BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kijk en geniet! Wie nu nog iets durft te beweren.....dat WIJ niet de BESTE zijn... JA, ook de BEKER is van ONS!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 03 mei 2010 - 20:27   quote  deeplink  
twente is absoluut niet beter
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 03 mei 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Hehe....iemand die het begrijpt, dat was alweer even geleden!

Ik kan er ook niets aan doen dat eigenlijk iedereen jaloers is op onze club!

We zijn gewoon de beste!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 03 mei 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:27 schreef sjakiepakie het volgende:
twente is absoluut niet beter
He, nog een eerlijk persoon! Welkom!

Maareh...twente is kampioen he ;)
Enneeeeh, wij zijn de beste hoor! Al jaren!

Cheers en tot Donderdag in de ArenA!!
supertwentefan.
 supertwentefan. - maandag 03 mei 2010 - 22:13   quote  deeplink  
klopt dat als je de meese punten hebt aan het eind van het seizoen dat je dan kampioen bent
maar je hebt overtuigend gespeeld asl je 106 goasl hebt gescoord en 20 tegen hebt gehad dat is gemiddeld per wed. 3.1 - 0.6 en dat is afgerond op een decimaal
twente heeft 63 goals gescoord en er 23 tegen gehad (wat oo wel goed is hoor die 23)
dat is 1.8 - 0.7
we heefter nou overtuigender gespeelt?AJAX

edit: en zo overtuigend heeft twente niet gespeeld
ado en rkc werden niet weggeblaast wat wel moet als kampioen
zelf verlies je wel met 3-0 ook niet echt lekker als kamioen dus...

T is gewoon knap werk voor twente want Twente zit nog maar een paar jaar in de top .
en Ajax al jaren.
Maar ik ga nu een lekker feestje bouwen want ben wel zo eerlijk dat ik twente de eerste jaren niet gauw weer kampioen zie worden dus proost jongens op twente
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 04 mei 2010 - 06:49   quote  deeplink  
ben ik met je eens
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 22:13 schreef supertwentefan. het volgende:
klopt dat als je de meese punten hebt aan het eind van het seizoen dat je dan kampioen bent
maar je hebt overtuigend gespeeld asl je 106 goasl hebt gescoord en 20 tegen hebt gehad dat is gemiddeld per wed. 3.1 - 0.6 en dat is afgerond op een decimaal
twente heeft 63 goals gescoord en er 23 tegen gehad (wat oo wel goed is hoor die 23)
dat is 1.8 - 0.7
we heefter nou overtuigender gespeelt?AJAX

edit: en zo overtuigend heeft twente niet gespeeld
ado en rkc werden niet weggeblaast wat wel moet als kampioen
zelf verlies je wel met 3-0 ook niet echt lekker als kamioen dus...

T is gewoon knap werk voor twente want Twente zit nog maar een paar jaar in de top .
en Ajax al jaren.
Maar ik ga nu een lekker feestje bouwen want ben wel zo eerlijk dat ik twente de eerste jaren niet gauw weer kampioen zie worden dus proost jongens op twente
Proost!

Maar weet wel dat het juist knap is dat Ajax al jaren aan de top staat! Want je zegt nu dat het knap is van Twente, maar hoe langer aan de top hoe moeilijker he? De druk op de Ajax spelers en staff is vele malen groter dan bij de rest van alle eredivisieclubs. Dat is best mooi als je dan toch , na weer een nieuwe trainer, zo'n seizoen speelt!

