|
|
afcadavid
|
|
|
Ajax is volgens het Roemeense Sport dichtbij het aantrekken van Adrian Mutu. De aanvaller staat ook in de belangstelling van het Turkse Fenerbahçe, maar volgens zaalwaarnemer Gigi Becali geeft de Roemeen de voorkeur aan een verblijf in Amsterdam.
Fiorentina zou ondertussen al rond zijn met Fenerbahçe, maar de Roemeens international heeft weinig trek om in Turkije te gaan voetballen. Momenteel zit Mutu een schorsing uit tot oktober en hij zal dus voorlopig niet kunnen acteren voor zijn nieuwe werkgever.
In de hoofdstad van Nederland zijn ze wel gewend om met Roemenen te werken. In het verleden waren onder andere Christian Chivu, Bogdan Lobont en George Ogâraru actief bij de Amsterdammers. Mocht Ajax het lukken om de Roemeens international vast te leggen, dan zal het als verrassend mogen worden beschouwd.
http://www.soccernews.nl/news/90452 |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
er is hier al ee topic voor |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
maar voor de rest een lekkere spler met eengoed historie alleen geen discipline |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Lekkere stad voor hem, kan hij zich helemaal vol snuiven... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
afcadavid is topic voor transfers... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar mutu dan.. Tsja is zou hem graag zien.. denk dat jol een harde trainer kan zijn.. |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
wat heb je nou aan zo'n speler? |
|
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
Het is een speler die echt fenomenaal kan zijn wanneer deze jonge in vorm is en als jol zo'n jongen goed aan de lijn houd kan het een hele bruikbare speler zijn |
|
|
|
|
dege
|
|
|
weet niet, is toch al 31 en daarbij ook nog enorm duur in salaris. Las al op andere sites dat hij in Turkije 3,5 miljoen per jaar kan verdienen, weet niet of dat verstandig is in de huidige situatie van ajax. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
dege dat wiol dus ook zegge dat ajax een hele hoop spelers denkt kwijt te raken anders doen ze zowiets natuurlijk niet.. mutu is een fantastische speler.. En kan spits spelen? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 11:58 schreef freakie het volgende:dege dat wiol dus ook zegge dat ajax een hele hoop spelers denkt kwijt te raken anders doen ze zowiets natuurlijk niet.. mutu is een fantastische speler.. En kan spits spelen? Ja geweldige speler zolang hij van de grugs afblijft! En is hij niet geschorst!? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
lol opmerkelijk bericht, die gast kan wel voetballen dat is duidelijk.
Als je hem op het rechte pad kan houden, dan is hij zeker een grote aanwinst! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat is hij tot oktober.. Maar je heb gelijk als hij van de drugs afblijft.. alleen mutu is 31 en hij moet toch ooit denken dat dit zijn einde van zijn carriere is.. Mutu zou dus eerder minder voor zijn contract hoeven betalen dan meer.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja maar als ajax slim is zetten ze een clausule in het contract dat hij alleen loon krijgt als hij fit is en niet aan de coke zit |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 11:58 schreef freakie het volgende:dege dat wiol dus ook zegge dat ajax een hele hoop spelers denkt kwijt te raken anders doen ze zowiets natuurlijk niet.. mutu is een fantastische speler.. En kan spits spelen? ajax hoeft niet direct bang te zijn om spelers kwijt te raken, alleen denk ik dat ajax een stuk verstandiger om moet springen met het geld en dat zie je toch wel duidelijk terug met hoe ajax de laatste tijd met alles om gaat. Het is eindelijk rustig na veel rumoerige jaren, complimenten voor ajax hoe het er nu voor staat en ik hoop dat het nog even zo door mag gaan.
Maar om op Mutu terug te keren, misschien voor minder salaris en inderdaad iets in het contract laten opnemen dat hij alleen betaald krijgt indien hij fit is en van de drugs afblijft, zoniet zeg ik, lekker vanaf blijven. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou dege heb t niet over spelers zoals suarez enzo maar onnodige spelers moeten wel weg als die niet weggaan kan ajax ook niets aantrekken.. Dan denk ik dat ajax er zeker van is dat bijvoorbeeld: pantelic en/of ema weggaan.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik denk dat je voor 3,5 miljoen euro veel betere niet geschorste of drugsverslaafte spelers kan kopen. zouden we anders lukaku niet gewoon kunnen halen voor dat geld aan salaris. dan weet je teminste zeker dat je een goed presterende speler in huis hebt die kun je later ook nog door verkopen met grote winst. wat helemaal goed zou zijn is je concentreren op eigen jeugd maar dan heb je natuurlijk geen directe vervanger voor pantelic als hij weg gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 april 2010 door ajaxamsterdam4ever -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajaxamsterdam4ever die 3.5 is natuurlijk belachelijk hij verdient nu zoveel maar is 31 en zou genoegen moeten nemen met minder onder andere door zijn leeftijd en imago |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
uhh bij fenerbahçe is hem dat salaris aangeboden. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
mutu naar ajax...mooi hoor....wel listig in amsterdam met al z'n drugsmogelijkheden.....hoop maar dat er dan geen gefrusteerde spelers (van de bank..) met 'm mee gaan doen als ie een keertje gaat stappen en (weer) in de fout gaat....we 'll see!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: precies... laat hem lekker daar heen gaan... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mutu, gelijk halen. zal het naar ze zin hebben in amsterdam. (lekker feesten) lees snuiven. en dan zou ik reis ook gelijk halen bij psv. dat zouden goede vrienden kunnen zijn denk ik. jammer dat george best en maradonna te oud zijn. paul gascoine, nog zo een. effe serieus, dat soort gasten leven niet voor hun sport. dat zou je op sportieve gronden niet moeten willen. talent is leuk, maar die jongen heeft een structureel probleem. en denk dat ie alleen maar voor onbalans in je elftal zorgt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
heeft fenerbace dat bevestigd? nee he? dus even in het kort.. JE DENKT DAT MUTU DAAR ZOVEEL VERDIENT .. Als hij daar egt zo veel verdient ajaxamsterdam4ever dan mag hij inderdaad daar voetballen van mij.. maar als we het over suarez hebben dan hebben we het toch ook niet alleen over swalbes?! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:39 schreef freakie het volgende:heeft fenerbace dat bevestigd? nee he? dus even in het kort.. JE DENKT DAT MUTU DAAR ZOVEEL VERDIENT .. Als hij daar egt zo veel verdient ajaxamsterdam4ever dan mag hij inderdaad daar voetballen van mij.. maar als we het over suarez hebben dan hebben we het toch ook niet alleen over swalbes?! Die Turken betalen over het algemeen stukken meer. zie Roberto Carlos... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja over het algemeen ja... Wil niet zeggen dat ze dat nu ook doen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja over het algemeen ja... Wil niet zeggen dat ze dat nu ook doen.. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Hou nou toch op joh!!! Weet je wel wat die gast voor salaris gaat vragen??!! Denk je nou echt dat hij gaat voetballen voor minder dan een miljoen waar hij ook nog eens 65% belasting ofzo moet betalen??!! Natuurlijk niet. Ik bestel er wel een zoutfabriek bij om dit te ontkrachten. Nog ff en ze gaan ons vertellen dat ze bezig zijn met Shevchenko als opvolger voor Pantelic... kappen nou... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sander je kan het overdrijven zeg niet dat hij voor minder dan een mil wil voetballen.. En zowiezo het eerste seizoen kan hij niet al te veel verdienen als hij niet speelt..
En deze beste mutu heeft een slechte reputatie dus clubs staan ook niet in de rij en hij zou toch een club moeten vinden.. Dus zou hij automatisch niet meer of miss wel minder moeten gaan verdienen dat wil zegge miss 2 mil.. En sanderS t zou dus inderdaad zo zijn dat mutu opvolger van pantelic word op dat moment maar trezeguet die is bij veel clubs best gewilt en zijn reputatie is goed...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Freakie... ik ben de eerste die een gat in de lucht springt wanneer Mutu naar AJAX komt. Al is het alleen al omdat hij makkelijk tegen PSV scoort ;-).
Maar goed, ik heb er weinig vertrouwen in.
Trezequet is inderdaad ook heel goede speler.... ben ik al fan van sinds zijn 18de. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja sanderS ik zie het ook niet gebeuren.. Alleen oven voor de duidelijkheid.. Stam die is ook gekomen naar ajax.. en was ook een topspeler.. En ik dacht dat ajax het tegen fiorentina het ook erg goed deed vorig jaar.. dus een mutu is best mogelijk.. als er een hoop troep weggaan en pantelic na dit seizoen vertrekt is de ruimte in het salaris weer beter.. Ik heb er dus ook weinig vertrouwen in maar hier is het ALS..
Trezeguet is een prachtige speler.. alleen de ster speler van het team en word op handen gedragen en zou het bij een ander team denk ik niet meer zo goed doen.. Een publiekslieveling zijn is makkelijker zijn dan een uitgekotste speler.. En dat speelt ook fijner.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
mocht mutu naar ajax gaan dan hebben we een topspeler met een goede historie qua clubs ik geloof dat hij weet op welke plek je moet staan en wanneer je daar moet staan kan er zo 30 inschuiven voor ons suarez nog 30 de jong nog 20 hier en daar wat goals en dan halen we die 122 goals wel ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We hebben Eriksen en Lodeiro, laten we daarmee doorgaan zeg ik....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja dat zijn geen ervaren spitsen.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:39 schreef freakie het volgende:heeft fenerbace dat bevestigd? nee he? dus even in het kort.. JE DENKT DAT MUTU DAAR ZOVEEL VERDIENT .. Als hij daar egt zo veel verdient ajaxamsterdam4ever dan mag hij inderdaad daar voetballen van mij.. maar als we het over suarez hebben dan hebben we het toch ook niet alleen over swalbes?! even rustig joh. ik heb dat ergens gelezen man. je hoeft niet gelijk zo hyper te doen ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
doe best rustig hoor... Valt niet van mijn tekst af te lezen maar ben t wel... |
|
|
|
|
Afca Rein
|
|
|
Even voor de duidelijkheid!! Mutu is een spits!! zie hier mensen reageren, en zeggen dat we Eriksen en Lodeiro al hebben!! Die spelen dus op een iets andere positie!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12049
Mutu heeft geen zin in Turkije maar wel oren naar Ajax 26-04-10
Ajax is van plan om Adrian Mutu te contracteren, als we het Roemeense SPORT tenminste mogen geloven. Ook Fenerbahce schijnt geïnteresseerd te zijn in de spits, maar Mutu heeft geen zin om in Turkije te ballen. De aanvaller is geschorst tot oktober vanwege dopinggebruik en mag vertrekken van Fiorentina. Bij Fenerbahce zou Mutu 3,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen. De zaakwaarnemer van de 31-jarige spits zegt in de Sport echter dat zijn cliënt geen zin heeft in Turkije maar wel oren heeft naar Amsterdam. Wij nemen dit bericht met een korreltje, of een pak, zout, maar Mutu in een Ajax-shirt is zeker een interessante gedachte.
Hij wilt liever naar Ajax dan naar Fenerbahce, dat is ook zo'n beetje voor het eerst :P |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
Ajax kan mogelijke komst Mutu vergeten [Gerucht] Ajax zal zich komende zomer niet gaan versterken met Adrian Mutu. Dat meldt RAI. Mogelijk zal een nog onbekende club uit de Major Soccer League de nieuwe werkgever worden van de Roemeen, die tevens werd gelinkt aan Fenerbahçe. Fiorentina is op de hoogte van de belangstelling vanuit de Verenigde Staten. Ook clubs uit Saudi-Arabië en Qatar zouden de aanvaller volgen. Mutu geeft de voorkeur aan een avontuur bij een club buiten Europa |
|
|
|