaan.
Uiteindelijk vinden beide het wel prima zo!

Had het lekker vanaf 15 euro gedaan!

Zondag 21 graden, dus lekker biertje drinken vooraf!
Dan 90 minuten achter Ajax en daarna is die 2e wedstrijd niet eens meer nodig!
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Hm... Ik weet het niet... Het is een kuttijd, en toch weer ruim 30 euro... Thuis zit ik gratis 1e rang :P
thomASS
 thomASS - woensdag 21 april 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 11:43 schreef Yordee1 het volgende:
Hm... Ik weet het niet... Het is een kuttijd, en toch weer ruim 30 euro... Thuis zit ik gratis 1e rang :P
Ja dat is waar, maar bij een wedstrijd tegen feyenooit moet je er eigenlijk altijd bij zijn. Beetje sfeertje proeven en ze met een 5-0 nederlaag naar huis sturen. Dus kopen!
gerard kots
 gerard kots - woensdag 21 april 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Tip; zeg ook direct je seizoenskaart op en blijf voortaan weg! HALLOOO we spelen tegen fnooit , my goodness
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 11:51 schreef gerard kots het volgende:

[..]

Tip; zeg ook direct je seizoenskaart op en blijf voortaan weg! HALLOOO we spelen tegen fnooit , my goodness
Tip; Bemoei je met je eigen zaken. Heb geen seizoenskaart, zal er ook nooit een kopen, daar heb ik het te druk voor. Als de beker 1 wedstrijd zou zijn, zou ik het overwegen om ernaartoe te gaan, maar ik heb er op dit moment geen zin in, en het geld niet voor. En de 1e wedstrijd is niet spannend, er kan nog van alles gebeuren in de tweede wedstrijd.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 12:17 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Tip; Bemoei je met je eigen zaken. Heb geen seizoenskaart, zal er ook nooit een kopen, daar heb ik het te druk voor. Als de beker 1 wedstrijd zou zijn, zou ik het overwegen om ernaartoe te gaan, maar ik heb er op dit moment geen zin in, en het geld niet voor. En de 1e wedstrijd is niet spannend, er kan nog van alles gebeuren in de tweede wedstrijd.
?

4 bullshitredenen achter elkaar...

knap hoor.

het is tegen Feyenoord, snap echt niet dat het nog niet uitverkocht is.
Een volle Arena is geweldig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door FsideVak129 --
gerard kots
 gerard kots - woensdag 21 april 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 12:17 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Tuurlijk , allemaal excuses om NIET te gaan .... Je kunt ook inderdaad met je meisje naar de PRENATAL op zondag, ieder z'n ding.
In algemeen, dit vind ik nou zo jammer van onze mooie club, deze mentaliteit van de ZOGENAAMDE ajax supporter. Triest.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 11:50 schreef thomASS het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar bij een wedstrijd tegen feyenooit moet je er eigenlijk altijd bij zijn. Beetje sfeertje proeven en ze met een 5-0 nederlaag naar huis sturen. Dus kopen!
Ja ok, sfeer is altijd geweldig, maar ik weet niet of ik kan, want ik moet werken tot 5 uur zondag... Dus ik denk niet dat ik dan ruim voor zessen in de arena kan zijn...
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 12:28 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

?

4 bullshitredenen achter elkaar...

knap hoor.

het is tegen Feyenoord, snap echt niet dat het nog niet uitverkocht is.
Een volle Arena is geweldig
Ik snap wel waarom het nog niet uitverkocht is.
- Geen uitsupporters is altijd minder leuk
- Beker
- Zondag 18.00 uur (lekker maandag om half 6 opstaan met een kater)
- 30 euro voor een kaartje
- Het wordt toch geen spannende wedstrijd, want dit Ajax wint gewoon minimaal met 5 doelpunten verschil...