Nogmaals, Twente = kampioen ---> dus proost!
Nogmaals, Ajax speelde het beste voetbal ---> dus proost!
freakie
 freakie - dinsdag 04 mei 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Altijd prijs in de k.. Positieve punten zijn er altijd wel te vinden en bij de meeste heb je gelijk.. Alleen een nieuwe trainer heeft ligt het niet aan want dat heeft de hele top 3 last van gehad.. Alleen het verschil van de team omvang is denk ik het verschil geweest.. Jol moet rekening houden met 40 spelers en mcclaren met 20 en psv ook een stuk of 20 en dat is nou het goede van Jol geweest..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 11:47 schreef freakie het volgende:
Altijd prijs in de k.. Positieve punten zijn er altijd wel te vinden en bij de meeste heb je gelijk.. Alleen een nieuwe trainer heeft ligt het niet aan want dat heeft de hele top 3 last van gehad.. Alleen het verschil van de team omvang is denk ik het verschil geweest.. Jol moet rekening houden met 40 spelers en mcclaren met 20 en psv ook een stuk of 20 en dat is nou het goede van Jol geweest..
Ja inderdaad, zo kan je het beter omschrijven.

Ik hoop gewoon dat iedere ajacied uit dit topic de kracht kan halen die hij/zij nodig heeft en dan hoop ik dat we er donderdag met z'n allen staan in de ArenA om het beste team van Nederland aan te moedigen.
De sfeer was zondag al bere! Laten we van aankomende Donderdag een echte D-Day maken! Alle bommen gaan los!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Mooi stukje tekst, geschreven door Enigma, die ook ziet dat Ajax de beste was.
Lees en geniet, want het klopt aardig wat hij schrijft en dat is zeer positief!

**Op dinsdag 04 mei 2010 - 13:48 schreef Enigma het volgende:**
Jongens die beker is nagenoeg zeker voor ons, dat gezeur over helemaal niks in onze stad zegt toch veel meer over het minderwaardigheidscomplex van die simpele lui die dat soort dingen roepen dan over ons.

Jaloezie ten top zullen we maar zeggen en verder mag het ons met trots vervullen dat schijnbaar heel Nederland van ons houdt want anders zouden ze meer over hun eigen cluppie praten. Als men in elke zin het Godenwoord Ajax gebruikt is men vol van Ajax en waar het hart vol van is spreekt de mond. Dus lekker laten lullen; wij zijn en blijven de beste. (ook al zijn we de titel misgelopen, Twente mag er net zoveel aanspraak op maken want ze hebben simpelweg 1 punt meer, helaas)

Laten we ons beter richten op het komende tijdperk want dat de komende jaren gedomineerd zullen worden door ons hoef je geen Uri Geller voor te zijn om dat te zien. Ook al zouden er nu spelers vertrekken, wij zullen dat heel goed gaan ondervangen. De basis is en wordt gelegd op de Toekomst. Ik weet niet wie van jullie daar wel; eens heen gaat maar daar lopen spelers om je vingers bij af te likken. Ik durf te wedden dat wij binnen 2 á 3 jaar in een europese halve of finale staan. En als Cruijff er bij betrokken wordt, al is het maar om advies, maken we niet dezelfde fout als tien jaar terug door "blind" te kopen en geen team te kweken. Pantelic weg? Zou jammer zijn maar we hebben nog een Castillion en Suk die daar kan leren. Suárez blijft hoop ik, anders schuiven we Siem door en komt de absolute topper Eriksen op 10. Emanuelson weg? Jammer maar daar kan ook Sulejmani, mits hij veel speeltijd en vertrouwen krijgt. Natuurlijk heb ik ook liever dat iedereen blijft omdat we ingespeeld zijn en een gouden team hebben nu. Aan de andere kant zijn wij Ajax en vangen het op met onze jeugd. Cruijff deed dat en van Gaal ook. Liever leggen we Jol voor onbepaalde tijd vast want dat is een echte coach; eerlijk, recht door zee en ontzettend goede kijk op het spel. En, een keiharde vaderfiguur die zijn spelers ook weer kan opvangen.

Laat ons wel de verdediging bij elkaar houden want dat was altijd onze achilleshiel, nu een sterk punt.

