BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbalfeest? Ordinaire razzia's van politie en justitie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Zit ik dan vandaag op me werk, nog ziek van de dag van gisteren. Wat ik gisteren gezien en gehoord heb kan ik nog altijd niet bevatten. En als ik al die 'objectieve' mediaberichtgeving lees, dan word ik alleen maar zieker. BAH! Wat een dag vol gezelligheid en voetbalplezier moest worden werd grof verstierd door politie en justitie.

Zo rond 1 uur kwam ik aan in de stad. Afgesproken met bekenden en me broer op het stadhuisplein. Wat mij meteen opviel was eigenlijk hoe rustig het was qua supporters. Tijdens de 1,5 uur die ik daar zat viel me eveens de veelvuldige aanwezigheid van politie op. Te voet, te paard, op de fiets en allemaal nadrukkelijk aanwezig! Na die 1,5 uur zei me broer al, kom we gaan, want het is hier nog rustig en op al die politie zaten we niet te wachten. Dus op weg naar onze stamkroeg op Laan op Zuid. Wij de tram in en toen wij de Erasmusbrug af reden zagwen we 8 ME bussen met hoge snelheid langs de Maastoren rijden, linksaf richting de wijk Feijenoord. We vroegen ons al af waar wat aan de hand was...Daar zouden we dus snelgenoeg achterkomen.

Uitgestapt bij de kroeg en vervolgens het terras opgelopen. Wat mede kroeggangers gedag zeggen. Een hele ontspannen sfeer. Families met kinderen, vaste gasten, dagjesmensen en een klein groepje die volgens de politie tot 'De Doelgroep' behoren. Pardon? Welke doelgroep? Iedereen ontspannen aan zijn of haar drankje, kinderen spelend zowel binnen als buiten. Nog geen 2 minuten op het terras en daar kwamen ze. Twee busjes van de ene kant, 6 van de andere kant. De ME sprong eruit met getrokken wapenstokken. Hele terras vol verbazing en schrikt zich de pleuris. Staat er een ME-er met getrokken wapenstok voor een meisje van 5 die een ijsje zit te eten. Kind overstuur natuurlijk.

Afijn, gelijk vragen stellen over wat er aan de hand is. Volgens de commandant was er 'nog' niets aan de hand. De actie had alles te maken met preventieve acties o.a op basis van de opiumwet. (Wat ik hoorde van mede kroeggangers was dat er al vanaf 1 uur een bus aan de overkant had gestaan die filmden en foto's maakten van de 'ontspannen leden van de doelgroep'.)Ik vroeg meteen waarom het dan noodzakelijk was om met getrokken wapenstok het terras op te stuiven als er toch niets aan de hand was? Na nog meer van dit soort vragen werden dan toch maar de wapenstokken terug gestopt. Er werd ons vervolgens meegedeeld dat iedereen één voor één het terras af moest, ID in moest leveren en zou worden gefouilleerd.

Ondergetekende was als eerste aan de beurt. Ja welke van de 40 ME-ers ging het doen. Uiteindelijk stond ik armen en benen wijd tegen een ME bus, al me gegevens ondertussen gechecked. Er werd me de vraag gesteld of ik verdovende middelen bij me had. Na 5 minuten waren ze klaar en mocht ik 'buiten de afzetting' wachten. Iedereen werkte heel rustig mee en na ruim twee uur waren ze pas klaar'.

In die twee uur had ik mooi de gelegenheid om met één van de ME-ers te praten. Toch nog één die je wel normaal te woord staat, het kan blijkbaar nog. Maar mijn verbazing werd nog groter. Na eerst gehoord te hebben dat dit een georganiseerde actie bleek, durfde meneer ook mee te delen dat hij de actie zelf ook niet snapte. Op alle 'waarom' vragen kon hij niets anders dan instemmend reageren. Hij begreep onze opgekomen frustratie. Hij kon de actie ook niet goedpraten, maar hij was ook alleen maar uitvoerend. Hij vond zelfs dat dit de relatie met de buurt en de uitbater zou schaden. Hij was er zelfs van overtuigd dat hun optreden nog wel een negatief politiek staartje zou krijgen. Scheelt dat de 'objectieve' media dat wel weer zo wist te draaien dat wij Feyenoord supporters weer de boefjes waren.

Uiteindelijk drugshonden erbij, officier van justitie erbij. Resultaat na 2 uur razzia? Een aantal mensen ingesloten omdat ze geen ID bewijs bij zich hadden en een paar waarvan ik de reden niet weet (niet om 'hooligan' redenen in ieder geval). Drugsvondst? Een hele kleine hoeveelheid voor eigen gebruik. Ander resultaat? Uitbater die zijn tent dicht moet doen voor de rest van de dag, voetbalfeest verstierd, groot omzetverlies, naamschade, aanwezige kinderen overstuur.

Vervolgens stromen ook de berichten van Stadhuisplein binnen van vrienden die daar ooggetuige zijn. Moeder met kinderwagen met de lange lat bewerkt, jochie van 11 in de boeien geslagen, groepen kroeg en terrasbezoekers de kroegen uitgeslagen, huilende meisjes, winkelend publiek belaagd door de ME en zo zijn er nog talloze voorbeelden. In de media is de redevoering; "vanwege de anti semitische leuzen" en "uiteindelijk 71 relschoppers gearresteerd".

De werkelijkheid ligt toch absoluut anders. Koppen als "Politie houdt georganiseerde razzia's in Rotterdam", "Aantal Feyenoord Supporters opgepakt vanwege ontbreken geldig ID", "Politie misdraagt zich tegen winkelend publiek en Feyenoord supporters". En dan lees ik bij alle nieuwsberichten weer alle hypocriete commentaren van al die struisvogels. Klakkeloos die media nablaten. Weer met de vingertjes wijzen van 'zie je wel'. Helaas voor jullie liggen de feiten toch heel anders! Ik ben al blij dat ik een aantal van die hypocrieten, na het met eigen ogen gezien te hebben, 180 graden gedraaid zijn in hun mening.

De bekerfinale werd in tweeën gesplitst vanwege de hoge veiligheidskosten. Volgens mij zijn we met de inzet in amsterdam gisteren en de acties in Rotterdam al lang op meer kosten uitgekomen! En dan zeggen we tegen onze burgervader....BEDANKT! Bedankt voor het verstieren van een voetbalfeest! Bedankt voor het verbieden van de Dance Parade! Bedankt voor het schaden van de Rotterdamse ondernemer! Bedankt voor het ons behandelen als crimineel! Bedankt voor het naar de klote helpen van onze stad!

ROTTERDAM WAKKER WORDEN!!

WATCHING FOOTBALL IS NOT A CRIME!!
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Een reactie van een bezorgde Rotterdammer zoals te vinden op rijnmond.nl:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo geloofde in die verhalen dat de ME confrontatie zou uitlokken en dat de politie zomaar mensen zou oppakken. Vanmiddag en vanavond ben ik helaas aardig wakker geschud. Ik snap de meeste reacties ook wel van mensen die er niet bij zijn geweest, zo zou ik ook reageren afgaande op de nieuwsberichten, je gaat er toch maar vanuit dat die Feyenoord hooligans wel weer aan de gang zijn geweest. Niets was minder waar, dit is gewoon een razzia geweest als dikke waarschuwing voor koninginnedag en alle andere evenementen. Alleen niet op een goede manier. Sterker nog ik was als ik één meter naar links had gestaan ook aangehouden, en dan zal je denken dan heb je ook wat uitgevreten, maar nee ik ben gewoon een saaie vader die van 9 tot 5 werkt en niks op heb met geweld of wat dan ook. Nu snap ik pas die hooliganpraat dat als je er niet bij was je niet iets kan be(ver)oordelen. Doe dat ook niet en geloof de mensen maar die er bij zijn geweest, de politie en ME hebben buitenproportioneel machtsmisbruik getoond en dat alles onder aanvoering van onze burgervader
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Mijn naam is Martijn Duin, geboren en getogen Rotterdammer, en deel uitmakend van de 30% hoogopgeleiden die ons land kent. Momenteel studeer ik af bij een van de mooiste bedrijven die ons land rijk is. Zonder vorm van arrogantie kan ik zeggen dat ik een fantastische opvoeding van mijn ouders heb genoten. Nog nooit heb ik ook maar een dropje bij de drogist gestolen. Maar gisteren ben ik als onschuldige supporter behandeld als een crimineel van het kaliber Holleeder.

Dagelijks ontvang ik talloze glimlachen als ik met de metro richting het centrum reis, om daar strak in pak te verschijnen op de werkvloer. Zondags is dit echter een ander verhaal, dan verruil ik mijn kostuum voor het shirt van de club waar ik zo zielsveel van houd. Naast het shirt verruil ik de glimlachen voor de status van een crimineel.

Gisteren nog sloeg een bijna oranje-achtige sfeer op het stadhuisplein om in een grote bron van agressie toen een groep van 25 MEers niets ontziend via de achteringang kwamen binnen gestormd. Wat mij bij zal blijven is het huilende meisje dat buiten met haar vriendje een broodje zat te eten en hardhandig van tafel werd geslagen.

De aftocht was eigenlijk nog erger. In de houdgreep tussen 2 MEers werd je dan zonder aanleiding afgevoerd uit het café en voorgedragen aan een tribunaal van moderne cameras. Zelf ben ik alles behalve fotogeniek, daarom wil ik dan ook graag een van de fotos opvragen die er van mij zijn gemaakt. Met 4 spiegelreflex cameras moet het namelijk wel gelukt zijn mij er goed op te krijgen. Leuk voor op Hyves, Facebook of LinkedIn zodat mijn potentiële toekomstige werkgevers een goed beeld van mij kunnen krijgen

stadhuisplein-me.jpg
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Arno Bonte: 'Actie ME was disproportioneel en overtrokken'

Alle ruim zeventig Feyenoordfans die zondag in het centrum van Rotterdam werden aangehouden, zijn zondagavond weer op vrije voeten gekomen. Ongeveer de helft van hen betaalt een boete, het andere deel moet in juli voor de rechter komen. Dat heeft een woordvoerder van de politie maandag laten weten.

