BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voetbal-moppen... geweldig....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 06 januari 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 14:16 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Zit ik eergister op de markt in een cafe aan de bar komt Mario Been naast me zitten en begint te zeveren over wat er mis is met zijn vrouw. Ik zeg iedereen heeft wel zijn afwijkingen. Wordt ie boos op mij "hoezo zegt ie?" Ik vraag "met welke hand veegt u uw kont af als u klaar bent met poepen?". Zegt ie: "met links". Ik zeg: "nou dat is dan uw afwijking, want normale mensen doen dat met papier!!!"
Echt een gore grap.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:58 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ik vind hem wel goed hoor Oceanu. Ik heb het idee dat iedereen hier iets anders heeft te doen als leuke moppen plaatsen.
Pffffff gaan we weer mogen toch wel lol hebben lose u man
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:56 schreef nemam-tiL het volgende:
die gozer van den haag in het lagerhuis van witteman
Jaaaa, die ken ik zeker: Henk Bres ;-)

henk_bres.jpg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Yep die
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jaaaa, die ken ik zeker: Henk Bres ;-)

[ afbeelding ]
Moest ook wel om lachen type Joduh(sorry vriend is hagenees) geen gelul,zeggen waar het op staat
Oceanu
 Oceanu - donderdag 06 januari 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Mooie grap, van de Coentunnel. Denk alleen dat Ronald vandaag de Knudde-strip op nu.nl gezien heeft.........
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:04 schreef Oceanu het volgende:
Mooie grap, van de Coentunnel. Denk alleen dat Ronald vandaag de Knudde-strip op nu.nl gezien heeft.........
Die lees ik niet. Ik vond het hoe dan ook erg leuk!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
He pietje wat dacht je er van om David endt te vervangen door Joduh
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:03 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Moest ook wel om lachen type Joduh(sorry vriend is hagenees) geen gelul,zeggen waar het op staat
Ja dat klopt zeker, nemam-tiL. Het programma volgde ik destijds altijd. Wanneer ik niet thuis was, werd het opgenomen. Politiek gezien had hij niet veel te melden, maar wat hij zei was altijd vol humor en bluf. ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:08 schreef nemam-tiL het volgende:
He pietje wat dacht je er van om David endt te vervangen door Joduh
Hahaha. Nou ja, waarom niet, eigenlijk. Kan David Endt mooi tijd vrijmaken om weer een boek te gaan schrijven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Trouwens als jij president wordt kan je hem aanstellen als vieze president
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:11 schreef nemam-tiL het volgende:
Trouwens als jij president wordt kan je hem aanstellen als vieze president
Whaha, ja dat riep Remco. Nou... als ik president word, dan is het President der Nederlanden. Ik ben namelijk republikein in hart en nieren. Mijn tweede charme na supporter van Ajax te zijn ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Moest even kijken op welk topic ik zit maar hier mag het lol maken,voordat ik een ban krijg,heb al waarschuwingen gehad
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:18   quote  deeplink  
President der Nederlanden wie dan? Rutte,Wilders,die glade van de cda?Doe mij Joduh dan maar
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

President der Nederlanden. Ik ben namelijk republikein in hart en nieren.

Te lang in amerika gezeten vrees ik
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:15 schreef nemam-tiL het volgende:
Moest even kijken op welk topic ik zit maar hier mag het lol maken,voordat ik een ban krijg,heb al waarschuwingen gehad
Een waarschuwing? Een ban? Tjonge, jonge wat een serieus gedoe toch!
Pietje
 Pietje - donderdag 06 januari 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 23:18 schreef nemam-tiL het volgende:
President der Nederlanden wie dan? Rutte,Wilders,die glade van de cda?Doe mij Joduh dan maar
Nou, ik zal hem proberen over te halen. ;-)
Maar hier laat ik het bij voor vanavond. Moet morgen op tijd op: oppas-opa...
Slaap lekker en tot morgen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 januari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
ok man groeten aan klaas vaak
PS25
 PS25 - vrijdag 07 januari 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een Russische spits op het oog......Igor Scoortnetnie!
alibabba
 alibabba - vrijdag 07 januari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:56 schreef nemam-tiL het volgende:
die gozer van den haag in het lagerhuis van witteman
Dat is Henk Bres Nemam!
ajax in me hart
 ajax in me hart - vrijdag 07 januari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
tuurlijk cruijff heeft ook bij feyenooit gespeeld.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 07 januari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Om een beetje ontopic te blijven, hier een mopje.

