|
|
Koos-C
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alles op Cisse ole oleeeeee |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: wat voor pillen slik jij,die wil ik ook |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote: Hij heeft genoeg vertrouwen gekregen dit seizoen en matig gepresteert. Als hij het vertrouwen wil terugbetalen, dan moet ie wel heel veel goals gaan maken!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
laat hij in de finale er maar 5 inknallen,vergeef ik hem alles |
|
|
|
|
Kevin Immers
|
|
|
Veendam zal vanmiddag om 4 uur vallen waarschijnlijk dus dan meteen die de leeuw halen want dat kan een echte aanwinst worden!! |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 10:10 schreef Kevin Immers het volgende:Veendam zal vanmiddag om 4 uur vallen waarschijnlijk dus dan meteen die de leeuw halen want dat kan een echte aanwinst worden!! Gaat Veendam failliet vandaag dan? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
veendam moet om 1600uur 950000 euro hebben anders is het over |
|
|
|
|
GDG
|
|
|
.. wie weet ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2010 door GDG -- |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote: Zou niet verkeerd zijn! Maar is die gozer echt Feyenoord-waardig dan? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
er is best een groot verschil natuurlijk wat nivo betreft,maar hij is wel goed,heeft er dacht ik toch 25 gemaakt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
GAAT IE WONDERSLOFFEN KRIJGEN SOMS? |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Als je bij zo'n club nog zo vaak weet te scoren vind ik het knap, alleen afwachten of hij de druk in de KUIP aankan. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
die omhaal van afgelopen week was ook mooi van hem. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Misschien met 9 tenen gaat het lukken!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Door capslock te gebruiken worden die schoenen echt niet groter hoor!
Carlo de Leeuw (de bekerheld) was ook niet te spreken over het hele voetbal schoenen verhaal bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Zou er bij Cissé behalve zijn teen ook zijn hersenen klem zitten? Volgend seizoen gaat ie het laten zien, laat ie het de komende twee wedstrijden maar eens zien. Wát een miskoop zeg... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dit jaar acclimatiseren en komend seizoen bewijzen volgend jaar kampioen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 10:50 schreef hotjumper het volgende:[..] Door capslock te gebruiken worden die schoenen echt niet groter hoor! Carlo de Leeuw (de bekerheld) was ook niet te spreken over het hele voetbal schoenen verhaal bij Feyenoord. sorry, moest ff snel tussendoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik zie het allemaal wel rooskleurig in voor volgend jaar! weer lekker meedraaien met top 5 en in de poulfase van de EL eruit toch wel lekekr jaar denk |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: transfervrij dan.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Sjakie is in het Ivoriaans inderdaad Sekou ! ! ! |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Is dit een alcohol vrije topic neeeeeeeee geloof t niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: uiteraard niet, zonder alcohol overleef je dit forum niet! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zonder alcohol geen forum,zonder forum geen alcohol,posts worden zo maar verwijderd en waarom,denk dat ze geheelonthouder zijn en niet van een geintje houden. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Cisse laat het WK aan zich voorbij gaan als blijkt dat er toch nog iets mis is met zijn teen. Dan gaat hij zich volledig richten op de volgende competitie.
Dat is in mijn ogen wel een erg goede zet van hem, geeft ook aan dat hij graag voor Feyenoord voetbalt. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 10:39 schreef Vieze furrrrr het volgende:Als je bij zo'n club nog zo vaak weet te scoren vind ik het knap, alleen afwachten of hij de druk in de KUIP aankan. Niet vergeten.. hij is zelfs geen diepe spits he !! dat maakt het wel zeer indrukwekkend wie weet kan die man wel wat bij Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2010 door dennie -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Sekou Cissé scoor er 1 voor ons! |
|
|
|