|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Who the fuck ben jij dan?? Stuur anders eens PB. Grappig dit! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FeyenoordRandwijk volgens Leon Provocerend mannetje volgens boudewijn Je dochter naar eigen zeggen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mijn dochter is GEEN MOSLIM!!! Whahahahahaahahahahaha! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Leon zijn ster??? Viespeuk!!! |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
1 tegendoelpunt in het hele bekertoernooi is meer dan zat MULDER VOOR PRESENDENT |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als hij in 020 de 0 houd zeker!!!!!!!!!!!! MULDER FOR PRESIDENT!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Jij bent al kapot! Leegloper! We zullen het meemaken! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben jij een jood..??? Sta op, sta op, en ga D...!!! (zelfbeveiliging voor eeuwige ban)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 april 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Enne...........klopt: AFCA......After Feyenoord Comes A...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahaahahahaahahaahahhaahaaah!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Ha ha ha je moet voor de gein eens op marktplaats kijken hoeveel er van die neusjes hun finalekaart van de hand willen doen!!!!!!! En er zijn er nog zoveel niet eens verkocht!!!! Ze vinden het mooie weer waarschijnlijk toch belangrijker! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
heb je weleens iets zinnigs van die gasten gehoord op dit forum dan?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wil ze eigenlijk helemaal niet zien op dit forum |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Kannie..................!! |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
winnen is vaak een goed medicijn!! Dus nog een paar dagen en die paracieten hoor je niet meer!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Ik had vandaag een beeldvorming hoe het eruit zou zien als die neusjes aan het eind van de wedstrijd hun medaille op mogen halen er zal tenslotte weinig mensen voor hun klappen vermoet ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 22:44 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Ik had vandaag een beeldvorming hoe het eruit zou zien als die neusjes aan het eind van de wedstrijd hun medaille op mogen halen er zal tenslotte weinig mensen voor hun klappen vermoet ik hahahahaha idd zeg... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 22:44 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Ik had vandaag een beeldvorming hoe het eruit zou zien als die neusjes aan het eind van de wedstrijd hun medaille op mogen halen er zal tenslotte weinig mensen voor hun klappen vermoet ik De droom van iedere Feyenoordfan!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 22:36 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Ha ha ha je moet voor de gein eens op marktplaats kijken hoeveel er van die neusjes hun finalekaart van de hand willen doen!!!!!!! En er zijn er nog zoveel niet eens verkocht!!!! Ze vinden het mooie weer waarschijnlijk toch belangrijker! Je kan ze hier aanmelden... http://www.ticketbox.nl/web/show/id=126642 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: droom of werkelijkheid? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 22:44 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Ik had vandaag een beeldvorming hoe het eruit zou zien als die neusjes aan het eind van de wedstrijd hun medaille op mogen halen .... daar kan ik me niks bij voorstellen... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Droom sowieso!! werkelijkheid? Laten we het hopen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik droom van een beker die door Bahia naar de fans gegooit wordt en als een schaal terugkomt. |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
We hebben nog ff maar er moet nog iets leuks verzonnen worden voor de twaalfde minuut! Iemand al wat in de hoge hoed? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 22:51 schreef Feyenoord1111111 het volgende:We hebben nog ff maar er moet nog iets leuks verzonnen worden voor de twaalfde minuut! Iemand al wat in de hoge hoed? vuurpijl op suarez misschien een leuk idee? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 april 2010 - 22:49 schreef hotjumper het volgende:[..] ik droom van een beker die door Bahia naar de fans gegooit wordt en als een schaal terugkomt. Die droom van die schaal word binnen nu en 5 jaar werkelijkheid!!!! Ben ik van overtuigd!! Wat iedereen ook zegt!! |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
eentje maar en Cohen1, cohen2, cohen3, cohen4, cohen5 enz....... enz....... |
|
|
|