|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
FC Groningen - Ajax (0 - 2) Ajax - FC Groningen (3 - 0) ----5-0 Ajax - RKC Waalwijk (4 - 1) RKC Waalwijk - Ajax (1 - 5) ----9-2 PSV - Ajax (4 - 3) Ajax - PSV (4 - 1) ----------------------7-5 Ajax - Sparta (0 - 0) Sparta - Ajax (0 - 3) ----------------3-0 Heracles - Ajax (0 - 3) Ajax - Heracles (4 - 0) ------------7-0 Ajax - NAC (6 - 0) NAC - Ajax (1 - 1) ----------------------7-1 VVV-Venlo - Ajax (0 - 4) Ajax - VVV-Venlo (7 - 0) ----------11-0 Ajax - ADO Den Haag (3 - 0) ADO Den Haag - Ajax (0 - 1) ----4-0 Roda JC - Ajax (2 - 2) Ajax - Roda JC (4 - 0) --------------6-2 Ajax - Willem II (4 - 0) Willem II - Ajax (0 - 2) ----------6-0 AZ - Ajax (2 - 4) Ajax - AZ (1 - 0)------------------------ 5-2 Ajax - Feyenoord (5 - 1) Feyenoord - Ajax (1 - 1) ----------6-2 + beker = (12-3) LOL XD FC Twente - Ajax (1 - 0) Ajax - FC Twente (3 - 0) ----------3-1 Ajax - Heerenveen (5 - 1) Heerenveen - Ajax (0 - 2) --------7-1 Vitesse - Ajax (1 - 5) Ajax - Vitesse (4 - 0) --------------9-1 FC Utrecht - Ajax (2 - 0) Ajax - FC Utrecht (4 - 0) --------4-2 Ajax - NEC (3 - 0) Nec - Ajax (1 - 4) -------------------------7-1
Twente met teveel geluk toch kampioen geworden, maar Ajax dat verschrikkelijk mooi en dapper voetbal heeft gespeeld!!
Oké, kom maar op met je babbels! (niet ajacieden)
Ja jullie zien het goed, die laatste rij zijn de totaalscores van het seizoen! Noem maar 1 team die het beter heeft gedaan onderling?
Heerlijk toch?
Met een opgeheven hoofd gaan we door met trainen, want Donderdag wacht feyenoord ons op in de kuip. Als we daar de beker hebben opgehaald, dan kan het feest beginnen in de ArenA!!
IK HOOP JULLIE ALLEMAAL TE ZIEN DONDERDAG IN DE FEEST-TEMPEL VAN AMSTERDAM, BEKER=ONS!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 13:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:FC Groningen - Ajax (0 - 2) Ajax - FC Groningen (3 - 0) ----5-0 Ajax - RKC Waalwijk (4 - 1) RKC Waalwijk - Ajax (1 - 5) ----9-2 PSV - Ajax (4 - 3) Ajax - PSV (4 - 1) ----------------------7-5 Ajax - Sparta (0 - 0) Sparta - Ajax (0 - 3) ----------------3-0 Heracles - Ajax (0 - 3) Ajax - Heracles (4 - 0) ------------7-0 Ajax - NAC (6 - 0) NAC - Ajax (1 - 1) ----------------------7-1 VVV-Venlo - Ajax (0 - 4) Ajax - VVV-Venlo (7 - 0) ----------11-0 Ajax - ADO Den Haag (3 - 0) ADO Den Haag - Ajax (0 - 1) ----4-0 Roda JC - Ajax (2 - 2) Ajax - Roda JC (4 - 0) --------------6-2 Ajax - Willem II (4 - 0) Willem II - Ajax (0 - 2) ----------6-0 AZ - Ajax (2 - 4) Ajax - AZ (1 - 0)------------------------ 5-2 Ajax - Feyenoord (5 - 1) Feyenoord - Ajax (1 - 1) ----------6-2 FC Twente - Ajax (1 - 0) Ajax - FC Twente (3 - 0) ----------3-1 Ajax - Heerenveen (5 - 1) Heerenveen - Ajax (0 - 1) --------6-2 Vitesse - Ajax (1 - 5) Ajax - Vitesse (4 - 0) --------------9-1 FC Utrecht - Ajax (2 - 0) Ajax - FC Utrecht (4 - 0) --------4-2 Ajax - NEC (3 - 0) Nec - Ajax ( ? ) -------------------------? Oké, kom maar op met je babbels! (niet ajacieden) Ja jullie zien het goed, die laatste rij zijn de totaalscores van het seizoen! Noem maar 1 team die het beter heeft gedaan onderling? Heerlijk toch? geweldig hoor;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Zou jij die van jouw cluppie er even op willen zetten? :) nee he?
