BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol moet blijven!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
PS25
 PS25 - woensdag 21 april 2010 - 11:55   quote  deeplink  
Steeds vaker lees ik dat Jol begeert wordt door vele clubs. Ik krijg een beetje de kriebels van deze berichten. Ik hoop namelijk dat hij blijft. Onder Jol zie ik namelijk weer het Ajax wat ik graag wil zien. Ook de hele organisatie lijkt nu goed te staan/ draaien.

Daarom zeg ik: Jol moet absoluut blijven!!
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 21 april 2010 - 11:56   quote  deeplink  
EENS

Jol = held.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 21 april 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Die gaat niet weg hoor. No way.
Vooral als we de titel halen dan kan hij de CL in met zijn eigen gesmede team...
Boss
 Boss - woensdag 21 april 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Ongeacht Ajax kampioen wordt of niet, moet Jol zeker blijven. Vergeleken met vorig jaar zie ik nu wel een team staan. Volgend jaar moeten we wel kampioen worden. Jol=king
freakie
 freakie - woensdag 21 april 2010 - 12:38   quote  deeplink  
jol blijft zowiezo of er moet een team komen die hem heel veel geld bied...
dege
 dege - woensdag 21 april 2010 - 12:48   quote  deeplink  
we hebben veel aan Jol te danken, laat hem aub blijven en verder bouwen, dan kunnen we nog mooie jaren tegemoet zien.
Brandje
 Brandje - woensdag 21 april 2010 - 12:51   quote  deeplink  
Die blijft wel want wil kampioen worden met Ajax. Een goede linksback en goede vleugelaanvaller halen en er staat een prima team volgend jaar. Paar titels met Ajax en dan in 2014 met Oranje naar het WK want hij lijkt mij uitermate geschikt als bondscoach
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 april 2010 - 13:27   quote  deeplink  
maak ik me geen zorgen om.. die blijft wel
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 21 april 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 11:56 schreef Yordee1 het volgende:
EENS

Jol = held.
EENS
voetballer55
 voetballer55 - woensdag 21 april 2010 - 21:03   quote  deeplink  
wie was die nederlandse trainer die op het eind van het seizoen in duitsland nast alle prijzen greep;-)
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 21 april 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 12:48 schreef dege het volgende:
we hebben veel aan Jol te danken, laat hem aub blijven en verder bouwen, dan kunnen we nog mooie jaren tegemoet zien.
ja en wie weet wat grote europese prijzen.
:D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door ajaxamsterdam4ever --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 21 april 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Gaat hij weg dan?? Ik zie Jol nog wel een aantal seizoenen in Amsterdam vertoeven. Aan deze man kunnen we veel plezier gaan beleven.
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 13:27 schreef nummer10 het volgende:
maak ik me geen zorgen om.. die blijft wel
EENS
E-J
 E-J - woensdag 21 april 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:03 schreef voetballer55 het volgende:
wie was die nederlandse trainer die op het eind van het seizoen in duitsland nast alle prijzen greep;-)
Komt er een man bij de dokter, zegt de man tegen de dokter: dokter ik heb een IQ van 200 en voel me daardoor erg onbegrepen door andere mensen.
Dokter: daar heb ik wel wat op, ik heb namelijk een apparaat waarmee ik geleidelijk je IQ kan laten afnemen.
Hoever wil je jouw IQ omlaag hebben? vraagt de dokter.
Waarop de man antwoord: doe maar rond de 140, ben ik toch nog redelijk slim, maar zal ik veel meer begrepen worden.
De dokter sluit het apparaat aan en zegt tegen de man dat hij even rustig moet blijven stil liggen en dat hij met 20 minuten terug is.
Een uur later komt de dokter er achter dat hij zijn patient helemaal vergeten is.
De dokter gaat snel terug naar zijn patient en ziet tot zijn grote schik dat het IQ van de man al gedaald is tot 30.
Het apparaat wordt snel afgekoppeld en de dokter probeert de patient bij zijn positieve te krijgen.
Na een tijdje komt de patient weer bij en begint te zingen:

Hand in hand, kamaraden......
Hand in hand, voor Feyenoord.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door E-J --
alibabba
 alibabba - woensdag 21 april 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:39 schreef E-J het volgende:

[..]

