|
|
ajaxboy2
|
|
|
ja hij is volgens mij al 32 en speelt niet altijd bij inter hopen dat chivu helft van ze salaris inlevert om bij ajax te voetballen ik zeg de aankoop van 2010/2011! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
nooit doen!! eigen geugt eerst!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Deze oude held mag zeker terug komen. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ja hoor tuurlijk laten we mutu chivu lukaku enz. maar gewoon halen we kunnen maar beter ff doorsparen en niet van doe torenhoge salarissen neerzetten dat kan later wel; als we een keer de halve finale van de champions league halen of de EL winnen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
sjakiepakie.. laat ik zegge.. Mutu halen is niet onmogelijk, en chivu ook niet.. alleen lukaku wel.. waarom de eerste 2 spelers zijn aan het afbouwen.. Lukaku gaat net als suarez gewoon naar een TOPCLUB.. Dat chivu en mutu naar ajax gaan zie ik niet gebeuren.. alleen t is niet onmogelijk.. En adriu beetje rare reactie.. chivu of een jeugdspeler is een heel groot verschil.. Chivu is ervaren en lijkt mij goede leider voor de verdediging! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik denk dat lukaku niet onmogelijk is als pantelic weg gaat. maar chivu zou ook mooi zijn want hij heeft natuurlijk veel ervaring en dat is niet onhandig in de Champions League |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Precies, nog beter dan Boula. Kan Vertongen een linie naar voren. Steek Wiel Chivu Blind Anita Vertongen Enoh Zeeuw Siem Eriksen Suarez |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
lukaku is wel onmogelijk ajax is geen stap hoger voor hem.. En op die leeftijd is dat heel belangrijk... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
ik denk dat de eredivisie wel een stap hoger is. hij kan bij ajax meer verdienen en hij kan daarna naar de absolute top kan. ik heb het idee dat hij op het moment nog niet klaar is voor barça, inter, chelsea |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik zeg doen! Maar ik betwijfel dat hij dat ook denkt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:19 schreef ajaxboy2 het volgende:ja hij is volgens mij al 32 en speelt niet altijd bij inter hopen dat chivu helft van ze salaris inlevert om bij ajax te voetballen ik zeg de aankoop van 2010/2011! Ik weet niet of jij de Serie A volgt, maar Chivu is voor Inter een ontzettend belangrijke speler. Ook Mourinho is bijzonder blij met Chivu. Het feit dat hij afgelopen jaar weinig heeft gespeeld, heeft te maken met een schedelbreuk die hij dit seizoen heeft opgelopen. Deze blessure had trouwens ook wel eens fout kunnen aflopen en dan had Chivu helemaal niet meer gespeeld. Sinds zijn comeback maakt hij weer wekelijks deel uit van de selectie. Ik denk dan ook niet dat Inter bereid is om op dit moment de Roemeen naar Ajax te laten vertrekken. De vraag daarnaast is trouwens ook of Chivu zelf op dit moment wel weer overstappen naar Amsterdam.
Natuurlijk hoop ik net als iedereen dat Chivu ooit nog naar Amsterdam komt om onze club te versterken echter zijn dat op dit moment vooral dromen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 april 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Afca Rein
|
|
|
dat lijkt me een geweldig idee!!! En hij heeft volgens mij weleens eens gezegd dat hij ooit terug wil komen!!
Veel ervaring, en een hele goede voetballer... Zeker Ajax waardig! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
aa jo als dat eg zo is dan is dat in jou hooft.. Want in 5 jaar is er geen verschil tussen wijde teams.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
freakie biertje teveel op ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee heb t nie over chivu maar over lukaku.. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op maandag 26 april 2010 - 19:19 schreef ajaxboy2 het volgende:ja hij is volgens mij al 32 en speelt niet altijd bij inter hopen dat chivu helft van ze salaris inlevert om bij ajax te voetballen ik zeg de aankoop van 2010/2011! Hij is 29 jaar!
Ik denk wel dat ie nog 2 a 3 jaar doorgaat bij Inter.Dan mag hij hier wel komen afsluiten bij Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door AjaxThebesteVanNL -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 11:13 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Hij is 29 jaar! Ik denk wel dat ie nog 2 a 3 jaar doorgaat bij Inter.Dan mag hij hier wel komen afsluiten bij Ajax! Ach, we blijven dromen |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Waarom zou je nu Chivu terughalen? Chivu is linksbenig, dus dat betekent dat Vertonghen plaats moet maken. Chivu voor Alderweireld geeft 2 linkspoten in het centrum. Daarnaast geloof ik niet dat je met Chivu nog minder goals tegen gaat krijgen. Ajax moet zich richten op de posities die zwakker bezet zijn (linksback/ emanuelson/ anita of waar spelers mogelijk kunnen vertrekken (Pantelic). Voor de rest is er een goede basis gelegd. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
jongens gewoon ibrahimovic terughalen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 april 2010 - 12:59 schreef PS25 het volgende:Waarom zou je nu Chivu terughalen? Chivu is linksbenig, dus dat betekent dat Vertonghen plaats moet maken. Chivu voor Alderweireld geeft 2 linkspoten in het centrum. Daarnaast geloof ik niet dat je met Chivu nog minder goals tegen gaat krijgen. Ajax moet zich richten op de posities die zwakker bezet zijn (linksback/ emanuelson/ anita of waar spelers mogelijk kunnen vertrekken (Pantelic). Voor de rest is er een goede basis gelegd. Zeer goed gesproken! getypt eigenlijk XD
EENS dus! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ps25 je heb het leuyk opgeschreven..
Ik denk dat chivu halen nu onmogelijk is maar hier word gesproken over ALS.. Nou Chivu beste PS25 en altijd prijs in de k die is zowiezo een versterking.. Als er een mogelijkheid bestaat dat chivu terug wil naar ajax.. WHY NOT? Ik zou heel graag mijn club europees zien voetballen en ook weer eens wat zien winnen.. De vergelijking met de nederlandse competitie is dus een beetje raar.. Je moet de wedstrijd JUVE-AJAX voor je nemen want dat is een wedstrijd waar je kan zien wat er verbetert kan worden..
Fsidevak en sjakiepakie? Mag ik even wat vragen? Waar kwam Jaap stam vandaan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door freakie -- |
|
|
|