Trainer Van Marwijk (Feyenoord) komt door een ongeluk om het leven. Hij meldt zich bij Peterus. Peterus kijkt op z'n lijst en zegt: "Maar meneer Van Marwijk, u bent nog helemaal niet aan de beurt! U moet terug naar aarde, maar mag wel een wens doen." Van Marwijk antwoordt: "Doe mij dan maar een mooie Rolls Royce." Peterus loopt eerst naar God omdat de wens nogal ongebruikelijk is. Als hij terugkomt zegt hij: "Het is de bedoeling dat u iets niet materieels kiest. God vraagt u om een andere wens te doen." Van Maurik denkt na en zegt: "Volgend jaar wil ik uit en thuis met 3-0 van Ajax winnen." Peterus gaat weer naar God en komt even later terug. Hij vraagt aan de Feyenoord trainer: "God vraagt welke kleur je wilt."

Zie heel toevallig op de site van deze mop, heel veel moppen die hier geplaatst zijn, ook staan. Weinig inspiratie xd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 januari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 16:38 schreef ThomasAjacied het volgende:
Om een beetje ontopic te blijven, hier een mopje.

Trainer Van Marwijk (Feyenoord) komt door een ongeluk om het leven. Hij meldt zich bij Peterus. Peterus kijkt op z'n lijst en zegt: "Maar meneer Van Marwijk, u bent nog helemaal niet aan de beurt! U moet terug naar aarde, maar mag wel een wens doen." Van Marwijk antwoordt: "Doe mij dan maar een mooie Rolls Royce." Peterus loopt eerst naar God omdat de wens nogal ongebruikelijk is. Als hij terugkomt zegt hij: "Het is de bedoeling dat u iets niet materieels kiest. God vraagt u om een andere wens te doen." Van Maurik denkt na en zegt: "Volgend jaar wil ik uit en thuis met 3-0 van Ajax winnen." Peterus gaat weer naar God en komt even later terug. Hij vraagt aan de Feyenoord trainer: "God vraagt welke kleur je wilt."

Zie heel toevallig op de site van deze mop, heel veel moppen die hier geplaatst zijn, ook staan. Weinig inspiratie xd.
??
Ten eerste: Ik snap hem niet eens??
Ten Tweede: Wie is Peterus?
Ten derde: Wie is van Maurik?
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 07 januari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Peterus bedoelen ze denk ik Petrus mee van Jezus je weet wel. Die ene vd 12 ofzo met die verhalen.
Maurik is gewoon van Marwijk.
Oke, hij ligt best voor de hand...
Hij wil eerst die Rolls Royce, maar dat is niet de bedoeling.
Daarna wil hij van Ajax winnen, dus die Petrus naar god toe.
Komt het erop neer dat Feyenoord nooit kan winnen van Ajax,zekfs niet met de hulp van god. Daarom vraagt hij welke kleur auto. Om toch maar die auto te doen.
Snap je??
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 januari 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 16:45 schreef ThomasAjacied het volgende:
Peterus bedoelen ze denk ik Petrus mee van Jezus je weet wel. Die ene vd 12 ofzo met die verhalen.
Maurik is gewoon van Marwijk.
Oke, hij ligt best voor de hand...
Hij wil eerst die Rolls Royce, maar dat is niet de bedoeling.
Daarna wil hij van Ajax winnen, dus die Petrus naar god toe.
Komt het erop neer dat Feyenoord nooit kan winnen van Ajax,zekfs niet met de hulp van god. Daarom vraagt hij welke kleur auto. Om toch maar die auto te doen.
Snap je??
Oooh, godver, had hem neit eens door.