Misschien is het wel de laatste thuiswedstrijd van Luis :(
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 13:13   quote  deeplink  
Dat de verkoop op dit moment nog tegenvalt heeft ook te maken met de warrige informatie omtrent de kaartverkoop. Eerst hadden seizoenkaarthouders 5 dagen de tijd om een ticket te kopen. Vanaf woensdag zouden dan ook de supportersclubcards een kaart mogen aanschaffen en vanaf vrijdag de overige clubcardhouders. Ajax meldde ineens dinsdagochtend dat de kaartverkoop voor de supportersclubcard vanaf 12:00 uur op dinsdag zou aanvangen en voor clubcardhouders vanaf 16:00 uur op dinsdag. Velen hebben eerder naar de informatie gekeken en wachten rustig om de dag dat voor hun de kaartverkoop aanvangt. Ajax had dit eerder en beter naar zijn supporters moeten melden aangezien er nu veel onduidelijkheid over bestaat. Net zoals de op naam stelling van de kaarten. Volgens supporterszaken worden de kaarten niet gecontroleerd dus kan jij een clubcard van een ander lenen om een kaartje te kopen. Ook dit wordt niet naar buiten gecommuniceerd.

En voor Yordee: Koop een kaartje en juich je clubje aan. Maar als je inderdaad niet kan ben je voor mij geen nepsupporter.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Shit... Na Ajax - Feyenoord (5-1) samenvatting te hebben gezien krijg ik toch weer kriebels... Misschien dat ik me maar ziek meld :P
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 21 april 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Dude??ben jij een Ajacied?? schaam je... als AJAX de eerste wedstrijd wint met 6-0 dan hoef je die 2de wedstrijd niet te kijken!!! dus je lult over Ajax mee maar je moedigt ze liever niet aan omdat het wel 30 euro kost??? schijnheil
410
 410 - woensdag 21 april 2010 - 14:02   quote  deeplink  
ff een vraag he...
Is het kaartje gebonden aan de clubkaart? moeten de namen overeen komen?
Anders hebben wat vrienden een probleem van me
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:02 schreef 410 het volgende:
ff een vraag he...
Weet het niet zeker maar het is volgens mij gewoon entree op clubkaart via het poortje en controle van naam op je ID.
En niet verbonden aan clubcard waar de naam op staat.
Daar was bij de uitwedstrijd, die nu niet doorgaat, wel sprake van.

Zal je zien dat er nog wat rotteknorres op zo'n manier binnenkomen want de SV lijst is alleen voor ajaxieden...

Altijd grappig als je een veel voorkomende naam hebt.. gelukkig ben ik meestal te oud.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door FsideVak129 --
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 12:34 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Ja ok, sfeer is altijd geweldig, maar ik weet niet of ik kan, want ik moet werken tot 5 uur zondag... Dus ik denk niet dat ik dan ruim voor zessen in de arena kan zijn...
Dat is een andere insteek dan je eerder ten tonele gaf hier toch?

Werk is wat anders dan geen zin en thuis voor de buis.

Ik begrijp dat beter want soms moet werk voor gaan... anders kan je nog geen kaartje kopen voor Ajax..
410
 410 - woensdag 21 april 2010 - 14:13   quote  deeplink  
oke want een vriend van me heeft een clubkaart geleend van een ander maar dat word ook gewoon nergens aangegeven gvd....
410
 410 - woensdag 21 april 2010 - 14:13   quote  deeplink  
maar de kaarten zijn er al...! hoppa 6-0
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:13 schreef 410 het volgende:
oke want een vriend van me heeft een clubkaart geleend van een ander maar dat word ook gewoon nergens aangegeven gvd....
Moet goed komen... tenzij hij een t-shirt met 1312 aantrekt hahahahahaha

Wat een mafketels afgelopen zondag bij de pliesie...
Lekker machtsvertoon weer.
Wordt er soms moedeloos van, je kan het als gezag ook uitlokken en daar leek het bijna wel op.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:02 schreef 410 het volgende:
ff een vraag he...
Ik had op een ander forum een verhaal van iemand gelezen die zich hetzelfde afvroeg. Deze heeft vervolgens contact opgenomen met supporterszaken van Ajax en daar werd hem verteld dat dit nonsens was en dat er geen controle zou zijn. Misschien is het slim om nog even met supporterszaken te bellen op nummer 0203111444, zodat je vrienden zondag niet alsnog met lege handen staan. En als je antwoord hebt post het dan even hier op het forum. Altijd handig voor andere supporters.
thomASS
 thomASS - woensdag 21 april 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:13 schreef 410 het volgende:
Als de wedstrijd in de kuip was werd er wel gecontroleerd, maar ook alleen maar omdat het tegen feyenoord is. Ik ben echter nog noooit gecontroleerd op clubcard/ID bij een wedstrijd in de arena, dus maak je maar geen zorgen.
En wie weet wat 13 12 nou betekent ;p? Kan het maar nergens vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door thomASS --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 16:52 schreef thomASS het volgende:

[..]

