|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schrijf hier even jullie belevenis van de laatste 2 weken zonder het forum...Ik ben benieuwd hoe jullie dit hebben overleefd... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik wacht op een 'kk boudewijn'
LET OP Deze reactie was sarcastisch bedoeld en heeft geen enkele betrekking tot de ziekte die ik onze gewaardeerde boudewijn toewijs. Ook juridisch is dit mogelijk aangezien dit vastgesteld kan worden onder de term 'vrijheid van meningsuiting' |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 19:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Schrijf hier even jullie belevenis van de laatste 2 weken zonder het forum...Ik ben benieuwd hoe jullie dit hebben overleefd... haahahaahah, ben benieuwd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 april 2010 door Red -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Duurd anders wel erg lang voordat ze reageren Red :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 19:20 schreef Quiroz het volgende:ik wacht op een 'kk boudewijn' LET OP Deze reactie was sarcastisch bedoeld en heeft geen enkele betrekking tot de ziekte die ik onze gewaardeerde boudewijn toewijs. Ook juridisch is dit mogelijk aangezien dit vastgesteld kan worden onder de term 'vrijheid van meningsuiting' oke? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Boudewijn of Thomas weten jullie misschien waar ze blijven????? Ik begrijp er geen klote van??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Boudewijn of Thomas weten jullie misschien waar ze blijven????? Ik begrijp er geen klote van??? volgens mij is de ban nog niet afgelopen?!
maar ik ben barca - inter kijken! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hotjumper: Huh, is er voetbal dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga ik ook zo doen maar dan,Ik ga voor Barca... Inter wordt helemaal aan snot gespeeld. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hmmmm... zou kunnen maar weet niet wat the special one in zijn hoofd heeft qua opstelling.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 20:27 schreef craven het volgende:hmmmm... zou kunnen maar weet niet wat the special one in zijn hoofd heeft qua opstelling.... Ach het kan me geen reet schelen als het maar een mooi potje wordt... Gisteren verloor wel een favoriet van die moffen. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
de ban van ovi is pas zondag voorbij. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
lyon?? die speelde beroerd zeg! favoriet van jou? |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Speelde heel beroerd!!! En als je die vorige wedstrijden heb gezien is het onbegrijpelijk... Favoriet is een groot woord maar de Franse competitie wordt hier met gemak overgeslagen altijd.Maar het is intressanter dan de Duitse vind ik.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nou ik kijk het wel eens hoor, erg technisch en fysiek, is zeker leuker om te zien dan de duitse |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 april 2010 - 21:37 schreef craven het volgende:nou ik kijk het wel eens hoor, erg technisch en fysiek, is zeker leuker om te zien dan de duitse Ja dat vind ik ook Craven,het is zeker leuker... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
maar hoop dat Marseille landskampioen wordt, beetje vergelijkbaar met feyenoord die club. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat een dikke bagger wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ben blij dat inter door is, weer een extra nederlander in de finale.
Barcelona is zowiezo ietwat overschat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 00:19 schreef Boudewijn het volgende:ben blij dat inter door is, weer een extra nederlander in de finale. Barcelona is zowiezo ietwat overschat! welnee.. vreselijk anti voetbal is de enige manier om barca tegen te houden. In Italiƫ was t ook al vreselijk counter voetbal. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
had klanten van je aan mn bureau... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 06:49 schreef Stylzz het volgende:[..] welnee.. vreselijk anti voetbal is de enige manier om barca tegen te houden. In Italiƫ was t ook al vreselijk counter voetbal. zo'n schijt hekel aan die Catalanen oftwel de Friezen van Spanje.....heerlijk avond gehad hahahaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: van mij? Vervelende ing-ers? |
|
|
|