Over mijn 2 laatste punten was ik sarcastisch.. (helaas kun je dat niet over het internet laten blijken..)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 07 januari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ooh dat had ik dan weer niet door idd:P
Al die vraagtekens xd
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 07 januari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 16:59 schreef ThomasAjacied het volgende:
Ooh dat had ik dan weer niet door idd:P
Al die vraagtekens xd
LOL XD
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - vrijdag 07 januari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Jij nog leuk moppie?
In de vorm van een grap :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
What do you call a fish with no eyes?
--->A f sh.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 januari 2011 - 17:07   quote  deeplink  
What Do Fish Say When They Hit A Concrete Wall?
--->Dam!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 januari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Did you hear about the Chinese couple that had a retarded baby?
They named him "Sum Ting Wong"
ALTIJD PRIJS IN DE K
Where does an Irish family go on vacation?

--->A different bar.
ALTIJD PRIJS IN DE K
What do you call two Mexicans playing basketball?

---> Juan on Juan.
joduh
 joduh - vrijdag 07 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Je meent toch niet, dat je vind dat je geen respect moet opbrengen voor Coen Moulijn?
ik vind dat op een ajax site je zo iets rustig mag zeggen man.....ik zou het geen respect noemen als hij dit op het 010 forum zou plaatsen.....maar precies wat neman zei:ik heb wel degelijk respect...en hoe man!!!!ik respecteer ook de fanatieke 010 suporters.....jaja!!
zoals niet met ajaxshirtje rotterdam in.dingen op hun site plaatsen..enz enz...
maar dit remco!!!is ONS forum..en hier mag iedereen doen en zeggen wat hij denkt wat hij wil zolang het maar pro ajax is......
joduh
 joduh - vrijdag 07 januari 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:44 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Keeping up Appearances Joduh,alles met imago te maken,maar ondertussen een klein maar gouden hart.ik weet dat jij weet wat respect is als geen ander
dank neman!!!
joduh
 joduh - vrijdag 07 januari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 22:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha!! Gelukkig, dan kan ik wel slapen man! ;-) Nou ja, ik las iets over "oprotten" naar aanleiding van een post van mij... Hahaha, ik wist het wel, hoor!
lekker geslapen pietje????wel doen hoor!!!ik bedoelde dat derde ster moest oprotten om excuses te maken man....ik waardeerde zijn grappie wel man....
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 januari 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 17:36 schreef joduh het volgende:

[..]

lekker geslapen pietje????wel doen hoor!!!ik bedoelde dat derde ster moest oprotten om excuses te maken man....ik waardeerde zijn grappie wel man....
Neeeeee! Niet lekker geslapen... Maar dat heeft niks met jou of met Ajax te maken. Ik ben aan het afkicken van slaapilletjes en dat houd ik nu bijna drie weken vol. Het is een familiekwaaltje: mijn moeder, ikke en mijn dochter. We zijn allemaal slechte slapers (geweest).
Maar ik begreep je post wel, hoor! Hahaha. Lachen, man!
Kwam net terug uit Groningen (Groninger Museum, niet de FC...) en zag op teletekst HSV-Ajax = 4-2. Nou ja, 't is maar een oefenwedstrijd en niet alle eerste elftalspelers deden mee. Toch balen. Ik wil alles winnen!!!
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 januari 2011 - 21:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Neeeeee! Niet lekker geslapen... Maar dat heeft niks met jou of met Ajax te maken. Ik ben aan het afkicken van slaapilletjes en dat houd ik nu bijna drie weken vol. Het is een familiekwaaltje: mijn moeder, ikke en mijn dochter. We zijn allemaal slechte slapers (geweest).
Maar ik begreep je post wel, hoor! Hahaha. Lachen, man!
Kwam net terug uit Groningen (Groninger Museum, niet de FC...) en zag op teletekst HSV-Ajax = 4-2. Nou ja, 't is maar een oefenwedstrijd en niet alle eerste elftalspelers deden mee. Toch balen. Ik wil alles winnen!!!
uut gruning????komt niks goeds vandaan pietje man!!!!maar je hebt niks gemist aan de wedstrijd.....vraag me af waarom er uberhaupt nog oefenwedstrijden worden gespeeld,maar goed...zal wel voor de kassa zijn man....en tip van mij???beste borrel voor het slapen gaan pietje hahahahaha
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 januari 2011 - 17:25 schreef joduh het volgende:

