|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Andereweireld: "Ajax is mooier en groter dan Feyenoord" |
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alderweireld: 'Spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig' Woensdag, 21 april 2010 om 14:03 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenKomende zondag staat het eerste duel tussen Ajax en Feyenoord in het kader van de KNVB-bekerfinale op het programma. Toby Alderweireld betreurt het feit dat de finale over twee wedstrijden gespreid wordt. "Dat blijft het mooiste, met supporters van beide clubs op de tribune", vindt de verdediger van Ajax. "Aanvankelijk was dit een droomfinale, nu zit er toch een smetje op."
"Het is spijtig dat een relatief kleine groep amokmakers zo'n grote invloed heeft op de gang van zaken", vervolgt de Belgisch international in het weekblad Voetbal International. "Die spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig. Maar gezonde rivaliteit kan mooi zijn. Net als bij de meeste grote ploegen wordt de beker pas belangrijk vanaf de halve finales. Maar vanaf dat moment verandert de manier waarop je ernaar kijkt. Ik merk dat nu heel sterk."
"In de club, in de kleedkamer, onder supporters: iedereen is erop gebrand deze prijs binnen te slepen. Bovendien heeft Ajax de laatste jaren te weinig prijzen gewonnen, waardoor het zeker niet aan ons is om geringschattend te doen over de nationale beker. Het is een trofee die we absoluut willen winnen."
Over Feyenoord is Alderweireld duidelijk. "De twee clubs worden vaak met elkaar vergeleken. Maar ik vind Ajax een grotere en mooiere club. Wij hebben veel meer prijzen gewonnen, hebben veel meer fans in binnen- en buitenland én ons spel spreekt traditioneel meer tot de verbeelding. Ook dit seizoen zijn wij beter dan zij: niet alleen qua resultaten, ook qua manier van voetballen."
"Ik hoor en lees vaak dat Feyenoord het met zo'n jong team zo knap doet. Maar ons team is gemiddeld even jong", gaat de Rode Duivel verder met zijn vergelijking. "En toch doen wij het beduidend beter. Nu ja, door de grotere naam van Ajax wordt altijd meer van ons verwacht. Logisch ook, dat hoort nu eenmaal bij de status van de club."
bron, op last van ongelovige Thomas ;): http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103731
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
wat een arrogante kwal. Hij is uitgekozen tot talent van het jaar en sindsdien komt hij alleen maar met arrogante uitspraken. Misselijk ventje. En eigenlijk zou de knvb juist voor DIT soort opmerkingen schorsingen moeten geven, zo maak je de rivaliteit alleen maar erger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nah het lezen van dit commentaar van die frietkot bezoeker. Kwam er een beetje kots omhoog , die haring van gisteren proefde ik weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken, dit moet voldoende zijn om het gras op te vreten. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:Veel meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken, dit moet voldoende zijn om het gras op te vreten. ja zodat braamhaar rode kaarten kan uitdelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die krijg je toch wel, met Naaihuis achter de videobeelden! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Mwaa, gewoon met 10 man achter de bal gaan staan en pasjes geven op wijnaldum en cisse. Zwaar irritant (ik weet het) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 14:28 schreef patrickpsv15 het volgende:Mwaa, gewoon met 10 man achter de bal gaan staan en pasjes geven op wijnaldum en cisse. Zwaar irritant (ik weet het) 11 man in het doel stapelen 0-0 Afmaken in Rotterdam! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja ik denk ook dat je de eerste wedstrijd weinig intentie tot voetballen moet hebben en idd loeren op de counter. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
doet vlaar eigenlijk mee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is die wel op tijd fit ja. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Achja Toby, op het knapen internaat te Peutie, onder de rook van brussel, liet hij zich met plezier in de bips nemen door meneer pastoor.... hoop dat ie een zweer op zijn lip krijgt.
misschien kan Lerra hem nog even dissen... |
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
moet zen muil houden met zen lompe lelijke kapsel.. het staat precies de verkeerde kant allemaal op.. whahhaaha. |
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
Een verblijf bij Ajax, tast zelfs de altijd zo timide en voorkomende Belg aan.
Zit er iets in het drinkwater daar..? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
een goed en leuk stuk. werd er zeer vrolijk van, prachtige mooie club ajax! |
|
|
|
|
M-FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
mothafucking kutbelg, flikker op met je kutclubje. stelletje huilende homo's daar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha je moeder zal je maar Toby hebben genoemd.... Dan kom je de rest van leven nooit meer serieus over ....!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Tobben of het een jongen of meisje werd zeker...en ja werd een kutwijf |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: wij hebben geen 11 verhoevens toch?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
en dan die slet van een hugo borst met zijn ranzige haren: ja ik denk dat 020 feyenoord gaat verpletteren...hij is gewoon gefrustreerd dat s-p-e-r-m-a gaat degraderen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hugo moet gewoon zijn nek breken. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 14:21 schreef patrickpsv15 het volgende:wat een arrogante kwal. Hij is uitgekozen tot talent van het jaar en sindsdien komt hij alleen maar met arrogante uitspraken. Misselijk ventje. En eigenlijk zou de knvb juist voor DIT soort opmerkingen schorsingen moeten geven, zo maak je de rivaliteit alleen maar erger. frustie patrick heeft gesproken.....wel logisch ook.......hehehehe:) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 14:21 schreef patrickpsv15 het volgende:wat een arrogante kwal. Hij is uitgekozen tot talent van het jaar en sindsdien komt hij alleen maar met arrogante uitspraken. Misselijk ventje. En eigenlijk zou de knvb juist voor DIT soort opmerkingen schorsingen moeten geven, zo maak je de rivaliteit alleen maar erger. en welke uitspraken zijn een schorsing waard?:O |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hup ajaks forza aahzed
dat soort domme lullen gedrag |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:Alderweireld: 'Spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig' Woensdag, 21 april 2010 om 14:03 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenKomende zondag staat het eerste duel tussen Ajax en Feyenoord in het kader van de KNVB-bekerfinale op het programma. Toby Alderweireld betreurt het feit dat de finale over twee wedstrijden gespreid wordt. "Dat blijft het mooiste, met supporters van beide clubs op de tribune", vindt de verdediger van Ajax. "Aanvankelijk was dit een droomfinale, nu zit er toch een smetje op." "Het is spijtig dat een relatief kleine groep amokmakers zo'n grote invloed heeft op de gang van zaken", vervolgt de Belgisch international in het weekblad Voetbal International. "Die spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig. Maar gezonde rivaliteit kan mooi zijn. Net als bij de meeste grote ploegen wordt de beker pas belangrijk vanaf de halve finales. Maar vanaf dat moment verandert de manier waarop je ernaar kijkt. Ik merk dat nu heel sterk." "In de club, in de kleedkamer, onder supporters: iedereen is erop gebrand deze prijs binnen te slepen. Bovendien heeft Ajax de laatste jaren te weinig prijzen gewonnen, waardoor het zeker niet aan ons is om geringschattend te doen over de nationale beker. Het is een trofee die we absoluut willen winnen." Over Feyenoord is Alderweireld duidelijk. "De twee clubs worden vaak met elkaar vergeleken. Maar ik vind Ajax een grotere en mooiere club. Wij hebben veel meer prijzen gewonnen, hebben veel meer fans in binnen- en buitenland én ons spel spreekt traditioneel meer tot de verbeelding. Ook dit seizoen zijn wij beter dan zij: niet alleen qua resultaten, ook qua manier van voetballen." "Ik hoor en lees vaak dat Feyenoord het met zo'n jong team zo knap doet. Maar ons team is gemiddeld even jong", gaat de Rode Duivel verder met zijn vergelijking. "En toch doen wij het beduidend beter. Nu ja, door de grotere naam van Ajax wordt altijd meer van ons verwacht. Logisch ook, dat hoort nu eenmaal bij de status van de club." bron, op last van ongelovige Thomas ;): http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103731 sorry maar dat lees ik nergens terug,en al helemaal geen schorsing waard.:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik wel eerste woord en 4de woord al genoeg.... |
|
|
|
|
ted
|
|
|
#ja* is zo'n voetbal club die ten koste van alles wil winnen .de F12 kan kampioen worden en het hele elftal wat voor deze prestatie heeft gewerkt ,wordt vervangen door de F1 .valsspelers . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Welke club heeft nu ook alweer het grootste legioen in nederland? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En ook in België het land van Toby het pootje...
Het juiste antwoord is Feyenoord... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Been: 'We kunnen ook in twee wedstrijden Ajax verslaan'
Feyenoord speelt zondag de eerste van de twee duels om de KNVB-beker in de Amsterdam Arena tegen Ajax. Feyenoord-trainer Mario Been vindt zijn ploeg niet kansloos. 'Waarom kunnen wij niet over twee wedstrijden Ajax verslaan?', 'zegt Been.
'Natuurlijk is Ajax een goede ploeg, maar veel mensen vergeten dat wij ook zijn gegroeid. Op weg naar de finale hebben we AZ, PSV en FC Twente verslagen, dus dan moet je ook van Ajax kunnen winnen. Ik weiger te geloven dat we in twee wedstrijden geen kans hebben, hou op zeg. Aan zulk Calimero-gedrag doe ik niet mee,' zegt Been tegen Voetbal International.
Been kan zondag beschikken over een fitte spelersgroep, alleen Dani Fernández is nog niet speelklaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 21:10 schreef Feyenoord-010 het volgende:Been: 'We kunnen ook in twee wedstrijden Ajax verslaan' Feyenoord speelt zondag de eerste van de twee duels om de KNVB-beker in de Amsterdam Arena tegen Ajax. Feyenoord-trainer Mario Been vindt zijn ploeg niet kansloos. 'Waarom kunnen wij niet over twee wedstrijden Ajax verslaan?', 'zegt Been. 'Natuurlijk is Ajax een goede ploeg, maar veel mensen vergeten dat wij ook zijn gegroeid. Op weg naar de finale hebben we AZ, PSV en FC Twente verslagen, dus dan moet je ook van Ajax kunnen winnen. Ik weiger te geloven dat we in twee wedstrijden geen kans hebben, hou op zeg. Aan zulk Calimero-gedrag doe ik niet mee,' zegt Been tegen Voetbal International. Been kan zondag beschikken over een fitte spelersgroep, alleen Dani Fernández is nog niet speelklaar tja wat moet tie anders zeggen ? |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Zou het ook niet weten. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Denk dat deze opmerkingen van zo'n speler, je niet hoeft te motiveren. Videobeelden van de laatste jaren en de wens van alle supporters om die grappen makers uit 020 eens met een monsterscore te vernederen, liefst daar in die overdekte zandbak |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
0-0 en 1-0 vind ik wel mooi over twee wedstrijden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ed69
|
|
|
suarez eerste wedstrijd op een italiaanse manier aanpakken en er in de 2e wedstrijd dik overheen gaan (4-1) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
beter dat hij het zegt (BELG) dan iemand met zijn volle verstand!! |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: logisch, z'n vriend voetbalt er |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dat is de mentaliteit! We schijten meestal bij voorbaat al in onze broek! Fer niet! Fer, Tomasson en Vlaar zijn de enige in dit elftal die een uitstraling; fuck niet met ons hebben! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz