|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco dat klopt wel want sulejmani is voor een hele hoop geld gehaald dan is het nu een mislukking.. want je had voor die speler niet zoveel geld moeten betalen.. Is achteraf zegge maar zoveel geld voor een speler die niet gelijk presteert is gewoon teveel.. dan zeg ik niet dat sulejmani geen goede speler kan worden hoor.. Dan heb je ook nog suarez en sulejmani kan niet in de voorbereiding al als steunpilaar gevonden worden dat moet er insluipen.. Suarez is dat nu wel dus moet je zoon speler gewoon weten te behouden en niet zegge van 30 mil en gauw maar weg doen.. tot te laatste snik vechten voor suarez.. dan sulejmani verhuren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De speler kan niks veranderen aan zijn waarde, en of je nu 10 of 15 miljoen waard bent, je moet uiteindelijk kijken naar rendement.
Ik hoop trouwens niet dat Suarez weggaat, het is natuurlijk een fantastische voetballer die behouden moet blijven voor onze club, hoe meer potentieel hoe beter natuurlijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee maar wel aan of hij op dit moment geflopt is of niet.. sulejmani kan een goede voetballer worden maar hij is tot nu toe alleen maar matige wedstrijdjes gespeeld dat komt door omstandigheden maar voor dat geld is hij gewoon nu een geflopte speler.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Sulejmani mag weg van mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je moet niet naar dat geld kijken, stel dat het een doorgebroken speler zou zijn uit de eigen jeugd, dan zou het nu een talent genoemd worden en alle credits krijgen. Dat is gewoon niet eerlijk, hij is pas 21 en kan gewoon goed voetballen. Zet die 16 miljoen gewoon uit je hoofd, en kijk eens naar het talent dat hij wel degelijk heeft, geef hem dan een kans en dan zal hij laten zien een goede voetballer te kunnen worden.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pfff.. ja laten we een speler van 20/21 weg doen voor 3 mil en maken we lkkr verlies.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco ja tuurlijk wil ik hem een kans geven maar t is dus kwa geld een geflopte speler.. want een speler die je koopt voor 15 mil moet er gewoon staan zowiezo na 1 jaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hij heeft niks met het geld te maken, degene die hem voor dat geld gekocht heeft heeft gefaald, niet Sulejmani, dat is namelijk niet eerlijk om te zeggen, hij kan niks aan het feit doen, dat van BAsten hem graag wou hebben voor dat geld. Ik vind ook gewoon niet dat je uberhaubt kan zeggen dat hij geflopt is, hij is pas 21... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 18:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Remco, kappen nou hoor!! Ik ben het weer roerend met je EENS! Wat je hierboven zegt is de waarheid, natuurlijk is Miralem geen mislukking, dat zeggen alleen de hersenloze negatievelingen onder ons!! Suljemani wordt de belangrijkste speler de komende 2 jaar, op dreef langs het lijntje is hij goed voor 30 assists in 1 seizoen!! Hersenloos ben je zeker... Hoe dom kan je zijn als je nu nog in die Sulejmani gelooft.. Weg er mee opgeruimd staat netjes... Zn assists komen nooit aan kom op man dat heb je toch zeker wel gezien joh.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 22:59 schreef remco k het volgende:hij heeft niks met het geld te maken, degene die hem voor dat geld gekocht heeft heeft gefaald, niet Sulejmani, dat is namelijk niet eerlijk om te zeggen, hij kan niks aan het feit doen, dat van BAsten hem graag wou hebben voor dat geld. Ik vind ook gewoon niet dat je uberhaubt kan zeggen dat hij geflopt is, hij is pas 21... Hij is geflopt... |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ik ben het totaal niet met je eens sulejmani speelt nu al 1.5 jaat blessurevrij bij ajax het enig goede dat die heeft gedaan is die ene goal tegen juve ik heb totaal geen vrtrouwen meer in hem zelfs jol heeft dat niet het kanook nie tzijn dateen spelr van het ene seizoen op het andere opeens wel gaat presteren suarez blijft dus sulejmani moet er gewoon voor knokken net als anita net las de jong en net als rommedahl waarom rommedahl? omdat als rommedahl erin word gezet hij bijna altijd goes dpeelt in tegenstelling tot sulejmani
mijn mening
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 mei 2010 door sjakiepakie -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 23:40 schreef Guyt het volgende:[..] Hersenloos ben je zeker... Hoe dom kan je zijn als je nu nog in die Sulejmani gelooft.. Weg er mee opgeruimd staat netjes... ###################################################Zn assists komen nooit aan##################################### kom op man dat heb je toch zeker wel gezien joh.. Guyt, joh, even een vraag van een (bijna) hersenloze: WAT IS EEN ASSIST ALS IE NIET AANKOMT? . . . . . . .A- Een assist die niet aankomt is verkeerd gegeven. .B- Een assist die niet aankomt is goed gegeven, maar niet goed aangenomen door de ontvanger. .C- Een assist die niet aankomt is helemaal geen assist. .D- Een assist die niet aankomt is niet mogelijk zonder geel te krijgen.
