BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voetbal-moppen... geweldig....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - woensdag 05 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat ben jij een mongool zeg, wat is er fout aan zijn opmerking?? Ja het is een mop en niet het juiste moment, maar het heeft niks met geen respect te maken. Je probeert gewoon iets te zoeken waarom je kan zeiken..

Ajax en hun supporters hebben met extreem veel respect hun steun betuigt aan Feyenoord en de Fammilie van MENEER Moulijn ( mag jij hem trouwens wel bij z'n voornaam noemen??).
Daar hoor ik jou niet over, maar als je iets te zeiken hebt ben je weer aanwezig, wat ben jij een zielige vuile mongool zeg.

Ben trouwens benieuwd of jullie Feyenoorders zo respectvol zullen reageren als onze held Cruijff ooit zal overlijden...
Dat kan wel zo zijn, Remco, maar juist nu, één dag na het overlijden van Coen Moulijn, vind ik het zeker niet gepast. Ik houd van een geintje, ik ben niet roomser dan de paus, maar ik begrijp de emoties uit Rotterdam erg goed!
derde ster
 derde ster - donderdag 06 januari 2011 - 05:41   quote  deeplink  
goedemorgen,ik ben nieuw met posten,maar ik lees wel heel veel hier.ook het feyenoord forum.ik vind dat op het ajax forum toch 110keer netter met de feyenoordsupporters wordt omgegaan dan andersom.Dus ik dacht ik gooi er eentje in.
ik kan de reactie goed voorstellen,maar zoals remco k zegt:als johan (hoop nooit) eens mocht gaan,dan denk ik dat wij de volle laag krijgen.(weet ik zeker trouwens). maar aan pietje zal ik mijn excuses geven hiervoor. en voor remco hoop ik dat hij even gelachen heeft....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 januari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wat ben jij een mongool zeg, wat is er fout aan zijn opmerking?? Ja het is een mop en niet het juiste moment, maar het heeft niks met geen respect te maken. Je probeert gewoon iets te zoeken waarom je kan zeiken..

Ajax en hun supporters hebben met extreem veel respect hun steun betuigt aan Feyenoord en de Fammilie van MENEER Moulijn ( mag jij hem trouwens wel bij z'n voornaam noemen??).
Daar hoor ik jou niet over, maar als je iets te zeiken hebt ben je weer aanwezig, wat ben jij een zielige vuile mongool zeg.

Ben trouwens benieuwd of jullie Feyenoorders zo respectvol zullen reageren als onze held Cruijff ooit zal overlijden...
Jezus remco....... :S What's up?
Pim
 Pim - donderdag 06 januari 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 10:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Verkeerde been uit bed gestapt, kan de beste overkomen:P
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, Remco, maar juist nu, één dag na het overlijden van Coen Moulijn, vind ik het zeker niet gepast. Ik houd van een geintje, ik ben niet roomser dan de paus, maar ik begrijp de emoties uit Rotterdam erg goed!
Van ieder ander kan ik zoiets ook wel begrijpen, mara niet van Maximus, misschien post ik het iets verkeerd, maar hij komt hier enkel om naar zulke dingen te kijken, en zodra hij kan, opent hij hierop de aanval...

Overigens is het voor Feyenoorders toch een positief iets over de Heer Moulijn?? Hij neemt een Ajacied in de maling, dat heeft hij toch ook tijdens zijn leven vaak geprobeerd..
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 10:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Maximus, is een Feyenoorder die hier enkel komt om zijn gal te spugen, en niks meer doet dan zoeken naar dingen waar hij over kan zeiken. Persoonlijk vind ik het van minder respect betuigen om als 15 jarige meneer Moulijn bij de voornaam aan te spreken...
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Maximus, is een Feyenoorder die hier enkel komt om zijn gal te spugen, en niks meer doet dan zoeken naar dingen waar hij over kan zeiken. Persoonlijk vind ik het van minder respect betuigen om als 15 jarige meneer Moulijn bij de voornaam aan te spreken...
tuuut tuuut...
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 11:16 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

tuuut tuuut...
Ik zat al te wachten op 1 van jou domme posts, duurde alleen iets langer dan verwacht.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 06 januari 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 11:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zat al te wachten op 1 van jou domme posts, duurde alleen iets langer dan verwacht.
busje komt zo...
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 06 januari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Zit ik eergister op de markt in een cafe aan de bar komt Mario Been naast me zitten en begint te zeveren over wat er mis is met zijn vrouw. Ik zeg iedereen heeft wel zijn afwijkingen. Wordt ie boos op mij "hoezo zegt ie?" Ik vraag "met welke hand veegt u uw kont af als u klaar bent met poepen?". Zegt ie: "met links". Ik zeg: "nou dat is dan uw afwijking, want normale mensen doen dat met papier!!!"
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 januari 2011 - 21:09 schreef derde ster het volgende:

