BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind of anita?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bradley-ajax
 bradley-ajax - maandag 26 april 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Volgend jaar de linksback van AJAX!
bradley-ajax
 bradley-ajax - maandag 26 april 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Ik zeg op dit moment Blind, als Anita verdedigend nog iets beter wordt hebben we geen eens geen aankopen meer nodig voor de linksback positie, wel vind ik dat we achter Toby&Jan vervangingen nodig hebben! maar in de jeugd hebben we ook nog wel wat rondlopen o.a : Kappelhof, Van der Meulen, Shakison & ik wil Atouba wel eens zien in het centrum van de verdediging grote jongen, goede inspeel pass ik geloof wel in hem!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 26 april 2010 - 13:52   quote  deeplink  
BLIND!!!
roo
 roo - maandag 26 april 2010 - 14:06   quote  deeplink  
blind moet terugkomen maar niet als linksback. liever in centrum of op rechts.
links hebben we anita, maar ook nog jan-arie van der heijden, niemand heeft het over hem maar ik denk dat hij zowel linksback als linkshalf kan spelen
Brandje
 Brandje - maandag 26 april 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Tuurlijk Blind. Die Anita is niks en zal nooit wat worden. Loopt alleen maar achteruit en stapt keer op keer op het verkeerde moment in. Drama is het.
bradley-ajax
 bradley-ajax - maandag 26 april 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Jan-arie zou ook nog kunnen, maar waarom Blind op rechtsback? daar staat Van der Wiel + is linksbenig en omdat hij nu gewoon simpelweg beter is dan Anita (op dit moment)kan die gewoon linksback toch?
Yordee1
 Yordee1 - maandag 26 april 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 14:06 schreef roo het volgende:
blind moet terugkomen maar niet als linksback. liever in centrum of op rechts.
links hebben we anita, maar ook nog jan-arie van der heijden, niemand heeft het over hem maar ik denk dat hij zowel linksback als linkshalf kan spelen
Blind is links, Anita rechts. Als Gregz weggaat, kan Anita gemakkelijk op rechts, en Blind op links. Maar verder zie ik Anita als de ideale 12e man. Kan overal in de verdediging, en op het middenveld. En Van der Heijden is de opvolger van Vertonghen, als ie weggaat.
bradley-ajax
 bradley-ajax - maandag 26 april 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Ben het er niet mee eens dat Anita niets is! bikkelt goed achterin alleen verdedigend kan het nog wel wat beter.
teriele
 teriele - maandag 26 april 2010 - 14:23   quote  deeplink  
blind.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 26 april 2010 - 14:29   quote  deeplink  
BLlIND! ik denk dat het lengte verschil tussen die twee volgend jaar in de Champions league erg bepalend gaat worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 26 april 2010 - 14:49   quote  deeplink  
anita staat bijna het hele seizoen al linksback en moet je kijken hoe weinig tegen doelpunten.. ook dankzij anita.. blind zou ik op rechtsback neerzetten mocht vdwiel vertrekken of in het centrum als 1 van onze belgjes vertrekt...
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 26 april 2010 - 19:37   quote  deeplink  
anita en ik verwacht dat vd wiel niet lang blijft hooguit 1 seizoen en dan kunnen ze beide spelen
alibabba
 alibabba - maandag 26 april 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Blind als linksback of bij vertrek Vertonghen als centrale verdediger. Anita bij vertrek vd.Wiel rechtsback, maar Anita kan ook uitstekend als middenvelder spelen.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 26 april 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 14:49 schreef nummer10 het volgende:
anita staat bijna het hele seizoen al linksback en moet je kijken hoe weinig tegen doelpunten.. ook dankzij anita.. blind zou ik op rechtsback neerzetten mocht vdwiel vertrekken of in het centrum als 1 van onze belgjes vertrekt...
wil je zeggen dat als blind daar staat dat we dan meer tegen doelpunten krijgen?? ik denk dat blind het dan juist beter doet als anita.
j.d
 j.d - zondag 09 mei 2010 - 15:55   quote  deeplink  
Ik vind dat anita het zeer goed doet, ondanks zijn lengte,hij bikelt hard en laat zich niet zomaar passeren.
Ik zeg laten staan,of greg moet weg gaan,dan kan je daley ook inpassen in de verdediging.
AJAX heeft dit seizoen weinig tegen goals,dat zegt genoeg.
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 16:09   quote  deeplink  
Jaa.. Anite mag dan maar 1,50 zijn..Hij heeft het over het hele eizoen gezien prima gedaan.. Dat jij in blind er misscjien een concurrent bij krijgt, sjaa.. Moeten ze het maar met z'n tweeen uitvechten..

Maar op dit moment zeg ik anita..!
Als vd wiel vertrekt kan blind rechts..PRima verdediger heeft het goed gedaan bij groningen, vond hem laatst alleen wat minder..
larsje
 larsje - zondag 09 mei 2010 - 16:21   quote  deeplink  
blind
alibabba
 alibabba - zondag 09 mei 2010 - 18:35   quote  deeplink  
Anita is een goeie voetballer en een geweldig ventje met een uitstekende mentaliteit. In principe is het geen linksback, maar hij blijft daar op de been omdat hij alles uit zijn mogelijkheden haalt en dat is voldoende als linksback. Als rechtsback is ie beter, maar als middenvelder zie ik hem het liefst. In het Ajax van de jaren 90 zou hij ook als centrale verdediger uit de voeten kunnen, als de nummer 4. Anita is een veelzijdige speler en een geweldige Ajacied.

Blind komt volgend seizoen wellicht terug bij Ajax en zal moeten laten zien dat hij het niveau aankan. Bij Groningen heeft hij het meest als rechtsback gespeeld en het uitstekend gedaan, maar moet op die plek niet zijn pijlen gaan richten.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 09 mei 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 16:09 schreef joey het volgende:
Jaa.. Anite mag dan maar 1,50 zijn..Hij heeft het over het hele eizoen gezien prima gedaan.. Dat jij in blind er misscjien een concurrent bij krijgt, sjaa.. Moeten ze het maar met z'n tweeen uitvechten..

Maar op dit moment zeg ik anita..!
Als vd wiel vertrekt kan blind rechts..PRima verdediger heeft het goed gedaan bij groningen, vond hem laatst alleen wat minder..
Als VD Wiel vertrekt zet je Blind natuurlijk gewoon op links, en Anita op rechts....
R!ck
 R!ck - zondag 09 mei 2010 - 18:52   quote  deeplink  
Daley Blind, topper van Ajax dus ik zeg GEWOON DOEN ;)
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 18:44 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Als VD Wiel vertrekt zet je Blind natuurlijk gewoon op links, en Anita op rechts....
Inderdaad, ik denk dan ook niet dat wij erg veel problemen gaan krijgen met het opvangen van vertrekkende spelers. ALs v/d Wiel vertrekt kan inderdaad ANita naar rechts, Vertongen, Alderweireld en Blind lijken mij zekerheidjes in de basis.
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 19:44   quote  deeplink  
anita rechts kan idd ook!:D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind of anita?

0.0043008