Graag binnen 1 dag het antwoord, want dit kunnen mijn paar hersencellen niet aan! UITLEG DUS!
Hoe dom kun je zijn om niet meer in Suljemani te geloven? Je hebt toch gezien wat hij 2 jaar terug kon? Hij heeft heel weinig gespeeld en waarschijnlijk zat hij toen hij wel speelde in een flinke dip.....SO BE IT, deze jongen is nog steeds retegoed!!
Jij bent het trieste figuur hier hoor met je assist verhaal, haha, koos hersenloos!
Steve negatief zou ook een bijnaam van je kunnen zijn! Jack zeikbak!
Ga dan lekker spelers van een andere club afzeiken, want een Ajacied praat niet zo over zijn clubspelers!
Doei Guyt onkruid!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 mei 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dan ben ik dus ook dom....ik zie het dus ook niet zitten met suljemani man. bij heerenveen was hij goed ja.maar wat heb je eraan om te blijven geloven in dat het nog wel eens goed gaat komen?koop je helemaal niks voor ouwe!!!en verlies moet je gewoon accepteren.ik koop ook weleens een maandagmorgenmonster helaas.maar om guyt hierom af te zeiken hoeft van mij niet.ook hij heeft een mening en ik hou meer van die mening dan van dat slijmerige slappe argumentengelul van andere betwetertjes hiero.gegroet zijt u!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 - 11:46 schreef sjakiepakie het volgende:ik ben het totaal niet met je eens sulejmani speelt nu al 1.5 jaat blessurevrij bij ajax het enig goede dat die heeft gedaan is die ene goal tegen juve ik heb totaal geen vrtrouwen meer in hem zelfs jol heeft dat niet het kanook nie tzijn dateen spelr van het ene seizoen op het andere opeens wel gaat presteren suarez blijft dus sulejmani moet er gewoon voor knokken net als anita net las de jong en net als rommedahl waarom rommedahl? omdat als rommedahl erin word gezet hij bijna altijd goes dpeelt in tegenstelling tot sulejmani mijn mening en mijn mening ook |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee joduh dan ben je niet dom ik begrijp dat je t niet meer ziet zitten in sulejmani.. Sulejmani heeft eigenlijk niks laten zien maar vergeet niet dat suarez ook pas op ongv zijn 21ste wat is gaan laten zien.. wat is er nou verkeerd aan om hem wel te houden?.. Alleen guyt gaat mensen dom noemen of rare dingen roepen als je het met iemand eens ben.. Guyt die valt mensen aan dat is een beetje dom.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou freak,ik heb heel deze topic doorgelezen maar kan niet zien da hij iemand aanviel man.volgens mij werd hij aangevallen en uitgescholden.of wilde je dat niet zien dan?was jij toch die het had over respect? |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
suarez was 20 toen dei hier kwam dus hij heeft zich in 1 jaar naar de basisplek gebracht niet slecht |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joduh je leest dus niet.. Beste guyt zegt hersenloos ben je zeker
ik zou als ik altijd prijs in de k was niet reageren maar hij doet dat wel en dan word er iets gezegt dat totaal nergens opslaat.. Altijd prijs in de k die zegt dat hij het eens is niet remco en dan is hij hersenloos? Dat altijd prijs in de k dan geirriteerd terug reageer snap ik dan wel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hoi lieve mensen! XD Ik heb een paar heerlijke BBQ's achter de rug en lees nu nogmaals dit topic door. Misschien had ik iets tactischer kunnen reageren, maar Guyt hoeft natuurlijk ook niet meteen een aanval op mij te openen!
Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord gehad van hem :) zou hij de vraag niet snappen of is hij ook aan het BBQen?
Kijken jullie eens naar Siem de Jong......altijd liep die een beetje te "sukkelen", dan weer wel goed en dan weer zeer matig. Opeens werdt hij goed en toen brak hij volgens mij zijn sleutelbeen. Daarna vol geloof door Jol opgesteld (na blessures Gabri?) en kijk eens hoe Siem nu speelt!!! Zelfde verhaal met Suljemani, geef hem eens 10 wedstrijden vertrouwen en moet je kijken wat een motor dat in het elftal van Ajax 1 wordt! Woppahhh!! Vol vertouwen zou ik hem gewoon laten spelen als ik trainer was! Maar dat ben ik niet!
Miralem zit even klem, Miralem, haal nou je voet van de rem, Suljemani, zokenikjehelemaalnie, Volgend seizoen, met jou in de basis, kampioen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 - 17:00 schreef joduh het volgende:dan ben ik dus ook dom....ik zie het dus ook niet zitten met suljemani man. bij heerenveen was hij goed ja.maar wat heb je eraan om te blijven geloven in dat het nog wel eens goed gaat komen?koop je helemaal niks voor ouwe!!!en verlies moet je gewoon accepteren.ik koop ook weleens een maandagmorgenmonster helaas.maar om guyt hierom af te zeiken hoeft van mij niet.ook hij heeft een mening en ik hou meer van die mening dan van dat slijmerige slappe argumentengelul van andere betwetertjes hiero.gegroet zijt u!! Dan ben je niet dom, maar dan heb je weinig inzicht naar mijn mening!
Wat heb je er aan om te blijven geloven? is dat een serieuze vraag? Suljemani heeft een geweldige speelstijl, zoals je bij Heerenveen al aangaf, maar hij kwam op een zeer jonge leeftijd al bij Ajax terecht en ook nog eens voor een recordbedrag, dus is hij in een vreemde dip geraakt. Puur doordat de verwachtingen zo hoog lagen, had hij het moeilijk, puur door zijn leeftijd ook, puur door een blessure(feyenoord uit), dat zijn allemaal tegenvallers voor zo'n jongen en dan gaan er mensen online schreeuwen: oprotten met die gast en opgeruimd staat netjes.....daar kan ik niet echt tegen en dat zijn teksten die alleen "mensen met een geringe hoeveelheid hersenen" typen.
Voor de rest mag je alles denken hoor, maar ik wil je niet meer horen als Ajax hem "weg"doet en dat hij opeens de sterren van de hemel speelt bij een andere club!