[..]

whahahahhahaha....sorry iedereen!!!!klasse derde ster!!!!en niks verontschuldigen man.!!!rot lekker op!!!
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 05:41 schreef derde ster het volgende:
goedemorgen,ik ben nieuw met posten,maar ik lees wel heel veel hier.ook het feyenoord forum.ik vind dat op het ajax forum toch 110keer netter met de feyenoordsupporters wordt omgegaan dan andersom.Dus ik dacht ik gooi er eentje in.
ik kan de reactie goed voorstellen,maar zoals remco k zegt:als johan (hoop nooit) eens mocht gaan,dan denk ik dat wij de volle laag krijgen.(weet ik zeker trouwens). maar aan pietje zal ik mijn excuses geven hiervoor. en voor remco hoop ik dat hij even gelachen heeft....
heb je rnog meer?????kommaar kommaaar kommaaar
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

HELEMAAL MET JE EENS JONGEMAN!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 17:22 schreef joduh het volgende:

[..]

HELEMAAL MET JE EENS JONGEMAN!!!!!!!!!!!
Dat dacht ik al, nog voordat ik het gepost had.....:-)
Maximus
 Maximus - donderdag 06 januari 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet gewoon die oogkleppen eens af doen Remco! Of moet ik MIJNHEER K zeggen??? Je kunt het gewoon niet hebben dat ik je al een paar x betrapt heb op onjuistheden... En dan zitten te piepen als ik een onschuldig scheldwoordje gebruik? Moet je jezelf s zien hoe je je laat gaan... Volgens mij ben jij hier de 15-jarige forumkleuter die zodra die tegengas krijgt compleet knarsetandend achter zn schermpje zit... En als jou held Johan overlijdt betuig ik mijn respect. Kom ik je persoonlijk condoleren! Kun je jezelf er van overtuigen dat ik een 15 jarige ben!
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:18 schreef Maximus het volgende:

[..]

Je moet gewoon die oogkleppen eens af doen Remco! Of moet ik MIJNHEER K zeggen??? Je kunt het gewoon niet hebben dat ik je al een paar x betrapt heb op onjuistheden... En dan zitten te piepen als ik een onschuldig scheldwoordje gebruik? Moet je jezelf s zien hoe je je laat gaan... Volgens mij ben jij hier de 15-jarige forumkleuter die zodra die tegengas krijgt compleet knarsetandend achter zn schermpje zit... En als jou held Johan overlijdt betuig ik mijn respect. Kom ik je persoonlijk condoleren! Kun je jezelf er van overtuigen dat ik een 15 jarige ben!
Onjuistheden, voorbeelden graag, en met feiten komen, jij komt hier stoken, en veroordeelt direct mensen, flikker jij aub lekker op naar je eigen forum kerel..
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 20:30   quote  deeplink  
hey maximus analus! wat doe je hier man? ook onder een andere naam lekker de boel opjutten hier he? blijf bij je eigene sjielige sjootje.....wij vragen jou niks toch?
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 05:41 schreef derde ster het volgende:
Hahaha...
Allereerst: welkom, derde ster, ik hoop dat jij je naam eer aan gaat doen!! En je hoeft geen excuses aan te bieden, hoor. Ik ben ben gek op moppen, alleen juist nu een mop over Coen Moulijn posten, vond ik nou niet zo gepast. En absoluut, je hebt gelijk: wanneer er iets van ellende bij ons is, zullen er zich zeker ook Rotterdamse randfiguren bij ons "melden".
En tot slot: laat de moppen maar komen ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Van ieder ander kan ik zoiets ook wel begrijpen, mara niet van Maximus, misschien post ik het iets verkeerd, maar hij komt hier enkel om naar zulke dingen te kijken, en zodra hij kan, opent hij hierop de aanval...