[..]

ik vind dat op een ajax site je zo iets rustig mag zeggen man.....ik zou het geen respect noemen als hij dit op het 010 forum zou plaatsen.....maar precies wat neman zei:ik heb wel degelijk respect...en hoe man!!!!ik respecteer ook de fanatieke 010 suporters.....jaja!!
zoals niet met ajaxshirtje rotterdam in.dingen op hun site plaatsen..enz enz...
maar dit remco!!!is ONS forum..en hier mag iedereen doen en zeggen wat hij denkt wat hij wil zolang het maar pro ajax is......
In dit geval, ben ik dat dus niet met je eens, je kan hier toch ook niet gaan oproepen tot 2e wereldooorlog taferelen of wel soms?? of moet dat ook maar kunnen want we zijn op het Ajax forum, en het is niet tegen de ons bedoeld.
Nee sommige dingen gaan te ver, ik dacht eerst dat het een gewone mop was waar de heer Moulijn in genoemd werd, daar is op zich niks mis mee, maar als je later aangeeft het express te hebben gedaan om hen te provoceren, nee sorry, maar dan moet je gewoon aan de hoogste boom worden opgehangen..
Maximus
 Maximus - zondag 09 januari 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

In dit geval, ben ik dat dus niet met je eens, je kan hier toch ook niet gaan oproepen tot 2e wereldooorlog taferelen of wel soms?? of moet dat ook maar kunnen want we zijn op het Ajax forum, en het is niet tegen de ons bedoeld.
Nee sommige dingen gaan te ver, ik dacht eerst dat het een gewone mop was waar de heer Moulijn in genoemd werd, daar is op zich niks mis mee, maar als je later aangeeft het express te hebben gedaan om hen te provoceren, nee sorry, maar dan moet je gewoon aan de hoogste boom worden opgehangen..
Jij bent net de wind... gisteren zuid - vandaag west - en morgen noord... dus neem je woorden maar terug dan... anders slaat bovenstaande post nergens op
Pietje
 Pietje - zondag 09 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:10 schreef joduh het volgende:

[..]

uut gruning????komt niks goeds vandaan pietje man!!!!maar je hebt niks gemist aan de wedstrijd.....vraag me af waarom er uberhaupt nog oefenwedstrijden worden gespeeld,maar goed...zal wel voor de kassa zijn man....en tip van mij???beste borrel voor het slapen gaan pietje hahahahaha
Ja klopt, joduh wat betreft die oefenwedstrijden. Die dienen er alleen maar voor om de penningmeester of de financieel directeur te behagen. En heel af en toe de trainer, wanneer die wat nieuws met spelers kan uitproberen. Echter het risico op blessures, zeker in de wintermaanden, moet je ook niet onderschatten.
Enne... bedankt voor je tip. Dat hab ik vele, vele jaren geleden (na het overlijden van mijn ouders, zes weken na elkaar) al gebrobeerd naar aanleiding van het advies van mijn toenmalige huisarts. Eén borreltje hielp niet meer, dat werden er twee. Nadat ook twee borrels niet meer hielpen werden dat er drie. Et cetera... Whahahaha. Tot ik elke avond stomdronken in bed stapte. Dat wil zeggen, wanneer ik mijn bed uberhaupt kon vinden... Whahaha. Dat vond mijn vrouw niet zo bijster gezellig en mijn portemonnee ook niet. Flessen jenever en whiskey per week. Terug naar de huisarts... Toen kreeg ik slaappillen (i.p.v. de drank...)
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 10:52 schreef remco k het volgende:

