BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ban bannen en geban..................t

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Ik begrijp dat mensen zich aan bepaalde regels moeten houden iedeen men post op een forum...
Alleen dit is een voetbalforum,en omdat revaliserende clubs toegang hebben tot elkander eigen club forumpje is de kans groot dat bij beladen momenten ze elkaar naar de strot vliegen...

Beste Thomas en Boudewijn..

Ik vind dat jullie een geweldig forum beheren waar gelachen
en flink geouwehoerd kan worden.Heel het jaar staat lol hoog in het vaandel....
Maar als voetbalkenners moet jullie weten wanneer de sentimenten losbreken..
Voor bepaalde momenten moeten er niet gepost kunnen worden
door Feyenoorders op het 020 forum en ook andersom.....
Mocht het nu zo zijn dat ik op het Ajaxforum de boel gek maakt dat ik dan een ban krijgt en niet 1 van die neuzen op hun eigen forum.Hoe erg ze ook tekeer gaan tegen mij..Het zelfde zou ook moeten gelden voor Ajacieden die bij ons de boel gek maken.Gelijk bannen die gast en niet die persoon die de Ajacied verrot schelden...

Het zou fijn als jullie de ban van zowel MMM Ovi en ook Quiroz opheffen....
Ik weet dat het jullie geen reet uitmaakt of zij er nu wel of niet zijn.Maar voor de mede Feyenoord forumbewoners is de afwezigheid van deze jongen een gemis...

Denk er aub even over na want met ze alle maken we er op
een feyenoord manier er voor ons een leuk forum van..
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 april 2010 - 22:15   quote  deeplink  
leon. ik steun je. chari wil dat ze ge unbanned worden. hij heeft gesproken. lieve boudewijn, mogen onze vrienden terug? bij voorbaat dank!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:15 schreef obiku010 het volgende:
leon. ik steun je. chari wil dat ze ge unbanned worden. hij heeft gesproken. lieve boudewijn, mogen onze vrienden terug? bij voorbaat dank!
Dank je Obiku010,op jou kan ik altijd rekenen vriend..
Quiroz
 Quiroz - donderdag 22 april 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Mooi dat je mij erbij zet. Goed, van dat gesprek! Ik weet nu echt hoe je in elkaar zit! Leon = topper!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 22:17   quote  deeplink  
iederéén een ban olé olé!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 april 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Idd, jammer dat ze wel door de ajaks bril heen kijken..........
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 april 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:17 schreef Quiroz het volgende:
Mooi dat je mij erbij zet. Goed, van dat gesprek! Ik weet nu echt hoe je in elkaar zit! Leon = topper!
Tot aan de dikke darm.....echte liefde
Quiroz
 Quiroz - donderdag 22 april 2010 - 22:20   quote  deeplink  
eens met dhr. Dertrap staander Vanvak
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 april 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dank je Obiku010,op jou kan ik altijd rekenen vriend..
en dat is een gegeven. ik hoop dat nog meer forum lieden hun medeleven kunnen tonen met een tranen latent bericht. waar de echte moderater zelfs van over zijn hart doet strijken. kom op jongens! steun ons! (het kost niks!)
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 22:23   quote  deeplink  
Wat is dit nou weer voor fucking onzin.
Waarom die 3 dudes bannen , die brachten tenminste nog wat voetbalvernuft mee.
Die neuzenshow komt hier ook altijd gallen , en wordt nooit iets gedaan.

Lijkt goddomme wel de KNVB hier!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:20 schreef obiku010 het volgende:

[..]

en dat is een gegeven. ik hoop dat nog meer forum lieden hun medeleven kunnen tonen met een tranen latent bericht. waar de echte moderater zelfs van over zijn hart doet strijken. kom op jongens! steun ons! (het kost niks!)
Precies want Ovi en MMM kunnen nu eenmaal niet gemist worden..(het kost idd niks)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 april 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Vraag eens wat het moet kosten om de handel van die 2 over te nemen, kleine inzameling bij de Kuip en hoppakee, nieuwe koning nieuwe regels.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:23 schreef R()b het volgende:
Wat is dit nou weer voor fucking onzin.
Waarom die 3 dudes bannen , die brachten tenminste nog wat voetbalvernuft mee.
Die neuzenshow komt hier ook altijd gallen , en wordt nooit iets gedaan.

