|
|
Hummel10
|
|
|
Inderdaad de meeste clubs uit de eredivie hadden gedroomd van dit resultaat!! Alleen als je de mooiste en grootste club van nederland ben word er duidelijk meer van je verwacht! geen kampioen jammer maar helaas volgend jaar met jol komt het goed!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De beker is gewoon een hoofdprijs, want er word elk seizoen in Nederland gestreden om de landstitel, de JC-schaal en de Knvb-Beker. Clubs en supporters daarvan gaan het als een troostprijs zien wanneer ze 'm zelf niet winnen, maar o wee als ze eenmaal de Beker in ontvangst hebben. Ook de beker gaat aan de neus van Feyenoord voorbij, want Feyenoord gaat die 2-0 niet meer goedmaken.
En dan dat gezang in stadions van; Helemaal niets in Amsterdam....Wat een kleutergedrag zeg, zelf 0-4 achterstaan en dan net doen of ze de CL hebben gewonnen. Bespottelijk gedrag, wat voorkomt uit jaloezie. Ook donderdag zal het te horen zijn, maar dat is snel afgelopen wanneer Ons Aller Ajax de club uit Rotterdam-Zuid alle hoeken van het veld laat zien. Dan is de titel van deze topic EEN FEIT.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist alibaba!!!!gewoon lekker oprollen op eigen matje........ |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
Zo...... Dit topic ook weer gerechtvaardigd! Geen ene moer in rotterdom |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja egt wel... Een scheids die buitenspel ziet.. haha prachtig:P |
|
|
|
|
dege
|
|
|
volgens mij wil Landzaat ook voor ajax spelen, was toch prachtig hoe hij Suarez aanspeelde, mooie assist. Maar om eerlijk te zijn, een goede wedstrijd is het niet, Ajax hoeft niet echt meer wetende dat Feyenoord 4 keer moet scoren en ik denk dat iedereen in Nederland wel weet dat ze dat niet gaat lukken tegen Feyenoord. Dus, de beker is binnen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 19:17 schreef dege het volgende:volgens mij wil Landzaat ook voor ajax spelen, was toch prachtig hoe hij Suarez aanspeelde, mooie assist. Maar om eerlijk te zijn, een goede wedstrijd is het niet, Ajax hoeft niet echt meer wetende dat Feyenoord 4 keer moet scoren en ik denk dat iedereen in Nederland wel weet dat ze dat niet gaat lukken tegen Feyenoord. Dus, de beker is binnen!! tegen AJAX bedoel je toch?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 19:17 schreef dege het volgende:volgens mij wil Landzaat ook voor ajax spelen, was toch prachtig hoe hij Suarez aanspeelde, mooie assist. Maar om eerlijk te zijn, een goede wedstrijd is het niet, Ajax hoeft niet echt meer wetende dat Feyenoord 4 keer moet scoren en ik denk dat iedereen in Nederland wel weet dat ze dat niet gaat lukken tegen Feyenoord. Dus, de beker is binnen!! Hahahahaha, echt een mooie assist, hij wou gewoon ook eens weten hoe dat voelt---> een steekpaasje geven op een spits die daarop ook reageerd! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
altijd prijs in de k prachtig gereageerd!:P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Soms kan ik dat ook wel meester...eehh Freakie! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahah ja.. Meester tsja hoeft niet hoor..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door freakie -- |
|
|
|