[..]

nou dan zijn we het weer eens een keer niet met mekaar eens man....... hahaha gelukkig want het ging veels te geod ff...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 januari 2011 door joduh --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 januari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
ik zou zeggen:matig,krachtig tot stormachtig en hij blaast je heel gauw van dit forum lamlul
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:49 schreef nemam-tiL het volgende:
ik zou zeggen:matig,krachtig tot stormachtig en hij blaast je heel gauw van dit forum lamlul
dank vriend....
Twan
 Twan - zondag 09 januari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Mede Ajacieden....ONTOPIC!!!

Ik heb zonet een update binnen gekregen van Dhr A.Aboutaleb.

Wegens omstandigheden heeft de Gemeente Rotterdam besloten om het netnummer te veranderen van 010 naar 10-0. Excuses voor het ongemak.

Gemeente Rotterdam
Pietje
 Pietje - zondag 09 januari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:49 schreef nemam-tiL het volgende:
Whahahaha!!! Lachen
joduh
 joduh - zondag 09 januari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja klopt, joduh wat betreft die oefenwedstrijden. Die dienen er alleen maar voor om de penningmeester of de financieel directeur te behagen. En heel af en toe de trainer, wanneer die wat nieuws met spelers kan uitproberen. Echter het risico op blessures, zeker in de wintermaanden, moet je ook niet onderschatten.
Enne... bedankt voor je tip. Dat hab ik vele, vele jaren geleden (na het overlijden van mijn ouders, zes weken na elkaar) al gebrobeerd naar aanleiding van het advies van mijn toenmalige huisarts. Eén borreltje hielp niet meer, dat werden er twee. Nadat ook twee borrels niet meer hielpen werden dat er drie. Et cetera... Whahahaha. Tot ik elke avond stomdronken in bed stapte. Dat wil zeggen, wanneer ik mijn bed uberhaupt kon vinden... Whahaha. Dat vond mijn vrouw niet zo bijster gezellig en mijn portemonnee ook niet. Flessen jenever en whiskey per week. Terug naar de huisarts... Toen kreeg ik slaappillen (i.p.v. de drank...)
ik hoorde van johny rep dat er in voorthuizen een fijne afkickkliniek zit pietje?met heeeeele mooie zusters.......
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 januari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
zie je daar Joduh en neem een paar biertjes mee
Pietje
 Pietje - zondag 09 januari 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:55 schreef joduh het volgende:

[..]

ik hoorde van johny rep dat er in voorthuizen een fijne afkickkliniek zit pietje?met heeeeele mooie zusters.......
Whahaha. In die afkickkliniek ben ik niet zo geïnteresseerd, joduh. In die heel mooie zusters wel!!!!
remco k
 remco k - zondag 09 januari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 januari 2011 - 14:25 schreef Maximus het volgende:

[..]

Jij bent net de wind... gisteren zuid - vandaag west - en morgen noord... dus neem je woorden maar terug dan... anders slaat bovenstaande post nergens op
Ik sta achter dat wat ik zeg, als het gewoon een mop is, waarbij de naam MOulijn gebruikt wordt heeft het niks met respect te maken, aangezien de naam niet slecht gebruikt wordt, maar je moet het niet gebruiken, om mensen te provoceren, iets waar jij alles vanaf weet, en nog steeds verandert dat niks aan het feit, dat jij hier enkel bent om te provoceren, en hierop puur en alleen reageerd omdat het een reactie uitlokt. Dus ja mijn post slaat wel degelijk ergens op, en nee mijn woorden neem ik zeker niet terug..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voetbal-moppen... geweldig....

0.0071821