|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: euhh zou je je eerst niet ff voorstellen dan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: whahaha zullen we er nog 1 nemen remco ? op men youtube carriere ! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: tja feyenoord behoord toch ook tot het verleden |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:58 schreef Angela030 het volgende:[..] aan je naam te zien ben je zeker een turk of niet!!! bek houden en hoofddoeken wassen dan!!! snap alleen eigenlijk nie zo goed hoe je op een ajax forum bent gekomen ? kweet Ajacieden zijn gezellig mjah dan nog ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben Remco....
Neuken??? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:58 schreef Angela030 het volgende:[..] aan je naam te zien ben je zeker een turk of niet!!! bek houden en hoofddoeken wassen dan!!! Soory ben jood,keppeltje weet je wel is er zo af hoor |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:00 schreef nummer10 het volgende:[..] snap alleen eigenlijk nie zo goed hoe je op een ajax forum bent gekomen ? kweet Ajacieden zijn gezellig mjah dan nog ? verveel me joh!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: das wel sneller schoon gewassen!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: denk dat daarom remco ook vraagt om te neuken.. maar moet jeje nie voorstellen dan ? iedereen hier (de vaste bezoekers) weten wel wat van mekaar maar we weten niks van jou ? leeftijd ? etc etc |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: stap in die trein dan! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: en remco is hoe oud |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
oud... maar pietje is het oudste !! en onze spits remco en ik zijn TD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen antwoord, haha, ze zegt in ieder geval geen nee...
Weet je nog die fles Wisky waar ik het over had????? Ik zag de bodem bijna....... Nu zie ik de hele fles niet meer, Whahahaha.... Hij is leeg en ligt in de bin...... LOL |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:[..] denk dat daarom remco ook vraagt om te neuken.. maar moet jeje nie voorstellen dan ? iedereen hier (de vaste bezoekers) weten wel wat van mekaar maar we weten niks van jou ? leeftijd ? etc etc alleen voor mij man! ik ben net opweg naar utreg!
zal ik me ff voorstellen op het centraal! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:[..] denk dat daarom remco ook vraagt om te neuken.. maar moet jeje nie voorstellen dan ? iedereen hier (de vaste bezoekers) weten wel wat van mekaar maar we weten niks van jou ? leeftijd ? etc etc oke ik ben angela 30 jaar, ongeveer 170 m, 68 kilo, donker lang haar |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: He, das niet metjes joh/// |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
aight ok
ik ben Wilfred 28 jaar zoon van 6 1.82 en 78 kilo en niet te vergeten AJACIED !! :D |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Die van remco is ook 1.70 en zo'n 68 kilo en er groeit ook lang zwart haar op en gaat 30 keer per maand bij zn vrouw langs! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:aight ok ik ben Wilfred 28 jaar zoon van 6 1.82 en 78 kilo en niet te vergeten AJACIED !! :D en waar is de moeder van je zoontje gebleven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: HOP,,,HOP,,,HOP... Jij een knaak, en ik er OP........ |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Die van remco is ook 1.70 en zo'n 68 kilo en er groeit ook lang zwart haar op en gaat 30 keer per maand bij zn vrouw langs! whahahahahah!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Die van remco is ook 1.70 en zo'n 68 kilo en er groeit ook lang zwart haar op en gaat 30 keer per maand bij zn vrouw langs! Whahahahahahahahahahaha, jij spoort niet Whahahahahahahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:03 schreef nummer10 het volgende:aight ok ik ben Wilfred 28 jaar zoon van 6 1.82 en 78 kilo en niet te vergeten AJACIED !! :D zoon van 6?? wie is dan je echte vader?? :P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: oh die leeft ook nog... :D maar ligt te slapen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zou me ook rotten ook...Whiskey en hier heb je men hyves
http://hilberink82.hyves.nl/?ref=sr
ben ondertussen weer kaal geschoren !! :D
EDIT ook wel foto van men zoon op ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: whaha sorry maar val niet zo op bezette mannen!! ook nog vrijgezellen hier!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een zoon van 6 die 76 kilo is.... Whahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb in iedergeval de knapste zoon !!
dont fuck with the real ajacied !! :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: yup, sinds een maand of 2! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb meteen gedrukt op dit is niet ok....... LOL |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: leuke hond lijkt erg op de mijne |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja hiero....... Tenminste, als ze niet meeluisterd...... Ehahahahahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: welke de boxer of de jack russel ??
de boxer is nu onderhand ook al 19 kilo.. (6 maand oud) |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat denk jezelf ? whahahahahhaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Als dat je maat bh is dan past dat wel weer bij je voorkeur qua muziek. |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 23:09 schreef nummer10 het volgende:[..] welke de boxer of de jack russel ?? de boxer is nu onderhand ook al 19 kilo.. (6 maand oud) mijne is ook een jaar oud ,kruising tussen een boxer en een amerikaanse bull |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
voeg ff toe op hyves dan aapjes... :D |
|
|
|