BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoeveel motivatie willen jullie hebben?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Andereweireld: "Ajax is mooier en groter dan Feyenoord"
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Alderweireld: 'Spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig'
Woensdag, 21 april 2010 om 14:03 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenKomende zondag staat het eerste duel tussen Ajax en Feyenoord in het kader van de KNVB-bekerfinale op het programma. Toby Alderweireld betreurt het feit dat de finale over twee wedstrijden gespreid wordt. "Dat blijft het mooiste, met supporters van beide clubs op de tribune", vindt de verdediger van Ajax. "Aanvankelijk was dit een droomfinale, nu zit er toch een smetje op."

"Het is spijtig dat een relatief kleine groep amokmakers zo'n grote invloed heeft op de gang van zaken", vervolgt de Belgisch international in het weekblad Voetbal International. "Die spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig. Maar gezonde rivaliteit kan mooi zijn. Net als bij de meeste grote ploegen wordt de beker pas belangrijk vanaf de halve finales. Maar vanaf dat moment verandert de manier waarop je ernaar kijkt. Ik merk dat nu heel sterk."

"In de club, in de kleedkamer, onder supporters: iedereen is erop gebrand deze prijs binnen te slepen. Bovendien heeft Ajax de laatste jaren te weinig prijzen gewonnen, waardoor het zeker niet aan ons is om geringschattend te doen over de nationale beker. Het is een trofee die we absoluut willen winnen."

Over Feyenoord is Alderweireld duidelijk. "De twee clubs worden vaak met elkaar vergeleken. Maar ik vind Ajax een grotere en mooiere club. Wij hebben veel meer prijzen gewonnen, hebben veel meer fans in binnen- en buitenland én ons spel spreekt traditioneel meer tot de verbeelding. Ook dit seizoen zijn wij beter dan zij: niet alleen qua resultaten, ook qua manier van voetballen."

"Ik hoor en lees vaak dat Feyenoord het met zo'n jong team zo knap doet. Maar ons team is gemiddeld even jong", gaat de Rode Duivel verder met zijn vergelijking. "En toch doen wij het beduidend beter. Nu ja, door de grotere naam van Ajax wordt altijd meer van ons verwacht. Logisch ook, dat hoort nu eenmaal bij de status van de club."

bron, op last van ongelovige Thomas ;): http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103731

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door Stylzz --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 april 2010 - 14:21   quote  deeplink  
wat een arrogante kwal. Hij is uitgekozen tot talent van het jaar en sindsdien komt hij alleen maar met arrogante uitspraken. Misselijk ventje. En eigenlijk zou de knvb juist voor DIT soort opmerkingen schorsingen moeten geven, zo maak je de rivaliteit alleen maar erger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door patrickpsv15 --
R()b
 R()b - woensdag 21 april 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Nah het lezen van dit commentaar van die frietkot bezoeker.
Kwam er een beetje kots omhoog , die haring van gisteren proefde ik weer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Veel meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken, dit moet voldoende zijn om het gras op te vreten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 april 2010 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:24 schreef Stylzz het volgende:
Veel meer woorden wil ik er eigenlijk niet aan vuil maken, dit moet voldoende zijn om het gras op te vreten.
ja zodat braamhaar rode kaarten kan uitdelen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Die krijg je toch wel, met Naaihuis achter de videobeelden!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 april 2010 - 14:28   quote  deeplink  
Mwaa, gewoon met 10 man achter de bal gaan staan en pasjes geven op wijnaldum en cisse. Zwaar irritant (ik weet het)
R()b
 R()b - woensdag 21 april 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:28 schreef patrickpsv15 het volgende:
Mwaa, gewoon met 10 man achter de bal gaan staan en pasjes geven op wijnaldum en cisse. Zwaar irritant (ik weet het)
11 man in het doel stapelen 0-0
Afmaken in Rotterdam!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Nahja ik denk ook dat je de eerste wedstrijd weinig intentie tot voetballen moet hebben en idd loeren op de counter.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 21 april 2010 - 14:36   quote  deeplink  
doet vlaar eigenlijk mee?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Volgens mij is die wel op tijd fit ja.
R()b
 R()b - woensdag 21 april 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
doet vlaar eigenlijk mee?
Ja
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 april 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Achja Toby, op het knapen internaat te Peutie, onder de rook van brussel, liet hij zich met plezier in de bips nemen door meneer pastoor.... hoop dat ie een zweer op zijn lip krijgt.

misschien kan Lerra hem nog even dissen...
Bjorncl1978
 Bjorncl1978 - woensdag 21 april 2010 - 16:08   quote  deeplink  
Achterlijke belg
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 april 2010 - 16:15   quote  deeplink  
dat dan weer wel
XTENDER
 XTENDER - woensdag 21 april 2010 - 16:25   quote  deeplink  
moet zen muil houden met zen lompe lelijke kapsel.. het staat precies de verkeerde kant allemaal op.. whahhaaha.
NRAforEVER
 NRAforEVER - woensdag 21 april 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Een verblijf bij Ajax, tast zelfs de altijd zo timide en voorkomende Belg aan.

Zit er iets in het drinkwater daar..?
Milo
 Milo - woensdag 21 april 2010 - 16:42   quote  deeplink  
een goed en leuk stuk. werd er zeer vrolijk van, prachtige mooie club ajax!
M-FR1908
 M-FR1908 - woensdag 21 april 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Arrogante neusjes..
craven
 craven - woensdag 21 april 2010 - 19:02   quote  deeplink  
mothafucking kutbelg, flikker op met je kutclubje. stelletje huilende homo's daar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 april 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 19:02 schreef craven het volgende:
mothafucking kutbelg, flikker op met je kutclubje. stelletje huilende homo's daar
hahahahahaha je moeder zal je maar Toby hebben genoemd....
Dan kom je de rest van leven nooit meer serieus over ....!!!
craven
 craven - woensdag 21 april 2010 - 19:07   quote  deeplink  
Tobben of het een jongen of meisje werd zeker...en ja werd een kutwijf
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 april 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:30 schreef R()b het volgende:

[..]

11 man in het doel stapelen 0-0
Afmaken in Rotterdam!
wij hebben geen 11 verhoevens toch??
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 april 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 19:07 schreef craven het volgende:
Tobben of het een jongen of meisje werd zeker...en ja werd een kutwijf
hahahahahahaha
craven
 craven - woensdag 21 april 2010 - 19:13   quote  deeplink  
en dan die slet van een hugo borst met zijn ranzige haren: ja ik denk dat 020 feyenoord gaat verpletteren...hij is gewoon gefrustreerd dat s-p-e-r-m-a gaat degraderen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 19:19   quote  deeplink  
hugo moet gewoon zijn nek breken.
bahbah
 bahbah - woensdag 21 april 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:21 schreef patrickpsv15 het volgende:
wat een arrogante kwal. Hij is uitgekozen tot talent van het jaar en sindsdien komt hij alleen maar met arrogante uitspraken. Misselijk ventje. En eigenlijk zou de knvb juist voor DIT soort opmerkingen schorsingen moeten geven, zo maak je de rivaliteit alleen maar erger.
frustie patrick heeft gesproken.....wel logisch ook.......hehehehe:)
bahbah
 bahbah - woensdag 21 april 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:21 schreef patrickpsv15 het volgende:
wat een arrogante kwal. Hij is uitgekozen tot talent van het jaar en sindsdien komt hij alleen maar met arrogante uitspraken. Misselijk ventje. En eigenlijk zou de knvb juist voor DIT soort opmerkingen schorsingen moeten geven, zo maak je de rivaliteit alleen maar erger.
en welke uitspraken zijn een schorsing waard?:O
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 19:24 schreef bahbah het volgende:

[..]

en welke uitspraken zijn een schorsing waard?:O
hup ajaks
forza aahzed

dat soort domme lullen gedrag
bahbah
 bahbah - woensdag 21 april 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:
Alderweireld: 'Spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig'
Woensdag, 21 april 2010 om 14:03 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijdenKomende zondag staat het eerste duel tussen Ajax en Feyenoord in het kader van de KNVB-bekerfinale op het programma. Toby Alderweireld betreurt het feit dat de finale over twee wedstrijden gespreid wordt. "Dat blijft het mooiste, met supporters van beide clubs op de tribune", vindt de verdediger van Ajax. "Aanvankelijk was dit een droomfinale, nu zit er toch een smetje op."