Lijkt goddomme wel de KNVB hier!
. ;)
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 april 2010 - 22:27   quote  deeplink  
gelukkig.... quiroz is terecht. nu onze andere helden nog. kom op jongens! en meisjes! het kan. het is voor het grotere doel!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 22 april 2010 - 22:28   quote  deeplink  
helemaal met je eens leon!!!!

enne MMM en ovi moeten terug!!!!!
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:27 schreef obiku010 het volgende:
gelukkig.... quiroz is terecht. nu onze andere helden nog. kom op jongens! en meisjes! het kan. het is voor het grotere doel!
Wacht man!
Doe ff me capuchon op!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 22 april 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Atentie Thomas of Boudewijn, dit is een mooie gelegenheid om ff te reageren!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 22 april 2010 - 22:29   quote  deeplink  
en dan zijn ze er weer niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Vraag eens wat het moet kosten om de handel van die 2 over te nemen, kleine inzameling bij de Kuip en hoppakee, nieuwe koning nieuwe regels.
Ik vind eigenlijk dat het beheren van deze site prima wordt uitgevoerd..
Nou dat hoeft niet persè.ik denk alleen voor het feyenoordgedeelte erop
een Feyenoordwijze naar gekeken moet worden.Feyenoorders bezitten nu eenmaal
een eigen cultuur...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:28 schreef R()b het volgende:

[..]

Wacht man!
Doe ff me capuchon op!!!!
hahahaha en vergeet je petje niet he..
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 april 2010 - 22:36   quote  deeplink  
toch pleit ik ook voor een terugkeer van jozo, kiprich en kierewiet. die knullen mis ik wel op het forum. maar mischien ooit. ook al waren ze soms op de grens. beter met hun als zonder hun de einstrijd in, met de bekerfinale als hoogtepunten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:36 schreef obiku010 het volgende:
toch pleit ik ook voor een terugkeer van jozo, kiprich en kierewiet. die knullen mis ik wel op het forum. maar mischien ooit. ook al waren ze soms op de grens. beter met hun als zonder hun de einstrijd in, met de bekerfinale als hoogtepunten
Toen ik Chari Jozo Kiprich9 en kierewiet en Obiku010 toen toen was ik ff de draad kwijt@#$#@@@@@

Maar Chari en Jozo echt we missen ze nog iedere dag...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 22:42   quote  deeplink  
en krunk!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 april 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toen ik Chari Jozo Kiprich9 en kierewiet en Obiku010 toen toen was ik ff de draad kwijt@#$#@@@@@

Maar Chari en Jozo echt we missen ze nog iedere dag...
soms snap ik het zelf ook niet meer leon. maar tof dat we in het zelfde "vak" zitten...
feyenoord, feyenoord, wat gaan wij doen zondag... wij gaan hakken, alleen met hoeveel afgevoerde treinen is de vraag. we zullen ze laten beven, ze zullen wat inademen, feyenoord!! feyenoord!! feyenoord ole!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:44 schreef obiku010 het volgende:

[..]

