|
|
sevillana
|
|
|
Roy stopt met prof voetbal is wel "wereld nieuws" (????? !!!!!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Roy Makaay in persconferentie : "Mijn zakken zijn gevuld"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door Coz -- |
|
|
|
|
Jacky58
|
|
|
quote: Ja en Feyenoord bankroet! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap |
|
|
|
|
bram
|
|
|
een ding:makaay heeft nog nooit bekerfinale verloren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit jaar ook niet, als ie niet speelt. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nee en hij neemt zondag al afscheid houdoe |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Logisch dat hij stopt , en mooi dat hij als trainer bij ons blijft. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja hij wil tijdens comp al afscheid nemen 6 mei doet ie wel gewoon mee of zit bij de selectie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
toch beetje zielig hoe SOMMIGE hier met makaay omgaan, ach tis maa iemand die de zakken bijvuld uhuh ik weet niet maar hij verdient dan wel goed maa nooit 1 slecht woord en altijd en ook echt altijd stond hij klaar, hij is dan geen dirk kuijt of obiku maar hij is wel een speler met een echt FEYENOORD hart maar dat zullen sommige hier niet begrijpen denk ik. hoe moeten supporters en spelers van andere clubs nu naar ons kijken als we een wereldspeler als makaay die een carriere had waar je u tegen kunt zeggen een beetje af lopen te zeiken, iedere speler verdient een mooi afscheid net zoals toen met greene en timmer (was niet fan van ze maarja), gewoon een waardig FEYENOORD afscheid niet meer niet minder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door R!ck -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:11 schreef R!ck het volgende:toch beetje zielig hoe SOMMIGE hier met makaay omgaan, ach tis maa iemand die de zakken bijvuld uhuh ik weet niet maar hij verdient dan wel goed maa nooit 1 slecht woord en altijd en ook echt altijd stond hij klaar, hij is dan geen dirk kuijt of obiku maar hij is wel een speler met een echt FEYENOORD hart maar dat zullen sommige hier niet begrijpen denk ik. hoe moeten supporters en spelers van andere clubs nu naar ons kijken als we een wereldspeler als makaay die een carriere had waar je u tegen kunt zeggen een beetje af lopen te zeiken, iedere speler verdient een mooi afscheid net zoals toen met greene en timmer (was niet fan van ze maarja), gewoon een waardig FEYENOORD afscheid niet meer niet minder Op 6 mei kan die toch nog voor een aardig afscheid zorgen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: dat zien we dan wel ;) zou wel mooi zijn maar denk nou niet dat op t moment dit Feyenoord met 3-0 kan winnen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door R!ck -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:28 schreef R!ck het volgende:[..] dat zien we dan wel ;) zou wel mooi zijn maar denk nou niet dat op t moment dit Feyenoord met 3-0 kan winnen? Nee idd maar als 020 die beker in ontvangst gaat nemen zingen we massaal voor Roy:) |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee idd maar als 020 die beker in ontvangst gaat nemen zingen we massaal voor Roy:) das ook wel aardig... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY