|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Bruins Kan Zondag Honderdste Eredivisiewedstrijd Spelen (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
barbera
|
|
|
Ik geef zondag en donderdag liever andere de voorkeur. Iets aanvallender. Bruins speeld meestal als extra middenvelder. Liever ipv Bruins een aanvaller. Misschien Cisee op toch maar weer een keer Biseswar... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
waar haal je het lef vandaan om BRUINS//HELD niet op te stellen,heet je van achteren ook barend? staan er om bekend geen kijk op voetbal te hebben. |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 16:41 schreef bram het volgende:waar haal je het lef vandaan om BRUINS//HELD niet op te stellen,heet je van achteren ook barend? staan er om bekend geen kijk op voetbal te hebben. Nee jij wel met Erasmus naar Veendam... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nou zou toch goede ruil zijn |
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote: Bruins voor G. v. Dijk ook... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bruins komt er aan!!!Gisteren bij Lyon 11 mindere spelers gezien kwa tacktisch inzicht...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
barbera
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bruins komt er aan!!!Gisteren bij Lyon 11 mindere spelers gezien kwa tacktisch inzicht... Mijn mening is dat het voor iedereen een keer ophoud. Dus ook voor Bruins. Conclusie: Hij is te zwak in de duels voor topvoetbal. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: bruins voor messi :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:13 schreef barbera het volgende:[..] Mijn mening is dat het voor iedereen een keer ophoud. Dus ook voor Bruins. Conclusie: Hij is te zwak in de duels voor topvoetbal. lulkoek |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:13 schreef barbera het volgende:[..] Mijn mening is dat het voor iedereen een keer ophoud. Dus ook voor Bruins. Conclusie: Hij is te zwak in de duels voor topvoetbal. Zeker maar om nou die van Dijk te gaan halen??We hebben toch de BAAB voor schop en slachtpartijen ;) |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 17:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeker maar om nou die van Dijk te gaan halen??We hebben toch de BAAB voor schop en slachtpartijen ;) Mja.. ik zie de wissels ook aldoor bij bosjes omvallen :) |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Bruins zijn inzicht en techniek komt dichtbij een 10.. alleen speelt hij de ballen nooit goed aan en heeft hij veel balverlies.. hopen dat dat volgend jaar verbeterd!- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
precies, kan zondag ............................................................. we gaan het wel zien (?) |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Bruins heeft de kwaliteiten een topper te worden, alleen zijn kracht zal toe moeten nemen. Technisch/tactisch is hij een van de betere spelers. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
verkopen die dwaler en dromer met z'n arogante smoel wat een non-voetballers is die Druifs zeg gadver....en ja, ik ben Feyenoordsupporter, maar die zou nog niet eens de veters van de andere Feyenoorder mogen vastknopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Heeft hij dan wat laten zien dit seizoen ?? Kansen genoeg gekregen en niets mee gedaan. Strik er om en opzouten. Is het Feyenoordshirt niet waard. |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bruins is een fantastische voetballer, punt. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
nee....punt en vooral bruins er uit :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2010 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ne die krulle kut moeten ze in een kleed wikkelen in een k... gooien en in de f...eken.. je weet wel... |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
van mij mag ie nog 100 wedstrijden mee doen. prima speler, word alleen niet zo vaak begrepen door de andere. word de laatste weken al wat harder, maakt goeie tackels(mag alleen nog wat vaker), verdedigd mee. als je niet kan zien dat deze jongen goed kan voetballen en heel veel talent heb, ben je gewoon een flapdrol.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 19:59 schreef Collin het volgende:van mij mag ie nog 100 wedstrijden mee doen. prima speler, word alleen niet zo vaak begrepen door de andere. word de laatste weken al wat harder, maakt goeie tackels(mag alleen nog wat vaker), verdedigd mee. als je niet kan zien dat deze jongen goed kan voetballen en heel veel talent heb, ben je gewoon een flapdrol.. Vind ik ook ,ik vind hem aardig groeien de laatste weken... Werd tijd ook want ik verafschuwde hem eerst nogal een beetje.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 20:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind ik ook ,ik vind hem aardig groeien de laatste weken... Werd tijd ook want ik verafschuwde hem eerst nogal een beetje.. "alles wat goed is komt boven drijven" |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft Luigi nog een zus dan? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 19:59 schreef Collin het volgende:van mij mag ie nog 100 wedstrijden mee doen. prima speler, word alleen niet zo vaak begrepen door de andere. Dus het ligt aan alle andere spelers dat hij als een natte krant speelt ?? |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Om bruins goed te laten spelen moeten zijn medespelers hem wel begrijpen. Als er voorin te weinig beweging is en er is ook geen aanspeelpunt dan blijft er voor hem weinig over. Eerder liet hij zijn koppie dan hangen en gebeurde er vrijwel niets meer, nu gaat hij de strijd aan en verdedigt mee, maakt tackels enz. Het maakt niets uit welke creatieve middenvelder je daar neerzet, wanneer de rest jou niet begrijpt loop je achter de feiten aan.
Bruins komt er wel (=held) |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
gefeliciteerd ik voetbal al 20 jaar |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bruins, mmmmm, niet mijn speler. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hofs had hetzelfde probleem al. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
De Guzman ook, maakte hem wisselvalliger dan nodig.
Moet aan van Persie denken in Studio Voetbal: "Iedereen staat stil?!?" |
|
|
|
|
bram
|
|
|
laat aub deze parel van het nederlandse voetbal niet naar nac gaan LUIGI///DE MAGIER |
|
|
|