|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
barbera
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heey Babsie jij hoord er nu ook bij hoor ;) Wij houden van pittig en dat ben jij dussss. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ik ben voor de Sportclub |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 18:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heey Babsie jij hoord er nu ook bij hoor ;) Wij houden van pittig en dat ben jij dussss. Hoezo nou weer pittig? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
let maar niet op leon, hij houd van unox worst, dan weet je het wel |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote: Hhahaha... ik ook hoor;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mmmmmmmmmmmmmmmm :P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: nee die is permanent verbannen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt niet, vriend MMM komt volgende week weer terug samen met vriend Ovi... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
om een week later weer weg te gaan, je zoontjes wachten overigens:) |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
Nou nog iemand iets over kermit?? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
die moet blijven. we hebben m niet voor niks gehaald |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote: Dan zal hij ook moeten gaan spelen... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee ik ben net nieuw |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik zal me even voorstellen,
ik heb een s.v. bij het korfballen dus nu zoek ik een rustige sport waar ik mij niet zo kwaad maak. Feyenoord leek me een nette club van fijne zachtaardige mensen. Kan iemand mij uitleggen wat buitenspel is? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 22:10 schreef hotjumper het volgende:[..] ik zal me even voorstellen, ik heb een s.v. bij het korfballen dus nu zoek ik een rustige sport waar ik mij niet zo kwaad maak. Feyenoord leek me een nette club van fijne zachtaardige mensen. Kan iemand mij uitleggen wat buitenspel is? wahahahahahaha
buitenspel is iets waar Dick Jol lang mee te maken gehad heeft... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zal me ook ff voorstellen:heb een sv bij cricket en leef van sarcasme,andere hobby,mensen op de kast jagen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Cricket was mij te heftig, was jij ook bij die beruchte test-match tegen Jamaica? de dag dat het nederlandse cricket zijn onschuld verloor? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
dat was de dag dat.................snik snik het allemaal gebeurde,ben er nog kapot van |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja het "potverdorie" van jonkheer Aernoud van Lippe tot Schubbekutteveen, na de 3de over schalt nog door in mijn oren.
Daar hoor je die "de.fan" dan weer niet over. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat die,,de fan,,een fan is van curling |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Beste mensen, ik zal me ff voorstellen, mijn naam is milo, cricket fan in hart en nieren helaas mag ik daar niet meer komen.
Dus moest ik wat anders zoeken! en kwam op dit forum terecht. Na een tijdje meelezen me toch maar aangemeld.
Ik heb een vraagje? is barbera de baas?
En om on toppic te blijven, kermit mag van mij vertrekken.
Hopelijk ga ik nog veel plezier hier beleven. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mijn naam is Quiroz III,
Ik woon in Uffelte. Ik ben uitgeslapen dus ik kan me bed verkopen. Ik ben fan van Darts. Gewoon omdat darts stinkt. Ik hoop dat jullie mij een gelukkig 2040 toewensen.
Vriendelijke groeten, Quiroz III |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 16:17 schreef barbera het volgende:Toevoegen of afserveren? In deze tijd lijkt het me geen optie om hem voor een niet EU salaris nog eens een jaar bij Exselsior mee te laten lopen. Njah het wordt toevoegen dus? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 16:17 schreef barbera het volgende:Toevoegen of afserveren? In deze tijd lijkt het me geen optie om hem voor een niet EU salaris nog eens een jaar bij Exselsior mee te laten lopen. hee leuk, babs is er weer! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
dacht ik toen ik 28 zag staan.... april |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ouwe koeien in de sloot gooien |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
waar is die bar gast eigelijk niet echt een trouw forumlid |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Jij zal vast wel van andere worsten houden ook aan je naam te zien!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Emile