Ik zeg volgend jaar oogsten en dan de lijn doortrekken. Laat iedereen maar zingen over wat wij niet hebben, wij weten wat we wel hebben, hadden en weer gaan krijgen. Wat er dan voor de rest overblijft? Helemaal NIETS!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 04 mei 2010 - 16:47   quote  deeplink  
jol heeft al gezegt dat zijn opvolger blind word en ik heb geen zin in cruif ik vind hem te arro we hebben hem nu juist niet nodig
SanderS
 SanderS - dinsdag 04 mei 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 14:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mooi stukje tekst, geschreven door Enigma, die ook ziet dat Ajax de beste was.
Lees en geniet, want het klopt aardig wat hij schrijft en dat is zeer positief!

**Op dinsdag 04 mei 2010 - 13:48 schreef Enigma het volgende:**
Jongens die beker is nagenoeg zeker voor ons, dat gezeur over helemaal niks in onze stad zegt toch veel meer over het minderwaardigheidscomplex van die simpele lui die dat soort dingen roepen dan over ons.

Jaloezie ten top zullen we maar zeggen en verder mag het ons met trots vervullen dat schijnbaar heel Nederland van ons houdt want anders zouden ze meer over hun eigen cluppie praten. Als men in elke zin het Godenwoord Ajax gebruikt is men vol van Ajax en waar het hart vol van is spreekt de mond. Dus lekker laten lullen; wij zijn en blijven de beste. (ook al zijn we de titel misgelopen, Twente mag er net zoveel aanspraak op maken want ze hebben simpelweg 1 punt meer, helaas)

Laten we ons beter richten op het komende tijdperk want dat de komende jaren gedomineerd zullen worden door ons hoef je geen Uri Geller voor te zijn om dat te zien. Ook al zouden er nu spelers vertrekken, wij zullen dat heel goed gaan ondervangen. De basis is en wordt gelegd op de Toekomst. Ik weet niet wie van jullie daar wel; eens heen gaat maar daar lopen spelers om je vingers bij af te likken. Ik durf te wedden dat wij binnen 2 á 3 jaar in een europese halve of finale staan. En als Cruijff er bij betrokken wordt, al is het maar om advies, maken we niet dezelfde fout als tien jaar terug door "blind" te kopen en geen team te kweken. Pantelic weg? Zou jammer zijn maar we hebben nog een Castillion en Suk die daar kan leren. Suárez blijft hoop ik, anders schuiven we Siem door en komt de absolute topper Eriksen op 10. Emanuelson weg? Jammer maar daar kan ook Sulejmani, mits hij veel speeltijd en vertrouwen krijgt. Natuurlijk heb ik ook liever dat iedereen blijft omdat we ingespeeld zijn en een gouden team hebben nu. Aan de andere kant zijn wij Ajax en vangen het op met onze jeugd. Cruijff deed dat en van Gaal ook. Liever leggen we Jol voor onbepaalde tijd vast want dat is een echte coach; eerlijk, recht door zee en ontzettend goede kijk op het spel. En, een keiharde vaderfiguur die zijn spelers ook weer kan opvangen.

Laat ons wel de verdediging bij elkaar houden want dat was altijd onze achilleshiel, nu een sterk punt.

Ik zeg volgend jaar oogsten en dan de lijn doortrekken. Laat iedereen maar zingen over wat wij niet hebben, wij weten wat we wel hebben, hadden en weer gaan krijgen. Wat er dan voor de rest overblijft? Helemaal NIETS!!
GE-FUCKING-WELDIG!!! BRILJANT!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 04 mei 2010 - 17:25   quote  deeplink  
"Dit maar geplaatst in het Twente Kampioen topic..."

Stakkers van Twente met hun nep kampioensschap.
Theo Janssen die een afspraak heeft gemaakt met Fehér want als er iemand een ander een beuk verkoopt na een overtreding is Jansen het wel.
Maar nee hoor, ingecalculeerde rode kaart. Direkt een vrije trap nemen en vrij doorlopen naar de goal.
Ke$ler heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen.
Team kan nu uitgekleed worden en terug naar de plek waar jullie horen.
Ergens in de subtop afwisselend met Heerenveen/Groningen/Vitesse/Utrecht en Feyenoord.