Als de wedstrijd in de kuip was werd er wel gecontroleerd, maar ook alleen maar omdat het tegen feyenoord is. Ik ben echter nog noooit gecontroleerd op clubcard/ID bij een wedstrijd in de arena, dus maak je maar geen zorgen.
En wie weet wat 13 12 nou betekent ;p? Kan het maar nergens vinden.
1312 zou staan voor ACAB wat weer betekend All Cops Are Bastards volgens de politie. Echter kan nooit worden aangetoond dat deze cijfers daar ook werkelijk voor staan op een shirt.
410
 410 - woensdag 21 april 2010 - 17:14   quote  deeplink  
Dank je voor jullie hulp, zit momenteel dicht dus probeer het morgen nog eens...
Ride
 Ride - woensdag 21 april 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Het kan ook in Yoda taal.
BACA; Bastards all cops are

En die naam bestaat al...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door Ride --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 april 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 13:13 schreef amsterdammer113 het volgende:
Dat de verkoop op dit moment nog tegenvalt heeft ook te maken met de warrige informatie omtrent de kaartverkoop. Eerst hadden seizoenkaarthouders 5 dagen de tijd om een ticket te kopen. Vanaf woensdag zouden dan ook de supportersclubcards een kaart mogen aanschaffen en vanaf vrijdag de overige clubcardhouders. Ajax meldde ineens dinsdagochtend dat de kaartverkoop voor de supportersclubcard vanaf 12:00 uur op dinsdag zou aanvangen en voor clubcardhouders vanaf 16:00 uur op dinsdag. Velen hebben eerder naar de informatie gekeken en wachten rustig om de dag dat voor hun de kaartverkoop aanvangt. Ajax had dit eerder en beter naar zijn supporters moeten melden aangezien er nu veel onduidelijkheid over bestaat. Net zoals de op naam stelling van de kaarten. Volgens supporterszaken worden de kaarten niet gecontroleerd dus kan jij een clubcard van een ander lenen om een kaartje te kopen. Ook dit wordt niet naar buiten gecommuniceerd.

En voor Yordee: Koop een kaartje en juich je clubje aan. Maar als je inderdaad niet kan ben je voor mij geen nepsupporter.
Die grote balk onderaan je toetsenbord is een spatiebalk.
Als je daar op drukt, dan ontstaat er ruimte tussen je getypte woorden!
Dan
heb
je
ook
nog
een
ENTERTOETS
als
je
daar
op
drukt
dan
ontstaat
er
een
ALINEA! Dat leest even makkelijker, voor de restgeen probleem met wat je typt!
Ride
 Ride - woensdag 21 april 2010 - 18:16   quote  deeplink  
Hahaha...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 21 april 2010 - 18:33   quote  deeplink  
H a h a h a! ;)
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 21 april 2010 - 19:17   quote  deeplink  
h
a
h
a
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - woensdag 21 april 2010 - 20:06   quote  deeplink  
ik zal er zijn,heb er nu al zin in.die kakkies gaan naar
huis met minimaal 4 goals om de oren!!
E-J
 E-J - woensdag 21 april 2010 - 20:45   quote  deeplink  
Wauw! Zie net ff de sfeeraktie van Bayern munchen!!!!
Echt vet!!

On: Zondag zijn alle ingredienten daar om naar het stadion te komen, ik zeg doen!!
Buutehuus
 Buutehuus - woensdag 21 april 2010 - 21:08   quote  deeplink  
weet iemand al hoeveel kaarten er ondertussen verkocht zijn?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 18:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die grote balk onderaan je toetsenbord is een spatiebalk.
Als je daar op drukt, dan ontstaat er ruimte tussen je getypte woorden!
Dan
heb
je
ook
nog
een
ENTERTOETS
als
je
daar
op
drukt
dan
ontstaat
er
een
ALINEA! Dat leest even makkelijker, voor de restgeen probleem met wat je typt!
Als je in plaats van kritiek te geven de tekst zou hebben gelezen kan je zien dat er tussen elk woord en na elke punt een spatie staat. Daarnaast start je een nieuwe alinea wanneer je een nieuw onderwerp begint dus waarom zou ik volgens jouw telkens op en Enter-toets moeten drukken? Daarnaast betreft het een forum en geen Nederlandse les. Hou het gewoon ontopic dan blijft het het gezelligst op het forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Ik ben het vandaag overal mee eens. dus EENS
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:35 schreef remco k het volgende:
ONEENS
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:35 schreef remco k het volgende:
En ik ben het bijna altijd met jouw eens. Dus eens. Ga jij trouwens nog naar de bekerfinale?
freakie
 freakie - woensdag 21 april 2010 - 22:43   quote  deeplink  
hahaha remco!? Ook als robs zo onzin gaat lullen!?
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En ik ben het bijna altijd met jouw eens. Dus eens. Ga jij trouwens nog naar de bekerfinale?
Remco heeft stadionverbod
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee, ik was zo verschrikkelijk klaar met de bekerfinale, dat ik met mijn vrouw een weekje naar ZUID Frankrijk heb geboekt, helaas veranderde de wedstrijd in twee potjes.

