|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 16:15 schreef 16mcoach het volgende:[..] FC Twente was allang kampioen geweest als blinde vink beter had gekeken. En wat te zeggen van die wedstrijd Ado-Ajax toch ook verschrikkelijk veel mazzel met dat ene goaltje was ook totaal niet verdiend Maar buiten Amsterdam is heeeeel Nederland voor FC Twente ik kan het begrijpen. Praatjes vullen geen gaatjes en daar zijn de Amsterdammers goed in, maar het brengt niets hoor, en de nuchtere Twentenaren zijn dan ook niet onder de indruk, van het geschreeuw dat Ajax de beste is Hahahahaha, wie wil deze knul even uitleggen dat Twente bijna het hele seizoen op het randje speelt? Weltrusten tukker, droom maar van de titel, morgen heb je voor het eerst een keer een prijs met je cluppie, 1 die wij al 29 keer hebben gewonnen ;) ......ZZzzzzzz |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 15:15 schreef voetballer55 het volgende:[..] strijdbaar (helaas niet altijd) De echte supporters wel ja maar er loopt bij jullie een cluppie rond die hun eigen nest bevuilen,die moet je aanpakken.Ik bedoel dus dat bij de eerste beker wedstrijd Fnoord supporters werden opgepakt in Rdam. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 14:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dat is toch ons kenmerk, arogant? Dus geen probleem, wij zijn zeer zeker van onszelf! Noem jullie kenmerk nu eens? Tot Donderdag, moge de beste winnen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Waarom quote je zonder te quoten? :| |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: ik denk met stomheid geslagen;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
shag onder de enter knop.Sorry |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 18:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Heel eerlijk, Nee! maar de echte fans die blijven en de rest die de ArenA normaal gesproken vult zijn jongeren of bobo's. Bij feyenoord komen veel volwassenen tussen de 25 en 60, die zijn trouw aan de club en daarbuiten hebben ze ook echt niks te doen buiten feyenoord. Best trieste gasten hoor (met alle respect naar de gewone fans). Dus het ligt hem niet zozeer aan de mentaliteit van de supporters, maar meer aan de leeftijd. F-side is gevuld met "volwassenen" en bijvoorbeeld vak-410 zijn meer pubers. Dus de feyenoorders zijn meer trouw aan de club dan Ajacieden. Weet je waar al die woede vandaan komt? ---> 2nd city syndrome. Echt waar, het is pure jaloezie jegens Ajax, kijk de lap tekst van sportdwaas maar weer deze week....zelfde haat/jaloezie! Cheers! ik weet niet wat je bedoelt met trieste gasten. De groep mensen waar ik bij zit hebbennog heel veel andere interesses en hobbys dan alleen Feyenoord. Alleen ze blijven komen ondanks het feit dat het ene rampseizoen het andere opvolgt. natuurlijk is er rivaliteit met ajax en dat alleen omdat ajax wat historie en uitstraling gelijkwaardig of hoger scoort dan Feyenoord. Dat heeft wat mij betreft verder niets met haat of jaloezie te maken. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: daarom is roken op de werkplek verboden;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Haha,je bent nog scherp |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 20:05 schreef voetballer55 het volgende:[..] ik weet niet wat je bedoelt met trieste gasten. De groep mensen waar ik bij zit hebbennog heel veel andere interesses en hobbys dan alleen Feyenoord. Alleen ze blijven komen ondanks het feit dat het ene rampseizoen het andere opvolgt. natuurlijk is er rivaliteit met ajax en dat alleen omdat ajax wat historie en uitstraling gelijkwaardig of hoger scoort dan Feyenoord. Dat heeft wat mij betreft verder niets met haat of jaloezie te maken. Gelijkwaardig of hoger..................Het laatste, dus hoger, lijkt mij vrij duidelijk. Word toch Ajacied man...:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 14:31 schreef voetballer55 het volgende:[..] dat is wel arogant wat je nu zegt. Maar ja je komt uit een sprookje en daar zul je altijd wel in blijven;-) Onze lieve Heer heeft me het zelf verteld.....Wat??? AJACIEDEN ZIJN SON'S OF GOD.. |
|
|
|
|
supertwentefan.
|
|
|
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
zo hebben wij t geleerd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Voor de rest heel sneu en jammer, Maar ik ben voor altijd die ene trotse Amsterdammer.
Zo schoot het bij mij net te binnen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha supertwentefan:P Hij is wel leuk:P
Edit nu ook nog altijd prijs in de k:P die is ook leuk:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:03 schreef alibabba het volgende:[..] Gelijkwaardig of hoger..................Het laatste, dus hoger, lijkt mij vrij duidelijk. Word toch Ajacied man...:) nou niet morgen niet en nooit niet.
Om 2 redenen. 1 feyenoord zit in mijn bloed. 2 dan kan ik geen discussies meer voeren hier;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:36 schreef supertwentefan. het volgende:Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen zo hebben wij t geleerd poeh poeh, ze zijn 1 keer kampioen en meteen een grote smoel. erg irritant.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 21:01 schreef remco k het volgende:[..] poeh poeh, ze zijn 1 keer kampioen en meteen een grote smoel. erg irritant.. volgend jaar zijn wij aan de beurt,ster nummer 3(6) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
De beste wordt kampioen. 2e helft Ajax hele seizoen TWENTE, lijkt me helder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 21:22 schreef PieterBos het volgende:De beste wordt kampioen. 2e helft Ajax hele seizoen TWENTE, /lijkt me helder/ Lees voortaan eerst even waar een topic over gaat, er is meerdere malen aangegeven dat de beste niet altijd kampioen wordt!
Wil je nou echt, serieus, zonder te blozen en zonder te lachen, beweren dat Twente beter was dan Ajax?? Het bestaat gewoon niet dat iemand zegt dat Twente beter was dit seizoen!
Onderling alleen al: Ajax 3-1 Twente. Dat is 1 feit, zie de eerste pagina van dit topic, daar zie je wat ik bedoel met beter!
Jammer, geen kampioen, maar wel echt de beste! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
waar heb jij het nu weer over?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey Remco, laat die gasten toch lekker hun plezier hebben. Wij zijn Ajax en trots op onze club. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Als je kijkt naar de kwaliteit van de spelers, de begroting en de doelstelling moet ik zeggen dat Heracles dan de beste is, een van de lagere begrotingen, beperkte spelersgroep en 6e worden door een sterk collectief. Niets ten nadele van jullie prestatie, dat evenaart niemand. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:36 schreef supertwentefan. het volgende:Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren, en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen God schrok op een dag enorm twente raakte ineens in vorm maar het duurde niet zo lang twente speelde laf en ze werden bang God besloot twente wat te helpen hier en daar een lucky goal, om het bloeden wat te stelpen Mclaren klapte de blaren op z'n handen hij wist ook dat dit geluk een keer ging stranden God deed dit uit pure medelijden net als de transfer van Andy v/d meyde God wilde ook graag voor ajax die derde ster maar al 29 keer eerder was Ajax belangrijker God bezorgde twente steeds weer een late treffer speciaal voor munsterman, die geitenbeffer eenmaal is het twente gegund ookal hadden jullie het zonder hulp niet gekund God voelt zich nu weer goed mede omdat hij donderdag nog naar de kuip toe moet maar goed dat niemand hem daar ziet want Ajax is een god en god is ajacied! zo hebben wij t geleerd |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Daarom ben ik ook niet gelovig. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ach man, even een grappie met mn kater op de laptop. Je hoeft het ook niet te geloven ;)
Geloof je wel dat de bekerfinale wordt afgelast door het slechte weer? Wat een regen! |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
gewone regen of doelpuntregen;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Laten we hopen op doelpuntenregen! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Twente is helaas de beste, maar na donderdag kunnen we Feyenoorder's gaan peste...:P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 15:39 schreef alibabba het volgende:Twente is helaas de beste, maar na donderdag kunnen we Feyenoorder's gaan peste...:P NEEHEEEEE!! Twente is alleen kampioen, maar Ajax was weer de beste!
Leer het nou eens! :S |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 16:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] NEEHEEEEE!! Twente is alleen kampioen, maar Ajax was weer de beste! Leer het nou eens! :S Donderdag hebben we weer PRIJS IN DE K... |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
gefeliciteerd, V/d Wiel is talent van het jaar. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mooi geschreven altijd prijs in de k!!! cijfers spreken voor zich. en normaal gsproken wordt je met vlag en wimpel kampioen met deze cijfers............. en twente heeft natuurlijk wel het voordeel van de eerdere wedstrijddag en programma. als ze nac uit eerder hadden gehad,az en 010 dan hadden ze waarschijnlijk meer punten verspeelt........ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: we hebben ALTIJD PRIJS IN DE Kuip!
En zo niet, dan hebben wij champions leugue en zij niet!
Donderdag wel naar de ArenA komen he allemaal? Dan zingen wij: "helemaal niets...... |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
Voor mensen die zeggen dat Twente 'te vaak' in de laatste 5 minuten de winnende heeft gemaakt; wat is daar mazzel aan? Is een goal dan meer waard dan in de 20ste minuut? Scoort een tegenstander van Twente moeilijker in diezelfde laatste 5 minuten?
En over de jaloezie van Feyenoord-supporters jegens Ajax-fans, die bestaat ja, zonder twijfel. Net als de jaloezie van Ajax-fans jegens AZ-fans vorig jaar, en die van Ajax-fans jegens PSV-fans de 4 jaren daarvoor. Een jaloezie die anders is van aard, maar hij is overal.
Het is zo jammer dat dit topic gestart wordt. Iedereen weet dat Ajax voornamelijk in de tweede seizoenshelft fantastisch heeft gespeeld, en een moordmachine was die niks van de tegenstander heel liet. Ook weet iedereen dat Suarez bij vlagen briljant was en Jol Ajax weer aan het voetballen heeft gekregen. Niemand zal ontkennen dat er in de persoon van Siem de Jong eindelijk weer eens een sympathieke Ajacied op de velden loopt.
Het beste team over 2009/2010 is kampioen geworden, het is verdiend. Je hebt één wedstrijd mazzel, misschien wel twee, maar geen 34. Zoals PSV 4 seizoenen seizoenen achter elkaar heeft laten zien, AZ vorig seizoen heeft laten zien en Twente dit seizoen laat zien: het gaat om regelmaat, en dat kwam bij Ajax gewoon te laat.
Op naar 2010/2011
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door HetNieuws -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 18:34 schreef HetNieuws het volgende:Voor mensen die zeggen dat Twente 'te vaak' in de laatste 5 minuten de winnende heeft gemaakt; wat is daar mazzel aan? Is een goal dan meer waard dan in de 20ste minuut? Scoort een tegenstander van Twente moeilijker in diezelfde laatste 5 minuten? En over de jaloezie van Feyenoord-supporters jegens Ajax-fans, die bestaat ja, zonder twijfel. Net als de jaloezie van Ajax-fans jegens AZ-fans vorig jaar, en die van Ajax-fans jegens PSV-fans de 4 jaren daarvoor. Een jaloezie die anders is van aard, maar hij is overal. Het is zo jammer dat dit topic gestart wordt. Iedereen weet dat Ajax voornamelijk in de tweede seizoenshelft fantastisch heeft gespeeld, en een moordmachine was die niks van de tegenstander heel liet. Ook weet iedereen dat Suarez bij vlagen briljant was en Jol Ajax weer aan het voetballen heeft gekregen. Niemand zal ontkennen dat er in de persoon van Siem de Jong eindelijk weer eens een sympathieke Ajacied op de velden loopt. Het beste team over 2009/2010 is kampioen geworden, het is verdiend. Je hebt één wedstrijd mazzel, misschien wel twee, maar geen 34. Zoals PSV 4 seizoenen seizoenen achter elkaar heeft laten zien, AZ vorig seizoen heeft laten zien en Twente dit seizoen laat zien: het gaat om regelmaat, en dat kwam bij Ajax gewoon te laat. Op naar 2010/2011 Werk jij soms voor j.derksen? Wat een gelul als je zegt dat twente maar 1 of 2 keer geluk heeft gehad, dan heb je zeker maar 3 of 4 wedstrijden van ze gezien dit seizoen??
Leuk dat je reageerd hoor en je hebt ook best gelijk dat een goal in de 20e minuut net zoveel waard is als in de 90e minuut, maar dat slappe geleuter over jaloezie die wij hebben jegens az en psv en nu twente.....hahaha, hoe kan je als Ajacied nou jaloers zijn op een andere nederlandse club als Ajax de mooiste en beste club al is?
Als twente zoveel regelmaat had, waarom slachte wij ze dan af thuis in de ArenA? (3-0) en ze kwamen er echt niet aan te pas hoor en uit die 1-0 overwinning van twente was ook niet verdiend hoor, dus Ajax is wel degelijk de beste en vandaar dat ik dit topic heb geopend!
Ben je Donderdag ook in de ArenA te vinden? dan wil ik je best een interview geven!
Zucht....we zijn gewoon de beste! :) |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
Ik denk niet dat je begrijp wat ik zeg. Dit is wat ik zeg: een wedstrijd kan je met geluk winnen, twee ook, maar kampioen over 34 wedstrijden word je niet met mazzel: de geluksfactor is over het totaal gezien erg klein.
Negatief praten over een club wanneer deze beter presteert en verdiend prijzen pakt is in mijn ogen jaloezie. Geen slap geleuter, louter een constatering die juist blijkt te zijn gezien de inhoud van je reacties. Dat Ajax de mooiste en beste club is, dat is een mening, en die respecteer ik. Dat Twente kampioen is, dat is een gegeven. In mijn ogen ben je over een seizoen de beste ploeg als je na 34 wedstrijden bovenaan staat.
Dat je de wedstrijd van Ajax tegen Twente in de ArenA noemt vind ik een zwaktebod. Dan zou Ajax ten tijde van de thuiswedstrijd tegen Sparta net zo goed moeten zijn als Sparta; onzin. En de overwinning van Twente onverdiend, hoezo? Omdat Ajax niet won?
Wat heb ik donderdag in de ArenA te zoeken?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door HetNieuws -- |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
twenet heeft14 wed. met 1 doelpunt verschil gewonnen |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
Dus diezelfde 14 wedstrijden 3 punten gepakt, dat is toch het doel van een wedstrijd, winnen?
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
wat ik bedoel vriend is dat twente niet overtuigend gewonnen heeft zoals ajax heeft gedaan 106 goals is volgesn mij bijna het dubbele als twente heeft gescoord |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
Dat zijn feiten, spreek ik niet tegen. Je wordt alleen geen kampioen met overtuigend winnen, of veel doelpunten. Kampioen word je als je de meeste punten hebt na 34 wedstrijden en dus overtuigend een seizoen speelt. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
klopt dat als je de meese punten hebt aan het eind van het seizoen dat je dan kampioen bent maar je hebt overtuigend gespeeld asl je 106 goasl hebt gescoord en 20 tegen hebt gehad dat is gemiddeld per wed. 3.1 - 0.6 en dat is afgerond op een decimaal twente heeft 63 goals gescoord en er 23 tegen gehad (wat oo wel goed is hoor die 23) dat is 1.8 - 0.7 we heefter nou overtuigender gespeelt?AJAX
edit: en zo overtuigend heeft twente niet gespeeld ado en rkc werden niet weggeblaast wat wel moet als kampioen zelf verlies je wel met 3-0 ook niet echt lekker als kamioen dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door sjakiepakie -- |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 20:53 schreef Sander1982 het volgende:Nog mooier... Stel... heel ver gezocht, maar in het verleden niet ondenkbaar. Twente wordt dit jaar kampioen, en AJAX had de CL gewonnen. Was Twente dan echt beter geweest dan AJAX?? Is ook echt een vergelijkbare competitie jah. Ajakkus zal nooit de CL meer winnen Jonge. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
en FR de cometitie niet... BABY |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 13:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Gek he? Dit was om te laten zien hoevaak Twente goed wegkomt! Tel even hoevaak Twente nipt wint en kijk gelijk even naar de minuut waar de goal in viel! Ajax staat 2e, maar is weer de beste van Nederland! Believe me! Trots, dat kunnen wij zijn, jaloers moet de rest zijn! Blijf maar geloven in je eigen statastiekje. In het eerste gedeelte waren jullie zeker ook het beste. Ik walg van dat soort uitspraken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 19:21 schreef HetNieuws het volgende:Dat zijn feiten, spreek ik niet tegen. Je wordt alleen geen kampioen met overtuigend winnen, of veel doelpunten. Kampioen word je als je de meeste punten hebt na 34 wedstrijden en dus overtuigend een seizoen speelt. Ik zeg toch ook niet dat ze geen kampioen zijn??????
L.E.Z.E.N. vanaf het begin derksen!
Je hebt inderdaad niks te zoeken in de ArenA, we zijn mensen zoals jij liever kwijt dan rijk!
1 twente = kampioen ja? 2 Ajax speelde veel en veel mooier en overtuigender ja? 3 twente speelde bijna iedere week op het randje ja? 4 Ajax speelde bijna iedere week vol passie en de wil om te winnen/voetballen ja? 5 twente heeft voor het eerst een titel ja? 6 Ajax heeft 'm al 29 keer ja? 7 dus wie is er beter? JA!
Slaap lekker johan! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 19:43 schreef Wtje het volgende:[..] Blijf maar geloven in je eigen statastiekje. In het eerste gedeelte waren jullie zeker ook het beste. Ik walg van dat soort uitspraken. Ik walg van al die havenslaven die hier komen piepen omdat er op eigen fora nix, maar dan ook nix te beleven valt omdat iedereen daar zo depresief is na een werkdag van 18 uur en dan zo'n cluppie aan te moeten moedigen als feyenoord....hahaha, ik vind het eigenlijk wel een kick dat jullie hier altijd komen!
Had je nog meer loze woorden kamaraad? haha, pijnlijk he de statistieken? ;)
Donderdag ken de ME zeker weer als leger spelen? Die gasten uit amsterdam komen daar ook de straten wel ff leegvegen, want in en rond de ArenA (a.k.a. de godentempel) en in de binnenstad is het Donderdag 1 groot feest!
Proost alvast, enne....hoeveel containers moet je morgen verschepen? XD |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 19:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik zeg toch ook niet dat ze geen kampioen zijn?????? L.E.Z.E.N. vanaf het begin derksen! Je hebt inderdaad niks te zoeken in de ArenA, we zijn mensen zoals jij liever kwijt dan rijk! 1 twente = kampioen ja? 2 Ajax speelde veel en veel mooier en overtuigender ja? 3 twente speelde bijna iedere week op het randje ja? 4 Ajax speelde bijna iedere week vol passie en de wil om te winnen/voetballen ja? 5 twente heeft voor het eerst een titel ja? 6 Ajax heeft 'm al 29 keer ja? 7 dus wie is er beter? JA! Slaap lekker johan! FC TWENTE IS BETER.
Vergeet je niet de eerste helft van het seizoen,wat was het verschil toen tussen Ajax en FC Twente.Ajax heeft het gat niet kunnen dichten,dus er is maar 1 club de terechte kampioen en dat is niet jou club gelukkig.Je kunt wel veel goals maken,maat wat schiet je ermee op? Zorg er nou maar voor dat je clubje CL haalt,misschien dat je dan ooit nog iets mag zeggen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 19:54 schreef Wtje het volgende:[..] FC TWENTE IS BETER. Vergeet je niet de eerste helft van het seizoen,wat was het verschil toen tussen Ajax en FC Twente.Ajax heeft het gat niet kunnen dichten,dus er is maar 1 club de terechte kampioen en dat is niet jou club gelukkig.Je kunt wel veel goals maken,maat wat schiet je ermee op? Zorg er nou maar voor dat je clubje CL haalt,misschien dat je dan ooit nog iets mag zeggen. Waarom reageer je op dit? Dat andere stukje heeft meer met jou te maken!
Bijles nederlands wel bezocht afgelopen week?
Lees ook even alles vanaf het begin jochie, niet zomaar op pagina 3 opeens reageren op een stukje tekst dat je toevallig opvalt! Dan zou je misschien gezien hebben dat ik heel duidelijk zeg waarom Ajax de beste is en ik zeg ook meerdere malen dat Twente kampioen is.....dus zeg het maar? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 19:54 schreef Wtje het volgende:[..] FC TWENTE IS BETER. Vergeet je niet de eerste helft van het seizoen,wat was het verschil toen tussen Ajax en FC Twente.Ajax heeft het gat niet kunnen dichten,dus er is maar 1 club de terechte kampioen en dat is niet jou club gelukkig.Je kunt wel veel goals maken,maat wat schiet je ermee op? Zorg er nou maar voor dat je clubje CL haalt,misschien dat je dan ooit nog iets mag zeggen. Onderling resultaat 3-1 in het voordeel van AJAX, AJAX is dus beter, dat neemt niet weg dat TWente terecht kampioen is geworden, dat kunnen 2 verschillende dingen zijn he?? |
|
|
|