soms snap ik het zelf ook niet meer leon. maar tof dat we in het zelfde "vak" zitten...
feyenoord, feyenoord, wat gaan wij doen zondag... wij gaan hakken, alleen met hoeveel afgevoerde treinen is de vraag. we zullen ze laten beven, ze zullen wat inademen, feyenoord!! feyenoord!! feyenoord ole!!!!
dat wordt op de bank kijken.....
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 april 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:29 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Atentie Thomas of Boudewijn, dit is een mooie gelegenheid om ff te reageren!
wie verwacht er nou in godsnaam een reactie als er Champions League of Europa League voetbal op tv is!!! Elke voetbal supporter zou voetbal moeten kijken!
Rene Koster
 Rene Koster - donderdag 22 april 2010 - 22:50   quote  deeplink  
tuurlijk die schijtneuzen mogen wel sarren maar wij mogen niet reageren , de moderators hebben zeker ook aandelen van die grafclub net zoals de knjb.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:42 schreef hotjumper het volgende:
en krunk!
2 woorden en zo treffend ...
Wat een verdriet krijg ik opeens :)
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wie verwacht er nou in godsnaam een reactie als er Champions League of Europa League voetbal op tv is!!! Elke voetbal supporter zou voetbal moeten kijken!
Vond die van gister interessanter!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 april 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Vraag eens wat het moet kosten om de handel van die 2 over te nemen, kleine inzameling bij de Kuip en hoppakee, nieuwe koning nieuwe regels.
met 800.000 dagelijkse bezoekers zal dat iets meer moeten zijn dan een kleine inzameling ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 april 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Wat kan mij voetbal schelen, ik ben voor Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wie verwacht er nou in godsnaam een reactie als er Champions League of Europa League voetbal op tv is!!! Elke voetbal supporter zou voetbal moeten kijken!
Speeld Feyenoord dan!!!Nee dan hadden we het wel geweten ;)
Rene Koster
 Rene Koster - donderdag 22 april 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wie verwacht er nou in godsnaam een reactie als er Champions League of Europa League voetbal op tv is!!! Elke voetbal supporter zou voetbal moeten kijken!
wij Feyenoorders kijken naar Feyenoord.
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Maar ff wat anders....
Want we dwalen af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:50 schreef Rene Koster het volgende:
tuurlijk die schijtneuzen mogen wel sarren maar wij mogen niet reageren , de moderators hebben zeker ook aandelen van die grafclub net zoals de knjb.
Rustig we zijn nu in onderhandeling voor onze vrienden Ovi en MMM...
Dat moet op een wat diplomatieke en vriendelijke wijze...:)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 22 april 2010 - 22:55   quote  deeplink  
nog geen antwoord
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 april 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Het is altijd grappig om te lezen dat volgens de ajacieden we feyenoorders zijn en de feyenoorders vinden dat we ajacieden zijn en de andere partij nooit een ban geven, maar het feit is dat we dat wel degelijk doen alleen melden we dat niet want dat is niet nodig.

Zolang men zich aan de regels houdt is er geen probleem en vaak zijn we al heel coulant maar als er na meerdere waarschuwingen nog niet geluisterd kan worden moet er toch een lijn getrokken worden.

Zeker de vaste leden weten heel goed wat de regels zijn en als iemand zelfs na twee waarschuwingen toch weer iets van 'vieze stinkjood' en 'k.. jood' op het ajax forum gaat plaatsen, moeten we dan rekening houden met de emoties van die ene persoon die beter moet weten of met de tientallen (of zelfs honderden die het wel lezen maar niet reageren) die aangevallen worden?
Ik krijg regelmatig meldingen dat een ajacied gebanned moet worden en ook in dit topic wordt gevraagd om een ban voor ajacieden die hier iets fouts doen (en dat van ons ook krijgen) maar als het om feyenoorders gaat die hetzelfde doen moeten we aan de emoties denken. En zo hetzelfde andersom.

Regels zijn regels en daar moet men zich aan houden want als we op emotionele gronden gaan bannen is het einde zoek wat dat verschilt voor iedereen en dus kan er nooit een rechte en uit te leggen reden zijn voor een ban.