En maar roepen helemaal niks in Amsterdam... wij hebben alles en ook nog in veelvoud van wat dat saaie twente ooit zou kunnen krijgen.
Één maal zijn jullie kampioen, je hebt toch niet de illusie dat er ooit een 2e bij komt, of misschien zoals bij die kaaskoppen... na ruim 20 jaar ofzo.
Wij waren de beste dit seizoen, op alle gebieden behalve met de door de 010-ers zo vaak aangehaalde knJb.. die hadden wij niet in de knip op een paar scheidsrechters na die tegen Ke$ler durfde op te treden. Notabene een feyenoorder als Vink durft lef te tonen en wordt prompt geschorst.
Bossen mocht afgelopen zondag zich ook de ogen uit zijn kop schamen voor de niet gegeven rode kaart maar dat zullen ze wel goed genoeg vinden zo.

Twente kampioen? Ja, op papier maar niet in de harten van de waren voetbalgenieters die hun club met 106 doelpunten en veelal prachtig spel zagen domineren op de Nederlandse Velden.
a.s. Donderdag gaan we het van harte afmaken en ik lach me rot als er binnen een kwartier een voorsprong staat van 0-3 voor ons in de Kuip.
De hele 2e helf een leeg stadion en een kapotgeslagen binnenstad waardoor de eerste 5 jaar geen eens een thuissupporter van dat 010 in hun eigen stadion mogen kijken naar de enige echte Klassieker.

Mazzel voor vandaag en de ban zie ik wel verschijnen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door FsideVak129 --
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 04 mei 2010 - 17:27   quote  deeplink  
mooi geschreven
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 17:52   quote  deeplink  
LOL
Ride
 Ride - dinsdag 04 mei 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Dat is pas een spijker op de kop slaan...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 17:25 schreef FsideVak129 het volgende:

Theo Janssen die een afspraak heeft gemaakt met Fehér want als er iemand een ander een beuk verkoopt na een overtreding is Jansen het wel.
Maar nee hoor, ingecalculeerde rode kaart. Direkt een vrije trap nemen en vrij doorlopen naar de goal.
Ke$ler heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen.
Team kan nu uitgekleed worden en terug naar de plek waar jullie horen.
Ergens in de subtop afwisselend met Heerenveen/Groningen/Vitesse/Utrecht en Feyenoord.

En maar roepen helemaal niks in Amsterdam... wij hebben alles en ook nog in veelvoud van wat dat saaie twente ooit zou kunnen krijgen.
Één maal zijn jullie kampioen, je hebt toch niet de illusie dat er ooit een 2e bij komt, of misschien zoals bij die kaaskoppen... na ruim 20 jaar ofzo.
Wij waren de beste dit seizoen, op alle gebieden behalve met de door de 010-ers zo vaak aangehaalde knJb.. die hadden wij niet in de knip op een paar scheidsrechters na die tegen Ke$ler durfde op te treden. Notabene een feyenoorder als Vink durft lef te tonen en wordt prompt geschorst.
Bossen mocht afgelopen zondag zich ook de ogen uit zijn kop schamen voor de niet gegeven rode kaart maar dat zullen ze wel goed genoeg vinden zo.

Twente kampioen? Ja, op papier maar niet in de harten van de waren voetbalgenieters die hun club met 106 doelpunten en veelal prachtig spel zagen domineren op de Nederlandse Velden.
a.s. Donderdag gaan we het van harte afmaken en ik lach me rot als er binnen een kwartier een voorsprong staat van 0-3 voor ons in de Kuip.
De hele 2e helf een leeg stadion en een kapotgeslagen binnenstad waardoor de eerste 5 jaar geen eens een thuissupporter van dat 010 in hun eigen stadion mogen kijken naar de enige echte Klassieker.

