|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
John de Wolf ontslagen bij Drentse hoofdklasser (FR-Fanatic)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mooi, meteen aan de technische staf toevoegen zodat hij erbij staat in de tunnel voor de wedstrijd, kan ie suarez zijn neus breken.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 16:22 schreef hotjumper het volgende:Mooi, meteen aan de technische staf toevoegen zodat hij erbij staat in de tunnel voor de wedstrijd, kan ie suarez zijn neus breken.... hahahaha idd..... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
eens, en vooral dat laatste |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
zou een prima steward zijn om al die idioten van het trainingsveld af te houden. hij heeft aangegeven zelfs gratis voor feyenoord te werken dusjah. kan ie tijdens die trainingen gelijk de vrij en schenkeveld leren hoe je een aanvaller door midden trapt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en t plein schoonhouden, kraampje beginnen met foeilelijke hemden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote:Op woensdag 21 april 2010 - 16:22 schreef hotjumper het volgende:Mooi, meteen aan de technische staf toevoegen zodat hij erbij staat in de tunnel voor de wedstrijd, kan ie suarez zijn neus breken.... Mee eens Maar niet alleen zijn neus Gewoon vanaf ze nek tot ze kleine teen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als ik ooit nog zo'n shirt zie ben ik weg.... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hij kan toch via het uitzendburo aan de slag? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: iedereen had er 1, ja ik ook, hahahahahaha........ jezus wat fout zeg, geweldig! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik gelukkig nooit, er zijn natuurlijk grenzen..... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik was vroegtijdig kaal, anders had ik ook nog een mat gehad! hahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahahahaha en een vlas-snorretje |
|
|
|