BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani op ''10''

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 27 mei 2010 - 18:50   quote  deeplink  
oh dus jij zegt dat we niet mochten juichten??al had kenkedy gescoort
remco k
 remco k - donderdag 27 mei 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Ach, we juichen allemaal als AJAX scoort, maakt niet uit wie hem maakt toch??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 mei 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Klopt, net zoals het Nederlands elftal zou scoren door een feyenoorder, dan juich ik ook!

Maar ik zei niet dat "jullie" niet mochten juichen, maar ik vind het zeer vreemd dat er zo negatief over Miralem wordt gesproken, vooral de zinloze opmerkingen van "oprotten met die gast" en "opgeruimd staat netjes", die maken mij boos. Zeg het op een normale manier, dan snap ik ook dat je geen fan van hem bent, maar een echte Ajacied spreekt met respect over (ex)Ajacieden!

Evander Sno bijv., zeer zwakke speler, maar gaf wel alles in een wedstrijd en beukte door tot het einde, maar die was gewoon echt niet goed genoeg voor Ajax1, ben ook blij dat die wegging, maar heb wel met respect DOEI tegen hem gezegd!

Suljemani is geen stuk vuil, dat is een jong talent die het helaas nog niet waar heeft kunnen maken. Tegen Juve was hij de enige die potten kon breken in de verdediging van Juve en met een versnelling in een versnelling en een goal, heeft iedereen kunnen zien dat er dreiging van hem uit gaat en dat hij gerust kan voetballen!

Dit topic zal blijven leven tot en met het einde van Suljemani's contract!

We gaan het zien!
alibabba
 alibabba - vrijdag 28 mei 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Ik word een beetje moe van de negatieve reacties omtrent Sulejmani. Ik wil die criticasters wel eens horen wanneer hij volgend seizoen een klasbak is. Anita werd in het begin ook bekritiseert, maar word nu geprezen.... Zou het met Sulejmani ook niet zo kunnen gaan??????? Ik weet het antwoord wel......
joduh
 joduh - zaterdag 29 mei 2010 - 09:57   quote  deeplink  
ben ik met je eens man,ze spelen niet expres niet goed toch? ook ik ben (nog) geen fan van miralem hoor,maar gun hem het zeker wel. maar ander vragie? ik zag sneyder het embleem van inter paar keer kussen etc...krijg daar beetje naar gevoel bij,hoe vinden jullie dat dan?
remco k
 remco k - zaterdag 29 mei 2010 - 19:02   quote  deeplink  
Ach Joduh, tegenwoordig doet iedere speler dat bij iedere club waar hij maar speelt, het zegt niks in mijn ogen, en je moet er niks achter zoeken. Als hij praat over zijn ex clubs, praat hij altijd alleen over AJAX en dat hij graag nog eens terug zou willen komen.

Nogmaals, zoek er niks achter..
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 mei 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 - 09:57 schreef joduh het volgende:
ben ik met je eens man,ze spelen niet expres niet goed toch? ook ik ben (nog) geen fan van miralem hoor,maar gun hem het zeker wel. maar ander vragie? ik zag sneyder het embleem van inter paar keer kussen etc...krijg daar beetje naar gevoel bij,hoe vinden jullie dat dan?
Hij kust Yolanthe ook en dat vind ik ook vervelend, want ik zou dat maar al te graag willen....
bully
 bully - zondag 30 mei 2010 - 01:33   quote  deeplink  
of sulejmani een mislukking is zal nog moeten blijken.
voorlopig speeld hij nog paar jaartjes bij ons ajax.
denk dat je hem pas mislukking kan noemen als hij dan weg gaat en nog steeds niet heefd gepresteerd.
we hebben allemaal bij heerenveen kunnen zien en ook soms bij ajax dat hij echt wel kan voetballen.
persoonlijk vergelijk ik hem dan ook niet met een speler zoals sno waarvan iedereen weet dat hij het nooit red bij ajax.
ik heb nog wel de hoop dat hij nog voor ons gaat schitteren.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 30 mei 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 - 20:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hij kust Yolanthe ook en dat vind ik ook vervelend, want ik zou dat maar al te graag willen....
haha, wie niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani op ''10''

0.0105478