|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon niet spelen. waardeloze wedstrijd. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik snap dat gevoel wel. maar feit is dat we hem toch gaan spelen. dus kunnen we er maar beter achter gaan staan. we hebben nik te verliezen. want daar had de knvb en regering al voor gezorgt. kom op stylzz! het is maandag, en dus bout, maar we blijven toch gewoon achter onze club staan? |
|
|
|
|
Jacky58
|
|
|
Inderdaad, allemaal een kaartje kopen, want een volle kuip doet de spelers goed!!De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon schriftelijk afdoen, lekker op vakantie sturen hebben ze verdiend na al dat harde werken dit jaar.
Vooral Babovic is bek af man. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond de Guzman ook weer heel sterk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: deze topic is een reactie op een recent nieuws item van vandaag. dus kan hij nooit hetzelfde zijn als een eerdere topic over luinge. ik denk namelijk dan luinge afscheid wil nemen als vriend van feyenoord |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee Babs een kaartje kopen en in volle KUIP met z`n alle voor het onmogelijke gaan... |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee Babs een kaartje kopen en in volle KUIP met z`n alle voor het onmogelijke gaan... Dat ben ik met je eens Leon. Maar vind dit een beetje domme topic... Ik kom hier nog niet zo lang dus weet niet wat de maatstaaf is... Hoop meer dan dit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:24 schreef barbera het volgende:[..] Dat ben ik met je eens Leon. Maar vind dit een beetje domme topic... Ik kom hier nog niet zo lang dus weet niet wat de maatstaaf is... Hoop meer dan dit. Je verwacht heel veel van ons hahahha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
je verblijf zal kort maar hevig zijn en onbevredigend.
Beetje als sex met Leon ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik wil niet weten hoe jij dat weet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik krijg veel mail van Randwijk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik wil niet weten waarom jij mailt met randwijk over dat soort zaken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet ook niet waarom ie t stuurt, iets dwangmatigs. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat heb je met die fundamentalisten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij schept idd erg veel op over mij en z`n zussen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gaan we weer grof taalgebruik bezigen? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:24 schreef barbera het volgende:[..] Dat ben ik met je eens Leon. Maar vind dit een beetje domme topic... Ik kom hier nog niet zo lang dus weet niet wat de maatstaaf is... Hoop meer dan dit. nog niet zo lang? we zijn allemaal begonnen met een foto van ons zelf posten hè! |
|
|
|