|
|
hospik
|
|
|
na al het "helemaal niets in amsterdam" geschreeuw denk ik dat het tijd wordt om te zegggen dat ze in rotterdam echt helemaal niks hebben!terwijl ze daar de laatste week gebrand zijn op verliezen bespeur ik vandaag toch een soort teleurstelling bij een deel van de fijenooit aanhang!het leek erop dat ze deze wedstrijd ook expres hebben laten lopen................. is 2-0 genoeg voor ons aller ajax? |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Tuurlijk...! Had meer moeten zijn, maar dit is geen probleem.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Alleen maar lachen en niet verlagen tot hun niveau... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
schreeuw maar niet te hard, de bal is rond en in het voetbal kan alles gebeuren. Ajax had het zich gisteren iets makkelijker kunnen maken door minimaal nog 1 keer te scoren. Ik verwacht wel dat ajax de beker gaat pakken, maar word nog een heet middagje. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vind dit soort liedjes zo kinderachtig. Steun je eigen ploeg gewoon. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 09:08 schreef dege het volgende:schreeuw maar niet te hard, de bal is rond en in het voetbal kan alles gebeuren. Ajax had het zich gisteren iets makkelijker kunnen maken door minimaal nog 1 keer te scoren. Ik verwacht wel dat ajax de beker gaat pakken, maar word nog een heet middagje. Avondje... |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
ajax wint ook in de kuip....daar zijn geen oordopjes voor nodig....hebben we gewoon maling aan....heerlijk gehuldigd worden ten overstaan van 50.000 kakkerlakken |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 09:32 schreef Frank V. het volgende:ajax wint ook in de kuip....daar zijn geen oordopjes voor nodig....hebben we gewoon maling aan....heerlijk gehuldigd worden ten overstaan van 50.000 kakkerlakken Mwoehahahaha.
denk dat als ze met 0-2 achterstaan zelfs die "echte" supporters het laatste kwartier naar huis gaan... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
En ze worden ook nog eens 5e... mogen ze ergens in Moldavie/Ukraine/Timboektoe proberen de 2e voorronde te overleven... (zou ook nog een club in Israel kunnen zijn... dat zou pas lachen zijn...) |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:56 schreef FsideVak129 het volgende:En ze worden ook nog eens 5e... mogen ze ergens in Moldavie/Ukraine/Timboektoe proberen de 2e voorronde te overleven... (zou ook nog een club in Israel kunnen zijn... dat zou pas lachen zijn...) zo zie je nog eens wat van de wereld. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:56 schreef FsideVak129 het volgende:En ze worden ook nog eens 5e... mogen ze ergens in Moldavie/Ukraine/Timboektoe proberen de 2e voorronde te overleven... (zou ook nog een club in Israel kunnen zijn... dat zou pas lachen zijn...) Haha... lach me inderdaad rot wanneer ze tegen De Ridder(welke club ook alweer??) moeten spelen en hij ze uitschakeld!! hahaha.... |
|
|
|
|
ted
|
|
|
De Metro de Tunnel en voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Jullie hebben wel een tram daar maar verder... ? |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ajax hoeft er maar 1 te scoren dan is het Game over voor feye! |
|
|
|
|
ted
|
|
|
hee helder ligt.jullie gewroet in de aarde lijkt wel een beetje op het "bommen op Rotterdam" .En je gelul over onze R.E.T. Helder licht. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 14:29 schreef ted het volgende:hee helder ligt.jullie gewroet in de aarde lijkt wel een beetje op het "bommen op Rotterdam" .En je gelul over onze R.E.T. Helder licht. eeeh... beetje gezopen/gesnoven...?
hebben ze je net losgelaten van Buro Zuid... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 15:01 schreef FsideVak129 het volgende:[..] eeeh... beetje gezopen/gesnoven...? hebben ze je net losgelaten van Buro Zuid... LOL hahahahaha! |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Nee. U ?ik hoop het niet voor je . |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Nou, dan zijn ze bij Buro Zuid iets te voorbarig geweest, volgens mij heeft ted het heldere licht nog niet gezien. :) |
|
|
|
|
John2
|
|
|
AJAX scoort altijd. Dat betekent dat Feijenoord minimaal 4 keer moet scoren. De beker gaat dus mee naar AMSTERDAM!! |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Ik snap niet dat mensen nog gaan filosoferen over 6 Mei. Het is toch al lang gespeeld. ;) |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Och dapp're strijder tegen A.Z. een "ring of Fire".dat was ook wel helder voor mij dan he .Ik zou zeggen kom erbij . |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 15:31 schreef ted het volgende:Och dapp're strijder tegen A.Z. een "ring of Fire".dat was ook wel helder voor mij dan he .Ik zou zeggen kom erbij . Die heb ik nu ook na al dat bier en de burger king chili pepers.. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:56 schreef FsideVak129 het volgende:En ze worden ook nog eens 5e... mogen ze ergens in Moldavie/Ukraine/Timboektoe proberen de 2e voorronde te overleven... (zou ook nog een club in Israel kunnen zijn... dat zou pas lachen zijn...) van een club uit israel verliezen ze ze (hoop ik) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
