BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze zijn hun shirt niet waard

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MrChriz
 MrChriz - zondag 25 april 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Op Schenkeveld en de Vrij na moet iedereen zich kapotschamen. Ze hebben het hele legioen beschaamd met deze aanfluiting. Bij een 2-0 toch blijven verdedigen is Feyenoord onwaardig. Ik mag hopen dat ze de 6e ballen tonen. er moet gestreden worden. Zucht
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 april 2010 - 19:57   quote  deeplink  
onzin.. we zijn gewoon niet goed genoeg. klaar.
MrChriz
 MrChriz - zondag 25 april 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Dus jij denkt dat Feyenoord er alledaan heeft? Gelul!
moa
 moa - zondag 25 april 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Het was van beide kanten dramatisch, de gelukkigste heeft gewonnen.
Fr12fr
 Fr12fr - zondag 25 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Ga er zelf staan dan!
Zo laat je ze alleen maar een slecht gevoel overhouden aan deze wedstrijd, terwijl ze er zondag en over 2 weken er toch zullen moeten staan!!!
richardvaku
 richardvaku - zondag 25 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Fliiker toch op man! Je bent het niet waard om ooit de kuip nog te betreden! Echt ongelofelijk dat je zoiets zegt!!!!!
wildje69
 wildje69 - zondag 25 april 2010 - 20:02   quote  deeplink  
kan iemand die bruins wegsturen,wat een wijf zeg,verschrikkelijk
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Hij heeft fucking gelijk. We hebben er NIKS aan gedaan, niet vooruit gevoetbald niks! kotsmisselijk van wijnaldum die houd echt alles op en bruins gelijk terug naar excelsior Babovic is een kutvoetballer maar hij heeft wél de mentaliteit!! 2-0 we kunnen het wel vergeten... of denken we ineenkeer dat we ajax op de 0 houden én minimaal twee keer scoren????
MrChriz
 MrChriz - zondag 25 april 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Tuurlijk zijn we minder maar komop hee! Tevreden zijn met een 2-0 mag gewoon niet... En er is nog altijd een verschil tussen verliezen en verliezen. Niet voor de actie gaan maar een tikkie terug... Dat je bij 0-0 of 1-0 zo speelt is in te komen maar je had er gewoon 1 moeten maken, en die joden waren niet sterk vandaag hoor. Sterker door strijd, laten we hopen dat ze dat voor de 6e goed in de oren knopen
Maximus
 Maximus - zondag 25 april 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Ik heb tegen die joden geroepen dat indien Feyenoord vandaag met niet meer als 2-0 verliest de beker in Rotterdam blijft!!! Dus géén gezeik hiero van shirt niet waard!!!
Je merkte al aan de reactie van het Joden-gebroed na de wedstrijd dat ze BANG zijn!!! schamel applausje... Laten we ze 6mei trakteren op een orkaan van SUPPORT!!!
blafca - WELCOME TO HELL!!!! NO SURRENDER!!!!

edit- schijnt hier op forum ook een Bermuda driehoek te zijn...
peertje93
 peertje93 - zondag 25 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
niet zo die comentator luisteren, hij probeert bruins kapot te maken, zoals zovelen. Bruins was nog wat gevaarlijk, veel gevaarlijk dan zijn mede andere buitenspeler, wijnaldum. Heeft iemand die gezien?
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - zondag 25 april 2010 - 20:14   quote  deeplink  
idd wanneer laten onze jongens weer eens zien dat ze cupfighters zijn..want met dit slap getrap ga je het noooit winnen
wildje69
 wildje69 - zondag 25 april 2010 - 20:14   quote  deeplink  
denk dat jij een andere wedstrijd hebt gezien,bruins gevaarlijk,hahahahahaha
Marco12345
 Marco12345 - zondag 25 april 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Ik vond Bruins beter dan Leo Driessen.
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 april 2010 - 20:38   quote  deeplink  
ik vond me oma in bed ook beter dan leo driessen
R()b
 R()b - zondag 25 april 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 19:53 schreef MrChriz het volgende:
Op Schenkeveld en de Vrij na moet iedereen zich kapotschamen. Ze hebben het hele legioen beschaamd met deze aanfluiting. Bij een 2-0 toch blijven verdedigen is Feyenoord onwaardig. Ik mag hopen dat ze de 6e ballen tonen. er moet gestreden worden. Zucht
Nee vol op de aanval , en vervolgens 6-0 aan je kut krijgen.
walnoot
 walnoot - zondag 25 april 2010 - 20:43   quote  deeplink  
het is beschamend ontzettend slecht waar is het bloed zweet en tranen wel veel tranen, de hadden de beker gewoon gelijk daar kunnen laten, en mario ook een klote trainer oprotten met heel de tering zooi
Maximus
 Maximus - zondag 25 april 2010 - 20:45   quote  deeplink  
Beste stuurlui staan aan WALnoot?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 april 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 20:43 schreef R()b het volgende:

[..]