Daarbij komt dat als een persoon als eens eerder een week gebanned is maar na wederom herhaaldelijke waarschuwingen toch door eigen schuld weer een week gebanned wordt dan OOK nog een tweede account aanmaakt, door ons hiervoor WEER gewaarschuwd wordt dat dat tegen de regels is maar dan TOCH weer een derde account aanmaakt om toch te kunnen posten heb je gewoon pech! ip-ban!
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Ja he Boudewijn wat is dat.
Ben potdomme 10 minuten weg en dan dit.
Waarom ban je geen galbakkende amsterdammertjes die hier lopen te kutten?

Oke prima duidelijk verhaal.
Maar die "rivalen" die hier komen kloten , zie ik wel overal posten her en der.
Dus dat is ook niet echt consequent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 april 2010 door R()b --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Nou weet je wat ik lees het morgen wel Boudewijn,ik ga ff pitten;)
Laat deze topic ff leven tot morgenavond SVP ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 22 april 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:42 schreef hotjumper het volgende:
en krunk!
hahahahahahaha...............dit doet pijn
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 april 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:55 schreef Jappie_FEY het volgende:
nog geen antwoord
typen kost tijd terwijl ik een half oog op HSV hou (interessant voor mij door v Nistelrooy en Mathijsen) net als gister van Gaal/Robben.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 april 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou weet je wat ik lees het morgen wel Boudewijn,ik ga ff pitten;)
Laat deze topic ff leven tot morgenavond SVP ;)
ik ga zo ook de verlenging kijken dus ik reageer pas weer vannacht...

tot die tijd graag reacties op mijn opmerkingen en vragen in mijn langere post hierboven
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 22 april 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:56 schreef Boudewijn het volgende:
Het is altijd grappig om te lezen dat volgens de ajacieden we feyenoorders zijn en de feyenoorders vinden dat we ajacieden zijn en de andere partij nooit een ban geven, maar het feit is dat we dat wel degelijk doen alleen melden we dat niet want dat is niet nodig.

Zolang men zich aan de regels houdt is er geen probleem en vaak zijn we al heel coulant maar als er na meerdere waarschuwingen nog niet geluisterd kan worden moet er toch een lijn getrokken worden.

Zeker de vaste leden weten heel goed wat de regels zijn en als iemand zelfs na twee waarschuwingen toch weer iets van 'vieze stinkjood' en 'k.. jood' op het ajax forum gaat plaatsen, moeten we dan rekening houden met de emoties van die ene persoon die beter moet weten of met de tientallen (of zelfs honderden die het wel lezen maar niet reageren) die aangevallen worden?
Ik krijg regelmatig meldingen dat een ajacied gebanned moet worden en ook in dit topic wordt gevraagd om een ban voor ajacieden die hier iets fouts doen (en dat van ons ook krijgen) maar als het om feyenoorders gaat die hetzelfde doen moeten we aan de emoties denken. En zo hetzelfde andersom.

Regels zijn regels en daar moet men zich aan houden want als we op emotionele gronden gaan bannen is het einde zoek wat dat verschilt voor iedereen en dus kan er nooit een rechte en uit te leggen reden zijn voor een ban.

Daarbij komt dat als een persoon als eens eerder een week gebanned is maar na wederom herhaaldelijke waarschuwingen toch door eigen schuld weer een week gebanned wordt dan OOK nog een tweede account aanmaakt, door ons hiervoor WEER gewaarschuwd wordt dat dat tegen de regels is maar dan TOCH weer een derde account aanmaakt om toch te kunnen posten heb je gewoon pech! ip-ban!
oké duidelijk, maar zorg er dan gewoon voor dat er niet op elkaars forum gereageerd kan worden rond de onderlinge duels. scheelt jezelf ook een heleboel werk
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 22 april 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik ga zo ook de verlenging kijken dus ik reageer pas weer vannacht...

tot die tijd graag reacties op mijn opmerkingen en vragen in mijn langere post hierboven
is geen verlenging, pas 1e wedstrijd;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 april 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 22:56 schreef Boudewijn het volgende:
Het is altijd grappig om te lezen dat volgens de ajacieden we feyenoorders zijn en de feyenoorders vinden dat we ajacieden zijn en de andere partij nooit een ban geven, maar het feit is dat we dat wel degelijk doen alleen melden we dat niet want dat is niet nodig.

Zolang men zich aan de regels houdt is er geen probleem en vaak zijn we al heel coulant maar als er na meerdere waarschuwingen nog niet geluisterd kan worden moet er toch een lijn getrokken worden.

Zeker de vaste leden weten heel goed wat de regels zijn en als iemand zelfs na twee waarschuwingen toch weer iets van 'vieze stinkjood' en 'k.. jood' op het ajax forum gaat plaatsen, moeten we dan rekening houden met de emoties van die ene persoon die beter moet weten of met de tientallen (of zelfs honderden die het wel lezen maar niet reageren) die aangevallen worden?
Ik krijg regelmatig meldingen dat een ajacied gebanned moet worden en ook in dit topic wordt gevraagd om een ban voor ajacieden die hier iets fouts doen (en dat van ons ook krijgen) maar als het om feyenoorders gaat die hetzelfde doen moeten we aan de emoties denken. En zo hetzelfde andersom.

Regels zijn regels en daar moet men zich aan houden want als we op emotionele gronden gaan bannen is het einde zoek wat dat verschilt voor iedereen en dus kan er nooit een rechte en uit te leggen reden zijn voor een ban.

Daarbij komt dat als een persoon als eens eerder een week gebanned is maar na wederom herhaaldelijke waarschuwingen toch door eigen schuld weer een week gebanned wordt dan OOK nog een tweede account aanmaakt, door ons hiervoor WEER gewaarschuwd wordt dat dat tegen de regels is maar dan TOCH weer een derde account aanmaakt om toch te kunnen posten heb je gewoon pech! ip-ban!
`Ja maar een permanente ban is wat overdreven vind ik...

Behalve als je Krunk heet natuurlijk :P
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 april 2010 - 23:02   quote  deeplink  
zo ben ik persoonlijk voor een ip unban van jozo. het is een goede gozert. mu hij weg is merken we dat pas echt goed. hoop dat zulke mensen een gratie krijgen
Rene Koster
 Rene Koster - donderdag 22 april 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Elk ELK weldenkend mens weet of hoort te weten dat als er een discussie is tussen neuzen (of in iedergeval degene die meenen dat ze voor die grafclub te zijn )en Feyenoorders er worden woorden gezegt en geschreven die sommigen anderen doen schrikken , daar moeten ze dan maar overheen stappen en denken dat komt wel weer goed..... dus moderators hand over je hart en die ban opheffen, laat zien dat jullie echt neutraal zijn :)
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 23:03 schreef Rene Koster het volgende:
Elk ELK weldenkend mens weet of hoort te weten dat als er een discussie is tussen neuzen (of in iedergeval degene die meenen dat ze voor die grafclub te zijn )en Feyenoorders er worden woorden gezegt en geschreven die sommigen anderen doen schrikken , daar moeten ze dan maar overheen stappen en denken dat komt wel weer goed..... dus moderators hand over je hart en die ban opheffen, laat zien dat jullie echt neutraal zijn :)
Nou je kan ook een beetje op je taal letten hoor.
Je hoeft niet elke zin te eindigen met dodelijke ziektes ofzo hoor.
Dan degradeer je wel in je vocabulair vindt ik.
En zoveel draagt het niet bij aan voetbal discussies.
Al vindt ik jood normaal , aangezien ze zichzelf zo noemen.
Rene Koster
 Rene Koster - donderdag 22 april 2010 - 23:15   quote  deeplink  
En welk woord staat er volgens jou voor een dodelijke ziekte ?????
R()b
 R()b - donderdag 22 april 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 april 2010 - 23:15 schreef Rene Koster het volgende:
En welk woord staat er volgens jou voor een dodelijke ziekte ?????
Dat kan je zelf toch wel invullen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ban bannen en geban..................t









0.0084879