Overigens is het voor Feyenoorders toch een positief iets over de Heer Moulijn?? Hij neemt een Ajacied in de maling, dat heeft hij toch ook tijdens zijn leven vaak geprobeerd..
Ik neem het ook niet voor Maximus op. Hij is een stoker en dat heb ik hem in een ander topic ook rechstreeks duidelijk gemaakt. Maar ik vind het nooit, in geen enkel geval, gepast om over iemand die net is overleden, grapjes te maken. Ongeacht wie. Alleen dat wou ik gisteren even kwijt. Ik heb het zojuist hierboven ook al aan derde ster uitgelegd. En verder wil ik weer heel veel goede moppen zien hier!!! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik neem het ook niet voor Maximus op. Hij is een stoker en dat heb ik hem in een ander topic ook rechstreeks duidelijk gemaakt. Maar ik vind het nooit, in geen enkel geval, gepast om over iemand die net is overleden, grapjes te maken. Ongeacht wie. Alleen dat wou ik gisteren even kwijt. Ik heb het zojuist hierboven ook al aan derde ster uitgelegd. En verder wil ik weer heel veel goede moppen zien hier!!! ;-)
Prima...
derde ster
 derde ster - donderdag 06 januari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 17:20 schreef joduh het volgende:

[..]

whahahahhahaha....sorry iedereen!!!!klasse derde ster!!!!en niks verontschuldigen man.!!!rot lekker op!!!
oke
derde ster
 derde ster - donderdag 06 januari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 17:21 schreef joduh het volgende:

[..]

heb je rnog meer?????kommaar kommaaar kommaaar
nou ik denk dat ik mij m aar een beetje inhou joduh
derde ster
 derde ster - donderdag 06 januari 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha...
Allereerst: welkom, derde ster, ik hoop dat jij je naam eer aan gaat doen!! En je hoeft geen excuses aan te bieden, hoor. Ik ben ben gek op moppen, alleen juist nu een mop over Coen Moulijn posten, vond ik nou niet zo gepast. En absoluut, je hebt gelijk: wanneer er iets van ellende bij ons is, zullen er zich zeker ook Rotterdamse randfiguren bij ons "melden".
En tot slot: laat de moppen maar komen ;-)
hallo pietje,dankjewel.en mijn naam gaat goedkomen dit jaar.en die mop,tsja,de een vind het leuk en de ander die vind het niet kunnen,maar datzelfde zou paul de leeuw ook doen op tv toch?en ik kom uit de tijd dat ajax-feijenoord echt water en vuur waren pietje. dus dat zit er bij mij wel in.en dan hou ik wel van een klein tikkie weggeven .haha
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 21:41   quote  deeplink  
tik lekker door man
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:34 schreef derde ster het volgende:

[..]

hallo pietje,dankjewel.en mijn naam gaat goedkomen dit jaar.en die mop,tsja,de een vind het leuk en de ander die vind het niet kunnen,maar datzelfde zou paul de leeuw ook doen op tv toch?en ik kom uit de tijd dat ajax-feijenoord echt water en vuur waren pietje. dus dat zit er bij mij wel in.en dan hou ik wel van een klein tikkie weggeven .haha
Als jij meent, dat je serieus wou spotten met de dood van Moulijn, dan moeten ze je ophangen aan de hoogste boom ter wereld..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik kom uit de tijd dat ajax-feijenoord echt water en vuur waren
Ben jij een allien:0,heb je je tijd maschine verkeerd ingeschakeld?hoe is het in 2111 tussen Ajax en Feijenoord.Vertel halen we de derde ster volgend jaar??gaat Suarez echt weg,gaat Frank het goed doen?vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Geen punt, derde ster! De meesten hier weten wel (en jij wellicht ook als je al een tijdje hier hebt meegelezen) dat ik een ouwe knar ben. Volgende maand word ik 62 en, hoewel ik uiterst jong van hart ben ... ehhh al zeg ik hetzelf ;-) ben ik kennelijk toch een beetje van de oude stempel wat betreft normen. Mijn ouders hebben lang geleden een poging gewaagd mij iets van fatsoen mee te geven en daarvan is nou net blijven hangen: over de doden niets dan goeds. Maar vergeet het verder maar. Laten we met elkaar maar met een goed gevoel naar 19 januari toeleven. Op naar de derde ster, derde ster ;-) Veel plezier hier, we zullen elkaar nog vaak tegenkomen hier!
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 17:20 schreef joduh het volgende:

[..]

Dat lees ik nu pas... moet ik oprotten, joduh? Waar naar toe, wie wil mij (nog) hebben? Wie luistert er dan nog naar mij ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:50 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ben jij een allien:0,heb je je tijd maschine verkeerd ingeschakeld?hoe is het in 2111 tussen Ajax en Feijenoord.Vertel halen we de derde ster volgend jaar??gaat Suarez echt weg,gaat Frank het goed doen?vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Geintje derde ster welkom man
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:41 schreef joduh het volgende:
tik lekker door man
Hey joduh, ben je kwaad op me, man??
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hey joduh, ben je kwaad op me, man??
hahah pietje???natuurlijk niet man?hoe kom je daar nou bij? jij bent mijn favorietje hoor!!!!
joduh
 joduh - donderdag 06 januari 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij meent, dat je serieus wou spotten met de dood van Moulijn, dan moeten ze je ophangen aan de hoogste boom ter wereld..
vang ik je op derde ster!of ik zaag de boom door!
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:38 schreef joduh het volgende:

[..]

Je meent toch niet, dat je vind dat je geen respect moet opbrengen voor Coen Moulijn?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:38 schreef joduh het volgende:

[..]

Keeping up Appearances Joduh,alles met imago te maken,maar ondertussen een klein maar gouden hart.ik weet dat jij weet wat respect is als geen ander
ronald
 ronald - donderdag 06 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 20:18 schreef Maximus het volgende:

[..]

maximus wij amsterdammers en ajacieden hebben zeer veel respect voor meneer coen moulijn
we hebben zelfs in amsterdam een tunnel naar hem vernoemd ....... de coentunnel
hoeveel respect moet je krijgen hahahahaahaha
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:37 schreef joduh het volgende:

[..]

hahah pietje???natuurlijk niet man?hoe kom je daar nou bij? jij bent mijn favorietje hoor!!!!
Haha!! Gelukkig, dan kan ik wel slapen man! ;-) Nou ja, ik las iets over "oprotten" naar aanleiding van een post van mij... Hahaha, ik wist het wel, hoor!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
groot hart bedoel ik uiteraard was in de war met ruiwe bolster
remco k
 remco k - donderdag 06 januari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:44 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Keeping up Appearances Joduh,alles met imago te maken,maar ondertussen een klein maar gouden hart.ik weet dat jij weet wat respect is als geen ander
Dat hebben zijn ouders er wel ingeschopt.....
Oceanu
 Oceanu - donderdag 06 januari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
El Hamdaoui ligt bij een vijver in een parkje nabij Blijdorp wat in de zon als er een ontsnapte krokodil opduikt uit het water en El Hamdaoui in een keer opeet. Alleen z'n hoofd is nog zichtbaar als er een ouder echtpaar passeert. Zegt de man tegen z'n vrouw: Het is toch vreselijk. Hij is te lui om te werken, maar ligt hier wel in een slaapzak van Lacoste.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:45 schreef ronald het volgende:

[..]

maximus wij amsterdammers en ajacieden hebben zeer veel respect voor meneer coen moulijn
we hebben zelfs in amsterdam een tunnel naar hem vernoemd ....... de coentunnel
hoeveel respect moet je krijgen hahahahaahaha
Hahaha, kijk dat vind ik dus echte humor! Hahaha!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha, kijk dat vind ik dus echte humor! Hahaha!
Echt pietje die gozer heeft echt zijn roeping gemist
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:51   quote  deeplink  
ik lig ook altijd in een deuk om hem,en hij werkt bij mij als een prozac ik word er rustig van
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:49 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Echt pietje die gozer heeft echt zijn roeping gemist
Volgens mij ook. Hup, het cabaret in!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Harry Bles?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Bres??
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:52 schreef nemam-tiL het volgende:
Harry Bles?
Harry Bles?? Die ken ik niet. Ik ken wel Verbrande Harry ;-) Hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:56   quote  deeplink  
die gozer van den haag in het lagerhuis van witteman
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
zie je Joduh daar al zitten met zijn pul bier ik wel Hahahaha
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 06 januari 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:47 schreef Oceanu het volgende:
El Hamdaoui ligt bij een vijver in een parkje nabij Blijdorp wat in de zon als er een ontsnapte krokodil opduikt uit het water en El Hamdaoui in een keer opeet. Alleen z'n hoofd is nog zichtbaar als er een ouder echtpaar passeert. Zegt de man tegen z'n vrouw: Het is toch vreselijk. Hij is te lui om te werken, maar ligt hier wel in een slaapzak van Lacoste.
Ik vind hem wel goed hoor Oceanu. Ik heb het idee dat iedereen hier iets anders heeft te doen als leuke moppen plaatsen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Witteman kan wel inpakken,Joduh neemt gewoon dat programma over

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voetbal-moppen... geweldig....

0.0060579