Een ban? welnee! Dit is puur geschreven zoals iedere ajacied het in zijn hoofd heeft!

Het stuk tekst dat je typt, is van grote klasse, we denken het namelijk allemaal, maar niemand "durft" of neemt de moeite om het te schrijven.

Dat over Theo Janssen is echt heel raar ja, hij maaid normaal gesproken iedereen neer die zelf iets gedaan heeft. Veel krietiek zal hierover volgen!

Wat nog wel het meest bizarre is, dat is dat die smeerlap van een kesler er echt alles aan heeft gedaan om Twente de schaal te kunnen overhandigen! Scheidsrechters die geschorst werden omdat er vóór Ajax en tégen Twente zou zijn gefloten! JONGENS,DIT KAN TOCH NIET?? En dan die uitspraken over Luinge....godver, wat kan ik daar boos om worden!
Dan zit die kesler met z'n prutlip heel stoer aan tafel bij VI en dan gaat hij ff vertellen dat Luinge in de onderste regionen staat!! De beste scheids die we hebben is denk Luinge!

Dit gaat me steeds meer iriteren, maar ik laadt mezelf op voor Donderdag....D-Day! Wij gaan er met de "troostprijs" vandoor, maar dat is beter dan HELEMAAL NIETS!

ArenA jongens, daar is het te doen Donderdag!!
fc.twente
 fc.twente - dinsdag 04 mei 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 13:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
FC Groningen - Ajax (0 - 2) Ajax - FC Groningen (3 - 0) ----5-0
Ajax - RKC Waalwijk (4 - 1) RKC Waalwijk - Ajax (1 - 5) ----9-2
PSV - Ajax (4 - 3) Ajax - PSV (4 - 1) ----------------------7-5
Ajax - Sparta (0 - 0) Sparta - Ajax (0 - 3) ----------------3-0
Heracles - Ajax (0 - 3) Ajax - Heracles (4 - 0) ------------7-0
Ajax - NAC (6 - 0) NAC - Ajax (1 - 1) ----------------------7-1
VVV-Venlo - Ajax (0 - 4) Ajax - VVV-Venlo (7 - 0) ----------11-0
Ajax - ADO Den Haag (3 - 0) ADO Den Haag - Ajax (0 - 1) ----4-0
Roda JC - Ajax (2 - 2) Ajax - Roda JC (4 - 0) --------------6-2
Ajax - Willem II (4 - 0) Willem II - Ajax (0 - 2) ----------6-0
AZ - Ajax (2 - 4) Ajax - AZ (1 - 0)------------------------ 5-2
Ajax - Feyenoord (5 - 1) Feyenoord - Ajax (1 - 1) ----------6-2
FC Twente - Ajax (1 - 0) Ajax - FC Twente (3 - 0) ----------3-1
Ajax - Heerenveen (5 - 1) Heerenveen - Ajax (0 - 2) --------7-1
Vitesse - Ajax (1 - 5) Ajax - Vitesse (4 - 0) --------------9-1
FC Utrecht - Ajax (2 - 0) Ajax - FC Utrecht (4 - 0) --------4-2
Ajax - NEC (3 - 0) Nec - Ajax (1 - 4) -------------------------7-1

Twente met teveel geluk toch kampioen geworden, maar Ajax dat verschrikkelijk mooi en dapper voetbal heeft gespeeld!!

Oké, kom maar op met je babbels! (niet ajacieden)

Ja jullie zien het goed, die laatste rij zijn de totaalscores van het seizoen! Noem maar 1 team die het beter heeft gedaan onderling?

Heerlijk toch?

Met een opgeheven hoofd gaan we door met trainen, want Donderdag wacht feyenoord ons op in de kuip.
Als we daar de beker hebben opgehaald, dan kan het feest beginnen in de ArenA!!