Gegroet zijt U! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Altijd prijs in de k je heb inderdaad gelijk je had miss gewoon rustig moeten reageren want guyt en joduh die zeggen dingen die gewoon nergens op slaan.. gewoon rare reacties negeren.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2010 - 14:18 schreef freakie het volgende:Altijd prijs in de k je heb inderdaad gelijk je had miss gewoon rustig moeten reageren want guyt en joduh die zeggen dingen die gewoon nergens op slaan.. gewoon rare reacties negeren.. Laat Guyt en Joduh gewoon hun mening geven, daar is een forum voor.... Hoe meer verschillende meningen, des te leuker het forum wordt. Mekaar aanvallen om ieders mening is nou niet hetgeen wat het forum voor eenieder interessant maakt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Alibabba daar ben ik het niet mee eens.. Meningen zijn goed.. maar elkaar uit maken voor iets vind ik belagelijk... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2010 - 18:20 schreef freakie het volgende:Alibabba daar ben ik het niet mee eens.. Meningen zijn goed.. maar elkaar uit maken voor iets vind ik belagelijk... Je bent het toch wel met me eens dat eenieders voetbalmening gerespecteerd moet worden? Wanneer iemand je uitmaakt voor rotte vis, is diegene fout en probeer je het op een fatsoenlijke manier op te lossen. Dat probeer je 1 of 2 keer, maar dan houdt het ook op... Om zot te zijn met fatsoen is er wijsheid van doen...........:) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 22:44 schreef freakie het volgende:Remco ja tuurlijk wil ik hem een kans geven maar t is dus kwa geld een geflopte speler.. want een speler die je koopt voor 15 mil moet er gewoon staan zowiezo na 1 jaar.. yeye kaka staat er ook of niet ? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Als ie verstand heeft STAAT ie nou in de kroeg....:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
alibabba daar heb ik inderdaad respect voor maar dat had guyt dus niet.. want als iemand het met iemand eens is dan is dat ook een mening en dan ben je niet hersenloos.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pffff wat een gelul om niks man.laat iedereen in zijn waarde en luister maar eens naar alibabba freakie.doorde weeks mag je leraar zijn maar hier niet ok? en altijd prijs in de k,ik was het best vaak met je eens,maar wat betr sulejmanie niet man.ik vind hem traag en denk dat het een flop is..... maar dat jij fan van hem bent vind ik best ok,maar zeg niet dat anderen geen inzicht hebben en jij wel oki?mening is ok hier........(lees alibabba) gegroet zijt u |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joduh je leest ook niet he.. Nou ja even op jou in dan.. Wat is je winst als je sulejmani laat gaan? `Wat is het verschil met hem nu laten gaan of over 2 jaar? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
winst in euro`s?daar kijk ik niet naar.....winst in sportief gezien wel.winst is:dat eriksen meer speelt,dat je salaris minder hebt,dat die jongen ergens anders wel aan voetballen toekomt,dat je hem niet nog 2 jaar laat aanmodderen,dat het MOETEN er niet meer voor hem hoeft te zijn.Druk van de duurste aankoop en niet presteren over is......ajax is nu veels te vroeg en te hoog voor hem. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Mmm miss heb ik je onderschat.. leuk dat je er inhoudelijk op reageert.. Ik denk dat je ook niet in winst in euro's moet kijken maar winst sportief gezien heb je ook niet als je hem weg doet.. Als je hem 2 jaar houd kan het sportief gezien nog interessant worden.. En kwa salaris is hij niet al te duur.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben een verdomd fanatiek mannetje freak,ik zal me hier inhouden over joden etc.ik typ de naam F.....d nooit nie.maar ik ben zeker niet dom of hoe er gezegt wordt hersenloos. ik zeg:verhuur hem die 2 jaar en kijk dan aan.verlies of niet.maar kwel hem niet langer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Verhuren is het beste voor hem zo geef je hem ook een kans.. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Verhuren, dat is inderdaad de beste optie. En niet naar een "degradatie" club maar naar een club die tot het eind mee speelt om europees... Dan kun je het beste bekijken of hij het nog kan ( op niveau ), en wie weet wordt hij daarna inderdaad nog eens een steunpilaar voor Ajax. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
mischien nog een jaartje heerenveen of az want die is nu lens kwijt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 - 11:46 schreef sjakiepakie het volgende:ik ben het totaal niet met je eens sulejmani speelt nu al 1.5 jaat blessurevrij bij ajax het enig goede dat die heeft gedaan is die ene goal tegen juve ik heb totaal geen vrtrouwen meer in hem zelfs jol heeft dat niet het kanook nie tzijn dateen spelr van het ene seizoen op het andere opeens wel gaat presteren suarez blijft dus sulejmani moet er gewoon voor knokken net als anita net las de jong en net als rommedahl waarom rommedahl? omdat als rommedahl erin word gezet hij bijna altijd goes dpeelt in tegenstelling tot sulejmani mijn mening Een speler kan niet van het ene op het andere seizoen wel presteren????
Sneijder speelde vanaf zijn debuut de eerste 11/2 seizoen fantastisch, daarna 1 volledig seizoen speelde hij niet meer dan waardeloos, het seizoen daarop dwong hij een transfer af naar Real.