De ME greep zondag nog voor de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord in op het Stadhuisplein omdat mensen op het terras antisemitische leuzen scandeerden. Volgens de politiewoordvoerder ligt de lat laag.

,,Vroeger zagen we misschien nog wel eens wat door de vingers. Maar we hebben onder meer met de burgemeester duidelijk afspraken gemaakt. Dit is ook onze lijn op 6 mei.''

De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt over twee duels afgewerkt. De eerste vond zondag plaats in Amsterdam, de tweede op 6 mei in Rotterdam. Bij beide duels is alleen thuispubliek aanwezig.

Arno Bonte, fractievoorzitter van GroenLinks, heeft burgemeester Ahmed Aboutaleb om opheldering gevraagd over het politieoptreden. Dat was volgens hem disproportioneel en overtrokken en ook onschuldige supporters werden hard getroffen.

Hij vreest bovendien dat deze manier van optreden juist agressie in de hand werkt. ,,Ik heb sterk de indruk dat het harde optreden van de politie vooral was bedoeld om de spierballen te laten zien.''

Raadslid Hennie van Schaik van Leefbaar Rotterdam kwam zondag zelf een kijkje nemen op het Stadhuisplein. Het zero tolerance-beleid van de politie stemde hem juist tevreden.
piet
 piet - maandag 26 april 2010 - 15:03   quote  deeplink  
Kkl hellemaal met je eens. Was gistermiddag ook in de stad. en wat er gebeurd is echt niet normaal.
SanderS
 SanderS - maandag 26 april 2010 - 15:14   quote  deeplink  
jaja... straks gaan ze nog zeggen dat in Hoek van Holland die 5 agenten die 200 hooligans van 010 hebben uitgedaagd. En op bovenstaande foto zie ik 2 mooie dames (en dat in 010, ongekend) toch aardig leuk lachen... en niet huilen of in paniek zijn. Moet je de voorpagina van de Metro zien... lijkt me geen prettige jongen. Maar zou ook wel door de ME komen toch...
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 26 april 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Tering...

sorry dat ik hier reageer maar dit is toch een zeer goed omschreven verhaal.
Nu alleen nog een politicus vinden die zijn vingers durft te branden aan de politiek die dit uitvoert.
Vorige week zondag de 18e waren ze ook lekker bezig bij ons vanwege "1312" shirtjes...
Het is al lang geen lolletje meer om rond te wandelen rondom het stadion.
Goed geschreven en goed verwoordt.
Succes met aanschrijven naar Wilders ofzo...
ted
 ted - maandag 26 april 2010 - 15:17   quote  deeplink  
Kameraden we worden uitgedaagd/uitlokking etc. wanneer een M.E.er zichzelf niet kan beheersen .meld je dan ziek .pas allemaal op kijk uit ons gevoel kunnen ze ons noooooooooooooooooooit ontnemen .FEYENOORD IS THE BEST>
FR-Han
 FR-Han - maandag 26 april 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:14 schreef SanderS het volgende:
jaja... straks gaan ze nog zeggen dat in Hoek van Holland die 5 agenten die 200 hooligans van 010 hebben uitgedaagd. En op bovenstaande foto zie ik 2 mooie dames (en dat in 010, ongekend) toch aardig leuk lachen... en niet huilen of in paniek zijn. Moet je de voorpagina van de Metro zien... lijkt me geen prettige jongen. Maar zou ook wel door de ME komen toch...
wat gedraag jij je als een stakker zeg. gotver een van de beste stukken die ik in tijden gelezen heb. en jij kan alleen maar domme onzin lullen. jij hebt de intelligentie niet om het te begrijpen. probeer eerst eens zelf met iets normaals te komen en zet het op papier. laat mensen het lezen die wel hersens hebben voordat je post. lampekap!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 april 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:14 schreef SanderS het volgende:
jaja... straks gaan ze nog zeggen dat in Hoek van Holland die 5 agenten die 200 hooligans van 010 hebben uitgedaagd. En op bovenstaande foto zie ik 2 mooie dames (en dat in 010, ongekend) toch aardig leuk lachen... en niet huilen of in paniek zijn. Moet je de voorpagina van de Metro zien... lijkt me geen prettige jongen. Maar zou ook wel door de ME komen toch...
lutser
SanderS
 SanderS - maandag 26 april 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:22 schreef obiku010 het volgende:

[..]

wat gedraag jij je als een stakker zeg. gotver een van de beste stukken die ik in tijden gelezen heb. en jij kan alleen maar domme onzin lullen. jij hebt de intelligentie niet om het te begrijpen. probeer eerst eens zelf met iets normaals te komen en zet het op papier. laat mensen het lezen die wel hersens hebben voordat je post. lampekap!!
haha... lampekap.... tuurlijk jochie... wat je wil.

ps: Het stuk is overgens fantastisch geschreven. Petje af. Maar de inhoud.... jammer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 april 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:30 schreef SanderS het volgende:

[..]

haha... lampekap.... tuurlijk jochie... wat je wil.

ps: Het stuk is overgens fantastisch geschreven. Petje af. Maar de inhoud.... jammer.
Het verhaal kent uiteraard twee kanten ventje. Uiteraard zit er ook tyfusvolk tussen, maar ook bovenstaand is de realiteit, je moet dus wel zaken gescheiden kunnen houden.