als ajax zondag kampioen word speelt ajax voor het eerst met 3 sterren in de kuip |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote: Ondanks mijn voorkeur voor Feyenoord hoop ik altijd dat elke nederlandse ploeg zo ver als mogelijk komt in europa. Misschien hebben sommigen wel gelijk en zit de "haat" wel te diep om een ander wat te gunnen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Europees moet er gescoord worden want we zakken af naar een bedenkelijk nivo. Als zelfs Belgiƫ verder komt dan ons... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hebben we aan onszelf te danken... al onze goede spelers gaan naar het buitenland.... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ze hebben zo weinig in hun eigen gat dat ze het gaan zoeken in een ander gat... 010-040 En alleen maar omdat er minder politie zou zijn... Yeah right... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:56 schreef FsideVak129 het volgende:En ze worden ook nog eens 5e... mogen ze ergens in Moldavie/Ukraine/Timboektoe proberen de 2e voorronde te overleven... (zou ook nog een club in Israel kunnen zijn... dat zou pas lachen zijn...) hebben jullie ook al vaak meegemaakt he;-) en niet overleeft. lachte je toen ook ? |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: hebben jullie ook al meegemaakt he! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: ben ik niet met je eens, Nederland kan financieel niet meekomen met de buitenlandse topclubs, dus is het logisch (helaas) dat je je beste spelers kwijt raakt. Hopenlijk veranderd dit nog in de toekomst. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dege t klopt wel degelijk wat aaaaight zegt.. spelers worden te gauw weggedaan voor een heel hoop geld.. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 mei 2010 - 09:26 schreef dege het volgende:[..] ben ik niet met je eens, Nederland kan financieel niet meekomen met de buitenlandse topclubs, dus is het logisch (helaas) dat je je beste spelers kwijt raakt. Hopenlijk veranderd dit nog in de toekomst. Niet alleen je beste spelers tegenwoordig ook al de jeugdspelers. Denk ook niet dat dit ooit nog veranderd met de huidige regelgeving. Daarbij komt dat een juventus 100 miljoen krijgt van tv gelden en bijv. ajax 4 miljoen per jaar dus worden de verschillen alleen maar groter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:42 schreef sjakiepakie het volgende:als ajax zondag kampioen word speelt ajax voor het eerst met 3 sterren in de kuip inderdaad, daar had in nog niet over nagedacht, onze STERREN spelen met 3STERREN in de kuip. LOL.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:56 schreef obiku010 het volgende:gewoon 2 sterren dus. ik wens jullie veel sterkte in het verlies. mischien nog de poedelprijs naar amsterdam. dan is het niet een totaal verloren seizoen Grappig: Voor jullie kansloze 2-0 nederlaag in de Arena was het nog een hoofdprijs in Rotterdam, en nu jullie vrijwel kansloos zijn, is het in 1 keer een poedelprijs, wat zijn jullie toch ook een triest volk he...
Jullie zijn drukker met het verlies in A'dam dan het winnen in R'dam, vind je dat zelf niet triest?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:59 schreef sebbe1 het volgende:[..] Ondanks mijn voorkeur voor Feyenoord hoop ik altijd dat elke nederlandse ploeg zo ver als mogelijk komt in europa. Misschien hebben sommigen wel gelijk en zit de "haat" wel te diep om een ander wat te gunnen. De haat bij jullie Feyenoorders zit dieper dan de haat bij ons Ajacieden |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:56 schreef obiku010 het volgende:gewoon 2 sterren dus. ik wens jullie veel sterkte in het verlies. mischien nog de poedelprijs naar amsterdam. dan is het niet een totaal verloren seizoen Ehhhh sterkte met wat voor verlies!!!!! Volgens mij hebben we 1-4 van NEC gewonnen. En staan we er goed voor om donderdag de beker uit rotterdam op te halen. Beter iets dan niets... En wat is er mooier voor ons om in een volle kuip onze prijs in ontvangst te nemen. Helemaal niets in Rotterdam. Europa leaque hoeven jullie niet eens aan mee te doen daar leg je bij voorbaat al gelijk uit whahahahahaha...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Grappig: Voor jullie kansloze 2-0 nederlaag in de Arena was het nog een hoofdprijs in Rotterdam, en nu jullie vrijwel kansloos zijn, is het in 1 keer een poedelprijs, wat zijn jullie toch ook een triest volk he... Jullie zijn drukker met het verlies in A'dam dan het winnen in R'dam, vind je dat zelf niet triest?? zijn het nu kakkerlakken of pissebedden,de laatste kruipen onder tegels |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:12 schreef Guyt het volgende:[..] De haat bij jullie Feyenoorders zit dieper dan de haat bij ons Ajacieden ben jij dan de uitzondering?;-) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
knvb beker troostprijs of is dat alleen als iemand anders de knvb beker wint? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
nee ik ben er ook net zoals vele anderen |
|
|
|
|
bird
|
|
|
we pakken die kakkerlakken ben er helemaal klaar mee met dat volk we pakken die beker |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Gisteren ook weer duidelijk geworden dat AJAX de grootste is! Helemaal niets in Amsterdam en de rest dan? AJAX is AJAX de mooiste club en het mooiste voetbal daar mag je trots op zijn! De beker is ook van ons dus: HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:41 schreef Tjabba het volgende:knvb beker troostprijs of is dat alleen als iemand anders de knvb beker wint? Inderdaad, een troostPRIJS!
Eigenlijk is het beter als feye de beker wint, want die moeten echt getroost worden, Ajax niet, wij spelen gewoon CL.......dus probeer die troostprijs maar te winnen! 3-0 is genoeg, dus het kan best lukken......relaxe.....take it easy! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tjabba ja een troostprijs maar t word ineens geen troost prijs als het tegen feyenoord is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Beker is gewoon een hoofdprijs, ook daar strijd men het hele seizoen voor. Kijk eens naar de omliggende competities, daar is de beker echt geen trooestprijs hoor... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 14:09 schreef remco k het volgende:De Beker is gewoon een hoofdprijs, ook daar strijd men het hele seizoen voor. Kijk eens naar de omliggende competities, daar is de beker echt geen trooestprijs hoor... is ook een hoofdprijs en als ajax de beker pakt kun je toch spreken van een goed seizoen, 2e eindigen, CL halen en de beker. Wie had dat gedacht in de winterstop? Klasse prestatie! |
|
|
|