|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Aankomende zondag staat de heenronde van de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax op het programma. Erwin Mulder, doelman van de Rotterdammers, kijkt uit naar de ontmoeting met de aartsrivaal.
Ondanks de verandering van de bekerfinale heeft Mulder er zin in. "Ik heb nog geen volledige klassieker gespeeld en ook geen finale. Ik ga er van genieten en natuurlijk willen wij die beker graag winnen", aldus de doelman.
Met name Jan Vertonghen en Toby Alderweireld liet weten niet blij te zijn met de manier waarop Feyenoord tegen FC Twente speelde. Mulder maakt zich daar verder niet druk om. "Ik weet dat wij niet bewust verloren hebben. Als ze bij Ajax vinden dat het zo moet, prima. Wat er allemaal wordt geroepen, laat ik links liggen. Alleen zou ik het zo niet hebben gedaan." |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Ik ga hopelijk ook genieten van de bekerfinale, is het niet qua scoreverloop dan wel van het genieten dat die ventjes als verthongen en alderweireld met een gebroken nek het veld af worden gedragen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beter is winnen en die gasten met een gebroken nek het veld laten afdragen!! |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
kijk ik ben van leven en laten leven dus bij deze een oproep om deze gasten uit de hoofdstad te onthoofden, want op compost ontstaat leven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ik hoop dat we als Feyenoorder er uiteindelijk allemaal van gaan genieten! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wat gaan we doen,wij gaan winnen,alleen met hoeveel is de vraag |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
We moeten zorgen dat die thuiswedstrijd sowieso ons feest word. Al is het maar als eerbetoon naar onze club!! Dan er wat randdebielen de club van binnen uit kapot maken kan je nu toch even niks aan doen. Dan in ieder geval maar een statement afgeven. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
WIJ FEYENOORDSUPPORTERS GAAN OOK GENIETEN!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 22 april 2010 - 19:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:We moeten zorgen dat die thuiswedstrijd sowieso ons feest word. Al is het maar als eerbetoon naar onze club!! Dan er wat randdebielen de club van binnen uit kapot maken kan je nu toch even niks aan doen. Dan in ieder geval maar een statement afgeven. kessler met die beker laten staan, feestje vieren met de supporters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Helemaal niets in Zeist!! Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Zeist. Waarom verhuizen ze eigenlijk niet gewoon naar 020??? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 19:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:Helemaal niets in Zeist!! Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Zeist. Waarom verhuizen ze eigenlijk niet gewoon naar 020??? omdat een uitje naar de wallen dan geen maatschappelijk project meer is:)hahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat zal het zijn. hahahahahahahahahhahaa!! Kunnen ze wel snel bij het Anne Frank huis zijn!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 19:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:Dat zal het zijn. hahahahahahahahahhahaa!! Kunnen ze wel snel bij het Anne Frank huis zijn!! idd. tis en blijven moffen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Moffen??? Ik snap je niet. knJb!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Joden en Moffen, ideale mix |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Allebei niet te vertouwen dus ik zie geen ideale mix!!! Whahahahahhahahahaahhahaa!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
WEn een grote bek achet het hek!!! (computer) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
net als ik, op straat zie je me niet, maar hier op dit forum heb ik een (veel) te grote bek!! net als jij hahahaahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik verkondig mijn mening altijd en overal!!! Of mensen er blij van worden of niet!! En ik ben dus ook van niemand bang!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik zeg toch, grote bek op internet hahahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waar woon je dan??? hahahahahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Welk dorp?? ik in Wijnandsrade! (Zoals je schijnbaar weet) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
iedereen kent elkaar, dus ik jou ook. toch multi hier, limburg hé:) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lul!!! Geloof er niets van! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
en of, als ik nou zeg dat ik het t kasteel ouderwets vind:) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wijnansrade, Kerkrade......allemaal kloosters....bbbbbbrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zoeken onder Belgie Noord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zou ook oost-Duitsland kunnen zijn!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat dan wel weer een aardige link is naar de tegenstander in de bekerfinale. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
na 5 minuten waande hij zich in de hel |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote: En toch gaat deze jongen het redden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hoop dat Er-win de 0 houdt :D |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Keepte goed maar maakte een cruciale fout in het begin. Bij een keeper word dat alleen 9 van de 10 keer afgestraft!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij pakt de beslissende pingel |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zou erg gek zijn!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|