Vaak genoeg de ME los zien gaan op gewone petten en sjaals.

Maar ook vaak genoeg de "hoolies" zien scouten op zoek naar rottigheid en die werd dan ook altijd gevonden ja.
NRAforEVER
 NRAforEVER - maandag 26 april 2010 - 15:34   quote  deeplink  
Ik was er niet bij, maar kan me er wat bij inbeelden.
Zeker de ME is een apart soort.. zijn opgeleid/gedrilled om de botte bijl te gebruiken (en laten we eerlijk zijn, die moet af en toe gehanteerd worden) en komen vaak "opgefokt" uit de busjes gestoven. Als er dan in weze weinig aan de hand blijkt te zijn, moeten ze snel kunnen omschakelen naar een minder dreigende houding. Lijkt me lastig voor een mens.. zaak is dus vooral de ME pas in te zetten als het absolute noodzaak is.

Maar ja, het was in dit geval een onderdeel van een "drugs operatie" en ik kan me helaas niet meer voorstellen dat een aantal gewone agenten, dit zonder de support van de ME zouden kunnen afhandelen. De tijd dat de autoriteit van een agent nog onomwonden gerespecteerd werd door 99% van onze bevolking, is voorbij.

Het enige vreemde voor mij, is dat men deze dag heeft uitgekozen.
MrChriz
 MrChriz - maandag 26 april 2010 - 15:34   quote  deeplink  
Die smerige ratten in blauw zijn helemaal gek geworden joh.. En het dan maar raar vinden dat iedereen de politie haat.. KKL, ik zou zeggen: stuur je stuk naar alle redacties van alle kranten en de NOS. Kleine kans dat die stemmingmakers er iets mee doen maar niet geschoten is altijd mis toch?
FR-Han
 FR-Han - maandag 26 april 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:30 schreef SanderS het volgende:

[..]

haha... lampekap.... tuurlijk jochie... wat je wil.

ps: Het stuk is overgens fantastisch geschreven. Petje af. Maar de inhoud.... jammer.
kom dan met onderbouwing! want zeggen dat iets niet goed is, dat is makkelijk. jij voert geen discussie. jij geeft een schreeuw, en om de 2 minuten zit je met je werkloze reet te checken, of er iemand is die op jou reageert ipv de topic. omdat je waarschijnlijk voorvocht begint te lekken als je aandacht krijgt uit rotterdam. (spoel hem af en toe effe af, anders gaat ie zo geuren) hoop echt dat ze stoppen met beuken op dat hoofie van je. want het gaat helemaal niet zo best met je knullie
craven
 craven - maandag 26 april 2010 - 15:38   quote  deeplink  
stuk is prima geschreven en zo zoen we de andere kant van het verhaal, dit is echt zo'n actie om te laten zien dat ze zogenaamd de controle hebben over de hooligans. Kijk ons eens....
SanderS
 SanderS - maandag 26 april 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:36 schreef obiku010 het volgende:

[..]

kom dan met onderbouwing! want zeggen dat iets niet goed is, dat is makkelijk. jij voert geen discussie. jij geeft een schreeuw, en om de 2 minuten zit je met je werkloze reet te checken, of er iemand is die op jou reageert ipv de topic. omdat je waarschijnlijk voorvocht begint te lekken als je aandacht krijgt uit rotterdam. (spoel hem af en toe effe af, anders gaat ie zo geuren) hoop echt dat ze stoppen met beuken op dat hoofie van je. want het gaat helemaal niet zo best met je knullie
Als jij wil dat ik het onderbouw in mijn eigentijd (heb namelijk een eigen bedrijf, knulletje) wil ik dat best ff voor je doen Koos-werkeloos.

Ten eerste gaat de ME echt geen jongetje van 11jaar in de boeien slaan voor NIETS!!
Een wapenstok trekken tegen een meisje van 5..... geloof je het zelf??
Winkelend publiek lastig vallen, dagjesmensen die gewoon wat zitten te drinken.
Nee, ik geloof het niet.

Wat ik wel geloof is dat de mensen die een Feyenoord sjaal, pet, shirt of iets ander droegen (te)hard aangepakt zijn. Ja dat wil ik best geloven. En dat dit bij een groot deel onterecht is, wil ik met 101% geloven. Maar wil je me dat ff uitleggen waarom van de 70 mensen er ongeveer de helft een boete hebben gehad en de andere helft in Juli moeten voorkomen??!!