Komt er een man bij de dokter, zegt de man tegen de dokter: dokter ik heb een IQ van 200 en voel me daardoor erg onbegrepen door andere mensen.
Dokter: daar heb ik wel wat op, ik heb namelijk een apparaat waarmee ik geleidelijk je IQ kan laten afnemen.
Waarop de man antwoord: doe maar rond de 140, ben ik toch nog redelijk slim, maar zal ik veel meer begrepen worden.
De dokter sluit het apparaat aan en zegt tegen de man dat hij even rustig moet blijven stil liggen en dat hij met 20 minuten terug is.
Een uur later komt de dokter er achter dat hij zijn patient helemaal vergeten is.
De dokter gaat snel terug naar zijn patient en ziet tot zijn grote schik dat het IQ van de man al gedaald is tot 30.
Het apparaat wordt snel afgekoppeld en de dokter probeert de patient bij zijn positieve te krijgen.

Een goeie E-J.......:)
E-J
 E-J - woensdag 21 april 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:47 schreef alibabba het volgende:

[..]

Een goeie E-J.......:)
Ty
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:01   quote  deeplink  
LOL
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Karel woont sinds 2 maanden in zijn nieuwe huis, maar zijn buurman heeft een hond die elke week helemaal gek wordt. Het beest begint te blaffen en te janken en het houdt maar niet op voor de rest van die dag.

Karel belt bij zijn buurman aan, de buurman doet open, Karel verteld zijn buurman dat hij zich stoord aan zijn hond.
Karel zegt Elke keer als Feyenoord verliest hoor ik jou hond janken en piepen. De buurman biedt zijn excuses aan, hij weet dat de hond dit doet maarja wat kan ik eraan doen!?

Karel vraagt Wat gebeurd er eigelijk als Feyenoord wint?.
De buurman reageerd Dat weet ik niet, ik heb die hond pas 3 jaar.
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Er komt een man bij de KUIP en hij legt 50 euro op de toonbank.

De man achter de toonbank:

"wat wil je hebben: een speler of een seizoenskaart?"
remco k
 remco k - woensdag 21 april 2010 - 23:14   quote  deeplink  
De juf gaat de klas langs en vraagt de leerlingen wat voor beroep hun vader heeft. Alle beroepen komen langs, brandweerman, politieagent en ga zo maar door.
Dan vraagt ze aan Henkie: 'En Henkie, wat voor beroep heeft jouw vader?' 'Mijn vader?' antwoord Henkie. 'Mijn vader die is stripper in zo'n Gay Cafe.' De juf gaat snel verder met de volgende leerling en vraagt aan het eind van de les aan Henkie: 'Werkt jouw vader daar echt?'
Nee, tuurlijk niet.' antwoord Henkie. 'Hij is keeper van Feyenoord maar daar schaam ik me zo voor.'
Dev
 Dev - donderdag 22 april 2010 - 00:50   quote  deeplink  
ik woon in het buitenland en zat vandaag naar zo'n engelse sportkanaal te kijken. Ik geloof Sky sports of zoiets en daar hadden ze een korte telefonische reactie van Jol over de geruchten dat hij naar een Engelse club zou gaan. Jol antwoorde dat hij eerst iets wil bereiken met Ajax en zijn contract met Ajax wil uitdienen. Daarna zou hij wel weer terug naar Engeland willen. Hij heeft er nog steeds een huis en zijn familie vond het erg fijn om in England te wonen en hij vindt de Engelse competitie de beste om in te werken.
Hij ging niet in op de geruchten en hij ging ook niet in op wat hij dan wil bereiken, maar hij klonk wel erg positief over Ajax en ik verwacht hem zeker volgend seizoen ook nog in Amsterdam. En als dat seizoen postief verloopt, zal ie ook langer blijven. Ik zie hem niet weggaan bij ajax voor een middenmoter in England dat nooit europees speelt.
Maar ik denk wel dat hij het idee moet hebben dat er serieus iets te bereiken valt met ajax. ALs alle goede spelers straks worden verkocht en hij moet weer helemaal opnieuw een team opbouwen, dan denk ik niet dat hij na volgend seizoen onze trainer meer is. Vooral als er dan weer een paar grotere clubs voor hem bij de deur staan.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 22 april 2010 - 07:51   quote  deeplink  
En toch zal dat wel meevallen, hij is juist meer betrokken bij de jeugdopleiding die algemeen bekend staat als 1 van de beste van de wereld.
En met Ajax wil hij wel wat betekenen in de C.L. wat alleen mogelijk is als je een paar jaar blijft.
Zie van gaal begin jaren 90, heeft ook tot 1995 geduurd voordat er resultaat was.
Ik heb er vertrouwen in en Ajax komt terug aan de top. De kentering was dit jaar al
v.d. Wiel en Alderwernogwat zijn goed gegroeid en Vertongen is sterker geworden.
Blind komt terug en er is nog meer jeugd.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 april 2010 - 08:50   quote  deeplink  
Jol is geen Advocaat dus ga er vanuit dat ie niet voor het geld dus het is beter
als ie gewoon zo ie zo een jaartje blijf! En denk ook wel dat ie dat doet zeker als
we championsleague spelen! Jol = HELD
teriele
 teriele - donderdag 22 april 2010 - 09:26   quote  deeplink  
hahaha jol blijft echt wel hoor maak je daar maar geen zorgen over maar waar ik me wel zorgen over maak is of v. de wiel wel blijft en vertonghen maar vooral suarez
SanderS
 SanderS - donderdag 22 april 2010 - 10:55   quote  deeplink  
Ik ben er 99% zeker van dat Jol blijft. Maar wat ik ook gehoord heb - en daar maak ik me wel zorgen over - is dat AZ D.Blind misschien wil als trainer. Ik hoop echt dat Danny blijft. Op en top AJACIED en brengt heel veel ervaring mee voor de jonge verdedigers. Ik denk ook dat de Technische Staf dit jaar sterk is en dat je dat koste wat kost bij elkaar moet houden.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 22 april 2010 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 10:55 schreef SanderS het volgende:
Ik ben er 99% zeker van dat Jol blijft. Maar wat ik ook gehoord heb - en daar maak ik me wel zorgen over - is dat AZ D.Blind misschien wil als trainer. Ik hoop echt dat Danny blijft. Op en top AJACIED en brengt heel veel ervaring mee voor de jonge verdedigers. Ik denk ook dat de Technische Staf dit jaar sterk is en dat je dat koste wat kost bij elkaar moet houden.
Danny gaat niet naar AtotZ.
Hoofdtrainer is nog niet zijn ambitie en Jol zou nog 1 jaar hoofdtrainer blijven en dan zou Danny weer doorstromen.

Danny Blind. Wie kent hem niet, Danny Blind, Danny Blind is een echte Ajacied!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 22 april 2010 - 11:52   quote  deeplink  
VERBEEK DRIE JAAR NAAR AZ Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - Gertjan Verbeek wordt vanmiddag door AZ gepresenteerd als de nieuwe trainer van AZ. De huidige coach van Heracles Almelo, die in het verleden ook sc Heerenveen en Feyenoord trainde, tekent een contract voor drie jaar.Zo... laatste nieuws...
PS25
 PS25 - donderdag 22 april 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Gezien de werkwijze van Jol en de daarmee gepaard gaande groei wat Ajax heeft doorgemaakt, denk ik dat het voor Ajax belangrijker is om Jol te behouden als bijvoorbeeld spelers als Van der Wiel,Vertonghen en misschien zelfs wel Suarez. Deze zijn uiteindelijk weer op te vangen. Ik denk dat Jol echt de juiste man is om Ajax weer terug te brengen naar waar ze horen.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 22 april 2010 - 12:37   quote  deeplink  
Been komt bij Ajax op het trainingsveld. Hij vraagt aan Jol hoe het toch komt dat Ajax zo'n goede spelers heeft. We selecteren niet alleen op voetbalkwaliteit maar ook op intelligentie zegt Jol. Let maar eens op: hij roept de Jong bij zich. Hij vraagt: Het is een zoon van je vader maar het is niet je broer wie is het? Waarop Siem meteen antwoordt: dat ben ik natuurlijk. Met deze informatie gaat Been terug naar de kuip en gaat deze test bij één van zijn spelers uitvoeren. Hij roept Wijnaldum bij zich en vraagt: het is een zoon van je vader, maar het is niet je broer. wie is het? Wijnaldum kijkt Been bedenkelijk aan en vraagt of hij er een rondje lopen over mag nadenken. Tijdens het lopen stelt Wijnaldum deze vraag aan Tim de Cler. Deze antwoordt: Dat ben ik natuurlijk. Wijnaldum keert terug bij Been en geeft als antwoordt: De zoon van mijn vader, die niet mijn broer is heet Tim de Cler!!
Been wordt woedend er roept: SUKKEL heeft Jol toch gelijk. Verontwaardigd kijkt Wijnaldum naar Been en vraagt wat hij dan had moeten antwoorden. Waarop Been zegt: Siem de Jong natuurlijk!!!!
SanderS
 SanderS - donderdag 22 april 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 12:37 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Been komt bij Ajax op het trainingsveld. Hij vraagt aan Jol hoe het toch komt dat Ajax zo'n goede spelers heeft. We selecteren niet alleen op voetbalkwaliteit maar ook op intelligentie zegt Jol. Let maar eens op: hij roept de Jong bij zich. Hij vraagt: Het is een zoon van je vader maar het is niet je broer wie is het? Waarop Siem meteen antwoordt: dat ben ik natuurlijk. Met deze informatie gaat Been terug naar de kuip en gaat deze test bij één van zijn spelers uitvoeren. Hij roept Wijnaldum bij zich en vraagt: het is een zoon van je vader, maar het is niet je broer. wie is het? Wijnaldum kijkt Been bedenkelijk aan en vraagt of hij er een rondje lopen over mag nadenken. Tijdens het lopen stelt Wijnaldum deze vraag aan Tim de Cler. Deze antwoordt: Dat ben ik natuurlijk. Wijnaldum keert terug bij Been en geeft als antwoordt: De zoon van mijn vader, die niet mijn broer is heet Tim de Cler!!
Been wordt woedend er roept: SUKKEL heeft Jol toch gelijk. Verontwaardigd kijkt Wijnaldum naar Been en vraagt wat hij dan had moeten antwoorden. Waarop Been zegt: Siem de Jong natuurlijk!!!!
FAN-F******-TASTISCH!!!!
alibabba
 alibabba - donderdag 22 april 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 12:37 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Hahahahahahahahahaha.....
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 22 april 2010 - 18:00   quote  deeplink  
ahahahah beste !
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 22 april 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:39 schreef E-J het volgende:

[..]

lachen man kende ik noch niet ;)
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 22 april 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 23:11 schreef remco k het volgende:
Er komt een man bij de KUIP en hij legt 50 euro op de toonbank.

De man achter de toonbank:

"wat wil je hebben: een speler of een seizoenskaart?"
haha ik ken al die moppen nog helemaal niet echt grappig man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 april 2010 door sjakiepakie --
afca-r
 afca-r - donderdag 22 april 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 11:56 schreef Yordee1 het volgende:
EENS

Jol = held.
idd hij is een topper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 april 2010 door afca-r --
Mastercoen
 Mastercoen - donderdag 22 april 2010 - 21:06   quote  deeplink  
ik hoop dat ie lang blijft, in iedergeval zijn contract uitdient.
remco k
 remco k - vrijdag 23 april 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 10:55 schreef SanderS het volgende:
Varbeek is de nieuwe trainer van AZ, Ze ouden Blind ook niet als trainer, maar als vervanger van de hoogstwaarschijnlijk vertrekkenende Brands...
alibabba
 alibabba - vrijdag 23 april 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Jol moet zeker blijven, want hij levert een geweldige prestatie met AJAX. Hij heeft Ajax weer aan het voetballen gekregen en dat is mede zijn verdienste. Jarenlang heeft Ajax staan tobben en bij momenten dit seizoen dacht ik dat Ajax totaal geen progressie boekte, want het spel was niet om aan te zien. De bekerwedstrijden waren illustratief aan het Ajax van t/m Januari, met veel pijn en moeite wist Ajax 1e-divisie-ploegen aan de kant te zetten. Als ik Ajax zie tobben, dan gaat dat zeer aan mijn hart en uit mijn emotie kan ik dan alles afkraken wat met Ajax te maken heeft, ook de goeie dingen. Pas na de wedstrijden tegen Vitesse en Utrecht thuis (half Februari), kreeg ik het besef dat het met Ajax de juiste kant op ging.

Jol heeft met de Zeeuw een speler in huis gehaald voor het evenwicht en jongens als Enoh, de Jong, vd Wiel, Alderweireld en Vertonghen heeft hij laten groeien. Ik heb vd.Wiel lang als centrale verdediger geopperd en ik denk nog steeds dat hij dat in zich heeft, maar hij heeft zich nu volledig geconcentreerd op de rechtsback-positie en dit doet hij zo goed dat ik hem bij de beste 10 rechtsbacks van Europa vind behoren. Over Alderweireld heb ik verdedigend nog mijn twijfels, maar met het goeie aanvalsspel van nu is dat te verbloemen. Hij heeft samen met Vertonghen een geweldige pass in de benen, waardoor Ajax aanvallend gelijk de gang naar de goal kan maken. De komst van Pantelic is ondanks zijn povere spel toch belangrijk en dat heeft Jol goed gezien.

Martin Jol is ook een slimme coach, omdat hij uitspraken op het juiste moment doet en daardoor belangrijke aspecten kan beinvloeden richting zijn spelers, tegenstanders en scheidsrechters.
freakie
 freakie - vrijdag 23 april 2010 - 17:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2010 door freakie --
freakie
 freakie - vrijdag 23 april 2010 - 17:58   quote  deeplink  
alibabba dat kan best maar beker wedstrijden vond ik niet bepaalt belangrijk en denk dat vele met mij dat ook dachten tot dat we bij de halve finale kwamen.. Daarbij heb ik ook wel eens gezegd 35 spelers bekijken is lastig voor een trainer.. En over van der wiel vind ik echt nog steeds dat je volledig fout zit.. Een centrale verdediger kan veel minder creatief zijn.. En alder heb je wel gelijk in alleen alder is ook niet oud he!!
Ride
 Ride - vrijdag 23 april 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Toch zou ik Boula willen hebben...
remco k
 remco k - vrijdag 23 april 2010 - 21:09   quote  deeplink  
ik wil messi graag hebben...
remco k
 remco k - vrijdag 23 april 2010 - 21:09   quote  deeplink  
kunnen we geen collecte starten?
freakie
 freakie - vrijdag 23 april 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Nou remco zit wat in!
remco k
 remco k - vrijdag 23 april 2010 - 21:21   quote  deeplink  
he freaky, weet jij een goede livestream waar waarschijnlijk de finale op zit, ik zit namelijk zondag in zuid Frankrijk..
Ajax_bakel
 Ajax_bakel - zaterdag 24 april 2010 - 02:27   quote  deeplink  
he remco K is dit dan niet dubbel posten ,hebben tog al een topic over voetbal moppen .
Ride
 Ride - zaterdag 24 april 2010 - 09:15   quote  deeplink  
justin.tv is een goede...
freakie
 freakie - zaterdag 24 april 2010 - 09:26   quote  deeplink  
Ja remco! justin.tv zou kunnen maar Op ATDHE.net is voor mij de beste gebleken!
Daar kijk ik vaak wedstrijden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 april 2010 door freakie --
alibabba
 alibabba - zaterdag 24 april 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 - 09:26 schreef freakie het volgende:
Ja remco! justin.tv zou kunnen maar Op ATDHE.net is voor mij de beste gebleken!
Daar kijk ik vaak wedstrijden..
Jij als leraar kan eredivisie-live toch wel betalen????????.......:)
freakie
 freakie - zaterdag 24 april 2010 - 12:42   quote  deeplink  
das t probleem niet ik wil best eredivisie live.. Alleen wil en hoef alleen maar ajax te zien.. de rest lees ik eigenlijk allemaal.. Geruchten en al die andere dingen heb je niet veel aan.. en eredivisie live gebruik je dan 1 keer in de week en dat vind ik dan toch jammer.. Wat ik fijn vind is een radio aanzetten en het horen.. en dan ps3 aanzette.. Maar morgen is de wedstrijd toch ook live!?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol moet blijven!!

0.0064978