|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Heb t al recht gezet man! Ik dacht, als ik die trol kon overhalen dr facialbook te geven, dan ging ik ff langs met mn homies! ;) Hahahaha. Je hebt weer een Prijs verdiend, Altijd Prijs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 januari 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:53 schreef Angela030 het volgende:[..] hier in utrecht trappen niet in de achterlijke zooi van jullie, wij zijn niet dom net als jullie. En je zou willen dat je een trol zoals krijgen kan Je was anders heel kalm tegen me stinkende grotaap!!
Ik vreet je op!! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: Een hij wint een dikke lul in ze bek!!! Ga dr vandoor stink forum,jullie zullen vanavond on 24:oo uur met lege handen staan sukkeltjes |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik ben al een kast aan het timmeren voor al die prijzen Pietje, maar we kunnen ook angeila en bo erin doen en dichtspijkeren?!? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:59 schreef Angela030 het volgende:[..] Een hij wint een dikke lul in ze bek!!! Ga dr vandoor stink forum,jullie zullen vanavond on 24:oo uur met lege handen staan sukkeltjes Iets waar jij van droomt? Vraag je oom anders nog een keer te proberen tijger! ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb mijn pik in de hand om 12 uur wijffie...........en lach naar kutrecht..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: WWWWWWWHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
1 lijn!
Rode draad!!
Verbonden!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: blijven dromen en een lekker orgasme krijgen want meer zullen jullie niet krijgen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dank je schatje,ik denk aan je..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 21:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik ben al een kast aan het timmeren voor al die prijzen Pietje, maar we kunnen ook angeila en bo erin doen en dichtspijkeren?!? Lijkt me het perfecte plan ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
In utreg is een oorgasme toch als een kerel je oor vol schijt?
Wij joden weten wel hoe dat moet hoor, alleen doen wij dat nooit, wij naaien er op los met de chickiesssssss!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lekkere chikkies uit kutrecht he pietje???????uit die bootjes.......oelala |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:In utreg is een oorgasme toch als een kerel je oor vol schijt? Wij joden weten wel hoe dat moet hoor, alleen doen wij dat nooit, wij naaien er op los met de chickiesssssss!!!!!!! een pik in kut is hier ook niet zo moeilijk hoor!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Aan haar denken, joduh? Bah! Ik denk graag aan mijn eigen vrouw: lief en knap en vooruit... niet zo jong meer. Maar ja, dat ben ik ook niet meer ;-) |
|
|
|
|
niets65
|
|
|
zit ik als 010 supporter te lachen om de moppen die over ons worden gemaakt, lees ik de laatste pagina (schijnen wij graag te doen) en is het weer volop schelden. jammer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: jij werkt zeker op zo,n bootje ....... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, nou, joduh, ik woon op zo'n kleine 10 kilometer van de stad Utrecht. Het zandpad ken ik wel, maar ik kom er nooit ;-) Whahahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ben je al zo uitgehold door je oompie? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: Nee hoor, zo hopeloos hoef ik gelukkig niet te zijn |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik trek je kop eraf en dan stop ik mn tampeloeres in je keel! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:05 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha, nou, joduh, ik woon op zo'n kleine 10 kilometer van de stad Utrecht. Het zandpad ken ik wel, maar ik kom er nooit ;-) Whahahahaha landverraaier |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jammer ,want misschien had ik je dan al wel eens gepaald...... |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: lul eens gewoon hollands joh |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah heerlijk man!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
angela, ik zit te dollen meid! doe relaxed en zuig me als je eens tijd hebt, evengoede vrienden hoor met een borrel op! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: heel goed applausje voor jou |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:angela, ik zit te dollen meid! doe relaxed en zuig me als je eens tijd hebt, evengoede vrienden hoor met een borrel op! daar heb jij geen borrel voor nodig hoor |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Mickey Sulejmani
|
|
|
quote: dacht dat je weg ging? nog niet weg? ik zwaai je graag uit.. zielig persoontje |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ze is cool man, relaxed aan het kloten hiero en een beetje geil doen is altijd welkom toch? |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:10 schreef Mickey Sulejmani het volgende:[..] dacht dat je weg ging? nog niet weg? ik zwaai je graag uit.. zielig persoontje ga je waar maken voor 16 miljoen urkel |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:ze is cool man, relaxed aan het kloten hiero en een beetje geil doen is altijd welkom toch? zit me gewoon te vervelen tot 12 uur man |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahahaha
nee, het is een term: Geschapos Enormus, oftewel een joekel van een lul! ;)
Daar wou ik je mee verleiden, maar ik ben zeker al te ver gegaan? XD |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] hahahahahahaha nee, het is een term: Geschapos Enormus, oftewel een joekel van een lul! ;) Daar wou ik je mee verleiden, maar ik ben zeker al te ver gegaan? XD je weet wat ze zeggen he beter een kleine die stijgert dan een grote die wijgert he |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
wie zegt dat ie weigerd? Testen kan geen kwaad hoor, spreken we ergens tussen Ams en Utr af.....hoteletje ofzo......op mijn kosten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
of hier thuis is ook goed! |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: haha mag jou wel, ik gaat pleitte. succes met dost |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: eind goed al goed! wat is je hotmail? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen weer hier... |
|
|
|
|
Angela030
|
|
|
quote: hahha en dan geile fotos over het internet vanavond,nee nee mooi niet... nieuwe update voor jullie mertens medisch gekeurd door ajax utrecht verhoogd vraagprijs naar 8 miljoen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hahahahahahahahahahahahahahahaha ik wil wel hoor!
mag dat meissie wel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooie bronnen weer hier... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2011 - 22:21 schreef Angela030 het volgende:[..] hahha en dan geile fotos over het internet vanavond,nee nee mooi niet... nieuwe update voor jullie mertens medisch gekeurd door ajax utrecht verhoogd vraagprijs naar 8 miljoen nee tuurlijk niet!
Ik wil je gewoon ff spreken, je klinkt wel leuk, hou wel van dat brutale!
PM me dan ff! XD |
|
|
|