Ik zit inderdaad net als jij te kijken of er op mijn stukje gereageerd wordt. Ben ik net als jij ook benieud naar. Ook omdat ik best in discussie wil gaan...
Maar ik doe dat gelukkig op een iets fantsoenlijkere manier als jij, obiku!
FR-Han
 FR-Han - maandag 26 april 2010 - 15:48   quote  deeplink  
leuk man. hoe heet dat bedrijf? kunnen we zaken doen
piet
 piet - maandag 26 april 2010 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:43 schreef SanderS het volgende:

[..]

Ten eerste gaat de ME echt geen jongetje van 11jaar in de boeien slaan voor NIETS!!
Een wapenstok trekken tegen een meisje van 5..... geloof je het zelf??
Winkelend publiek lastig vallen, dagjesmensen die gewoon wat zitten te drinken.
Nee, ik geloof het niet.

jij was gister niet in Rotterdam en praat weer met die NEuzen media mee.....
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 16:16   quote  deeplink  
ZIT JE IN HET ZUIDERPARK TE BBQ...

Dit zijn niet de enige plekken waar de ME supporters heeft lastig gevallen.
Met 25 pers. (ook stelletjes) een BBQ in 't Zuiderpark, waar overigens vele groepen van verschillende afkomst ook een BBQ hadden, werden om 16.30 uur bezocht door 4(!!!) busjes ME. Deze kwamen met hoge snelheid over het fietspad 't aangescheurd. Hele middag niets gebeurd, ben je aan 't opruimen komt de ME een beetje populair doen. als ik me niet vergis, speelt Feyenoord een UITwedstrijd!!!!!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 26 april 2010 - 16:16   quote  deeplink  
alles wat de politie in opdracht heeft gedaan : HULDE !!!
dit moeten ze vaker doen.
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 16:17   quote  deeplink  
news20100425-04me.jpg
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 16:16 schreef henkie1969 het volgende:
alles wat de politie in opdracht heeft gedaan : HULDE !!!
dit moeten ze vaker doen.
henk = pinokkio
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 16:18   quote  deeplink  
De actie bij Laan op Zuid was een preventieve actie inzake de opiumwet, zoals overal!! Helemaal niets met ongeregeldheden te maken!

LoZ was ik zelf bij, maar liefst 8 ME bussen die uit het niets de hele kroeg afsloten. Een paar harde kern lui, gewone Feyenoordsupporters en families zaten ontspannen een drankje te drinken in afwachting van de wedstrijd. Niets vijandig, alleen wat drugs dat aanwezig was. Vandaag was gewoon een razzia tegen supporters. Die mogen blijkbaar geen biertje meer drinken op t terras.

Ik werd gefouilleerd, ID ingenomen en de kroeg werd met grote politiemacht in handen genomen. En waarom? Om helemaal niets, puur preventief, woorden van de ME zelf. Dus niet zoals de media het wil doen geloven.

Wat een 'voetbalfeest'moest worden, wordt gewoon verstierd door overheid en justitie met deze massale preventieve razzia. Het was een voorgeorganiseerde actie van hen. Ze doen het er blijkbaar om.

En de media draait het weer zo dat de Feyenoord supporters de schuldige zijn. schandalig dit! Mensen blijf vooral de media 'objectiviteit' volgen....hoop dat je het zelf eens meemaakt, praten jullie misschien anders.

En RTV Rijnmond, applaus voor jullie 'realistische' nieuws presentatie! BAH BAH. En dan landelijk praten over bezuinigingen...laten ze dit geld maar steken in echte criminaliteit bestrijding. Pas ook ff het onderschrift bij de foto aan. Moesten van Aboutaleb uit preventieve razzia maatregelen. De supporters op LoZ gedroegen zich namelijk ontspannen en normaal. Feyenoordsupporters zijn toch bij voorbaat toch al crimineel.... - ZUCHT -

news20100425-01me.jpg
craven
 craven - maandag 26 april 2010 - 16:25   quote  deeplink  
domme actie, vraagt weer om reactie, vicieuze cirkel
henkie1969
 henkie1969 - maandag 26 april 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 16:17 schreef KKL het volgende:

[..]

henk = pinokkio
het vreemde is dat iedereen hier maar loopt te klagen, maar ik heb als Feyenoord supporter nog nooit problemen met politie, ME, justitie of wie dan ook gehad, en toch hou ik van Feyenoord......als je jezelf als een idioot gedraagt, dan wordt je ook zo behandeld.
het is veel makkelijker om met de grote schreeuwers mee te schreeuwen dan een echte mening te hebben.
KKL
 KKL - maandag 26 april 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 16:28 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

het vreemde is dat iedereen hier maar loopt te klagen, maar ik heb als Feyenoord supporter nog nooit problemen met politie, ME, justitie of wie dan ook gehad, en toch hou ik van Feyenoord......als je jezelf als een idioot gedraagt, dan wordt je ook zo behandeld.
het is veel makkelijker om met de grote schreeuwers mee te schreeuwen dan een echte mening te hebben.
Tuurlijk Henkie.....

