|
|
Boudewijn
|
|
|
Headliner Video: Henk Kesler over Roelof Luinge die daarna boos opbelt (Voetbal International) (HQ)
Roelof Luinge moet gedwongen afscheid nemen als scheidsrechter eredivisie waar nogal wat commotie over is ontstaan bij supporters, clubs, spelers en trainers en Henk Kesler wordt hier meerdere malen over ondervraagd maar hij houdt voet bij stuk. Maar dan gaat hij onwaarheden vertellen en dan belt een boze Roelof Luinge zelf op!
|
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Ja dit is echt wel schandalig hoe hij luinge behandeld... |
|
|
|
|
gunit2323
|
|
|
wat een koekwous die kesler.. pffff |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
wat een arrogante lul die kesler |
|
|
|
|
neet
|
|
|
wat een triest figuuur die kesler mega laf |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
KESLER OWNED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Roelof heeft wel schijt hahahahaahahah!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kesler is een zielepoot die even op z'n plaats wordt gezet door ROELOF!!!!!!
HAHAHAHAhahahahahaahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
O_Boema
|
|
|
lees het boek van jol maar eens,denk dat t tijd word dat we de bestuursleden van de knvb gaan kiezen in plaats dat ze hun eigen vriendjes benoemen. we betalen hun salaris als amateurvoetballers tenslotte ook. wat een stelletje omhoog gevallen braakballen zijn dat. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Diep tries die kesler!!! En Luinge is echt een geweldige gozur en scheids!!.. |
|
|
|
|
boe
|
|
|
ben blij dat die gast weg is als scheidsrechter |
|
|
|
|
DDT
|
|
|
misselijke kwal.............!!!! die kesler |
|
|
|
|
dgw
|
|
|
Wat een verschrikkelijke arrogante zak zeg. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
jordi-hengelo
|
|
|
Achja Kessel wordt gepakt door een stel slimmerkken uit รก'dam en omstreken. Hij is Twente man zowat !?! Hij is eerlijk en Roelof Luige wordt graag gezien door iedereen die iets met voetbal heeft om zijn acties en uitspattingen naar spelers of voor de camera. Hij volgt zijn eigen weg en wil in een wedstrijd, en ik denk dat dat de knvb steekt. Hij is EIGENWIJS! en maakt wel degelijk regelmatig, laten we zeggen "vreemde beslissingen". ? Kesser hopelijk ga je een functie bekleden binnen de club en nog liever geeft ons zondag die schaal maar (aub)! Twente kampioen en ajax de beker ik teken ervoor!!! |
|
|
|
|
Hans Bijl
|
|
|
Ik mag die Luinge xD... Kessler is een kouwe kwal in dit stuk... en hij moet meer research doen. |
|
|
|