Ik ga uberhaubt bijna nooit meer hoor, ik kan bijna niet meer lopen, en dat wil allemaal niet erg gemakkelijk. Maar dat geeft niet, laat anderen het nu maar doen, en 1 man minder in het stadion is ook niet zo erg toch...

Ik heb mijn wedstrijdjes in het stadion wel gezien, en ga heel af en toe nog eens een wedstrijdje pakken met een paar hele oude kameraden, ik vind het wel prima zo..
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 22:44 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Remco heeft stadionverbod
LOL, maar nee helemaal niet, hoe kom je daar bij??
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

LOL, maar nee helemaal niet, hoe kom je daar bij??
Jij was 1 van de 150 Feyenoordsupporters die de Feyenoord training kwamen onderbreken, om te vragen of ze pl0x wilden verliezen van Twente. Huichelaar. Ik herkende je wel!
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 23:45 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Jij was 1 van de 150 Feyenoordsupporters die de Feyenoord training kwamen onderbreken, om te vragen of ze pl0x wilden verliezen van Twente. Huichelaar. Ik herkende je wel!
EENS
freakie
 freakie - woensdag 21 april 2010 - 23:54   quote  deeplink  
gaat ie het ook nog ons eens zijn met zichzelf:P:P
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 22 april 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 23:54 schreef freakie het volgende:
gaat ie het ook nog ons eens zijn met zichzelf:P:P
Klopt. Want wie het niet eens is met zichzelf, is een huichelaar (net als Remco).
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 april 2010 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, ik was zo verschrikkelijk klaar met de bekerfinale, dat ik met mijn vrouw een weekje naar ZUID Frankrijk heb geboekt, helaas veranderde de wedstrijd in twee potjes.

Ik ga uberhaubt bijna nooit meer hoor, ik kan bijna niet meer lopen, en dat wil allemaal niet erg gemakkelijk. Maar dat geeft niet, laat anderen het nu maar doen, en 1 man minder in het stadion is ook niet zo erg toch...

Ik heb mijn wedstrijdjes in het stadion wel gezien, en ga heel af en toe nog eens een wedstrijdje pakken met een paar hele oude kameraden, ik vind het wel prima zo..
Ik denk dat jij als eerste een tv met schotelantenne inpakt voordat jij naar Zuid-Frankrijk vertrekt. Jij wilt natuurlijk niets missen van de afslachting. Ik wens je een fijne vakantie toe met hopelijk goed weer.
thomASS
 thomASS - donderdag 22 april 2010 - 20:02   quote  deeplink  
hehe gelukkig toch 35k kaarten verkocht. Amstel had volgens mij ook 2.000 kaarten om weg te geven. Volgens mij heeft de knvb/sponsors ook een groot aantal kaarten. Dus is gewoon uitverkocht.
Ajax 035
 Ajax 035 - donderdag 22 april 2010 - 20:54   quote  deeplink  
KNVB heeft toch niet 17500 kaarten die ze weggeven?
gerard kots
 gerard kots - vrijdag 23 april 2010 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 20:02 schreef thomASS het volgende:
hehe gelukkig toch 35k kaarten verkocht. Amstel had volgens mij ook 2.000 kaarten om weg te geven. Volgens mij heeft de knvb/sponsors ook een groot aantal kaarten. Dus is gewoon uitverkocht.
Blijft toch treurig dat onze coach een oproep moet doen, stelletje nepsupporter zijn 't.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 20.000 kaarten verkocht

0.0063428