Nee vol op de aanval , en vervolgens 6-0 aan je kut krijgen.
hahahahahaha IDD
walnoot
 walnoot - zondag 25 april 2010 - 20:49   quote  deeplink  
jullie moeten zeker nog wakker worden of hebben jullie stront in je ogen het is toch gewoon niks
vak VV
 vak VV - zondag 25 april 2010 - 20:50   quote  deeplink  
Laat het even bezinken, met deze uitslag is Feyenoord niet kansloos. FC Twente en PSV gingen met 4 tegengoals van die begraafplaats in de aRENa. 2-0 is te overzien!
Wij als supporters moeten er voor zorgen dat die joden hun broek vol schijten als ze bij de Kuip aankomen!
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 april 2010 - 20:53   quote  deeplink  
we zijn wel kansloos.
R()b
 R()b - zondag 25 april 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 20:49 schreef walnoot het volgende:
jullie moeten zeker nog wakker worden of hebben jullie stront in je ogen het is toch gewoon niks
Waljood ik zou die walnootdoppen van je ogen halen.
Schade beperken was de opdracht , 2-0 is nog niet kansloos vooral niet in DE KUIP!!!!!!
Snel doelpunt in De Kuip = Stadion in de fik!!!!
En heeft Feyenoord gewoon nog kans hoor.
Je moet niet zoveel Barcelona kijken , dan verlies je de kwaliteit van je "eigen" ploeg uit het oog.
Red
 Red - zondag 25 april 2010 - 21:12   quote  deeplink  
2-0 valt nog mee gelukkig. Er is nog hoop.
Vergeet niet dat alle buitenlandse internationals van 020 vrijaf hebben gekregen voor 6 mei, scheelt weer aan sterkte voor dat clubje.
bjorn
 bjorn - zondag 25 april 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 21:12 schreef Red het volgende:
2-0 valt nog mee gelukkig. Er is nog hoop.
Vergeet niet dat alle buitenlandse internationals van 020 vrijaf hebben gekregen voor 6 mei, scheelt weer aan sterkte voor dat clubje.
zijn ze echt vrij??
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 april 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 21:12 schreef Red het volgende:
2-0 valt nog mee gelukkig. Er is nog hoop.
Vergeet niet dat alle buitenlandse internationals van 020 vrijaf hebben gekregen voor 6 mei, scheelt weer aan sterkte voor dat clubje.
denk dat die gewoon meekomen hoor als blijkt dat ze ook naast de schaal hebben gegrepen.
MrChriz
 MrChriz - zondag 25 april 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Ja ik ben negatief en de titel van de topic is pittig maar ik vind het zielig hoe sommige gasten hier tevreden zijn met een kansloze 2-0 tegen de joden, dat dat bloedeloze spel voor lief wordt genomen... Waar is jullie waardigheid gebleven? Zijn we al zo ver afgezakt dat je zo'n wanvertoning tegen DE JODEN maar voor lief neemt? En ja Robje, ik ga dan liever strijdend ten onder met 6-0 dan dit. En als we hadden gestreden vandaag was er wat mogelijk geweest.
Natuurlijk sta ik over 2 weken ook mijn longen maar weer uit mn lijf te bleren en hoop ik op die snelle goal maar die wedstrijd van vandaag was gewoon schandalig en dat we dat blijkbaar inmiddels voor lief nemen is gewoon KUT

