|
|
bradley-ajax
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
oneens, hij brengt het gewoonweg niet. Ondanks dat ik weet dat het kapitaalvernietiging zou zijn, mag ie van mij weg. Wellicht is het goed om hem een jaar te verhuren, misschien doet hem dat wel goed. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hij gaat een grote rol spelen in aanvallend opzicht volgend seizoen, let maar op!
Gewoon een super aankoop!
De gevaarlijkste buitenspeler uit de eredivisie!
Miralem LETS GO!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Je zou hem eventueel een jaartje kunnen verhuren..Ligt eraan wie er voorin eventueel weggaan... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
altijd prijs in de kuip.. Een super aankoop? neee.. Goede speler dat zou kunne.. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 11:59 schreef freakie het volgende:altijd prijs in de kuip.. Een super aankoop? neee.. Goede speler dat zou kunne.. Weet ik wel, maar iedereen die zegt dat ie gewoon weg ken, die wil ik de mond even snoeren!
We weten allemaal dat er teveel is betaald voor Miralem, maar hij is zo allejezus goed!!
Je hebt gelijk hoor, maar ik word moe van die negatievelingen hier!
Proost! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja beste altijd prijs in de k.. Maar de mond snoeren doe je dan niet zo dat doe je met goede argumenten.. Want hij is nu helemaal niet allejezus goed.. en dat je daar negatief om bent snap ik.. Want de duurste aankoop ever en dan niet presteren tot nu toe is gewoon erg zonde van t geld.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Precies, wij zijn geen Heerenveen... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik heb geen vertrouwen meer in een goed einde voor sulejmani. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Sulejmani is geen speler voor de nummer-10-positie, daar mist hij simpelweg het gochme en de flair voor. |
|
|
|
|
Afca Rein
|
|
|
Siem de Jong op 10!!!! veel meer inzicht en scoort zeer makkelijk |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
wacht als suarez weg is!! dan is sulejmani de man!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:50 schreef alibabba het volgende:Sulejmani is geen speler voor de nummer-10-positie, daar mist hij simpelweg het gochme en de flair voor. dachten ze ook van litmanen... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 12:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Weet ik wel, maar iedereen die zegt dat ie gewoon weg ken, die wil ik de mond even snoeren! We weten allemaal dat er teveel is betaald voor Miralem, maar hij is zo allejezus goed!! Je hebt gelijk hoor, maar ik word moe van die negatievelingen hier! Proost! Bij Heerenveen was hij goed bij Ajax niet... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Weet je dat zeker? Van Litmanen was al snel duidelijk dat het een topspeler was. en die heeft het meer dan waar gemaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eriksen is onze 10, Sulejmani moet zich richten op een plaats aan de buitenzijde, hij gaat het volgend seizoen gewoon laten zien, Jol is goed met hem bezig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sulejmani moet zelfvertrouwen krijgen en voor zichzelf opkomen wat al heel moeilijk is met suarez en nu de jong voor zich.Hij is nog heel jong en de voetbal wereld is keihard.Hij leest en hoort ook alle reacties over hemzelf,wat niet altijd positief is.Laten we ook eerlijk zijn dat Ajax een flinke trap hoger is dan Heereveen,vooral de media aandacht al,daar moet je ook mee om kunnen gaan |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Je kunt hem eventueel wel verhuren maar hoe lang loopt zijn contract nog? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Weet iemand hoe zijn leef omstandigheden zijn? Zit hij alleen op een flatje in diemen of ijburg? Heeft hij familie om zich heen?Volgens mij is hij pas 22/23 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 20:00 schreef nemam-tiL het volgende:Sulejmani moet zelfvertrouwen krijgen en voor zichzelf opkomen wat al heel moeilijk is met suarez en nu de jong voor zich.Hij is nog heel jong en de voetbal wereld is keihard.Hij leest en hoort ook alle reacties over hemzelf,wat niet altijd positief is.Laten we ook eerlijk zijn dat Ajax een flinke trap hoger is dan Heereveen,vooral de media aandacht al,daar moet je ook mee om kunnen gaan De Jong voor zich??? Suarez voor zich????? Sulejmani is gehaald als linksbuiten en is vaak getest op andere posities. Hij heeft momenteel Emanuelson en Eriksen voor zich, waarvan Eriksen waarschijnlijk naar de 10 positie zal verhuizen volgend seizoen.
En hij is pas 21 jaar dus nog een echt talent... Dat zal er vanzelf weer uit gaan komen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De Jong voor zich??? Suarez voor zich????? Sulejmani is gehaald als linksbuiten en is vaak getest op andere posities. Hij heeft momenteel Emanuelson en Eriksen voor zich, waarvan Eriksen waarschijnlijk naar de 10 positie zal verhuizen volgend seizoen.
En hij is pas 21 jaar dus nog een echt talent... Dat zal er vanzelf weer uit gaan komen... Niet dus,hij heeft begeleiding nodig.Een goede aanpak doet me een beetje aan Dani denken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Niet dus,hij heeft begeleiding nodig.Een goede aanpak doet me een beetje aan Dani denken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ik weet het niet ik denk dat sulej nu wel moet opschieten als hij nog wilt doorbrekene |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 22:12 schreef nemam-tiL het volgende:Niet dus,hij heeft begeleiding nodig.Een goede aanpak doet me een beetje aan Dani denken Hij heeft begeleiding, heb je het intervieuw met Jol niet gelezen dan??, hij geeft daar al duidelijk aan, in januari, dat hij zich samen met Sulejmani gaat richten op volgend seizoen, hij heeft dus WEL de begeleiding die hij blijkbaar nodig heeft, Jol heeft hem laten verhuiizen, hij heeft nu meer controle en nogmaal hij is PAS 21, hij komt er wel. Ik kan me herinneren, dat men Sneijder na 1 1/2 slecht seizoen ook met de grond gelijk maakte en geld hetzelfde niet voor van de Vaart?? Geef die jong aub een fatsoenlijke kans, voetballen kan hij wel, dat heeft hij zelfs bij ons al vaak zat laten zien, met onze steun aan zijn kant komt hij er wel weer... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: om sulejmani te gaan vergelijken met Litmanen vind ik toch wel ver gezocht, Litmanen is uniek en briljant, dus om die 2 naast elkaar te leggen, nee dank je. Ik weet het niet met Sulejmani, vind het erg jammer van dat vele geld, maar of hij er nog komt, ik heb mijn twijfels. |
|
|
|
|
jay!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
sulejmani is een geniale voetballer maar niet met suarez erbij . omdat je dan tveel kans maakt op balverlies. als je suarez verkoopt stel , dan kan je meteen sulejmani gebruiken, in een iest ander systeem want gemaakt is op sulejmani. dan vlamt ie gewoon. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jay Je bent gek.. suarez verkpen en daar sulejmani voor slaat nergens op.. Sulejmani zou als het een goede voetballer is ook met suarez samen kunnen.. Hij word vast een goede speler over 2 jaar maar hij is NU niet geniaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 12:45 schreef dege het volgende:[..] om sulejmani te gaan vergelijken met Litmanen vind ik toch wel ver gezocht, Litmanen is uniek en briljant, dus om die 2 naast elkaar te leggen, nee dank je. Ik weet het niet met Sulejmani, vind het erg jammer van dat vele geld, maar of hij er nog komt, ik heb mijn twijfels. je hebt gelijk, alleen wat hij bedoelt is dat ook Litmanen werd afgeschreven na 2 seizoenen ajax, de rest is volgens mij duidelijk toch?? |
|
|
|
|
fc.twente
|
|
|
ik dacht rond 3a4 milj0en en10% van de verkoopprijs is dat wat |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja en mijn moeder speelt in italië bij ac milan... triest gefrustreerd jongetje.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Hoe kun je nou stellen dat Sulejmani super goed is. Hij heeft nauwelijks iets laten zien sinds z´n knieblessure. Die gaat het ook volgend jaar echt niet redden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
je kunt niet stellen dat hij super goed is inderdaad! Maar je kan wel zegge dat hij nog een talent is! |
|
|
|
|
raoul-z
|
|
|
Als ik ajax was zou ik hem verhuren voor een jaar! Hij kan zeker weten goed voetballen, maar hij moet wedstrijd ritme krijgen.. Daarom zeg ik verhuren aan een club als groningen of misschien een jaartje terug naar Heerenveen. Dat zou top zijn! Ik weet zeker dat hij voor toegevoegde waarde kan zijn, als hij zijn niveau weer haalt. Bij jong-servie is het ook een topspeler! We zullen het zijn.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ALs Suarez verkocht wordt (lees wanneer hij verkocht wordt)
Dan zal Sulejmani volgend seizoen een chte kans gaan krijgen, en ik ben er heilig van overtuigd dat hij die kan en gaat waarmaken. Volgend jaar prikt Sulejmani er een stuk of 16 in met 10 assits, let maar op!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 12:16 schreef remco k het volgende:ALs Suarez verkocht wordt (lees wanneer hij verkocht wordt) Dan zal Sulejmani volgend seizoen een chte kans gaan krijgen, en ik ben er heilig van overtuigd dat hij die kan en gaat waarmaken. Volgend jaar prikt Sulejmani er een stuk of 16 in met 10 assits, let maar op!!! Wederom EENS met wat je zegt Remco, zoals ik ook al aangaf bovenaan, hij gaat een belangrijke rol vervullen in het Ajax-team! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2010 - 16:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Wederom EENS met wat je zegt Remco, zoals ik ook al aangaf bovenaan, hij gaat een belangrijke rol vervullen in het Ajax-team! we zijn het veel te vaak eens:):) weet je zeker dat jij niet mijn schitzofrene 2e account bent:) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vind dat wat remco voor spiegelt inderdaad een leuke gedachten maar wel een grote gok.. al helemaal als je cl wilt spelen.. is dat belangrijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedere speler is een gok, voor het zelfde geld speelt Suarez volgend seizoen als een krant, zo werkt het nu eenmaal met voetbal toch?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja remco maar sulejmani heeft nog helemaal niks laten zien.. Je kan wel alles zo omdraaien maar suarez is een veel minder grote gok dan sulejmani dat weet jij ook! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sulejmani niks laten zien, hij had meer assissts en goals dan Overmars in zijn beste seizoen bij AJAX. dus iig genoeg rendement. Afgelopen seizoen heeft hij gewoon bar weinig gespeeld. je loopt hetzelfde risico met elke speler die je eventueel zou kopen, hoeveel aankopen zijn er geslaagd bij AJAX, vrij weinig toch? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2010 - 17:14 schreef remco k het volgende:[..] we zijn het veel te vaak eens:):) weet je zeker dat jij niet mijn schitzofrene 2e account bent:) LOL XD ik weet het zeker, ik ben mezelf en niet jouw 2e account! ;) |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ga je nou serieus Sulletjemani met Marc Overmars vergelijken??!! Ben je de weg kwijt ofzo? Sully mag hopen dat hij ook maar 50% van de carriere van Overmars mag genieten.
PS: Overmars had in 95-96 tot aan zijn blessure 15 wedstrijden gespeeld en 11x gescoord. Dat zou statistisch (wat niet inhoud dat het ook zou gebeuren) betekenen dat hij op 25 treffers zou hebben kunnen eindigen. Ik verzeker je dat hij ook wel goed was voor een assist of 15.
Maar goed, ik geloof niet meer zo in Sully. Waar het aan ligt weet ik niet. Ik denk namelijk wel dat hij heel goed kán voetballen, maar op de een of andere manier komt het er gewoon niet uit!
Ik heb al eens eerder gezegd, ik zou hem lekker verhuren aan een subtopper als Utrecht ofzo...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 mei 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 15:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] LOL XD ik weet het zeker, ik ben mezelf en niet jouw 2e account! ;) Bedankt dat je mij even uit de brannd hebt geholpen, ik werd al een beetje krakkemikkig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 15:30 schreef SanderS het volgende:Ga je nou serieus Sulletjemani met Marc Overmars vergelijken??!! Ben je de weg kwijt ofzo? Sully mag hopen dat hij ook maar 50% van de carriere van Overmars mag genieten. PS: Overmars had in 95-96 tot aan zijn blessure 15 wedstrijden gespeeld en 11x gescoord. Dat zou statistisch (wat niet inhoud dat het ook zou gebeuren) betekenen dat hij op 25 treffers zou hebben kunnen eindigen. Ik verzeker je dat hij ook wel goed was voor een assist of 15. Maar goed, ik geloof niet meer zo in Sully. Waar het aan ligt weet ik niet. Ik denk namelijk wel dat hij heel goed kán voetballen, maar op de een of andere manier komt het er gewoon niet uit! Ik heb al eens eerder gezegd, ik zou hem lekker verhuren aan een subtopper als Utrecht ofzo... Ik heb het niet over de carriere van Overmars en niet over het kunnen van Overmars.
Sulejmani echter wordt afgeschreven als een mislukking en miskoop.
In het successeizoen 94/95 speelde Overmars 27 keer, scoorde 8 keer en had 5 assists, hij werd toen bestempeld als 1 van de steunpilaren, EN TERECHT, want het was ook een geweldige voetballer. http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Overmars
Het gaat mij er ook niet om Overmars af te kraken, enkel Sulejmani speelt in zijn eerste seizoen 27 wedstrijden, maakte daarin 8 goals en gaf 7 assists. Hij is jonger dan Overmars toen was en statistisch gezien waardevoller geweest voor AJAX. Toch wordt Overmars dat seizoen als 1 van de belangrijkste spelers gezien, en wordt Sulejmani gezien als mislukking. DAT KLOPT GEWOON NIET!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Remco, kappen nou hoor!! Ik ben het weer roerend met je EENS!
Wat je hierboven zegt is de waarheid, natuurlijk is Miralem geen mislukking, dat zeggen alleen de hersenloze negatievelingen onder ons!!
Suljemani wordt de belangrijkste speler de komende 2 jaar, op dreef langs het lijntje is hij goed voor 30 assists in 1 seizoen!! |
|
|
|