Ach, hier kan niemand omheen,kampioen of niet--> prachtig gewoon! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Blijft pijnlijk voor de rest!
2e in Jol's 1e seizoen als trainer is klasse! enne....we hebben nog een mini-kansje! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Precies, het is nog niet afgelopen. De dubbel is nog steeds mogelijk. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik durf dat te beweren, vroeger waren wij de heersers van europa. nu zijn we europees niets meer, en volgens henk zal het nederlandse voetbal nooit meer echt de dienst uit maken in europees verband... :( |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
mooi rijtje ;) t gaat alleen wel om de punten he? en dat uuh is toch nog 1tje minder tjah das dan wel jammer |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 14:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Zou jij die van jouw cluppie er even op willen zetten? :) nee he? Ach, hier kan niemand omheen,kampioen of niet--> prachtig gewoon! ik heb nooit geroepen dat wij de beste zijn.
maaar.....................als je toch de beste bent waar zijn de andere listjes knvb beker en EL? |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Ik heb op geen enkel forum gelezen dat jullie vooral na de winterstop niet goed voetballen, maar verwijzend naar de titel van dit topic. Je bent de beste als je na volgende week bovenaan staat in de competitie. Mocht Twente bij NAC winnen is er toch 1 betere. |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 13:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:FC Groningen - Ajax (0 - 2) Ajax - FC Groningen (3 - 0) ----5-0 Ajax - RKC Waalwijk (4 - 1) RKC Waalwijk - Ajax (1 - 5) ----9-2 PSV - Ajax (4 - 3) Ajax - PSV (4 - 1) ----------------------7-5 Ajax - Sparta (0 - 0) Sparta - Ajax (0 - 3) ----------------3-0 Heracles - Ajax (0 - 3) Ajax - Heracles (4 - 0) ------------7-0 Ajax - NAC (6 - 0) NAC - Ajax (1 - 1) ----------------------7-1 VVV-Venlo - Ajax (0 - 4) Ajax - VVV-Venlo (7 - 0) ----------11-0 Ajax - ADO Den Haag (3 - 0) ADO Den Haag - Ajax (0 - 1) ----4-0 Roda JC - Ajax (2 - 2) Ajax - Roda JC (4 - 0) --------------6-2 Ajax - Willem II (4 - 0) Willem II - Ajax (0 - 2) ----------6-0 AZ - Ajax (2 - 4) Ajax - AZ (1 - 0)------------------------ 5-2 Ajax - Feyenoord (5 - 1) Feyenoord - Ajax (1 - 1) ----------6-2 FC Twente - Ajax (1 - 0) Ajax - FC Twente (3 - 0) ----------3-1 Ajax - Heerenveen (5 - 1) Heerenveen - Ajax (0 - 1) --------6-2 Vitesse - Ajax (1 - 5) Ajax - Vitesse (4 - 0) --------------9-1 FC Utrecht - Ajax (2 - 0) Ajax - FC Utrecht (4 - 0) --------4-2 Ajax - NEC (3 - 0) Nec - Ajax ( ? ) -------------------------? Oké, kom maar op met je babbels! (niet ajacieden) Ja jullie zien het goed, die laatste rij zijn de totaalscores van het seizoen! Noem maar 1 team die het beter heeft gedaan onderling? Heerlijk toch? Duidelijke cijfers lijkt me.. Heerenveen-Ajax 0-2 trouwens (laatste minuut Suárez 0-2) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ja dat was echt een Dramawedstrijd ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Was inderdaad zo! Ik pas 'm gelijk ff aan, is weer een goaltje extra!
Bedankt voor je scherpte! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 20:25 schreef sebbe1 het volgende:Ik heb op geen enkel forum gelezen dat jullie vooral na de winterstop niet goed voetballen, maar verwijzend naar de titel van dit topic. Je bent de beste als je na volgende week bovenaan staat in de competitie. Mocht Twente bij NAC winnen is er toch 1 betere. Totaalscore Ajax - Twente: 3-1 lijkt me duidelijk wie dan de beste is?
Ja, jij wil zeggen dat je over een heel seizoen moet kijken, maar zoals mijn eerdere bericht al zegt: ONDERLING. Want anders moet je kijken over de startdata van de eredivisie, dan zijn wij sowieso de beste!
Zie je het nou gewoon niet? OF WIL JE HET SOMS NIET ZIEN??? Ajax is weer het beste team van de eredivisie, cijfers liegen niet. De beste wordt niet automatisch 1e he? Dat staat ook nergens! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Groningen, Sparta, Heracles, Vvv, Ado, Willem II en NEC hebben zelfs niet eens tegen ons weten te scoren dit seizoen! Dat zijn 7 v/d 17 teams die 0 goals hebben gemaakt tegen Ajax in 180+ minuten voetbal!
Ik kan nog wel meer statistieken gaan tonen, maar het is volgens mij duidelijk dat Ajax de beste is!
Groeten! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Altijd prijs in de k.. Leuk statestieken maar als twente 1ste staat hebben zij dus ook leuk lijstje.. Minder doelpunten maar wel beter gedaan.. En fc utrechters zeggen dan.. WAAR HEBBEN WE HET LATEN LIGGEN?? JUISSSTT IN UTRECHT.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 15:43 schreef freakie het volgende:Altijd prijs in de k.. Leuk statestieken maar als twente 1ste staat hebben zij dus ook leuk lijstje.. Minder doelpunten maar wel beter gedaan.. En fc utrechters zeggen dan.. WAAR HEBBEN WE HET LATEN LIGGEN?? JUISSSTT IN UTRECHT.. Snap het denk niet helemaal? Waarom zeggen fc utrechters dat? Bedoelde je dat wij dat zeggen misschien?
Verklaar je nader freakie. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik wil er geen topic over openen want vind dat een beetje makkelijk (als iemand het wel nodig vind ook prima)
Maar wie vinden jullie de speler van het jaar??
Ik vind het zo makkelijk om te zeggen dat het Suarez is. Natuurlijk is hij verschrikkelijk goed en belangrijk.
Maar het probleem was de laatste jaren de verdeging en niet de aanval. Is Maarten Stekelenburg niet gewoon de aller belangrijkste gebleken dit jaar???
Hij pakt echt punten dit jaar voor AJAX. Kijk de beginfase tegen Twente thuis en PSV thuis. Ook in andere wedstrijden en met name tegen de mindere goden zoals in de beker tegen AGOVV en Dordrecht pakte hij echt geweldige ballen.
Als je zo weinig tegen krijgt en zo vaak de 0 houdt ben je wel Echt goed hoor!! ( ik ben overgens zelf keeper dus kijk er misschien niet heel erg objectief naar ) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee heb een vriend die is voor fc utrecht en die zegt dat xD
Ps. sanderS heel goed dat je dan niet zomaar weer een topic opent!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 16:14 schreef SanderS het volgende:Ik wil er geen topic over openen want vind dat een beetje makkelijk (als iemand het wel nodig vind ook prima) Maar wie vinden jullie de speler van het jaar?? Ik vind het zo makkelijk om te zeggen dat het Suarez is. Natuurlijk is hij verschrikkelijk goed en belangrijk. Maar het probleem was de laatste jaren de verdeging en niet de aanval. Is Maarten Stekelenburg niet gewoon de aller belangrijkste gebleken dit jaar??? Hij pakt echt punten dit jaar voor AJAX. Kijk de beginfase tegen Twente thuis en PSV thuis. Ook in andere wedstrijden en met name tegen de mindere goden zoals in de beker tegen AGOVV en Dordrecht pakte hij echt geweldige ballen. Als je zo weinig tegen krijgt en zo vaak de 0 houdt ben je wel Echt goed hoor!! ( ik ben overgens zelf keeper dus kijk er misschien niet heel erg objectief naar ) Enoh of De Jong! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 16:20 schreef freakie het volgende:Nee heb een vriend die is voor fc utrecht en die zegt dat xD Ps. sanderS heel goed dat je dan niet zomaar weer een topic opent!! MMmmm.... lekker belangrijk dan! Ik dacht dat je met een serieus onderwerp aankwam, maar niet dus! Ciao! Wij zijn de beste! XD |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 16:14 schreef SanderS het volgende:Ik wil er geen topic over openen want vind dat een beetje makkelijk (als iemand het wel nodig vind ook prima) Maar wie vinden jullie de speler van het jaar?? Ik vind het zo makkelijk om te zeggen dat het Suarez is. Natuurlijk is hij verschrikkelijk goed en belangrijk. Maar het probleem was de laatste jaren de verdeging en niet de aanval. Is Maarten Stekelenburg niet gewoon de aller belangrijkste gebleken dit jaar??? Hij pakt echt punten dit jaar voor AJAX. Kijk de beginfase tegen Twente thuis en PSV thuis. Ook in andere wedstrijden en met name tegen de mindere goden zoals in de beker tegen AGOVV en Dordrecht pakte hij echt geweldige ballen. Als je zo weinig tegen krijgt en zo vaak de 0 houdt ben je wel Echt goed hoor!! ( ik ben overgens zelf keeper dus kijk er misschien niet heel erg objectief naar ) SIEM DE JONG is gwn topgozer kwam van de bank/tribune en speelde zo iedereen eruit en in een paar wedstrijden al 10 goals echt klasse ! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 15:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Groningen, Sparta, Heracles, Vvv, Ado, Willem II en NEC hebben zelfs niet eens tegen ons weten te scoren dit seizoen! Dat zijn 7 v/d 17 teams die 0 goals hebben gemaakt tegen Ajax in 180+ minuten voetbal! Ik kan nog wel meer statistieken gaan tonen, maar het is volgens mij duidelijk dat Ajax de beste is! Groeten! plus nog 3 teams die maar 1 keer wisten te scoren edit:4 teams
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door sjakiepakie -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zondag word duidelijk wie de beste is in de competitie. Als Twente wint hebben ze meer punten dan Ajax en zijn zij de terechte kampioen, MAAR TWENTE WINT NIET EN AJAX SPEELT MINIMAAL GELIJK, DUS ZIJN WIJ DE BESTE............... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 15:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Totaalscore Ajax - Twente: 3-1 lijkt me duidelijk wie dan de beste is? Ja, jij wil zeggen dat je over een heel seizoen moet kijken, maar zoals mijn eerdere bericht al zegt: ONDERLING. Want anders moet je kijken over de startdata van de eredivisie, dan zijn wij sowieso de beste! Zie je het nou gewoon niet? OF WIL JE HET SOMS NIET ZIEN??? Ajax is weer het beste team van de eredivisie, cijfers liegen niet. De beste wordt niet automatisch 1e he? Dat staat ook nergens! Cijfers liegen inderdaad niet.De beste staat op nr 1.Nummer twee heeft de eerste plaats verloren en is dus niet de beste. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 22:27 schreef voetballer55 het volgende:[..] Cijfers liegen inderdaad niet.De beste staat op nr 1.Nummer twee heeft de eerste plaats verloren en is dus niet de beste. Wij hebben de eerste plaats nog niet verloren... nog 1 ronde zondag... |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
1 TWE 33 83 2 AJA 33 82 3 PSV 33 77 4 AZ 33 61 5 FEY 33 60 6 HER 33 53 7 UTR 33 52 8 GRO 33 46 9 NAC 33 46
Dit zijn de enige statistieken die bepalen of je de beste bent. Twente heeft het toch nog net iets beter gedaan! :-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 15:13 schreef R!ck het volgende:mooi rijtje ;) t gaat alleen wel om de punten he? en dat uuh is toch nog 1tje minder tjah das dan wel jammer liever 2de met mooi aantrekkelijk voetbal dan 1ste met ANTI VOETBAL... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mmm ze zeggen altijd FC Suarez maar als ik zo alles op een rijtje zet ken je beter zeggen FC Ruiz...
kijk het aantal doelpunten van suarez en ruiz haal die van het totaal af en kijk wat er dan over blijft... betekent gewoon dat wij suarez niet meer perse nodig zijn om te scoren.. en dat twente absoluut niet zonder ruiz kan omdat er bijna geen scorend vermogen verder is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 09:05 schreef Koos-C het volgende:1 TWE 33 83 2 AJA 33 82 3 PSV 33 77 4 AZ 33 61 5 FEY 33 60 6 HER 33 53 7 UTR 33 52 8 GRO 33 46 9 NAC 33 46 Dit zijn de enige statistieken die bepalen of je de beste bent. Twente heeft het toch nog net iets beter gedaan! :-) Nee, sorry, zoals ik al eerder aangaf, de beste staat niet altijd bovenaan!
Oké, Twente heeft één punt meer, maar Ajax speelt beduidend beter voetbal en zoals tegen Sparta thuis (0-0) heeft Ajax gewoon heel veel pech gehad! Meer dan 40 doelpogingen! (Twente heeft daar 8 wedstrijden voor nodig) Steeds met 0-1, 1-2, 1-0 of 2-1 winnen, zegt eigenlijk dat je steeds op het randje wint, dat heeft Ajax zelden dit seizoen en Twente zelden niet!
Dat Twente 1e staat kan ik niet ontkennen, maar Ajax is toch echt de beste, met meer pech dan Twente!
Je kan mij oprollen als we Zondag 1-1 spelen en Twente 1-0 verliest! Want dan is Ajax opeens wel de beste in jullie ogen? Kom op zeg, snap nou maar wat ik bedoel! Deze cijfers zijn om van te genieten en niet om anderen af te vallen, ik vind het heel knap bijvoorbeeld hoeveel punten Twente, Psv en Feyenoord hebben gehaald met dit voetbal, maar ik ben echt van mening dat Ajax (onderling) de beste is dit seizoen!
Goedemorgen trouwens! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Goddamn..... YOU ARE SOOOOOOO RIGHT!!
Cheers mate! |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 09:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Nee, sorry, zoals ik al eerder aangaf, de beste staat niet altijd bovenaan! Oké, Twente heeft één punt meer, maar Ajax speelt beduidend beter voetbal en zoals tegen Sparta thuis (0-0) heeft Ajax gewoon heel veel pech gehad! Meer dan 40 doelpogingen! (Twente heeft daar 8 wedstrijden voor nodig) Steeds met 0-1, 1-2, 1-0 of 2-1 winnen, zegt eigenlijk dat je steeds op het randje wint, dat heeft Ajax zelden dit seizoen en Twente zelden niet! Dat Twente 1e staat kan ik niet ontkennen, maar Ajax is toch echt de beste, met meer pech dan Twente! Je kan mij oprollen als we Zondag 1-1 spelen en Twente 1-0 verliest! Want dan is Ajax opeens wel de beste in jullie ogen? Kom op zeg, snap nou maar wat ik bedoel! Deze cijfers zijn om van te genieten en niet om anderen af te vallen, ik vind het heel knap bijvoorbeeld hoeveel punten Twente, Psv en Feyenoord hebben gehaald met dit voetbal, maar ik ben echt van mening dat Ajax (onderling) de beste is dit seizoen! Goedemorgen trouwens! :) Goedemorgen!
Maar toch vind ik dat degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat, de terechte kampioen is.
Ajax heeft het natuurlijk ook wel aan zichzelf te danken dat het met zoveel goals voor, en zo weinig tegen, toch niet bovenaan staat...
Als je zo degelijk bent (zoals Twente) dat ej wekelijks wedstrijden met 1 doelpunt verschil kan winnen, dan ben je ook goed hoor!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Twente heeft het uitstekend gedaan tot nu toe.. nu moeten wij alleen nog even zondag afwachten of ons uitstekende voetbal genoeg is. Mocht Twente zondag winnen dan hebben ze dit seizoen maar 2 wedstrijden verloren. Dat is zeer knap en dan ben je terecht de kampioen omdat je aan het eind bovenaan staat. Normaal gesproken zouden onze punten genoeg zijn voor een kampioenschap, helaas is dit seizoen enorm gek en spannend tegelijkertijd. We wachten af.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Trouwens lekker bericht op AFCA
op 2 mei gaat het Leidseplein om 12:00 uur dicht en op 6 mei om 16:00 uur...
Alsof dat de enige plek in Amsterdam is waar je lekker een biertje kan happen... Rembrandtplein, Zeedijk, Wallen, etc... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
gewoon met z'n allen op het centraal verzamelen! Hahaha....kan je lachen!
Het liefst 100.000 man in Ajaxkleding! Ik ben voor! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 10:16 schreef FsideVak129 het volgende:Twente heeft het uitstekend gedaan tot nu toe.. nu moeten wij alleen nog even zondag afwachten of ons uitstekende voetbal genoeg is. Mocht Twente zondag winnen dan hebben ze dit seizoen maar 2 wedstrijden verloren. Dat is zeer knap en dan ben je terecht de kampioen omdat je aan het eind bovenaan staat. Normaal gesproken zouden onze punten genoeg zijn voor een kampioenschap, helaas is dit seizoen enorm gek en spannend tegelijkertijd. We wachten af.... Hier sluit ik me als Feyenoorder volledig bij aan. Voetballend maakt ajax de beste indruk, maar Twente is heel erg degelijk en erg stabiel. 2 Keer verliezen per seizoen is knap! Mocht Twente kampioen worden, dan is dat zeker niet onverdiend! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Daar gaat dit hele topic ook niet over Koos-C, het is knap ja van Twente, maar ik heb juist een lijst met uit en thuiswedstrijden gepost om te laten zien dat we beter dan iedereen zijn! Twente kampioen oké, maar dan zijn ze niet de beste.... |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 09:15 schreef nummer10 het volgende:mmm ze zeggen altijd FC Suarez maar als ik zo alles op een rijtje zet ken je beter zeggen FC Ruiz... kijk het aantal doelpunten van suarez en ruiz haal die van het totaal af en kijk wat er dan over blijft... betekent gewoon dat wij suarez niet meer perse nodig zijn om te scoren.. en dat twente absoluut niet zonder ruiz kan omdat er bijna geen scorend vermogen verder is eerijk gezegt lijkt het alsof suarez beter speelt met een slecht ajax en slechter speelt met een goed ajax |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 14:37 schreef sjakiepakie het volgende:[..] eerijk gezegt lijkt het alsof suarez beter speelt met een slecht ajax en slechter speelt met een goed ajax Dat is alleen de laatste weken zo, omdat het hele team goed draait, lijkt het net alsof Suarez niet in vorm is, maar hij doet zoveel in het veld wat velen niet eens opvalt!
Tegen feyenoord speelde niemand echt goed, ja De Jong, maar daar was Suarez ook niet echt goed, dus ook met een "slecht" Ajax (haha 2-0 tegen feye is slecht!), speelt Suarez soms "slecht". |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Altijd prijs in de k? Dan is ajax het beste op grond van de goals voor en tegen.. Niet op de ranglijst.. want dan is twente de beste.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
TWENTE IS NIET BETER DAN AJAX, ze hebben alleen door veel geluk meer punten!
Ja, ze staan bovenaan, maar nee, ze waren dit seizoen niet beter dan Ajax!
Lees dit even rustig en denk even logisch na: Twente staat bovenaan met 1 punt meer dan Ajax. Twente heeft dit seizoen veel geluksoverwinningen behaald. Ajax heeft tegen iedereen beter gespeeld onderling, Twente zeker niet! Twente wordt waarschijnlijk kampioen. Ajax heeft tegen Sparta 46 doelpogingen gedaan en Sparta 3 bij Ajax, een pechdag voor Ajax dus. Dus als er 1 van de 46 pogingen wel in was gegaan, dan zei nu iedereen: AJAX IS DE BESTE? Kom op nou man, begrijp de titel, er is geen team of supporter van een andere eredivisieclub die kan zeggen dat ze het dit seizoen beter hebben gedaan (onderling) dan wij!
Moet ik de titel aanpassen anders? Zucht! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 15:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Groningen, Sparta, Heracles, Vvv, Ado, Willem II en NEC hebben zelfs niet eens tegen ons weten te scoren dit seizoen! Dat zijn 7 v/d 17 teams die 0 goals hebben gemaakt tegen Ajax in 180+ minuten voetbal! Ik kan nog wel meer statistieken gaan tonen, maar het is volgens mij duidelijk dat Ajax de beste is! Groeten! 1170 minuten geen tegengoal is best netjes dacht ik zo! Thuis maar 4 goals tegen in een heel seizoen? Yup, das een nieuw record! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Leuk allemaal altijd prijs in de k.. Onderling heeft geen team het beter gedaan.. maar dat boeit helemaal niks.. we hebben er gewoon 1 niet gewonnen.. Dat je bij sparta met 46 doelpogingen niet wint is AJAX zijn schuld.. Dan hadden we WEL moeten scoren dat is niet gelukt dus geen pech dag maar op die dag niet scherp genoeg.. Twente is op basis van punten de beste en dat is wat telt hoe je het ook went of keert..