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 april 2010 door MrChriz --
Martijn
 Martijn - zondag 25 april 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 20:38 schreef Quiroz het volgende:
ik vond me oma in bed ook beter dan leo driessen
Gatver, wat heb je nou weer met je oma gedaan?
Marciano
 Marciano - zondag 25 april 2010 - 21:20   quote  deeplink  
Ik vindt dat Feyenoord niet slecht speelde op een paar spelers na. Ze hebben alleen iemand nodig die kan scoren voor de rest staat het wel aardig
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 april 2010 - 21:21   quote  deeplink  
is de schuld van landzaat
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 april 2010 - 21:22   quote  deeplink  
en van peter bosz
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 april 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 21:15 schreef MrChriz het volgende:
Ja ik ben negatief en de titel van de topic is pittig maar ik vind het zielig hoe sommige gasten hier tevreden zijn met een kansloze 2-0 tegen de joden, dat dat bloedeloze spel voor lief wordt genomen... Waar is jullie waardigheid gebleven? Zijn we al zo ver afgezakt dat je zo'n wanvertoning tegen DE JODEN maar voor lief neemt? En ja Robje, ik ga dan liever strijdend ten onder met 6-0 dan dit. En als we hadden gestreden vandaag was er wat mogelijk geweest.
Natuurlijk sta ik over 2 weken ook mijn longen maar weer uit mn lijf te bleren en hoop ik op die snelle goal maar die wedstrijd van vandaag was gewoon schandalig en dat we dat blijkbaar inmiddels voor lief nemen is gewoon KUT
Strijdend ten onder met 6-0 terwijl je thuis nog moet...
Jij zal nooit veldmaarschalk worden...NOOIT
Nog niet eens soldaat der eerste klasse..
Maar ja daar hoef je dan weerniet treurig om te zijn...
De Spot
 De Spot - zondag 25 april 2010 - 21:23   quote  deeplink  
De beleving was weer ver te zoeken shirt niet waard.....ach.. ik heb me kapot lopen ergeren!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 april 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 21:23 schreef De Spot het volgende:
De beleving was weer ver te zoeken shirt niet waard.....ach.. ik heb me kapot lopen ergeren!!
1 lucky goaltje en 1 nog luckyer omdat de jong idd tussen 5 Feyenoorder kon scoren..

Ik denk dat ze toch onder de indruk waren van de020 supporters en die snelle eerste doelpunt...

Kin omhoog en borst vooruit.. ;)
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 april 2010 - 21:28   quote  deeplink  
KOP OMHOOG BORST VOORUIT

WIJ ZIJN FEYENOORD
UIT ROTTERDAM
UIT 1908
EN IN 1909 BESTONDEN WE 1 JAAR
EN IN 1983 BESTONDEN WE IETS MEER JAAR
HOEVEEL WEET IK NIET
DAT REKEN IK NIET UIT
Manu-Armata
 Manu-Armata - zondag 25 april 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Tja het was niet geweldig maar iedereen heeft zijn best gedaan
als ik sommige reacties hier zie denk ik.......
Feyenoord onwaardig
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 april 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 21:29 schreef Manu-Armata het volgende:
Tja het was niet geweldig maar iedereen heeft zijn best gedaan
als ik sommige reacties hier zie denk ik.......
Feyenoord onwaardig
Onwaardig
Klinkt lekker dat woord
doet me denken aan de jaren 30
Xapter
 Xapter - zondag 25 april 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 21:28 schreef Quiroz het volgende:
KOP OMHOOG BORST VOORUIT

WIJ ZIJN FEYENOORD
UIT ROTTERDAM
UIT 1908
EN IN 1909 BESTONDEN WE 1 JAAR
EN IN 1983 BESTONDEN WE IETS MEER JAAR
HOEVEEL WEET IK NIET
DAT REKEN IK NIET UIT
ik voel een liedje aankomen!
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - zondag 25 april 2010 - 22:20   quote  deeplink  
MrChriz 0-2 vind ik niet slecht, doet wel pijn maar beter dat een 5-1

1-0 fout van mulder, beetje kinderachtig auw aan z'n hand
2-0 was een wonderschone goal

en hou op met dat joden gedoe, die hebbe er niks mee te maken, zinloos en kwetsend. je helpt feyenoord er niet mee. kom met wat beters..

neuzen in amsterdam, onze jongens schieten je lam, in rotterdam eten we ham, waar zijn de neuzen dan... dit is wel erg slecht maja haha

door al dat hooligan gedoe is de klassieker niet meer wat het was en dat is fakking zonde, het is voetbal en niet het gaza conflict. de sterspeler is cristen en grotendeels van de selectie ook

in de kuip winnen wij,
sevillana
 sevillana - zondag 25 april 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 21:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1 lucky goaltje en 1 nog luckyer omdat de jong idd tussen 5 Feyenoorder kon scoren..