"Het is spijtig dat een relatief kleine groep amokmakers zo'n grote invloed heeft op de gang van zaken", vervolgt de Belgisch international in het weekblad Voetbal International. "Die spanning tussen Ajax en Feyenoord, ja, die is heftig. Maar gezonde rivaliteit kan mooi zijn. Net als bij de meeste grote ploegen wordt de beker pas belangrijk vanaf de halve finales. Maar vanaf dat moment verandert de manier waarop je ernaar kijkt. Ik merk dat nu heel sterk."

"In de club, in de kleedkamer, onder supporters: iedereen is erop gebrand deze prijs binnen te slepen. Bovendien heeft Ajax de laatste jaren te weinig prijzen gewonnen, waardoor het zeker niet aan ons is om geringschattend te doen over de nationale beker. Het is een trofee die we absoluut willen winnen."

Over Feyenoord is Alderweireld duidelijk. "De twee clubs worden vaak met elkaar vergeleken. Maar ik vind Ajax een grotere en mooiere club. Wij hebben veel meer prijzen gewonnen, hebben veel meer fans in binnen- en buitenland én ons spel spreekt traditioneel meer tot de verbeelding. Ook dit seizoen zijn wij beter dan zij: niet alleen qua resultaten, ook qua manier van voetballen."

"Ik hoor en lees vaak dat Feyenoord het met zo'n jong team zo knap doet. Maar ons team is gemiddeld even jong", gaat de Rode Duivel verder met zijn vergelijking. "En toch doen wij het beduidend beter. Nu ja, door de grotere naam van Ajax wordt altijd meer van ons verwacht. Logisch ook, dat hoort nu eenmaal bij de status van de club."

bron, op last van ongelovige Thomas ;): http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=103731
sorry maar dat lees ik nergens terug,en al helemaal geen schorsing waard.:)
craven
 craven - woensdag 21 april 2010 - 19:50   quote  deeplink  
ik wel eerste woord en 4de woord al genoeg....
ted
 ted - woensdag 21 april 2010 - 20:13   quote  deeplink  
#ja* is zo'n voetbal club die ten koste van alles wil winnen .de F12 kan kampioen worden en het hele elftal wat voor deze prestatie heeft gewerkt ,wordt vervangen door de F1 .valsspelers .
R()b
 R()b - woensdag 21 april 2010 - 20:34   quote  deeplink  
Toby....Toby..... doet me denken aan 1 van me favoriete films HA HA HA!

http://www.youtube.com/watch?v=JCCNJIt-8gQ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 april 2010 door R()b --
sevillana
 sevillana - woensdag 21 april 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Welke club heeft nu ook alweer het grootste legioen in nederland?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 april 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 20:44 schreef sevillana het volgende:
Welke club heeft nu ook alweer het grootste legioen in nederland?
En ook in België het land van Toby het pootje...

Het juiste antwoord is Feyenoord...
Milo
 Milo - woensdag 21 april 2010 - 21:09   quote  deeplink  
FEYENOORD!!!!!
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - woensdag 21 april 2010 - 21:10   quote  deeplink  
Been: 'We kunnen ook in twee wedstrijden Ajax verslaan'

Feyenoord speelt zondag de eerste van de twee duels om de KNVB-beker in de Amsterdam Arena tegen Ajax. Feyenoord-trainer Mario Been vindt zijn ploeg niet kansloos. 'Waarom kunnen wij niet over twee wedstrijden Ajax verslaan?', 'zegt Been.

