|
|
kale co
|
|
|
om 12.30 persconferentie bij feyenoord ik vermoed dat leo beenhakker weggaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
als leo gaat is het in mijn ogen een vreselijke,ja heb wel de woorden maar dan krijg ik een ban |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vreselijke teringjood. ja klopt. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
feyenoord gekocht door rijke oliesjeik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leekens genoemd als opvolger Advocaat Uitgegeven: 26 april 2010 10:40 Laatst gewijzigd: 26 april 2010 10:40
BRUSSEL - Georges Leekens lijkt de beoogde opvolger te worden van Dick Advocaat als bondscoach van België. Dat meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws maandag. Leekens, momenteel trainer van SV Kortrijk, zou al gesprekken hebben gevoerd met de Belgische Voetbalbond (KBVB).
Leekens was tussen 1997 en 1999 ook al bondscoach van De Rode Duivels. Destijds speelde België onder zijn leiding het WK 1998 in Frankrijk.
De Belgen zitten zonder bondscoach sinds Advocaat opstapte. België neemt deze zomer niet deel aan het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika.
http://www.nu.nl/sport/2234588/leekens-genoemd-als-opvolger-advocaat.html |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
|
|
|
FRV
|
|
|
Makaay stopt met voetballen en word jeugdtrainer bij feyenoord!!!
Dat is het breaking news |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 10:56 schreef FRV het volgende:Makaay stopt met voetballen en word jeugdtrainer bij feyenoord!!! Dat is het breaking news Denk niet dat ze daar n persconfereie voor houden... |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Ik denk dat feyenoord een wereld spits heeft gekocht....... Of een nieuwe sponser....
Het is in ieder goed stil gehouden. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
rene vd gijp nieuwe voorzitter |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
toch andries jonker of arno pijpers in de techniese staf per direct |
|
|
|
|
Jacky58
|
|
|
Alle fans mogen gratis naar de wedstrijd van 6 mei!!! ter compisatie van gisteren |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 11:03 schreef dobias het volgende:Ik denk dat feyenoord een wereld spits heeft gekocht....... Of een nieuwe sponser.... Het is in ieder goed stil gehouden. ja.. is ook voor t eerst.. dan zal t wel over een bestuurder gaan :) |
|
|
|
|
FR010
|
|
|
misschien excuses van de ME voor gister? |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mario weg?
Stonden alle trainerts nog in de wei vanochtend?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Feyenoord zal de wedstrijd 6 mei niet spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR010
|
|
|
quote: ik hoop het niet uit de grond van me hart |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
FEYENOORD tog nog failliet hoop het niet of idd over genomen door een rijke oliesjeik we horen het zo wel ben erg benieuwd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
failliet zal wel niet, dat had echt eerder uitgelekt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
atteveld als technies directeur.... leo weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het gerucht gaat over makaay, maar om daar nou speciaal, na gister een persconferentie te houden vind ik overdreven, dus mijn gevoel zegt dat het over de club gaat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verbeek komt terug, hij mist het legioen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roy Makaay stopt zo goed als zeker aan het einde van dit seizoen met profvoetbal. De spits van Feyenoord wordt jeugdtrainer in de Kuip. Makaay stond in de belangstelling van onder meer Vitesse, maar heeft nu dus besloten zijn loopbaan te beeindigen.
De 35-jarige aanvaller kon dit seizoen onder trainer Mario Been niet meer rekenen op een basisplaats. Makaay speelde in het verleden voor Vitesse,Tenerife,Deportivo Coruna en Bayern Munchen. Ook kwam hij tot 43 interlands waarin hij zes keer scoorde.
http://www.fr-fanatic.com/2010/04/26/21444/ |
|
|
|
|
lovejeff
|
|
|
op rijnmond nieuws hadden ze het erover dan makaay stopt als voetballen en jeugd trainer wordt bij feyenoord |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze voor een stoppende speler een persconferentie houden. Heel misschien nog voor een aankoop maar waarschijnlijker zou zijn iets mete club of iemand uit de technische staf... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
waarschijnlijk stopt leo vanwege reuma. hij ken niet meer bellen he. die knoppies worden steeds kleiner |
|
|
|
|
bram
|
|
|
firma den&appel nieuwe sponsor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat ze het legioen hebben verkocht aan "ons eibernest" |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 11:15 schreef obiku010 het volgende:waarschijnlijk stopt leo vanwege reuma. hij ken niet meer bellen he. die knoppies worden steeds kleiner hahahaha dat scheelt weer bel kosten |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
ergens live te zien/horen? Ben erg benieuwd. |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
|
|
|
FR010
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
er is geen ruimte om vragen te stellen!!!!!!!! |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
quote: Slik-daar maak je geen grapjes over..... |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
Als het om makaay zal gaan dan zullen er wel vragen gesteld mogen worden en lijkt mij ook niet dat Feyenoord hiervoor een persconferente geeft. Gaat vast om iets groters |
|
|
|
|
fransvakkie z
|
|
|
heb uit zeer betrouwbaren bronnen dat beenhakker,gio en makaay afscheid aan kondige.deze persconferentie stond eigenlijk na 6 mei gepland maar na de uitslag van gisteren is het vandaag |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat we met 1 B verder gaan |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 11:31 schreef fransvakkie z het volgende:heb uit zeer betrouwbaren bronnen dat beenhakker,gio en makaay afscheid aan kondige.deze persconferentie stond eigenlijk na 6 mei gepland maar na de uitslag van gisteren is het vandaag Gio zou een grote persoonlijke persconferentie moeten krijgen, niet met hakker of makaay |
|
|
|
|
Maurice83
|
|
|
lijkt me sterk dat ze daarvoor een persconf. houden. doen ze normaal gewoon met een persbericht. denk dat er iets anders is |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik krijg het voor gevoel dat het om beenhakker gaat, als hij vertrekt dan heeft hij een groot probleem! judas!!!!!!!!!! |
|
|
|