Ik denk dat ze toch onder de indruk waren van de020 supporters en die snelle eerste doelpunt...

Kin omhoog en borst vooruit.. ;)
AND THAT'S THE SPIRIT, WE'LL NEVER SURRENDER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 april 2010 door sevillana --
Boyan
 Boyan - zondag 25 april 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Nee jongens het is niet feyenoord we zijn zeker niet weggespeelt,,, kijk is verder,, om weer bij het verhaal over de trainers te komen...??

Wat heeft been nou gedaan die wisselt tomasson voor cisse
dan haalt die nota bene een middenvelder eraf (karim el dramatisch)
en gooit er een extra verdediger bij... als je zovaak zag hoevaak er wel geen speler van feyenoord was die de afvallende bal niet kon oppakken maar we hebben wel zo speler tomassen die achter de spitsen voetbalt en makaay in de spits dan had je veel meer kansen gehad (en dan gaan we nu weer een discussie krijgen van makaay is uit ze doen en laten) als het moet staat die er wel dat weet je als je hem haalt...

ik blijf erbij wat heeft been het beter gedaan dan gert jan verbeek ff serieus
waar ik me ook mateloos aan erger is dat been alles via de media doet ook met de wedstrijd feyenoord - vitesse gaat die via de media zeggen ik heb het gehad met makaay wees een vent hou hem apart en vertel hem dan

ik heb verder ook uit betrouwbare bronnen vernomen dat ook been niet realistisch is dat zie je ook aan ze doen en laten je staat 2-0 achter en je wisselt nog niet terwijl elke amateur voetballer zit te kijken al na 10 minuten zag dat bruins totaal niet in de wedstrijd zat (wat hij verder bij feyenoord doet god mag het weten maar hij moet de tribunes bij excelsior warm houden)

ik blijf er wel bij
6 mei 45.000 feyenoorders dan gaat het spoken in de kuip we hebben het nog zeker niet verloren

hoop dat jullie er wel een beetje van kunnen slapen ik ben er in ieder geval goed ziek van
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 april 2010 - 19:53 schreef MrChriz het volgende:
Op Schenkeveld en de Vrij na moet iedereen zich kapotschamen. Ze hebben het hele legioen beschaamd met deze aanfluiting. Bij een 2-0 toch blijven verdedigen is Feyenoord onwaardig. Ik mag hopen dat ze de 6e ballen tonen. er moet gestreden worden. Zucht
El Ahmadi was toch ook een van de betere al liet ie zich bij het eerste doelpunt wat makkelijk van de bal af zetten
de.fan
 de.fan - zondag 25 april 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Wat een wereldvoetballers zijn Bahia en Bruins toch! Hahahaha Die hebben nog moeite om in de Jupiler competitie mee te kunnen, wat een drama's zijn die twee toch elke weer!
craven
 craven - zondag 25 april 2010 - 23:48   quote  deeplink  
El ahmadhi prima gespeeld.....
Bild
 Bild - maandag 26 april 2010 - 00:01   quote  deeplink  
Karim El Ahmidi wereldspeler
biak
 biak - maandag 26 april 2010 - 00:16   quote  deeplink  
blunder Mulder nekt Feyenoord
niets66
 niets66 - maandag 26 april 2010 - 00:23   quote  deeplink  
6 mei
WELKOM IN DE HEL.
laat zien dat jullie dat shirt wel waard zijn.
laat het een HEL zijn (maar dan wel 90 minuten lang)
De.x
 De.x - maandag 26 april 2010 - 00:45   quote  deeplink  
Ik ben het eens met de stelling, bij vlagen aardig gevoetbald, maar nooit ver op de helft van 020..

Ik heb tijdens de wedstrijd verlangt naar types als bosvelt, de wolf etc
c, in die tijd was er aan inzet in elk geval geen gebrek.. Toen verloren we volgens mij ook niet zo vaak zo ruim van 020 als de laatste jaren ( in uitwedstrijden )
wildje69
 wildje69 - maandag 26 april 2010 - 01:24   quote  deeplink  
bruins opzouten
Maximus
 Maximus - maandag 26 april 2010 - 04:48   quote  deeplink  
u ook aub svp:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze zijn hun shirt niet waard









0.0074961