In de eerste competitie helft hebben wij het laten liggen.. Jammer maar helaas..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
FC Twente 1 - 1 (1 - 1) PSV ADO Den Haag 0 - 1 (0 - 0) FC Twente '61 Nkufo FC Twente 2 - 1 (2 - 0) RKC Waalwijk Feyenoord 1 - 1 (0 - 0) FC Twente '74 Nicky Kuiper FC Twente 3 - 2 (1 - 1) FC Utrecht '90+ Ruiz FC Twente 2 - 1 (2 - 1) VVV-Venlo FC Twente 3 - 2 (1 - 0) AZ '90+ Nkufo Roda JC 1 - 2 (0 - 2) FC Twente FC Twente 1 - 0 (0 - 0) Ajax FC Twente 1 - 0 (0 - 0) Vitesse '85 Ruiz N.E.C. 3 - 4 (3 - 3) FC Twente '88 Ruiz FC Utrecht 0 - 0 (0 - 0) FC Twente FC Groningen 0 - 0 (0 - 0) FC Twente Ajax 3 - 0 (1 - 0) FC Twente Demy de Zeeuw 23' Marko Panteliæ 45' Dennis Rommedahl 74' Vitesse 1 - 2 (0 - 0) FC Twente '82 Ruiz '90+ Stam FC Twente 1 - 0 (0 - 0) Willem II FC Twente 2 - 1 (1 - 0) N.E.C. '86 Ruiz RKC Waalwijk 0 - 1 (0 - 0) FC Twente '70 Perez PSV 1 - 1 (0 - 0) FC Twente '73 Nkufo FC Twente 2 - 0 (0 - 0) sc Heerenveen Cheik Tioté 70' Luuk de Jong 90' AZ 1 - 0 (1 - 0) FC Twente
Tel ze zelf maar! Adios! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee hoef toch geen doelpunten te tellen?? Waaaaar slaat dat op?.. Onderling met twente staan we gelijk dat is wat ik zie.. en voor de rest hebben ze maar bar weinig laten liggen en 1 minder verloren.. PUNT want doelpunten tellen niet op het einde.. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
@Freakie, doelpunten kunnen wel degelijk tellen op het einde, namelijk bij een gelijke stand in punten.. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: ik zeg ook niet dat jullie de eerste plaats verloren hebben.
ik zeg dat de nummer twee de eerste plaats verloren heeft.
En of dat nou komt doordat nr geluk gehad heeft of beter was of weet ik wat de nummer twee heeft kans gehad op de eerste plaats. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 17:33 schreef freakie het volgende:Nee hoef toch geen doelpunten te tellen?? Waaaaar slaat dat op?.. Onderling met twente staan we gelijk dat is wat ik zie.. en voor de rest hebben ze maar bar weinig laten liggen en 1 minder verloren.. PUNT want doelpunten tellen niet op het einde.. Laatste keer, ik zeg tog niet dat Twente geen 1e staat? Ajax is de beste dit seizoen, ongeacht de stand! Twente heeft heel veel mazzel gehad, kijk de tabel die ik hiervoor toonde. Daaraan kan je zien hoevaak ze in de laatste minuten met 1 goal verschil winnen. Ajax heeft bijna iedere tegenstander opgerold en dus zijn ze de beste, alleen niet de nr 1 op de ranglijst!
Hoe kom je erbij dat je alle goals moest optellen?? XD Tel zelf maar was meer als kijk zelf maar bedoeld!
Lang verhaal----->Kort, Ajax is de beste, Twente staat eerste!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 19:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Laatste keer, ik zeg tog niet dat Twente geen 1e staat? Ajax is de beste dit seizoen, ongeacht de stand! Twente heeft heel veel mazzel gehad, kijk de tabel die ik hiervoor toonde. Daaraan kan je zien hoevaak ze in de laatste minuten met 1 goal verschil winnen. Ajax heeft bijna iedere tegenstander opgerold en dus zijn ze de beste, alleen niet de nr 1 op de ranglijst! Hoe kom je erbij dat je alle goals moest optellen?? XD Tel zelf maar was meer als kijk zelf maar bedoeld! Lang verhaal----->Kort, Ajax is de beste, Twente staat eerste! niet eerste maar zeker de beste!!!! snap niet dat er hier nog mensen tegenin willen gaan. cijfers spreken voor zich,mits je een betonnen plaat voor je kop hebt! |
|
|
|