|
|
bram
|
|
|
BRUINS/BAHIA/EL-AHMADI/DE VRIJ///HELD TOT SUPERHELD |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Krijgen we toch nog gelijk jongens........: de ECHTE finale is op 6 mei! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Volgens mij vang Mulder die bal, dus is het gewoon een overtreding.
Of hij schopt die bal uit z'n handen
of hij schopt tegen z'n handen.
Braamhaar moet 2 weken geschorst worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ben het met je eens, maar niks aan te doen 6 mei wordt er geschiedenis geschreven.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We zijn uitgespeeld, basta! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon de return niet spelen en lekker op vakantie gaan. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Jongens, m.n. Milo, kom op hee, niet zo somber! We moeten die bulneusjes gewoon inpakken 6 mei, en Twente kampioen, dan hebben ze WEER niks in dat kutdorp! Als wij volhouden, (wat absoluut niet meevalt), zullen onze boys het ook redden! Dus, kom op jongens, we gaan ervoor! |
|
|
|
|
Jacky58
|
|
|
`mensen allemaal positief blijven en een kaartje kopen voor 6 mei, een uitverkochte kuip doet wonderen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
neh. Ik ga nog liever werken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jacky58
|
|
|
quote: Dan zal je heel wat missen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote:Op zondag 25 april 2010 - 23:17 schreef Boyan het volgende:Nee jongens het is niet feyenoord we zijn zeker niet weggespeelt,,, kijk is verder,, om weer bij het verhaal over de trainers te komen...?? Wat heeft been nou gedaan die wisselt tomasson voor cisse dan haalt die nota bene een middenvelder eraf (karim el dramatisch) en gooit er een extra verdediger bij... als je zovaak zag hoevaak er wel geen speler van feyenoord was die de afvallende bal niet kon oppakken maar we hebben wel zo speler tomassen die achter de spitsen voetbalt en makaay in de spits dan had je veel meer kansen gehad (en dan gaan we nu weer een discussie krijgen van makaay is uit ze doen en laten) als het moet staat die er wel dat weet je als je hem haalt... ik blijf erbij wat heeft been het beter gedaan dan gert jan verbeek ff serieus waar ik me ook mateloos aan erger is dat been alles via de media doet ook met de wedstrijd feyenoord - vitesse gaat die via de media zeggen ik heb het gehad met makaay wees een vent hou hem apart en vertel hem dan ik heb verder ook uit betrouwbare bronnen vernomen dat ook been niet realistisch is dat zie je ook aan ze doen en laten je staat 2-0 achter en je wisselt nog niet terwijl elke amateur voetballer zit te kijken al na 10 minuten zag dat bruins totaal niet in de wedstrijd zat (wat hij verder bij feyenoord doet god mag het weten maar hij moet de tribunes bij excelsior warm houden) ik blijf er wel bij 6 mei 45.000 feyenoorders dan gaat het spoken in de kuip we hebben het nog zeker niet verloren hoop dat jullie er wel een beetje van kunnen slapen ik ben er in ieder geval goed ziek van Boyan heeft qua wisselbeleid gelijk ik had een andere wissel gedacht. je had ipv leerdam mijn inziens beter de guzman kunnen brengen en spelen op een vrije trap net buiten de zestien. De guzman zou er alles aan hebben gedaan om zich in de picture te willen spelen gezien zijn aflopende contract |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja, want die zat namelijk op de tribune. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 00:23 schreef niets66 het volgende:6 mei WELKOM IN DE HEL. laat zien dat jullie dat shirt wel waard zijn. laat het een HEL zijn (maar dan wel 90 minuten lang) In die hel gaan de Godenzonen van AJAX er met de denneappel van door.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En heel Zeist staat voor jullie te klappen dan.
(ik heb je post maar even juist aangepast) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:[..] En heel Zeist staat voor jullie te klappen dan. (ik heb je post maar even juist aangepast) ? wat is een denne Nappel |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Het puntje van je neus |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat is zo,n ding waarmee je waarschijnlijk te hard voor je kop bent gegooid. lol |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ajax begon feller. Fer een van mijn favorieten is helaas nu al te lang uit vorm, speelt ballen continu te ver voor zich uit. Moeten die ballen gewoon sneller diep gooien en wat feller rommelen voorin net zoals Suarez dat doet. Tomasson was duidelijk ook nog niet in goede doen.
Het goede nieuws was dat de Vrij als centrale verdediger nog meer potentie heeft dan Vlaar.
Als je na 8 minuten 2-0 achter staat mag je in je handen knijpen dat het geen totaal drama wordt. Feyenoord is 1 goede aanvaller die zijn neus alleen op de goal richt verwijderd van de top. Als de ouwe clown Beenhakker gaat vertrekken vandaag komt het zeker helemaal goed met Feyenoord.
