BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eric Gudde onderscheiden met een lintje

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Eric Gudde is donderdagochtend op het stadhuis van Rotterdam onderscheiden met een lintje.
Hij kreeg de Koninklijke onderscheiding opgespeld door burgemeester Ahmed Aboutaleb, voor 3 jaar dienst als Algemeen Directeur van Feyenoord.
De 54-jarige Gudde nam in 2007 afscheid als wethouder en is sindsdien als AD aan de club verbonden.
Gudde is Lid in de Orde van Oranje-Nassau geworden.
Gudde werd op 12 augustus 1956 geboren in Amsterdam kwam in 2007 in dienst bij Feyenoord.
Hij maakte sindsdien alle hoogte- en dieptepunten mee bij de club, waaronder de grootste successen zoals het winnen van de Alanya cup in 2009.

De werkweek van Gudde hield niet op bij vier uur in de week.
Meer dan eens kwam de AD als eerste op het stadion en ging hij als eerste weer weg.
Niet voor niets zei zijn vriend eens tegen Gudde: De ArenA is je thuis en je tweede huis is hier.

Het clubicoon is bij spelers niet alleen geliefd vanwege zijn werk als AD, maar ook omdat hij een klankbord en vertrouwenspersoon voor de supporters is.
Extra aandacht had hij voor jonge of nieuwe supporters, die zich mede dankzij Gudde snel bij hem thuis langs kwamen.

Onder supporters werd Gudde als AD razend populair.
Zo imiteerde het Legioen twee weken geleden het geluid van een Marrokaan als de beste AD van Nederland het trainingsveld oprende.
De laatste maanden kampte Gudde met IQ klachten, waardoor hij niet meer zo slim is als voorheen, maar zijn populariteit was er de laatste maanden niet minder om.

www.ad.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door KKL --
bram
 bram - donderdag 29 april 2010 - 11:32   quote  deeplink  
dat heeft de man verdiend,
lord - adonis
 lord - adonis - donderdag 29 april 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Nou ik denk dat vele zoals ik dan ook een lintje verdienen, wij gaan elke week naar het stadion, om zoals de afgelopen jaren ( en wie ken de dieptepunten van de laatste jaren 80 niet ). ons te ergeren aan het spel en te hopen op betere tijden ( die gaan komen overigens ik heb daar toch wel vertrouwen in ).

Anders nog maar een lintje over een jaar of vijf.
bram
 bram - donderdag 29 april 2010 - 11:45   quote  deeplink  
lintjes zijn af te halen na het lopen van da avondvierdaagse
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 12:01   quote  deeplink  
en ik maar lezen dat Gudde een Lijntje had gekregen
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 12:01 schreef hotjumper het volgende:
en ik maar lezen dat Gudde een Lijntje had gekregen
lintje of lijntje....Gudde heeft het wel verdiend vind ik!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 april 2010 - 17:21   quote  deeplink  
wat een dom topic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eric Gudde onderscheiden met een lintje









0.0054669