|
|
de kromme 73
|
|
|
pietjuhhh FLIKKERRRRR ZOOOOOOOONNNNN, |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat mag jij zeggen, domme oetlul. Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die bij zijn volle verstand is!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:31 schreef de kromme 73 het volgende:Ooh ja wat is/was ook alweer jullie allergrootste voetballer ooit,waar heeft ie nog meer gespeeld....??juist ja.... Wim Jansen? Whahahahaha |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:29 schreef de kromme 73 het volgende:hahaaaaaaa,weglopers,angsthazen,was pappa vroeger een meeloop fan ene jaar ojox ander jaar psv,heeft pappa jullie maar patrick of dennis genoemd,jullie flikker zonen. Vroeger? Wij waren de eerste in de finale van de CL en wonnen hem daarna nog 4x Vroeger? Over 25 jaar praten wij nog over vroeger omdat onze club dan nog steeds bestaat en jullie door de degradatie als Haarlem eindigen. Vroeger? Toen was er nog respect voor elkaar en voor elkaars prestatie. Vroeger? Toen was er nog sprake van een Klassieker.
Ga nu maar terug naar je lp van Leen Toren met zijn gejatte clublied met je vroeger. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:40 schreef Pietje het volgende:[..] Dat mag jij zeggen, domme oetlul. Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die bij zijn volle verstand is!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA +50000 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 18:40 schreef Pietje het volgende:[..] Dat mag jij zeggen, domme oetlul. Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand die bij zijn volle verstand is!! Ik quote hem nog een keer hoor..... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
+50000 maakt samen +100000 voor Pietje!!
LOL B) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahah klasse pietje!!!!!!!!!!hahahahah zo ken ik je weer man!!!!zelfs jij krijgt een hekel aan die kutkakkerlakken....... zielig volk zeg......ik zou me doodschamen als ik fan was van zo,n miserabel cluppie zeg.....wat een afgang,en met staart tussen de benen snel weer naar dat havenDORP terug......... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 20:52 schreef joduh het volgende:whahahah klasse pietje!!!!!!!!!!hahahahah zo ken ik je weer man!!!!zelfs jij krijgt een hekel aan die kutkakkerlakken....... zielig volk zeg......ik zou me doodschamen als ik fan was van zo,n miserabel cluppie zeg.....wat een afgang,en met staart tussen de benen snel weer naar dat havenDORP terug......... Jankerds... zei ik toch al.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
De hele wereld vraagt zich af, waarom uitgerekend Arabische terroristen zo graag zelfmoordaanslagen plegen. Probeer je eens in de volgende situatie in te leven: Seks voor het huwelijk is verboden. Er zijn geen prostituees. Alcohol is verboden. Bars zijn verboden. Televisie kijken is verboden. Internet is verboden. Sport, het stadion, feestjes enz.: allemaal verboden. Echtscheiding is verboden. Varkensvlees is verboden. Overal zand. Eten mag alleen met de rechter hand, terwijl je je achterste alleen met je linker hand mag afvegen (WC papier is verboden, alsof het leven nog niet gecompliceerd genoeg is). Scheerapparaten hebben ze niet. Douches hebben ze niet. Buitenlandse muziek is verboden. Radio is verboden. Gegrild wordt alleen ezelsvlees op kamelenmest. Vrouwen dragen jurken, die eruitzien als zakken en ze zijn altijd gesluierd. Iemand anders zoekt een echtgenote voor je uit. En dan vertelt iemand op een zeer overtuigende manier, dat je na je dood in het paradijs komt, waar je alles krijgt, wat je op Aarde niet hebt...
Nu begrijp ik het!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet ook nog een goede.
feyenoord voetbalt....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 20:52 schreef joduh het volgende:whahahah klasse pietje!!!!!!!!!!hahahahah zo ken ik je weer man!!!!zelfs jij krijgt een hekel aan die kutkakkerlakken....... zielig volk zeg......ik zou me doodschamen als ik fan was van zo,n miserabel cluppie zeg.....wat een afgang,en met staart tussen de benen snel weer naar dat havenDORP terug......... Hahaha. Ja joduh, je hoeft niet alles te pikken en al helemaal niet op ons eigen forum. Het duurt altijd wel even tot ik kwaad word, maar als ik kwaad word ....! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op donderdag 20 januari 2011 - 21:55 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Ja joduh, je hoeft niet alles te pikken en al helemaal niet op ons eigen forum. Het duurt altijd wel even tot ik kwaad word, maar als ik kwaad word ....! Pietje, Held!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jongens, jullie maken me verlegen :-) |
|
|
|
|
bo030
|
|
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
Helemaal niets in amsterdam!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, goede grap..... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
In de kuip rotterdam gaan ze in plaats van een grasmat een "schaamhaar"mat leggen.
Dan kunnen die lullen beter voetballen. |
|
|
|
|
bo030
|
|
|
was het maar een grap he remko k!
dat doet zeer he een 3-0 nederlaag tegen het kleine fc utrecht haha! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
wat zijn die joduhhhh stilll!!!!!!! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hou je bek is joh! Rot op naar je eigen forum |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wellicht stilte voor de storm??? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
Dit is veel leuker!!! Jullie krijgen toch onze dries niet |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: dries is al gespot in de arena!