IK HOOP JULLIE ALLEMAAL TE ZIEN DONDERDAG IN DE FEEST-TEMPEL VAN AMSTERDAM, BEKER=ONS!!
ja maar net niet genoeg want wij in nl vinden punten het belangrijkst daarna doelpunten (was dat er ook niet een te kort) dus wie is de beste van nl.........
Ride
 Ride - dinsdag 04 mei 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Wij, jullie hebben alleen de titel gewonnen.
En voor ons zijn ze weer bang.
Gezien de reacties en opluchting toen jullie de 2-0 maakten.
Heerlijk gewoon...
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 22:08   quote  deeplink  
grappig, je wordt 1 keer kampioen en reageerd in eens, ik heb je hier nooit eerder zien postren en nu een grote smoel
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 22:08 schreef remco k het volgende:
grappig, je wordt 1 keer kampioen en reageerd in eens, ik heb je hier nooit eerder zien postren en nu een grote smoel
HAHAHA inderdaad!! Nu kunnen de kleintjes opeens wel praten! XD

Zo simpel om ons beter te voelen, waarom?--->OMDAT WE DE BESTE ZIJN!!
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 23:17   quote  deeplink  
whe are the best..
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Vooruit ik heb me laten overtuigen.. Ik zag laatst een site met alle statestieken.. Overal staan we boven aan in positieve zin.. Behalve in punten erg veel pech.. niks scheids enzo maar 'sparta' dan hoef ik denk ik niet meer te zeggen..
Ride
 Ride - woensdag 05 mei 2010 - 18:39   quote  deeplink  
Precies, Sparta thuis was de nekslag alleen hadden we dat toen niet door.
1 doelpunt was genoeg geweest maar het mocht niet baten.
Nu donderdag maar afmaken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 mei 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:39 schreef Ride het volgende:
Precies, Sparta thuis was de nekslag alleen hadden we dat toen niet door.
1 doelpunt was genoeg geweest maar het mocht niet baten.
Nu donderdag maar afmaken.
Klote, zit ff met mn poot in het gips! 6 hechtingen!

Maar ik ga wel heen vanavond!!!!!

GOOOOOOOALLL SUAREZ!!!!!!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 21:00 schreef fc.twente het volgende:

[..]

ja maar net niet genoeg want wij in nl vinden punten het belangrijkst daarna doelpunten (was dat er ook niet een te kort) dus wie is de beste van nl.........
AJAX
en wie heeft de meeste punte twente
wie staat 1e twente maar dat houd niet weg dat ajax beter is
HetNieuws
 HetNieuws - donderdag 06 mei 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 17:25 schreef FsideVak129 het volgende:

...

...

Wat een tekst! Je liefde voor de meeste succesvolle club in Nederland komt goed naar voren. Maar weet je, je komt bij mij een beetje gefrustreerd over. Alsof je een slechte verliezer bent; en ik vind het niet eens gek eigenlijk. Ajacieden zijn op de een of andere manier gewend aan winnen.

De rode kaart van Fehér zou ingecalculeerd zijn. Oh oh oh, ze moeten ook altijd Ajax hebben. En die vrije trap daaropvolgend: Mijn god, volgens mij deed Snoyl het express. En die Kesler dan, het is allemaal zijn schuld! Ja, hij heeft zich af en toe wat onprofessioneel uitgelaten in de pers. Maar dat hij er alles aan heeft gedaan om Twente kampioen te maken, dat betwijfel ik. Dat lijkt mij complot-denken, dat is gevaarlijk. Daarbij komt dat het tot op heden niet te bewijzen is. Gevaarlijke uitspraken. Ik hoor trouwens niemand praten over de gele kaart van de Zeeuw die niet genoteerd werd.. Oh ja natuurlijk, stom, dat deed Kesler natuurlijk om geloofwaardig te blijven..

Dit jaar alleen de KNVB-beker in Amsterdam, een prijs die niks voorstelt als een club anders dan Ajax hem wint. Alleen als Ajax hem wint, dan vieren we feest alsof het een echte prijs is. En Twente is maar saai; ze worden kampioen. Een kampioen anders dan Ajax is geen echte kampioen.

Ajax was de tweede seizoenshelft de beste, absoluut. Want een fantastische reeks; daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben. Echter, Twente is kampioen. Op papier. En ook de schaal 2009/2010 staat daar in de prijzenkast. En Ajax werd tweede.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door HetNieuws --
remco k
 remco k - donderdag 06 mei 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 13:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
FC Groningen - Ajax (0 - 2) Ajax - FC Groningen (3 - 0) ----5-0
Ajax - RKC Waalwijk (4 - 1) RKC Waalwijk - Ajax (1 - 5) ----9-2
PSV - Ajax (4 - 3) Ajax - PSV (4 - 1) ----------------------7-5
Ajax - Sparta (0 - 0) Sparta - Ajax (0 - 3) ----------------3-0
Heracles - Ajax (0 - 3) Ajax - Heracles (4 - 0) ------------7-0
Ajax - NAC (6 - 0) NAC - Ajax (1 - 1) ----------------------7-1
VVV-Venlo - Ajax (0 - 4) Ajax - VVV-Venlo (7 - 0) ----------11-0
Ajax - ADO Den Haag (3 - 0) ADO Den Haag - Ajax (0 - 1) ----4-0
Roda JC - Ajax (2 - 2) Ajax - Roda JC (4 - 0) --------------6-2
Ajax - Willem II (4 - 0) Willem II - Ajax (0 - 2) ----------6-0
AZ - Ajax (2 - 4) Ajax - AZ (1 - 0)------------------------ 5-2
Ajax - Feyenoord (5 - 1) Feyenoord - Ajax (1 - 1) ----------6-2
FC Twente - Ajax (1 - 0) Ajax - FC Twente (3 - 0) ----------3-1
Ajax - Heerenveen (5 - 1) Heerenveen - Ajax (0 - 2) --------7-1
Vitesse - Ajax (1 - 5) Ajax - Vitesse (4 - 0) --------------9-1
FC Utrecht - Ajax (2 - 0) Ajax - FC Utrecht (4 - 0) --------4-2
Ajax - NEC (3 - 0) Nec - Ajax (1 - 4) -------------------------7-1

Twente met teveel geluk toch kampioen geworden, maar Ajax dat verschrikkelijk mooi en dapper voetbal heeft gespeeld!!

Oké, kom maar op met je babbels! (niet ajacieden)

Ja jullie zien het goed, die laatste rij zijn de totaalscores van het seizoen! Noem maar 1 team die het beter heeft gedaan onderling?

Heerlijk toch?

Met een opgeheven hoofd gaan we door met trainen, want Donderdag wacht feyenoord ons op in de kuip.
Als we daar de beker hebben opgehaald, dan kan het feest beginnen in de ArenA!!

IK HOOP JULLIE ALLEMAAL TE ZIEN DONDERDAG IN DE FEEST-TEMPEL VAN AMSTERDAM, BEKER=ONS!!
HERSTEL: totaal uitslag tot nu(er moet nog een helft gespeeld worden). AJAX FEIJENOORD 9-2
remco k
 remco k - donderdag 06 mei 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Herstel 10-3

edit: herstel 12-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door remco k --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 mei 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 20:00 schreef remco k het volgende:
Herstel 10-3

HAHAHA.....niet normaal man!

Zou me echt zwaar klote voelen als ik feyenoorder was(sowieso klote), wat een afslachting weer!

Zat je tijdens de wedstrijd te typen hier Remco? haha....wat een sfeer in de godentempel!

Leuk dat nu alle feyenerds op het werk bijv. heel aardig gaan doen en toegeven dat Ajax beter is......alleen maar om van al het gezeik af te zijn!!

Ajax bedankt voor het prachtige seizoen!!! HET IS HEEL NEDERLAND WEER DUIDELIJK DAT WIJ DE BESTE WAREN DIT SEIZOEN!!!

