|
|
barbera
|
|
|
Toevoegen of afserveren? In deze tijd lijkt het me geen optie om hem voor een niet EU salaris nog eens een jaar bij Exselsior mee te laten lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2010 door barbera -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
je bent t erg eens met jezelf? ;)
Ik vind t lastig, bij de selectie halen en dan moet t gebeuren, of toch maar verkopen dan... Heb m een paar keer zien spelen met Excelsior, potentie maar erg wisselvallig. |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 16:26 schreef Stylzz het volgende:je bent t erg eens met jezelf? ;) Ik vind t lastig, bij de selectie halen en dan moet t gebeuren, of toch maar verkopen dan... Heb m een paar keer zien spelen met Excelsior, potentie maar erg wisselvallig. Ja sorry... Ik was de i van excelsior vergeten dus dacht dat verbeter ik nog ff... Ik las namelijk in de algemene reacties dat er een paar leraren op dit forum zitten vandaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dr is een edit knop... :)
Maar goed, ik vind t dus een moeilijke beslissing! |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote: Oke tx. Nu nog een verwijder knop... haha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ruilen met de leeuw van veendam |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote: Heb ik nog weinig zien spelen die de leeuw...Wel mooie omhaal!:0 Veendam kan Kermit zijn salaris niet betalen dus lijkt me geen optie. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Veendam wordt failliet verklaard dus waarom zou je spelers ruilen met een club die niet eens bestaat?
lekker bij de selectie halen net als pedro en mokotjo. kan nooit tegenvallen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
mensen ik maak toch maar een dolletje,tuurlijk halen die van tijger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hopen dat Excelsior promoveert via de nacompetitie zodat hij een jaartje eredivisie spelen kan.Mocht dat zo zijn dan moet je al die gasten die er spelen wel hun contract verlengen met 1 of 2 jaartjes.... En die de Leeuw,komt tie niet uit het EI dat Beenhakker heeft gelegd??? |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 16:59 schreef BRAYY het volgende:Veendam wordt failliet verklaard dus waarom zou je spelers ruilen met een club die niet eens bestaat? lekker bij de selectie halen net als pedro en mokotjo. kan nooit tegenvallen Ik denk dat die Mokotjo wel eens een hele grote meevaller kan worden. heb hem een paar wedstrijden gezien en hij heeft echt potentie. Hopen dat ie in Feyenoord 1 gaat schitteren en dat we hem niet bij Lyon terug zien over een paar jaar...want dit kan echt een topper worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bastos... miste ook een rießenchance gisteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bastos was nog de beste speler ,en zo``n net opgestuiterd balletje is heus nog niet zo makkelijk als die Snoeks beweerde... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee die van müller was makkelijker.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en zo heeft tie in de CL ronde al 12 kansen gehad die MüllerWat een clown is dat zeg hahahahaha..Doet me een beetje aan Chari denken!!!Alleen dat was een held. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en zo heeft tie in de CL ronde al 12 kansen gehad die MüllerWat een clown is dat zeg hahahahaha..Doet me een beetje aan Chari denken!!!Alleen dat was een held. Mij aan van Loen. Ik weet nog een leuke anekdote.
Ik had samen met mijn vrouw VIP kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Cambuur. Gekregen van een vriend ter ere van ons 25jarig huwelijk. Ik zat dus tussen de bobo's. En in de allerlaatste minuut kreeg onze van Loen me toch een kans ongelooflijk. één meter voor de goal schoot ie em over. Toen riep ik: heey druiloor, die moet er normaal gesproken in hé? pak je biezen maar.
Iedereen mij aan kijken, stewards derbij, legde ik hun uit dat ik geen pedofiel was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
als we biserswar verkopen kunnen we de leeuw en kermit erbij doen! |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote: Ik heb het even aangekeken maar gezien jou reacties kan je nooit ouder zijn dan 15 jaar |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:52 schreef barbera het volgende:[..] Ik heb het even aangekeken maar gezien jou reacties kan je nooit ouder zijn dan 15 jaar zo zie je maar dit forum is van alle leeftijden. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:52 schreef barbera het volgende:[..] Ik heb het even aangekeken maar gezien jou reacties kan je nooit ouder zijn dan 15 jaar en jij lijkt op els |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote: ??? Ik roof helemaal niets. Volgens mij type je maar wat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rustig rustig jullie hebben beiden een b een a en een r in jullie naam.Misschien botst dat tijdelijk... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 18:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Rustig rustig jullie hebben beiden een b een a en een r in jullie naam.Misschien botst dat tijdelijk... Die Bram typt maar wat. Gaat dit altijd zo hiero?? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: meestal wel:) ach ja, sommige mensen hebben er moeite mee on-topic te blijven. ik ben het daar ook niet altijd mee eens, maar het zit in de aard van het beestje hé |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:52 schreef barbera het volgende:[..] Ik heb het even aangekeken maar gezien jou reacties kan je nooit ouder zijn dan 15 jaar hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kom op Babs het is geven en nemen in het leven.. Je hoef niet te antwoorden op dingen die je niet leuk of interessant vind.. Sommige hebben verhalen met 6 alinea`s en sommige schrijven dat zelfde verhaal in 10 woorden.Is ff een kwestie van wennen aan elkaar moppie .. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kom op Babs het is geven en nemen in het leven.. Je hoef niet te antwoorden op dingen die je niet leuk of interessant vind.. Sommige hebben verhalen met 6 alinea`s en sommige schrijven dat zelfde verhaal in 10 woorden.Is ff een kwestie van wennen aan elkaar moppie .. nou ik ben hier al een paar maanden op dit forum en in het begin postte ik niet zoveel, maar ik erger me ook een beetje aan bram... niet om ruzie te maken, maar toch... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik dacht dat bram jou grootste vriend was? |
|
|
|