De 2e wedstrijd van de finale doet er niet zoveel meer toe want realistisch gesproken hou je Ajax niet van scoren af. Maar goed we blijven hopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
Dat waar je elke dag op gaat zitten.. weet je wel? |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Karim El Ahmidi ging bij het 2e doelpunt te slap het duel in.
Is soms briljant maar heeft ook vaak een te moeilijke oplossing waardoor er balverlies wordt geleden . Dat kan dodelijk zijn.
Is stijf rechts ,kan met links helemaal niks.
Speelt de bal dan met buitenkantrechts wat vaak balverlies opleverd, of de pas komt niet aan.
Soms moet je het spel simpel houden, maar dat schijnt hij niet te kunnen.
Het is niet de speler die feyenoord naar een hoger nivau brengt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t was de beste man gisteren..... |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Geen goede pas ,geen steekbal ,geen schot. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd karim was de beste gister |
|
|
|
|
bram
|
|
|
karim is al weken de beste,samen met BRUINS//HELD |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bruins, ik blijf mijn twijfels houden. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 11:04 schreef sportdwaas het volgende:Ajax begon feller. Fer een van mijn favorieten is helaas nu al te lang uit vorm, speelt ballen continu te ver voor zich uit. Moeten die ballen gewoon sneller diep gooien en wat feller rommelen voorin net zoals Suarez dat doet. Tomasson was duidelijk ook nog niet in goede doen. Het goede nieuws was dat de Vrij als centrale verdediger nog meer potentie heeft dan Vlaar. Als je na 8 minuten 2-0 achter staat mag je in je handen knijpen dat het geen totaal drama wordt. Feyenoord is 1 goede aanvaller die zijn neus alleen op de goal richt verwijderd van de top. Als de ouwe clown Beenhakker gaat vertrekken vandaag komt het zeker helemaal goed met Feyenoord. De 2e wedstrijd van de finale doet er niet zoveel meer toe want realistisch gesproken hou je Ajax niet van scoren af. Maar goed we blijven hopen Eens, zeker wat Fer betreft, maar die komt er natuurlijk wel. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
2-0 is te overzien mensen. zolang we maar zorgen dat de kuip tot de nok toe vol zit en we geen seconde stil zijn op de tribune.
we gaan feyenoord naar de beker schreeuwen!!
Ik wil nog zeggen: errggggg jammer die blunder van mulder, maar hij liet verder toch zien dat het slechts een incident was. dit word een grote keeper. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
bij 3-0 pakt ie gewoon de penalty die ajax kado krijgt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
oprotten ga je eigen volk lastig vallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door Milo -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
quote: Als zijn directe tegenstander 2 keer scoort ben je volgens mij niet de beste man van het veld. |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Hoop dat het een groot feest word met een uitblinkende Makaay die de 4-1 maakt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Puntje bij paaltje is het altijd weer dezelfde die de schuld krijgt, makkelijk. Bruins dit, Bruins dat. Maar Wijnaldum, Fer, Lamzak(Landzaat), Van Bronckhoorst, (deels) Vlaar en baas boven baas Tomasson worden allemaal buiten beschouwing gelaten, want ach, Bruins staat erin, dus de schuldige is al van te voren aangewezen !!
2x buitenspel gevlagd dat geen buitenspel was, 1 redelijk schot, schoot hij de bal harder was de bal over, en 1 prima pass op cissé op het einde van de wedstrijd: Nu de goede punten van Wijnaldum, Landzaat en Tomasson: uuhhmm,
klaar... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Luigi///Held
zeer zwak positie spel voorin, waardoor er geen afspeelmogelijkheden waren voor het middenveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Als collectief gefaald in de eerste 10 minuten, 2 goals tegen en daarna een paar kansen zelf niet afmaken. Het laatste is jammergenoeg het probleem zucht...... wordt gek van die 0 op het scorebord. Ajax was absoluut niet beter maar scoort het hele seizoen 3 gemiddeld en nu toch weer 2 keer. Als wij die goals een keer in de kuip maken as. 6 mei, het zal wel weer niet............... Ik ga natuurlijk wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik ook, moet nog wel een kaartje kopen. welke vakken zijn nog beschikbaar?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
6 mei is D-day!!! Die neuzen moeten al in hun broek schijten als ze bij het stadion aankomen. In de Kuip moet word het 1 grote heksenketel!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Beschikbare vakken:
Vak: Prijs: P, D € 40,00 DD, PP € 30,00 Z1 € 30,00 E, F, G, H, J, Y1-3 € 30,00 EE, FF, HH, JJ € 30,00 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY