BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De windeieren van Beenhakker...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - maandag 26 april 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Beenhakker: "Laat mij nou eerst een ei leggen"
26 april 2010

Technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord sprak maandag in De Kuip grote waardering uit voor de afzwaaiende Roy Makaay. "Hij is een pure liefhebber. Roy heeft een grote carrière gehad. Ik ken hem nog van mijn tijd bij Vitesse. Ik ben heel blij dat hij als jeugdtrainer voor Feyenoord behouden blijft."

Op de vraag of hij voor grootverdiener Makaay een vervanger mag aantrekken, reageerde Beenhakker met gespeelde irritatie. "Altijd moet het weer over geld gaan. Dat vind ik jammer. Ook dat de media steeds weer een voorschot nemen op iets wat nog helemaal niet is beslist. Daar ga ik niet in mee. Laat mij nou eerst een ei leggen. Dan hoor je het vanzelf."

Makaay liet zich wijselijk niet uit over wie hij zelf zou aanbevelen als nieuwe spits in De Kuip. "Daar begin ik niet aan. Beenhakker heeft me duidelijk gezegd dat hij mij eruit pleurt als ik me met zijn werk ga bemoeien", sprak hij met een brede grijns.

Andere routiniers met hoge salarissen als Giovanni van Bronckhorst en Denny Landzaat weten nog niet of ze bij Feyenoord kunnen en/of willen bijtekenen.
craven
 craven - maandag 26 april 2010 - 19:41   quote  deeplink  
naast een hoge telefoonrekening alleen maar windeieren, ben benieuwd of hij iemand uit de hoge hoed kan tovereren
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 april 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Dat is niet waarschijnlijk.
Althans niet van t kaliber waar wij meteen warm van worden.
Hopelijk vind ie een groeibriljant.
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 april 2010 - 19:57   quote  deeplink  
mmm typerend, eerst lopen zeiken over dat Feyenoord twee stappen terug moet doen omdat er geen geld is en dan de pers verwijten maken als ze over geld beginnen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 26 april 2010 - 20:01   quote  deeplink  
leo doet me denken aan een schildpad. hij legt een berg eieren. maar het gaat allemaal zo langzaam als de pest. wat er uit komt, sterft voordat het bij het water komt, of worden door stropers op de kust gekaapt. wat er echt doorkomt word alsnog opgevreten in de grote visvijver die voetbal heet
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 april 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 april 2010 - 20:01 schreef obiku010 het volgende:
leo doet me denken aan een schildpad. hij legt een berg eieren. maar het gaat allemaal zo langzaam als de pest. wat er uit komt, sterft voordat het bij het water komt, of worden door stropers op de kust gekaapt. wat er echt doorkomt word alsnog opgevreten in de grote visvijver die voetbal heet
mooie metafoor!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 april 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Nou het lijkt me duidelijke dat wij een echte spits missen. Nu voetballen we met louter verdedigers en middenvelders, maar een echte spits hebben we niet. Als wij een goede spits hebben, kunnen we veel dwingender voetballen. Is 020 nou echt in paniek geraakt door ons voetbal? Ik geloof het niet. We lagen na die beide klotengoal wel boven, maar meer ook niet omdat we midddenvelders in de aanval hebben (ja, Tomasson ook!)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 april 2010 - 11:06   quote  deeplink  
mmm al zet je drogba bij ons in de spits als hij geen bal krijgt dan maakt ie ze ook niet.
bram
 bram - dinsdag 27 april 2010 - 11:11   quote  deeplink  
ik zeg hofland in de spits,laat hem die belgen tot patat beuken zo dat luigi,wie anders,in de tweede helft een gave hattrick maakt
oh ja en beenhakker is aan de diaree dus voorlopig geen ei

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 april 2010 door bram --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 april 2010 - 11:14   quote  deeplink  
hoop wind weinig ei!
Milo
 Milo - dinsdag 27 april 2010 - 12:46   quote  deeplink  
leo wie?
sevillana
 sevillana - dinsdag 27 april 2010 - 13:39   quote  deeplink  
what about Luc C.?
bram
 bram - dinsdag 27 april 2010 - 13:48   quote  deeplink  
precies,enkele weken geleden riepen veel mensen,maar luc is de toekomst,nu hoor je niemand er meer over
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 april 2010 - 13:53   quote  deeplink  
LUC///HELD!!!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 27 april 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 - 13:53 schreef hotjumper het volgende:
LUC///HELD!!!!!
DAT ZEG IK, LUC !!!

0.jpg
bram
 bram - dinsdag 27 april 2010 - 14:17   quote  deeplink  
L2///HELDEN
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 april 2010 - 18:13   quote  deeplink  
Luc zal wel samen met Makaay in de basis beginnen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De windeieren van Beenhakker...









0.0070190