Enne....respect voor Vertonghen...haha...kijk ff hoe hard hij het zingt en met hoeveel agressie...."HET ZIJN MAAR K..KAKKERLAKKEN" Woest gewoon!! Held voor altijd!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 mei 2010 - 13:44   quote  deeplink  
Remco, de totaalscore staat nu ook op het eerte blad!

Wel héél machtig hoor, 12 voor 3 tegen haha!

Beker = verdiend!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 mei 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 20:00 schreef remco k het volgende:
Herstel 10-3

Je zat gewoon thuis zeker??? Dat kan ik echt niet geloven, tenzij je me nu vertelt dat je 85 jaar oud bent!!

Wat een sfeer man in de ArenA!!
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 18:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Je zat gewoon thuis zeker??? Dat kan ik echt niet geloven, tenzij je me nu vertelt dat je 85 jaar oud bent!!

Wat een sfeer man in de ArenA!!
Helaas wel, maar dat krijg je met een lichte Handicap...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 mei 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Helaas wel, maar dat krijg je met een lichte Handicap...
Ben je feyenoorder dan???
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 18:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ben je feyenoorder dan???
He, beetje kalm he? :):) Jij weet wel beter toch..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 09 mei 2010 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

He, beetje kalm he? :):) Jij weet wel beter toch..
Dit was puur een grapje en ik vond m zelf wel aardig!

Ik weet wel beter ja, even goede "vrienden" hoor!

Spreek je later!

We zijn de beste! Daar gaat het om! ;)
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 16:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit was puur een grapje en ik vond m zelf wel aardig!

Ik weet wel beter ja, even goede "vrienden" hoor!

Spreek je later!

We zijn de beste! Daar gaat het om! ;)
Ik lach er toch ook om??

WIJ ZIJN INDERDAAD DE BESTE...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 09 mei 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lach er toch ook om??

WIJ ZIJN INDERDAAD DE BESTE...
Sorry, had de 2 smiles niet gezien :):)

Adios, en ik hoop dat het nu duidelijk is voor heel Nederland, dat wij de beste weer waren afgelopen seizoen!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 februari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Wat een topic was dit, net helemaal doorgelezen en ik moet zeggen, dat ik dit seizoen een stuk minder fel ben! :)

Wel een prachtige discussie was het hoor! Zou het dit seizoen weer zo zijn??
R!ck
 R!ck - donderdag 10 februari 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Oh nee niet dit topic weer..... Grootheidswaanzin... Jongens Ajax is groot maar het gaat om de PUNTEN
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 10 februari 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 18:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vaak vroegtijdig het stadion zien leeglopen hoor!
Maar ik snap wat je bedoeld, de echte fans die bliven....maar we zijn verneukt door de bobo's die alleen komen als hun wijf niet wil varen!

De supporters van feye zijn in mijn ogen altijd aanwezig en tot het bittere einde.
Daar kan je als feyenoorder best trots op zijn, hoeveel ik ze ook "haat".
sorry pikkie van me ik ben als ajaxsupporter veel in die badkuip geweest geloof me zo trouw zijn ze niet...
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 10 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 18:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vaak vroegtijdig het stadion zien leeglopen hoor!
Maar ik snap wat je bedoeld, de echte fans die bliven....maar we zijn verneukt door de bobo's die alleen komen als hun wijf niet wil varen!

De supporters van feye zijn in mijn ogen altijd aanwezig en tot het bittere einde.
Daar kan je als feyenoorder best trots op zijn, hoeveel ik ze ook "haat".
sorry pikkie van me ik ben als ajaxsupporter veel in die badkuip geweest geloof me zo trouw zijn ze niet...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 februari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Ben er ook zat geweest, jaren terug, maar er blijven er meer zitten dan die bobo's bij ons als we nog 15 min. moeten spelen en we staan achter....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5930
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kijk en geniet! Wie nu nog iets durft te beweren.....dat WIJ niet de BESTE zijn... JA, ook de BEKER is van ONS!!

0.0147080