Heeft totaal geen zin je te overtuigen omdat je alles vanuit de media be(ver)oordeelt zonder er zelf bij te zijn geweest.

Jammer...
kale co
 kale co - maandag 26 april 2010 - 17:01   quote  deeplink  
kkl heeft helemaal gelijk gaat nergens over dit
Milo
 Milo - maandag 26 april 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:43 schreef SanderS het volgende:

[..]

Als jij wil dat ik het onderbouw in mijn eigentijd (heb namelijk een eigen bedrijf, knulletje) wil ik dat best ff voor je doen Koos-werkeloos.

Ten eerste gaat de ME echt geen jongetje van 11jaar in de boeien slaan voor NIETS!!
Een wapenstok trekken tegen een meisje van 5..... geloof je het zelf??
Winkelend publiek lastig vallen, dagjesmensen die gewoon wat zitten te drinken.
Nee, ik geloof het niet.

Wat ik wel geloof is dat de mensen die een Feyenoord sjaal, pet, shirt of iets ander droegen (te)hard aangepakt zijn. Ja dat wil ik best geloven. En dat dit bij een groot deel onterecht is, wil ik met 101% geloven. Maar wil je me dat ff uitleggen waarom van de 70 mensen er ongeveer de helft een boete hebben gehad en de andere helft in Juli moeten voorkomen??!!

Ik zit inderdaad net als jij te kijken of er op mijn stukje gereageerd wordt. Ben ik net als jij ook benieud naar. Ook omdat ik best in discussie wil gaan...
Maar ik doe dat gelukkig op een iets fantsoenlijkere manier als jij, obiku!
o nee! ik heb een sv te pakken omdat ik een ME'ER sloeg omdat hij een kereltje van 12 wilde pakken! en ik ben ook zelfstandig ondernemer van 2 bedrijven.
de flh
 de flh - maandag 26 april 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Hehe, heel veel hierzo wilden Marco Pastors van Leefbaar Rotterdam als burgemeester..

"Raadslid Hennie van Schaik van Leefbaar Rotterdam kwam zondag zelf een kijkje nemen op het Stadhuisplein. Het zero tolerance-beleid van de politie stemde hem juist tevreden."

Voor de ongelovigen onder ons:
Kijk anders eens wat de Ombudsman heeft gezegd over de arrestaties op 'de brug' .. daar zaten ook oma'tjes die er niets mee te maken hadden.

zou de ombudsman ook liegen?
SanderS
 SanderS - maandag 26 april 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:09 schreef Milo het volgende:

[..]

o nee! ik heb een sv te pakken omdat ik een ME'ER sloeg omdat hij een kereltje van 12 wilde pakken! en ik ben ook zelfstandig ondernemer van 2 bedrijven.
Dat kereltje van 12 zal wel iets gedaan hebben anders wordt hij niet opgepakt. Dat jij die ME'ER dan gaat slaan... nou wees er trots op! Wat mij betreft krijg jij dan een flinke boete. Je behoord namelijk geen ME'ER te slaan.

Wat je wil zeggen met het feit dat je 2 bedrijven hebt snap ik niet helemaal.

Mijn doel was om Obiku010 te melden dat ik niet werkeloos ben, maar ik mijn eigen tijd als Zelfstandig ondernemer zelf invul. Maar ik ga er maar vanuit dat je dat dan verkeerd hebt begrepen...
FR-Han
 FR-Han - maandag 26 april 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:19 schreef SanderS het volgende:

[..]

Dat kereltje van 12 zal wel iets gedaan hebben anders wordt hij niet opgepakt. Dat jij die ME'ER dan gaat slaan... nou wees er trots op! Wat mij betreft krijg jij dan een flinke boete. Je behoord namelijk geen ME'ER te slaan.

Wat je wil zeggen met het feit dat je 2 bedrijven hebt snap ik niet helemaal.

Mijn doel was om Obiku010 te melden dat ik niet werkeloos ben, maar ik mijn eigen tijd als Zelfstandig ondernemer zelf invul. Maar ik ga er maar vanuit dat je dat dan verkeerd hebt begrepen...
mischien zij ik het verkeert dan. bij deze! IK VIND JE KANSLOOS! ik kan ook niet geloven dat je een eigen bedrijf hebt. want je kwam met korte antwoorden omdat je een eigen bedrijf hebt en dus geen tijd heb voor lange antwoorden. conclusie: je geeft een mening zonder te onderbouwen. en dat is dus gewoon een nutteloze schreeuw. daar is het forum niet voor. dat doe je maar in die jostibak in diemen of ergens die dooie kant uit. waar ze allemaal schreeuwen
SanderS
 SanderS - maandag 26 april 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:28 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mischien zij ik het verkeert dan. bij deze! IK VIND JE KANSLOOS! ik kan ook niet geloven dat je een eigen bedrijf hebt. want je kwam met korte antwoorden omdat je een eigen bedrijf hebt en dus geen tijd heb voor lange antwoorden. conclusie: je geeft een mening zonder te onderbouwen. en dat is dus gewoon een nutteloze schreeuw. daar is het forum niet voor. dat doe je maar in die jostibak in diemen of ergens die dooie kant uit. waar ze allemaal schreeuwen
Wat een reactie... over kansloos gesproken.