'Natuurlijk is Ajax een goede ploeg, maar veel mensen vergeten dat wij ook zijn gegroeid. Op weg naar de finale hebben we AZ, PSV en FC Twente verslagen, dus dan moet je ook van Ajax kunnen winnen. Ik weiger te geloven dat we in twee wedstrijden geen kans hebben, hou op zeg. Aan zulk Calimero-gedrag doe ik niet mee,' zegt Been tegen Voetbal International.

Been kan zondag beschikken over een fitte spelersgroep, alleen Dani Fernández is nog niet speelklaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 april 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:10 schreef Feyenoord-010 het volgende:
Been: 'We kunnen ook in twee wedstrijden Ajax verslaan'

Feyenoord speelt zondag de eerste van de twee duels om de KNVB-beker in de Amsterdam Arena tegen Ajax. Feyenoord-trainer Mario Been vindt zijn ploeg niet kansloos. 'Waarom kunnen wij niet over twee wedstrijden Ajax verslaan?', 'zegt Been.

'Natuurlijk is Ajax een goede ploeg, maar veel mensen vergeten dat wij ook zijn gegroeid. Op weg naar de finale hebben we AZ, PSV en FC Twente verslagen, dus dan moet je ook van Ajax kunnen winnen. Ik weiger te geloven dat we in twee wedstrijden geen kans hebben, hou op zeg. Aan zulk Calimero-gedrag doe ik niet mee,' zegt Been tegen Voetbal International.

Been kan zondag beschikken over een fitte spelersgroep, alleen Dani Fernández is nog niet speelklaar
tja wat moet tie anders zeggen ?
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - woensdag 21 april 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

tja wat moet tie anders zeggen ?
Zou het ook niet weten.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 21 april 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Denk dat deze opmerkingen van zo'n speler, je niet hoeft te motiveren.
Videobeelden van de laatste jaren en de wens van alle supporters om die grappen makers uit 020 eens met een monsterscore te vernederen, liefst daar in die overdekte zandbak
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 april 2010 - 22:39   quote  deeplink  
0-0 en 1-0 vind ik wel mooi over twee wedstrijden.
sevillana
 sevillana - donderdag 22 april 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2010 - 22:39 schreef hotjumper het volgende:
0-0 en 1-0 vind ik wel mooi over twee wedstrijden.
eens
ed69
 ed69 - donderdag 22 april 2010 - 12:30   quote  deeplink  
suarez eerste wedstrijd op een italiaanse manier aanpakken en er in de 2e wedstrijd dik overheen gaan (4-1)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 22 april 2010 - 17:00   quote  deeplink  
beter dat hij het zegt (BELG) dan iemand met zijn volle verstand!!
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - donderdag 22 april 2010 - 20:15   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/?p=feyenoord-nieuws&id=10688
Fer: 'Ik ben niet bang voor Ajax'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 april 2010 door Feyenoord-010 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 20:15 schreef Feyenoord-010 het volgende:
http://www.fr12.nl/?p=feyenoord-nieuws&id=10688
Fer: 'Ik ben niet bang voor Ajax'
logisch, z'n vriend voetbalt er
Quiroz
 Quiroz - donderdag 22 april 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 20:15 schreef Feyenoord-010 het volgende:
http://www.fr12.nl/?p=feyenoord-nieuws&id=10688
Fer: 'Ik ben niet bang voor Ajax'
Dat is de mentaliteit! We schijten meestal bij voorbaat al in onze broek! Fer niet! Fer, Tomasson en Vlaar zijn de enige in dit elftal die een uitstraling; fuck niet met ons hebben!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 20:29   quote  deeplink  
en vergeet babovic niet
Quiroz
 Quiroz - donderdag 22 april 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:
en vergeet babovic niet
alleen een grote bek, in t veld is ie mak als een lammetje
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 22 april 2010 - 20:39   quote  deeplink  
QUE???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoeveel motivatie willen jullie hebben?









0.0071239