Sulejmani is afeglopen seizoen vrijwel altijd als wisselspeler gebruikt, DAT IS HIJ NIET, net zo min dat van Basten of Bergkamp goed konden invallen. Hij is 21 jaar oud mensen, jullie praten over deze jongen alsof hij al 26 is en nog nooit een bal goed heeft geraakt... Het zou echt dom zijn om deze jongen nu af te schrijven en weg te doen, dan zul je namelijk zien dat hij binnen een paar jaar bij de top van Europa speelt en wij hebben er dan niks aan gehad.. Nogmaals, deze jongen is 21 jaar!!!!!!!!!!!! Ik hoorde iemand hier laatst schrijven dat Urby de jeugd is en behouden moet blijven. Urby is inmiddels 24??? En hij is wel jeugd en talent????? ik snap het niet helemaal meer dan.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Gelijk heb je remco maar je kan zeker niet denken dat deze jongen dat wel doet wat sneijder deed.. Waarom niet? Simpel weg omdat hij nauwelijks speeld.. Hij moet eerst spelen en dan hopen dat hij zijn draai gaat vinden.. Maar jong is hij zeker! en urby kan van mij gewoon weg want net als gabri zit hij wel hoog in salaris en is bijna geen vaste kracht meer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
KAKA gaat naar Real voor 64 miljoen??? Zlatan naar Barcelona voor 46 Miljoen + Etó
KAKA en Zlatan hebben een meer dan waardeloos seizoen achter de rug, Zlatan is uit de basis gespeeld door Krikic en Pedro, en KAKA is uit de basis gespeeld door van der VAART die aan het begin van dit seizoen niet eens een rugnummer had.
KUNNEN ZLATAN EN KAKA NU NIET MEER VOETBALLEN DAN?????? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T zijn hele rare vergelijkingen.. Kaka is een ervaren speler, zlatan is ook geen 21 meer.. en speelde duidelijk nog champions league wedstrijden.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ibracadabra en kaka hebbne al zulke geweldige prstATIES GELEVERD DAT ZE NOG VOOR 40 MILJOEN WEGKUNNN sorry van de capslock sulej mag dan wel 21 zijn maar iedereen word wel 1 keertje 21 du dat is geen reden we gaan dus niet elek jongen van 21 in de jupiler leugue (ofso) afkopen
ik beweer ook niet dat er geen toekomst in hem zit maar hij moet gewoon 1 jaartje worden verhuurd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 - 15:38 schreef freakie het volgende:T zijn hele rare vergelijkingen.. Kaka is een ervaren speler, zlatan is ook geen 21 meer.. en speelde duidelijk nog champions league wedstrijden.. Goed lezen: Sjakie geeft aan dat een speler niet van het ene op het andere seizoen goed kan gaan voetballen. Dus de vergelijking kan prima, alleen op kleinere schaal. Sulejmani speelde perfect voetbal bij h'veen, wordt gekocht door AJAX en speelt minder. hetzelfde geldt voor Zlatan en KAKA. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 - 15:36 schreef freakie het volgende:Gelijk heb je remco maar je kan zeker niet denken dat deze jongen dat wel doet wat sneijder deed.. Waarom niet? Simpel weg omdat hij nauwelijks speeld.. Hij moet eerst spelen en dan hopen dat hij zijn draai gaat vinden.. Maar jong is hij zeker! en urby kan van mij gewoon weg want net als gabri zit hij wel hoog in salaris en is bijna geen vaste kracht meer.. Sneijder speelde toen ook vrijwel niet.. |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Suljemani.gaat het dit seizoen maken let ma op..op tien kan hij ook,maar gee hem het vertrouwen in de voorbreidingen enzo,en aan het begin van de compitie,hij gaat het maken |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ben je het nu weer met me eens???:):) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ach ja, het leven gaat niet over Rozen he:):) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
nou de mijne wel maar wel met hele grote stekels (of hoe die dingen ook heten) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee, dat was je 2e schitzofrene account deze keer! XD
Komop nou mensen, Miralem is gewoon een wereldspeler, maar nee, het gaat jullie weer niet snel genoeg......Maar wel op de bank staan springen als hij een goal maakt tegen Juve.......hou maar op met reageren, ik blijf bij m'n mening....Suljemani is beter dan de meeste mensen denken! |
|
|
|