En utrecht heeft de vervanger al genaamd: GUDJOHNSEN HIJ HEEFT VLIEGANGST HE? EN ALS HIJ BIJ JULLIE KOMT HOEFT HIJ IN IEDER GEVAL NOOIT MEER TE VLIEGEN. GOEDE ZET VAN HEM VIND IK! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
Whaha origineer joh, beetje jammer he!! ik hoef maar 1 ding te zeggen en dat is 3-0 he sukkeltje |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:04 schreef Angela030 het volgende:Whaha origineer joh, beetje jammer he!! ik hoef maar 1 ding te zeggen en dat is 3-0 he sukkeltje wie staat boven wie dan? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
Volgens mij is alleen sulemani met zijn 16 miljoen net zoveel waard als heel utrecht,knap hoor dat jullie boven ons staan. 3-0 liegt niet jongen |
|
|
|
|
bo030
|
|
|
Whaha ben blij dat jullie het zo geweldig doen!
zorgen jullie nou maar dat jullie voor 00:00 een vervanger hebben voor dat ijskonijn, want die suarez word ook een lekker bankzittertje bij liverpool.
En je weet zelf ook wel dat dries niet in de arena is, je hebt een grote fantasie je past prima in vi!
http://www.youtube.com/watch?v=gNraCmKJTs0 kijk deze maar is een leuk filmpje voor je! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:08 schreef bo030 het volgende:Whaha ben blij dat jullie het zo geweldig doen! zorgen jullie nou maar dat jullie voor 00:00 een vervanger hebben voor dat ijskonijn, want die suarez word ook een lekker bankzittertje bij liverpool. En je weet zelf ook wel dat dries niet in de arena is, je hebt een grote fantasie je past prima in vi! http://www.youtube.com/watch?v=gNraCmKJTs0 kijk deze maar is een leuk filmpje voor je! Ik weet niet of je zijn twitter volgt? Kijk maar hij is daar met dost, voor keuring en christian chivu sukkel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jullie Dries? De ouwe dikke Dries heet dat café in Utrecht. Nee Ajax opteert alleen voor slanke jongeren. Ksst! En nu naar bed jij! |
|
|
|
|
bo030
|
|
|
heb jij al gehoord dat hij naar ajax gaat? ik nog niet, en als ajax zovee groter is dan utrecht waarom zitten jullie dante geilen op onze spelers, sukkeltje!
heb je dat filmpje al gezien schat? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:11 schreef Pietje het volgende:[..] Jullie Dries? De ouwe dikke Dries heet dat café in Utrecht. Nee Ajax opteert alleen voor slanke jongeren. Ksst! En nu naar bed jij! Steek jij nou maar ff een dikke lul in je reet..... |
|
|
|
|
bo030
|
|
|
haha, dikke dries heeft meer talent in 1 been dan elhamdoui in allebei!
en vanavond zitten jullie t huilen als jullie geen nieuwe speler hebben!
een grote club poepoe ze kunnen niet eens 7 miljoen neerleggen voor '' dikke '' driesje!
Triest volk! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahahah lekker geil ding ben jij geloof ik...... |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
ben niet vies van sex nee,maar geen sex met een ajaxied ,die kennen neuken met hun neus bah bah |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:15 schreef bo030 het volgende:haha, dikke dries heeft meer talent in 1 been dan elhamdoui in allebei! en vanavond zitten jullie t huilen als jullie geen nieuwe speler hebben! een grote club poepoe ze kunnen niet eens 7 miljoen neerleggen voor '' dikke '' driesje! Triest volk! hahaha hij is net 150 cm. wij geen 7 mil neerleggen? whahaha ga nou maar lkr naar je eigen forum! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:19 schreef C. Eriksen het volgende:[..] hahaha hij is net 150 cm. wij geen 7 mil neerleggen? whahaha ga nou maar lkr naar je eigen forum! ga dan ook lekker van ons forum af joduhh neus |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zozo, wat een grote woorden gebruik jij. En dat voor een nietig meisje, dat allang in bed had behoren te liggen. Mag je dat soort woorden wel gebruiken van je mamma? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:19 schreef Angela030 het volgende:ben niet vies van sex nee,maar geen sex met een ajaxied ,die kennen neuken met hun neus bah bah wat vind je lekker dan? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:21 schreef Pietje het volgende:[..] Zozo, wat een grote woorden gebruik jij. En dat voor een nietig meisje, dat allang in bed had behoren te liggen. Mag je dat soort woorden wel gebruiken van je mamma? praat lekker zo tegen een mongooltje!!! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: ken je het gezegde:
''waar de mond vol van is loopt de mond van over?'' |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Jij bent het mongooltje hier hoor? |
|
|
|
|
Naks
|
|
|
feyenoord alsnog nieuwe spits, Ken Nickx van de schotse club Fokkumall FC. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: wat intereseert mij feyenoord nou! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat deed ik toch??? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: familie van?? sukkeltje of vind je het stoer on jezelf zo te noemen |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Praat je altijd tegen jezelf? Ga nou maar slapen......truste he? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: ga jij nou maar lekker met je pik spelen want een vrouw zit dr voor jou niet in |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
angela ga lekker met je kutje spelen joh,en doe die pc uit of ga naar je eigen stinkforum........ |
|
|
|