Ohja... Feyenoord - AJAX ruststand 0-2, nogmaals.... over kansloos gesproken.
EEok
 EEok - maandag 26 april 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:33 schreef SanderS het volgende:

[..]

Wat een reactie... over kansloos gesproken.

Ohja... Feyenoord - AJAX ruststand 0-2, nogmaals.... over kansloos gesproken.
Oh...nou wordt het duidelijk.Jij bent er zo eentje.Als TT-supporter zal je dan ook niet zo veel politie regen komen.
Nog succes verder met je eenmansbedrijfje verder,he.
wildje69
 wildje69 - maandag 26 april 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:33 schreef SanderS het volgende:

[..]

Wat een reactie... over kansloos gesproken.

Ohja... Feyenoord - AJAX ruststand 0-2, nogmaals.... over kansloos gesproken.
sanderS.tieft lekker op naar die joodse graftombe
fc.twente
 fc.twente - maandag 26 april 2010 - 17:44   quote  deeplink  
maar sander s

ik weet wel dat wij voetbal suporters altijd het gedaan hebbe is ook best vaak zo.
maar leg mij dan effe na fey-twe voor de beker krijgt onze veiligheidscoordinator
die loopt in het pak van fc.t(en is toch normaal dat die als laatste uit het stadion gaat). en je er van uit kan gaan dat die niet komt voor ruzie maar voor zijn werk, klappen van de ME......die wedstrijd (hadden er veeel meer moeten zijn) 2 stillen van de politie klappen van de me.
dit ligt zeker ook aan die 3 personen zelf....

dus een ding en anders mag je wel 1 keer mee na een uitwedstrijd betaal ik je kaartje wel en kun je het een keer zelf mee maken...als je dat durft
SanderS
 SanderS - maandag 26 april 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:44 schreef fc.twente het volgende:
maar sander s

ik weet wel dat wij voetbal suporters altijd het gedaan hebbe is ook best vaak zo.
maar leg mij dan effe na fey-twe voor de beker krijgt onze veiligheidscoordinator
die loopt in het pak van fc.t(en is toch normaal dat die als laatste uit het stadion gaat). en je er van uit kan gaan dat die niet komt voor ruzie maar voor zijn werk, klappen van de ME......die wedstrijd (hadden er veeel meer moeten zijn) 2 stillen van de politie klappen van de me.
dit ligt zeker ook aan die 3 personen zelf....

dus een ding en anders mag je wel 1 keer mee na een uitwedstrijd betaal ik je kaartje wel en kun je het een keer zelf mee maken...als je dat durft
Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die onterecht klappen krijgen. Je kan mij alleen niet vertellen - en dat is wat ik probeer duidelijk te maken - dat er 70 mensen zijn opgepakt voor niets. Waarvan er ook nog eens ongeveer de helft in Juli moet voorkomen bij de rechter. En ik vind ook wanneer er voor niets klappen worden uit gedeeld door de ME of Politie hier tegen opgetreden moet worden door de overheid, maar dat is gewoon heel lastig te bewijzen.

Maar goed... mensen doen alsof ze hier een disscussie willen voeren, maar uiteindelijk willen ze alleen maar horen dat ze gelijk hebben. En ik ben als normale supporter wat objecitiever en doe daar niet aan mee. Wanneer jij opgepakt bent, heb je 90% zeker ook wat uitgehaald waardoor je bent opgepakt.
SanderS
 SanderS - maandag 26 april 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:41 schreef wildje69 het volgende:

[..]

sanderS.tieft lekker op naar die joodse graftombe
Wat een top niveau man... ben jaloers...
Red
 Red - maandag 26 april 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Goed stuk KKL, huiswerk goed gedaan!
Word eens tijd dat er iemand de waarheid gaat vertellen....

quote:
Op maandag 26 april 2010 - 15:43 schreef SanderS het volgende:

[..]
(heb namelijk een eigen bedrijf, knulletje)
Amsterdoms Prive ME??
FR-Han
 FR-Han - maandag 26 april 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:33 schreef SanderS het volgende:

[..]

Wat een reactie... over kansloos gesproken.

Ohja... Feyenoord - AJAX ruststand 0-2, nogmaals.... over kansloos gesproken.
en weer heeft je opmerking niks met deze eigelijke woordenwisseling te maken. blijf is ontopic. is het weer te rustig op het jodenforum?
henkie1969
 henkie1969 - maandag 26 april 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 16:44 schreef KKL het volgende:

[..]

Tuurlijk Henkie.....

Heeft totaal geen zin je te overtuigen omdat je alles vanuit de media be(ver)oordeelt zonder er zelf bij te zijn geweest.

Jammer...
en wie zegt dat ik er niet was ?
gewoon normaal gedragen, dan hoeft de politie ook niet op te treden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 april 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:49 schreef SanderS het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat er mensen zijn die onterecht klappen krijgen. Je kan mij alleen niet vertellen - en dat is wat ik probeer duidelijk te maken - dat er 70 mensen zijn opgepakt voor niets. Waarvan er ook nog eens ongeveer de helft in Juli moet voorkomen bij de rechter. En ik vind ook wanneer er voor niets klappen worden uit gedeeld door de ME of Politie hier tegen opgetreden moet worden door de overheid, maar dat is gewoon heel lastig te bewijzen.

Maar goed... mensen doen alsof ze hier een disscussie willen voeren, maar uiteindelijk willen ze alleen maar horen dat ze gelijk hebben. En ik ben als normale supporter wat objecitiever en doe daar niet aan mee. Wanneer jij opgepakt bent, heb je 90% zeker ook wat uitgehaald waardoor je bent opgepakt.
moet je even aan die 800 mensen vragen in 2006....
craven
 craven - maandag 26 april 2010 - 19:37   quote  deeplink  
hoop tijd die sander voor iemand met een eigen bedrijf, staat zeker naast een dixie toilet met zijn hand omhoog
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 april 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 19:37 schreef craven het volgende:
hoop tijd die sander voor iemand met een eigen bedrijf, staat zeker naast een dixie toilet met zijn hand omhoog
als omgebouwde heeft ie het zeker niet druk op de wallen...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 april 2010 - 21:13   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 april 2010 - 21:25   quote  deeplink  
En de politie maar afvragen waarom ze zo gehaat zijn!!!!!!! Kan straks weer een zielig ME'rtje half jankend voor de camera vertellen hoe bang hij wel niet was en dat ze met zoveel waren. JE OOGST WAT JE GEZAAID HEBT!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door Feyenoord till i die --
objectieve
 objectieve - maandag 26 april 2010 - 21:36   quote  deeplink  
De hele competitie al lopen die lelijke apen in het blauw rondom de thuiswedstrijden de boel te provoceren.
Regelmatig worden er individuelen supporters ten onrechte afgetuigd door deze hobby me'rs.
We weten allemaal dat sinds de rellen in hoek van holland deze gasten opgefokt zijn en hun frustratie botvieren rondom de kuip, het meest stoor ik me eraan dat de media hier geen oog voor heeft.
Een enkele keer staat er een oproep op een feyenoord site waar getuigen worden gevraagd zich te melden van deze mishandelingen.
Ik vind ook de rotte appelen en zichzelf feyenoordsupporter noemende supporters aangepakt moeten worden, maar het wordt tijd dat de aandacht nu eens naar deze nare klootzakken gaat verplaatsen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 april 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Precies en anders moeten we zelf maar weer eens het recht in eigen hand nemen!!
Milo
 Milo - dinsdag 27 april 2010 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 17:19 schreef SanderS het volgende:

[..]

Dat kereltje van 12 zal wel iets gedaan hebben anders wordt hij niet opgepakt. Dat jij die ME'ER dan gaat slaan... nou wees er trots op! Wat mij betreft krijg jij dan een flinke boete. Je behoord namelijk geen ME'ER te slaan.

Wat je wil zeggen met het feit dat je 2 bedrijven hebt snap ik niet helemaal.

Mijn doel was om Obiku010 te melden dat ik niet werkeloos ben, maar ik mijn eigen tijd als Zelfstandig ondernemer zelf invul. Maar ik ga er maar vanuit dat je dat dan verkeerd hebt begrepen...
dat kereltje van 12 zat te huilen omdat een paar klootzakken aan het matten ( bierincident) waren! toen kwam er ME naar binnen gestormt en waren als een stel gekken aan rossen, waarbij dat mannetje doodsangsten moest uitstaan! ik heb mezelf er mee bemoeit omdat ik liever de klappen opving dan dat jochie! en ja ik heb klappen gekregen en uitgedeeld. later ben ik bedankt door zijn vader. en ik, ik kreeg een sv die nu nog 1 seizoen duurd.

ME'Ers zijn door gesnoven honden die erop geilen om te kunnen knallen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 april 2010 - 09:52   quote  deeplink  
Toen ik 12 was heb ik wel eens een klap gekregen van de wijkagent omdat ik een grote mond had, maar het lijkt me duidelijk dat er een verschil is tussen een corrigerende tik van de wijkagent en een M.E.er in vol rellen tenue.

Je ziet overigens rondom de kuip dat de gewone platte petten methode veel beter werkt, als ze een beetje relaxter optreden ben je ook eerder genegen naar ze te luisteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbalfeest? Ordinaire razzia's van politie en justitie









0.0066730